abonnement Unibet Coolblue
pi_169588777
Hoi iedereen,

Mijn naam is Bobby en ben nieuw op Fok.nl

Ik studeer International Business and Management studies in Haarlem aan de Hogeschool van inholland.

Omdat ik nu in mijn laatste jaar zit ben ik bezig met mijn afstudeerstage.

Voor mijn afstudeerstage moet ik o.a. een survey/enquête opzetten en daar 385 responses op krijgen (ja ik weet het, erg veel).

Omdat dit Forum veel bereik heeft, wil ik jullie vragen om alsjeblieft mijn enquête in te vullen en eventueel te delen:

https://bobby132.typeform.com/to/PA7EsV
(Let wel: het is een Engelse survey omdat ik een Engels onderzoek doe!)

De enquête duurt maar 3 minuten en voor de wat mindere in Engels ongeveer 5 - het is geen lastig Engels.

Het zou top zijn als jullie mij willen helpen met mijn onderzoek!

Alvast bedankt. Voor vragen, kun je altijd bij mij terecht! :)

Thanks,
Bobby

[ Bericht 3% gewijzigd door blaatsver94 op 17-03-2017 13:42:44 ]
pi_169589925
LEES DE VOORWAARDEN POTDOMME EENS VOOR VOORDAT JE HIER KOMT SPAMMEN.
Ja doei.
pi_169590034
Sorry, dat is mijn intentie nooit geweest natuurlijk. Zoals ik al zei, ik ben nieuw hier.

Wilde alleen meer bereik voor mijn survey, that's it.
pi_169590261
Ik wil ook wel eens wat.
Ja doei.
pi_169590316
Dat snap ik, bij deze: niet mijn bedoeling geweest. Mag ik vragen waarom het als spam wordt gemarkeerd en waarom het niet mogelijk is om het hier te plaatsen?
pi_169590549
Thanks voor de link.

• Stop wat moeite in je enquete. (gedaan)
• Goede inhoudelijke vragen in leesbaar taalgebruik. (gedaan)
• Hou het bij één topic. (gedaan)
• Enquêtes met een al dan niet verkapt commercieel doel zijn niet toegestaan. (het onderzoek is voor mijzelf en voor een bedrijf)
• Waardebonnen of prijzen verloten onder de inzendingen ook niet (had ik niet moeten doen)

Is er nog iets wat ik mis?
pi_169590753
Ondanks de discussie hierboven, heb ik 'm ingevuld.

Tip: let op je Engelse formuleringen.