abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169650333
Mijn geduld met VS is ook op maar ik krijg geen topics ;(
Quod licet Iovi, non licet bovi
pi_169654114
Kom op Amerika voeg de daad bij het woord. Dat land is zo simpel op de knieën te krijgen dmv van voedselboycot. Bijna elk jaar red het westen dat land weer van de hongersnood met de VS voorop. Moeten we niet meer doen. Een volk dat dreigt te verhongeren is een volk dat vanzelf in opstand komt.
God bestaat niet dus geniet van het leven
  maandag 20 maart 2017 @ 15:51:09 #103
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169654205
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:47 schreef .Alektorophobia. het volgende:
Kom op Amerika voeg de daad bij het woord. Dat land is zo simpel op de knieën te krijgen dmv van voedselboycot. Bijna elk jaar red het westen dat land weer van de hongersnood met de VS voorop. Moeten we niet meer doen. Een volk dat dreigt te verhongeren is een volk dat vanzelf in opstand komt.
Was het inderdaad maar zo simpel. :') En iets zegt me dat de belangen van het volk niet de interesse hebben van de dictator van dat land.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 20 maart 2017 @ 15:52:56 #104
129292 LXIV
misdunker
pi_169654255
Als ik Trump was begon ik er pas mee in de verkiezingsperiode 2019. Waar is het nu goed voor een oorlog te beginnen? En in 2019 is de oorlog allang weer vergeten (ging het goed) of nog aan de gang (ging het slecht) en hebben de mensen er allang genoeg van.
Liberals are acting like Trump is going to kill all the gays, make slavery legal again, and take away women's rights...
Like he's a Muslim or something.
pi_169654297
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:52 schreef LXIV het volgende:
Waar is het nu goed voor een oorlog te beginnen?
Jij zou het fantastisch vinden als NK wereldmacht kreeg natuurlijk.
Als zagen zagen zagen zagen, zagen zagen zagen zagen.
Als achter vliegen vliegen vliegen, vliegen vliegen vliegen achterna.
Als zeven zeven zeven zeven zeven, zeven zeven zeven zeven zeven.
  maandag 20 maart 2017 @ 15:57:04 #106
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169654367
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:52 schreef LXIV het volgende:
Als ik Trump was begon ik er pas mee in de verkiezingsperiode 2019. Waar is het nu goed voor een oorlog te beginnen? En in 2019 is de oorlog allang weer vergeten (ging het goed) of nog aan de gang (ging het slecht) en hebben de mensen er allang genoeg van.
Een lastig iets. Ik denk dat het ook zaak is op tijd in te grijpen voordat Noord-Korea over kernwapens beschikt met een wereldwijd bereik.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 20 maart 2017 @ 16:00:26 #107
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169654448
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:54 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Jij zou het fantastisch vinden als NK wereldmacht kreeg natuurlijk.
Het kan ook zijn dat LXIV denkt aan een mogelijk groot aantal slachtoffers die een militaire ingreep met zich mee gaat brengen. En NK zal zeker nooit een wereldmacht worden trouwens. Het land heeft daar geen voorzieningen voor.
pi_169654478
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:00 schreef Megumi het volgende:
Het kan ook zijn dat LXIV denkt aan een mogelijk groot aantal slachtoffers die een militaire ingreep met zich mee gaat brengen.
Laten we die homohatende relifundamentalist maar geen woorden in de mond leggen maar hem zelf laten antwoorden.

quote:
En NK zal zeker nooit een wereldmacht worden trouwens. Het land heeft daar geen voorzieningen voor.
Ik verwacht dat ook niet. Dat neemt niet weg dat er mensen zijn die dat een goede zaak zouden vinden.
Als zagen zagen zagen zagen, zagen zagen zagen zagen.
Als achter vliegen vliegen vliegen, vliegen vliegen vliegen achterna.
Als zeven zeven zeven zeven zeven, zeven zeven zeven zeven zeven.
  maandag 20 maart 2017 @ 16:04:04 #109
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169654522
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:01 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Laten we die homohatende relifundamentalist maar geen woorden in de mond leggen maar hem zelf laten antwoorden.

[..]

Ik verwacht dat ook niet. Dat neemt niet weg dat er mensen zijn die dat een goede zaak zouden vinden.
Ik ken eigenlijk maar een mens die dat een goede zaak zal vinden. _O- :P Maar los daarvan een regime wat puur regeert met angst als het enige wapen valt hoe dan ook op een bepaald moment. Is denk ik de trend.
  maandag 20 maart 2017 @ 16:06:28 #110
440166 Sigaartje
Dictatorfan
pi_169654574
Ik hoop dat de VS een paar raketoefeningen op Noord-Korea doet.
Ik vind mijn buurman een toffe peer
  maandag 20 maart 2017 @ 16:10:27 #111
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169654655
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:06 schreef Sigaartje het volgende:
Ik hoop dat de VS een paar raketoefeningen op Noord-Korea doet.
Eigenlijk altijd een domme redenatie. Miljoenen dode burgers plus de fallout naar andere landen binnen de regio lijkt me geen goede PR voor de VS. Of eventuele andere mogendheden met dit soort mogelijkheden. Aangenomen dat je het hebt over raketten met een nucleaire lading natuurlijk.
  maandag 20 maart 2017 @ 16:11:23 #112
440166 Sigaartje
Dictatorfan
pi_169654675
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:10 schreef Megumi het volgende:

[..]

Eigenlijk altijd een domme redenatie. Miljoenen dode burgers plus de fallout naar andere landen binnen de regio lijkt me geen goede PR voor de VS. Of eventuele andere mogendheden met dit soort mogelijkheden. Aangenomen dat je het hebt over raketten met een nucleaire lading natuurlijk.
Die burgers vinden het allemaal geweldig wat die Un doet. Het zijn net turken.
  maandag 20 maart 2017 @ 16:14:43 #113
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169654749
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:11 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Die vergelijking gaat niet op. Als je daar de staat niet gehoorzaamt word je gehele familie tot negen relaties diep of vermoord of in de kampen gestopt. Dat heb ik de Turken nog niet zien doen. Noord-Korea is het land met de meeste concentratie kampen en politieke gevangen ter wereld blijkbaar een afdoende pressie middel om het volk het zwijgen op te leggen. Het is daar sterven of gehoorzamen.
  maandag 20 maart 2017 @ 16:15:09 #114
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_169654760
quote:

[..]

Neuh.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_169654804
quote:

[..]

Dat geleuf ik niet. Als je kijkt naar de andere helft van dat volk dat wel de vrije keus heeft, de zuid Koreanen, dan zie je toch dat ze voor de moderne democratie kiezen.
God bestaat niet dus geniet van het leven
  maandag 20 maart 2017 @ 16:18:09 #116
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169654842
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:16 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Dat geleuf ik niet. Als je kijkt naar de andere helft van dat volk dat wel de vrije keus heeft, de zuid Koreanen, dan zie je toch dat ze voor de moderne democratie kiezen.
Plus dat die hun president kunnen afzetten als ze dat willen. Ook een verschil al met Noord-Korea natuurlijk.
  maandag 20 maart 2017 @ 16:18:41 #117
440166 Sigaartje
Dictatorfan
pi_169654852
Turkije en Noord-Korea reken ik voor mezelf bij "mislukte landen". Niets is goed daar. Suriname komt er ook dicht bij, maar daar hebben ze nog een beetje cultuur en is de bevolking tenminste niet zo maf als in die landen.
  maandag 20 maart 2017 @ 16:27:46 #118
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169655080
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:18 schreef Sigaartje het volgende:
Turkije en Noord-Korea reken ik voor mezelf bij "mislukte landen". Niets is goed daar. Suriname komt er ook dicht bij, maar daar hebben ze nog een beetje cultuur en is de bevolking tenminste niet zo maf als in die landen.
Ik snap eigenlijk helemaal niet wat de vergelijking met Noord-Korea is? Zowel Turkije en Suriname hebben een democratie met een bevolking die keuzes kunnen maken ook al zijn die wellicht verkeerd. En een maffe bevolking? Zelfs die keuze maf zijn hebben de Noord-Koreanen niet. Noord-Korea is een uniek land waar er maar een van is op de hele wereld.
  maandag 20 maart 2017 @ 16:30:26 #119
440166 Sigaartje
Dictatorfan
pi_169655166
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:27 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik snap eigenlijk helemaal niet wat de vergelijking met Noord-Korea is? Zowel Turkije en Suriname hebben een democratie met een bevolking die keuzes kunnen maken ook al zijn die wellicht verkeerd. En een maffe bevolking? Zelfs die keuze maf zijn hebben de Noord-Koreanen niet.
Ze stonden allemaal te huilen toen de vorige overleed. Ik heb nog geen traan gelaten toen prinses Juliana overleed, terwijl ik haar een hele fijne toffe vrouw vond.
Wat de Turken betreft: lees voor de gein alle berichten eens na van de Turkse Fok!-gemeenschap, geen greintje kritisch denken. }:|
  maandag 20 maart 2017 @ 16:32:20 #120
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169655231
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:30 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ze stonden allemaal te huilen toen de vorige overleed. Ik heb nog geen traan gelaten toen prinses Juliana overleed, terwijl ik haar een hele fijne toffe vrouw vond.
Wat de Turken betreft: lees voor de gein alle berichten eens na van de Turkse Fok!-gemeenschap, geen greintje kritisch denken. }:|
Logisch want deed je dat niet dan ga je dood of kom je in een kamp terecht. Ik zou dan ook huilen als niet huilen mijn leven en dat van me familie in gevaar brengt.
  maandag 20 maart 2017 @ 16:32:24 #121
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_169655232
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:30 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ze stonden allemaal te huilen toen de vorige overleed.
Dat is allemaal een act. Hoe achterlijker je meedoet met de apen van het regime, hoe meer voordeeltjes je krijgt. Wie het hardste jankt kreeg die dag waarschijnlijk de beste maaltijd.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  maandag 20 maart 2017 @ 16:33:16 #122
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169655262
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:32 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Dat is allemaal een act. Hoe achterlijker je meedoet met de apen van het regime, hoe meer voordeeltjes je krijgt. Wie het hardste jankt kreeg die dag waarschijnlijk de beste maaltijd.
Plus als extra de door mij genoemde optie. Vergeet niet dat we met een gek te maken hebben die zelfs zijn eigen familie niet ontziet.
  maandag 20 maart 2017 @ 16:34:50 #123
440166 Sigaartje
Dictatorfan
pi_169655305
Dat geloof ik niet, want het volk wint altijd.
Kijk naar andere revoluties. Misschien een wat ongelukkig voorbeeld: maar kijk naar de revoluties in Rusland in 1917, dat werkte ook.
Als het hele Noord-Koreaanse volk in opstand komt, word die Un ook doodgeschoten in een kelder. Kijk bijv. naar Roemenië. Portugal, etc.

Als ze het wilden, was het allang gebeurd met het regime daar.
  maandag 20 maart 2017 @ 16:37:58 #124
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169655380
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:34 schreef Sigaartje het volgende:
Kijk naar andere revoluties. Misschien een wat ongelukkig voorbeeld: maar kijk naar de revoluties in Rusland in 1917, dat werkte ook.
Als het hele Noord-Koreaanse volk in opstand komt, word die Un ook doodgeschoten in een kelder. Kijk bijv. naar Roemenië. Portugal, etc.

Of Un weet dit ook en heeft daarvan mogelijk geleerd. Onderschat de vijand nooit is een oude wijsheid. De man heeft trouwens een moderne westerse opleiding gehad. Ik acht de man zelfs instaat om bij een opstand kernwapens op het eigen volk in te zetten. Als het er op aan komt.
pi_169655586
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:34 schreef Sigaartje het volgende:

Als ze het wilde, waren ze gelijk gedood door regime. Wij westerse landen weten donders goed en kijken toe.
VN is gewoon nep, dat hebben we afgelopen jaren al vaker gezien. Rwanda, Bonsie, nog meer.. Geen enkele keren is VN of UN erin geslaagd boel tegenhouden en eind aan zulke praktijk.

NK hebben gewoon hulp van buiten nodig, en natuurlijk voor jaren begeleider en ondersteuning voor opbouwen van land.
Het is gewoon 1 grote vuilnisbelt.
Al nationaal zorgfonds getekend? Zo niet, bezoek www.nationaalzorgfonds.nl
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')