abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:55:32 #1
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169588254


SLOWCHAT TOPIC


Veelgestelde vragen
Wat ís Bitcoin nou eigenlijk?
Op de (officiële?) website van Bitcoin (bitcoin.org) vind je veel informatie over de Bitcoin. Ook vind je daar hoe je een wallet maakt, wat de valkuilen zijn, en nog veel meer informatie die voor beginners erg handig is om te weten.

Welke crypto-coins zijn er behalve Bitcoin nog meer?
Een overzichtje van alle crypto-coins vind je hier.
Een nog mooier overzicht vind je hier
Let op voor zogenaamde scamcoins; coins waar je niets aan hebt, en enkel de portemonnee van de oprichter/bedenker spekt.

Waar kan ik Bitcoins (ver)kopen?
1. Via een exchange (bijvoorbeeld bitstamp.net of btc-e.com). Voordelen: altijd kopen en verkopen tegen de marktprijs. Nadelen: duurt lang voor je geld op een exchange hebt staan, en je hebt te maken met soms hoge fees.
2. Via een site als bitonic.nl. Voordelen: je hebt direct je bitcoins en kunt afrekenen met iDEAL. nadelen: je betaalt doorgaans ietsje meer dan je op een exchange zou betalen.

Ik kan geen betaling versturen terwijl ik wel genoeg BTC in mijn wallet heb?
Bovenop je betaling komt (niet altijd automatisch!!!) nog een fee (van meestal 0,0001 BTC), houd er dus rekening mee dat je maximaal je saldo min de fee kunt overboeken. Je kan ook zonder fee overboeken, maar dan kan een overboeking dagen duren.

Welke exchanges zijn er?
Er zijn enkele grote exchanges:
Poloniex.com Een belangrijke exchange voor het traden van verschillende altcoins. (Grootste volume voor Ether)
btc-e.com: Handelen in de meest bekende coins; je moet minimaal 2000,- storten als je geld wil storten.
bitstamp.net: handelen in Bitcoin.
Yobit.net Een belangrijke exchange voor het traden van verschillende altcoins.
Bittrex Een belangrijke exchange voor het traden van verschillende altcoins.
Kraken Een Europese exchange voor Bitcoins en een klein aantal altcoins.
Coinbase Een Amerikaanse exchange voor Bitcoins.
BL3P Een Nederlandse exchange voor Bitcoins (op dit moment nog invite only).
OKcoin.com Een grote Chinese exchange.

Meer exchanges plus de marktposities vind je hier.


Hoe koop ik snel Ethereum of andere Altcoins?
Koop Bitcoins bij een site als bitonic.nl, stuur je Bitcoins naar een exchange (bijvoorbeeld btc-e, en 'ruil' ze daar in voor de coins die je wil.

Waar houden jullie de koersen in de gaten?
https://bitcoinwisdom.com (Hier een pagina met alle exchanges overzichten in één)
http://www.preev.com
http://coinmarketcap.com/


Ik heb Bitcoins verzonden, maar ze komen niet aan!
Zoek het nummer van je transactie op, of je persoonlijke Bitcoinadres als je je transactienummer niet kunt vinden. Vul die hier in de zoekbalk in, klik op Search, en kijk hoeveel keer je transactie is bevestigd.


Is het veilig al mijn coins op een exchange te laten staan?
Je geeft daarmee je coins in handen van iemand die je niet kent. Over het algemeen wordt in deze topicreeks iedereen op het hart gedrukt de coins in eigen beheer te houden. Er zijn voorbeelden te noemen van exchanges of online wallets die er plots met alle coins vandoor gingen, zonder ook maar een spoor achter te laten.

Populaire coins onder SC'ers:
ETH (Ethereum)
ORLY (waardeloze coin, gelanceerd door MaGNeT)
WAVES (Waves Platform)
BTC (Bitcoin) (deze ertussen zetten :') )
LISK (Lisk)
SOLAR (roislecxecoin)




[ Bericht 2% gewijzigd door Sosa op 17-03-2017 12:19:26 ]
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:56:05 #2
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169588270
laat ik em dan maar es openen.

zal mij benieuwen met welke ETH prijs we het weekend in gaan

[ Bericht 40% gewijzigd door Sosa op 17-03-2017 12:17:58 ]
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_169588308
Dat oude screenshot van de marketcap mag er wel uit. Dat is op geen enkel moment relevant. Owh en dat BTC 1000 dollar ook. Kunnen we geen live ticker in de OP plaatsen ofzo?
[P]otverdorie
pi_169589062
Vanochtend ingestapt in ETH met 6.9BTC.
Was tijdens de 0.037 dip.
pi_169591460
Hmm die correctie viel uiteindelijk wel mee, zo lijkt.
[P]otverdorie
pi_169591688
Het spant erom bij ETH..... De prijs zit rond een support/weerstand level (fibo 61,8) en rond de 1e top na de terugval......

heb het hier al vaak over een flag gehad....ook nu is er 1 zichtbaar....impulse down met een correctie omhoog om toch weer naar onderen uit te breken....

Mijn gevoel zegt dat deze correctie nog niet genoeg was, maar ja....ik heb geen glazen bol.
Persoonlijk zou ik nog wachten met opnieuw instappen en wachten tot er duidelijk een uptrend zichtbaar is om op safe te gaan en pas na 0.044 omdat ie wellicht nog tot daar kan corrigeren

pi_169591856
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:39 schreef edraket31 het volgende:
Het spant erom bij ETH..... De prijs zit rond een support/weerstand level (fibo 61,8) en rond de 1e top na de terugval......

heb het hier al vaak over een flag gehad....ook nu is er 1 zichtbaar....impulse down met een correctie omhoog om toch weer naar onderen uit te breken....

Mijn gevoel zegt dat deze correctie nog niet genoeg was, maar ja....ik heb geen glazen bol.
Persoonlijk zou ik nog wachten met opnieuw instappen en wachten tot er duidelijk een uptrend zichtbaar is om op safe te gaan en pas na 0.044 omdat ie wellicht nog tot daar kan corrigeren

[ afbeelding ]
Snap ik nou goed dat jij de volgende bottom ziet bij 0.035 ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169591922
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Snap ik nou goed dat jij de volgende bottom ziet bij 0.035 ?
Nee, de lijn die je daar ziet is van de fibo extension om de lengte van deze correctie te berekenen.
Omdat de correctie verder herstelt dan het eerdere punt, kan ik ook nog niet aangeven waar ik denk dat de bodem zou kunnen liggen.
Stel dat ie idd corrigeert naar 0.04419, dan komt de bodem tussen 0.02915-0.026
pi_169593315
Poeh, dat had bijna heel wat XRPs gekost door actief ETH te traden, nja actief, ik was in slaap gevallen. Nu alles terug met 4k extra XRPs. Die 4k zijn nu nog niks waard maar over 1 jaar blijkt dat ik even enorm bedrag heb gemaakt die nacht ;)
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_169593401
Golem doet het momenteel goed. Op SDC komt waarschijnlijk een pump komende uren.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_169594233
Weet iemand of er een bepaalde reden was voor de stijging van ETH (in de vorm van nieuwe ontwikkelingen/nieuws of zo)?

Anders begin ik het idee te krijgen dat er een pumpgroep achter zat en ze voorlopig klaar zijn met ETH. Ik zat gisteravond even het orderboek te bekijken en zag toen telkens grote sellorders op ronde getallen die stuk voor stuk gekocht werden en aan buykant zag ik behoorlijk wat support van buywalls. Kreeg toen het vermoeden dat er iemand (of een groep) zijn voorraadje kwijt wilde.
De buysupport die er was versterkt dat vermoeden.....
De alsmaar doorgaande stijging is daarvoor ook een signaal, was onnatuurlijk....zo'n lange weg up zonder fatsoenlijke correctie, was geen fatsoenlijke TA op te maken.

Voorzichtigheid geboden dus om niet de suckerrally te joinen!
pi_169595045
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 16:58 schreef edraket31 het volgende:
Weet iemand of er een bepaalde reden was voor de stijging van ETH (in de vorm van nieuwe ontwikkelingen/nieuws of zo)?
Er is redelijk wat nieuws geweest de afgelopen dagen. Niet specifiek over één project of feature ofzo, maar meer over Ethereum in het algemeen. Ook berichten over grote investeerders en dat soort zaken. Er is dus een redelijke buzz aan de gang sinds +- een week.
[P]otverdorie
pi_169595474
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 17:39 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Er is redelijk wat nieuws geweest de afgelopen dagen. Niet specifiek over één project of feature ofzo, maar meer over Ethereum in het algemeen. Ook berichten over grote investeerders en dat soort zaken. Er is dus een redelijke buzz aan de gang sinds +- een week.
Oke....dan zal t wel een combinatie geweest zijn. Veel nieuws gebruikt om flink te pumpen.
Het lage volume momenteel valt me namelijk op, als de trend/pumpp doorgezet zou zijn dan was die correctie al lang afgerond geweest.
pi_169595740
Nou ja, ik hoorde vandaag dat iemand eens wat walletadressen van grote ETH-holders is nagegaan en dat daar opeens een stuk minder ETH's op zijn te vinden. Geen idee of dat een gerucht is, maar wel een interessante observatie als het echt waar is.
pi_169596329
Eerst weer ff terug in BTC, van 6.9 naar 7.1 dus iig geen verlies.
Lage aankooporder gezet.
pi_169596564
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 16:58 schreef edraket31 het volgende:
Weet iemand of er een bepaalde reden was voor de stijging van ETH (in de vorm van nieuwe ontwikkelingen/nieuws of zo)?

Vooral dit denk ik: http://www.reuters.com/ar(...)m-idUSKBN1662K7?il=0

Hier worden nog wat andere mogelijkheden gegeven, bijvoorbeeld dat Chinezen wellicht switchen naar ETH omdat de overheid daar nog niet zo op let:
http://www.zerohedge.com/(...)rge-35-past-24-hours
pi_169596986
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 18:48 schreef MaGNeT het volgende:
Eerst weer ff terug in BTC, van 6.9 naar 7.1 dus iig geen verlies.
Lage aankooporder gezet.
Hoe laag als ik vragen mag?
[P]otverdorie
pi_169597126
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 19:23 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Hoe laag als ik vragen mag?
0.0252
pi_169597200
Huh, BTC-e staat gewoon $30 hoger dan bitstamp en bitfinex. :o
pi_169598958
Had om 19.30u besloten om 300 ETH te verkopen en te anticiperen op een dip op 0.0382. Om 20.00u met 5 ETH winst weer teruggekocht voor 0.0375 omdat het niet goed voelde. Zag zojuist dat hij weer naar 0.04 steeg... #tradenisniksvoormij #ofjuistwel
[P]otverdorie
  vrijdag 17 maart 2017 @ 21:24:40 #21
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169599449
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 19:34 schreef Tourniquet het volgende:
Huh, BTC-e staat gewoon $30 hoger dan bitstamp en bitfinex. :o
Dat is nieuw :o
Spatieboos
  vrijdag 17 maart 2017 @ 21:28:57 #22
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169599535
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 16:58 schreef edraket31 het volgende:
Weet iemand of er een bepaalde reden was voor de stijging van ETH (in de vorm van nieuwe ontwikkelingen/nieuws of zo)?

Anders begin ik het idee te krijgen dat er een pumpgroep achter zat en ze voorlopig klaar zijn met ETH. Ik zat gisteravond even het orderboek te bekijken en zag toen telkens grote sellorders op ronde getallen die stuk voor stuk gekocht werden en aan buykant zag ik behoorlijk wat support van buywalls. Kreeg toen het vermoeden dat er iemand (of een groep) zijn voorraadje kwijt wilde.
De buysupport die er was versterkt dat vermoeden.....
De alsmaar doorgaande stijging is daarvoor ook een signaal, was onnatuurlijk....zo'n lange weg up zonder fatsoenlijke correctie, was geen fatsoenlijke TA op te maken.

Voorzichtigheid geboden dus om niet de suckerrally te joinen!
Is het niet gewoon het typische accumuleren, pumpen, eventjes hoog houden en relatief langzaam verkopen?

Ik heb vaak dat gevoel dat er bij zulke stijgingen altijd wel groepen achter zitten die wachten op een goed moment. Maar ik denk ook gewoon dat er veel nieuwe mensen bij zijn gekomen door de extra media aandacht die een pump brengt waardoor het zo hoog blijft
Spatieboos
pi_169599567
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 21:28 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Is het niet gewoon het typische accumuleren, pumpen, eventjes hoog houden en relatief langzaam verkopen?

Ik heb vaak dat gevoel dat er bij zulke stijgingen altijd wel groepen achter zitten die wachten op een goed moment. Maar ik denk ook gewoon dat er veel nieuwe mensen bij zijn gekomen door de extra media aandacht die een pump brengt waardoor het zo hoog blijft
Helemaal eens :)
[P]otverdorie
pi_169600012
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 20:59 schreef NatteBever het volgende:
Had om 19.30u besloten om 300 ETH te verkopen en te anticiperen op een dip op 0.0382. Om 20.00u met 5 ETH winst weer teruggekocht voor 0.0375 omdat het niet goed voelde. Zag zojuist dat hij weer naar 0.04 steeg... #tradenisniksvoormij #ofjuistwel
Je staat nu op winst.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169600180
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 16:07 schreef Mand het volgende:
Golem doet het momenteel goed. Op SDC komt waarschijnlijk een pump komende uren.
Pump is gestart op SDC. Slimme marketing van ze.

https://twitter.com/CryptoLeakz/status/842828731160956928
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_169600398
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 21:59 schreef Mand het volgende:

[..]

Pump is gestart op SDC. Slimme marketing van ze.

https://twitter.com/CryptoLeakz/status/842828731160956928
775 BTC BUY wall groeit rap. Trollbox op Polo praat bijna alleen over SDC. Mocht je het nu kopen, pas op voor een drop na de laatste aankondiging van SDC.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_169600774
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 22:09 schreef Mand het volgende:

[..]

775 BTC BUY wall groeit rap. Trollbox op Polo praat bijna alleen over SDC. Mocht je het nu kopen, pas op voor een drop na de laatste aankondiging van SDC.
Pump is gone.. Ze verwijzen naar naar https://twitter.com/ParticlProject. Het bizarre hieraan is dat 2x 250 BTC weer gelijk uitstapt. Maar het is nog geen 23:00 u, dan zou het nieuws pas officieel aangekondigd worden. To be continued,
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_169600802
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 22:30 schreef Mand het volgende:

[..]

Pump is gone.. Ze verwijzen naar naar https://twitter.com/ParticlProject. Het bizarre hieraan is dat 2x 250 BTC weer gelijk uitstapt. Maar het is nog geen 23:00 u, dan zou het nieuws pas officieel aangekondigd worden. To be continued,
Iemand verwees naar https://www.particle.io/. Dit heeft er niks mee te maken volgens mij. Compleet ander logo.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_169600867
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 22:31 schreef Mand het volgende:

[..]

Iemand verwees naar https://www.particle.io/. Dit heeft er niks mee te maken volgens mij. Compleet ander logo.
Buy wall is in enkele seconden van 7xx range weer gelijk terug. Poloniex is hier even heel ongeloofwaardig..
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_169600961
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 22:35 schreef Mand het volgende:

[..]

Buy wall is in enkele seconden van 7xx range weer gelijk terug. Poloniex is hier even heel ongeloofwaardig..
Toch even lachen:
"Drrago: 30 minutes till SDC announced offical currency of vatican"

"Chuck norris created SDC"

[ Bericht 3% gewijzigd door Mand op 17-03-2017 22:48:07 ]
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_169601317
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 22:40 schreef Mand het volgende:

[..]

Toch even lachen:
"Drrago: 30 minutes till SDC announced offical currency of vatican"

"Chuck norris created SDC"
SDC nu ook bij Kraken! Kan het zelf nog niet lezen / bevestigen.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_169601348
Het lijkt hier wel een trollbox ....
pi_169601371
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 23:06 schreef edraket31 het volgende:
Het lijkt hier wel een trollbox ....
Het topic een beetje levend houden ;)
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_169601398
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 23:04 schreef Mand het volgende:

[..]

SDC nu ook bij Kraken! Kan het zelf nog niet lezen / bevestigen.
:')

quote:
BraveFart: SDC on Mt GOX!
pi_169601405
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 23:04 schreef Mand het volgende:

[..]

SDC nu ook bij Kraken! Kan het zelf nog niet lezen / bevestigen.
Niet op Kraken. Waarschijnlijk een goede troll bezig geweest. Dus geen nieuw nieuws. Zo rollen we anno 2017..
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_169601412
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 23:08 schreef Mand het volgende:

[..]

Het topic een beetje levend houden ;)
Doe dat maar met je pump....begint een beetje te lijken op "buy the rumour, sell the news"
pi_169601492
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 23:09 schreef Mand het volgende:

[..]

Niet op Kraken. Waarschijnlijk een goede troll bezig geweest. Dus geen nieuw nieuws. Zo rollen we anno 2017..
Het echte nieuws: https://particl.news/dear(...)34638a788#.dmgii49z9
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_169601521
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 23:06 schreef edraket31 het volgende:
Het lijkt hier wel een trollbox ....
Haha
pi_169601636
quote:
Dus.... Shadowcash en Umbra stoppen en gaan verder als Particl? Het idee is leuk, een online marketplace waar men kan betalen met cryptocurrency ipv fiat geld.
  Eindredactie Games vrijdag 17 maart 2017 @ 23:33:15 #40
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169601871
En Shadowcash nu keihard droppen :D
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169601881
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 23:24 schreef coinfreak het volgende:

[..]

Dus.... Shadowcash en Umbra stoppen en gaan verder als Particl? Het idee is leuk, een online marketplace waar men kan betalen met cryptocurrency ipv fiat geld.
Het idee is zeker niet uniek. Maar de marktplace zal zich niet op het darknet bevinden. Tevens voor ICO heb je SDC nodig. We zullen zien wat het brengt.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_169602247
Wat vinden we hiervan? https://poloniex.com/press-releases/2017.03.17-Hard-Fork/
Ik vond het destijds wel aardig dat ik gratis ETC kreeg van Poloniex, die heb ik zeer snel kunnen verkopen toen deze nog hoog stond dus die extra winst was zeker welkom.

Maar dan nu Bitcoin zelf, bij een coin zo dominant als Bitcoin kan een hardfork toch fataal zijn?
Mij dunkt dat zowel Core als BU aanhangers heeft maar op termijn lijkt mij dit geen realistische oplossing.
pi_169603954
Ik moet toch eiglk wel gniffelen om die sdc hype (Mand, ik hoop dat je geen verlies gemaakt hebt of nu met een grote bag sdc zit), maar dit was toch wel weer een gevalletje zoals we dat zo vaak gezien hebben (en allemaal zelf al wel eens ervaren).

Trollbox op Poloniex vol met hypend klootjesvolk die zich gek heb laten maken door de pump van de whales en vervolgens wordt er keihard op ze gedumpt. Allemaal dromen ze van een dikke pump met ongekende winsten, maar ondertussen staat de prijs weer ongeveer op t zelfde nivo als voor de pump.

Ik heb dat SDC sowieso nooit gemogen.... Als ik het me goed herinner, heeft het devteam het overgrote deel van de coins en controleren ze prijs daardoor. Zit/zat ook een Nederlander bij, wat een kwal was dat. Fortuin gemaakt met die blackcoin pump destijds en dan denken dat ze een hele mijnheer zijn....
pi_169604356
Vannacht heeft het e.e.a. lekker gecorrigeerd. Ben benieuwd waar de bodem zit. Het is geen keiharde dump ofzo, zo lijkt het.
[P]otverdorie
  zaterdag 18 maart 2017 @ 09:31:19 #45
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169604478
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 23:48 schreef coinfreak het volgende:
Wat vinden we hiervan? https://poloniex.com/press-releases/2017.03.17-Hard-Fork/
Ik vond het destijds wel aardig dat ik gratis ETC kreeg van Poloniex, die heb ik zeer snel kunnen verkopen toen deze nog hoog stond dus die extra winst was zeker welkom.

Maar dan nu Bitcoin zelf, bij een coin zo dominant als Bitcoin kan een hardfork toch fataal zijn?
Mij dunkt dat zowel Core als BU aanhangers heeft maar op termijn lijkt mij dit geen realistische oplossing.
Denk dat de schade wel mee valt omdat de tweede chain gewoon enorm langzaam zal en de difficulty nog wel een tijdje hoog blijft (tenzij ze dat oplossen met een softfork misschien?)
Spatieboos
pi_169604802
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 09:10 schreef NatteBever het volgende:
Vannacht heeft het e.e.a. lekker gecorrigeerd. Ben benieuwd waar de bodem zit. Het is geen keiharde dump ofzo, zo lijkt het.
ETH neem ik aan?

Het huidige patroon klopt met mijn vermoeden: op de weg omhoog hebben de pumpers de meute hun grote sellorders laten kopen door flink te pushen. Pump valt stil en langzaam zakt het weg.....
Als ze zouden willen blijven pumpen zouden ze hard gedumpt hebben, meute schrikt met panic sells tot gevolg die door de pumpers opgekocht worden. Nu is het gewoon rustig, pumpers are gone.....

Maar ik laat me graag verrassen ;-)
pi_169606708
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 07:49 schreef edraket31 het volgende:
me goed herinner, heeft het devteam het overgrote deel van de coins en controleren ze prijs daardoor. Zit/zat ook een Nederlander bij, wat een kwal was dat. Fortuin gemaakt met die blackcoin pum
Het was een gevalletje van twee extremen. Alles of niets. Er zijn nu serieuze verliezers zo te lezen. Ik heb 90 procent op tijd verkocht en zal ook niet snel verlies maken met mijn manier van handelen. Met wat ik hier deelde wou ik alleen aangeven wat er zich afspeelde. Het zij positief of negatief. De laatste weken is er veel nieuw geld bijgekomen in dit wereldje, dus ook nieuwe mensen met nog geen ervaring. Leesvoer is dus van belang.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_169608511
BTC < $1000
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 maart 2017 @ 15:14:47 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169608524
Vanochtend dacht ik er nog over om in fiat te gaan :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169610013
Gelukkig een paar dagen geleden in fiat gegaan, mede dankzij edraket. Als deze daling zo door gaat dan komen we wel onder de 900, ben benieuwd of de door edraket genoemde zones nog uptodate zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:40 schreef edraket31 het volgende:
Vorige week liet ik deze BTC chart met een mogelijke terugval.....

[ afbeelding ]

Huidige situatie:
[ afbeelding ]


Ook hier weer een flag.....flinke push down gevolgd door een veel minder sterke beweging naar boven. In mijn ogen is dat een correctie, prijs heeft de eerder door mij genoemde "potential reversal zone" gehaald (blauwe vak) en daarna de flag aan de onderzijde gebroken voor evt een vervolg verder naar beneden....

mogelijk scenario: nog effe up als test van de trendlijn om daarna weg te zakken.
De koers op btc-e is 40a50dollar hoger, wat is hier de exacte reden van?

[ Bericht 5% gewijzigd door smiths op 18-03-2017 16:56:50 ]
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_169610225
BTC sub 900, we meet again.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 maart 2017 @ 16:56:48 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169610259
Daar gaat mijn toekomst.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169613573
Hmm, misschien nog maar ff wat BTC bijkopen.
pi_169613819
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:45 schreef smiths het volgende:

De koers op btc-e is 40a50dollar hoger, wat is hier de exacte reden van?
Ja daar heb ik me ook over verbaasd. Ik denk dat het komt omdat arbitrage met BTC-e vrijwel onmogelijk is door hoge fees etc. Daardoor is de koersontwikkeling wat minder heftig dan op andere exchanges. Bij stijgende koers zag je altijd dat BTC-e een aantal tientjes achterbleef, nu is de koers zo hard gedaald dat BTC-e ook bij een dalende koers enigszins achterloopt. Er kan simpelweg niet snel genoeg gearbitreerd worden denk ik.
pi_169614215
BTC kaput
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169614770
Er is een hele sterke link tussen BTC en XRP. XRP is even 61% + geweest, nu 37%, maar nog altijd stijgende +.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_169615974
M'n bitcoins verliezen nu wel heel snel aan waarde :')
Waar komt dit allemaal door?
pi_169616206
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:45 schreef smiths het volgende:
Gelukkig een paar dagen geleden in fiat gegaan, mede dankzij edraket. Als deze daling zo door gaat dan komen we wel onder de 900, ben benieuwd of de door edraket genoemde zones nog uptodate zijn.

[..]

De koers op btc-e is 40a50dollar hoger, wat is hier de exacte reden van?
Ik zie geen redenen om mijn eerder genoemde target aan te passen, gaat volgens plan...wel wat sneller dan ik verwacht had.....
Ik zal morgen de charts eens bekijken, vandaag heel de dag mobiel geweest en nu geen puf meer voor.
Misschien kan t nog wel verder naar beneden ivm onzekerheid door hard fork.
pi_169616288
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:37 schreef El_Liberaliste het volgende:
M'n bitcoins verliezen nu wel heel snel aan waarde :')
Waar komt dit allemaal door?
Hoeft helemaal geen speciale reden voor te zijn. Is een normale correctie na zo'n enorme stijging.
Vaak wordt er naar redenen gezocht maar voor mij was t geen verrassing, 2 weken geleden de eerste charts gepost met deze daling door puur technische analyse te gebruiken.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 22:13:40 #60
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169616830
Waar is de bodem? :o
Spatieboos
pi_169617284
Wat is er met ETH aan de hand op Polo. Er wordt amper getrade zo te zien. Nu al minutenlang hetzelfde verschil tussen vraag en aanbod (ook na een refresh). Weird..

/edit

Lijkt wel alsof de site een soort lag heeft af en toe. Loopt niet helemaal lekker daar.
[P]otverdorie
  zaterdag 18 maart 2017 @ 23:16:13 #62
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169618493
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 22:33 schreef NatteBever het volgende:
Wat is er met ETH aan de hand op Polo. Er wordt amper getrade zo te zien. Nu al minutenlang hetzelfde verschil tussen vraag en aanbod (ook na een refresh). Weird..

/edit

Lijkt wel alsof de site een soort lag heeft af en toe. Loopt niet helemaal lekker daar.
Ik las 4 uur geleden iets over een DDoS op Polo
Spatieboos
pi_169618603
Ed gaat als een raket _O_ die bodem van ETH gaat eraan komen en dan is het inkopen :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 18 maart 2017 @ 23:22:36 #64
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169618675
Las vandaag iets over dat Alphabay (Darknet market) ETH zou gaan accepteren. Helpt vast ook mee.

Vraag me wel af waarom, een anon coin zoals XMR/DASH is logischer, al accepteren sommigen die ook.
Spatieboos
  zaterdag 18 maart 2017 @ 23:41:35 #65
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169619184
Volgens mij maakte iemand net op Bittrex een typo en zette een buyorder voor 0.0070 ipv 0.0060 voor TIME. Was net op tijd om te profiteren :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Spatieloos op 18-03-2017 23:51:04 ]
Spatieboos
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 maart 2017 @ 23:52:57 #66
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169619480
Ik ben de weg nu helemaal kwijt _O-

Moraal is dat ik de ETHraket gemist heb en nu gezellig met BTC ten onder ga.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 19 maart 2017 @ 00:04:17 #67
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169619752
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben de weg nu helemaal kwijt _O-

Moraal is dat ik de ETHraket gemist heb en nu gezellig met BTC ten onder ga.
Had je maar niet op FvD gestemd, dan hadden we wel 7 zetels :'(

Verkoop je BTC voordat mijn BTC waardeloos wordt please
Spatieboos
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 maart 2017 @ 00:06:32 #68
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169619794
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 00:04 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Had je maar niet op FvD gestemd, dan hadden we wel 7 zetels :'(

Verkoop je BTC voordat mijn BTC waardeloos wordt please
Wie?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 19 maart 2017 @ 00:08:01 #69
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169619829
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 00:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wie?
Jij :o

als jij iets verkoopt gaat het daarna omhoog en als jij iets koopt gaat het daarna omlaag toch?
Spatieboos
pi_169619870
Dit is niet leuk jongens.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_169620875
Bitfinex heeft vanavond Chain Split Tokens geïntroduceerd. Dit werkt als volgt:

quote:
Today, Bitfinex proudly introduces trading on Chain Split Tokens (CST). The first such product of its kind, CSTs will allow Bitfinex customers to speculate on future fork events of the Bitcoin blockchain, specifically, the potential fork between Bitcoin Core and Bitcoin Unlimited. We are designating these CSTs as BCC (Bitcoin Core) and BCU (Bitcoin Unlimited).

CSTs will trade as BTC and USD pairs, initially without margin, and as will any other product with list, we will reevaluate that decision if there is sufficient liquidity.

Users will be able to create CSTs by “splitting” a bitcoin through the Token Manager (located in the Order Type drop down menu of the sidebar order ticket). Once split, the BTC will be removed from your account for each BCC and BCU added. Through the same Token Manager, you will be able to reverse this process at anytime, trading in equal numbers of BCC and BCU to extract BTC.

If no fork occurs by December 31, 2017, then BCU will expire worthless and BTC will be given in exchange for each BCC holder. If, however, there is a fork, specifically Bitcoin Unlimited, then, as soon as we list Bitcoin Unlimited, we will exchange BCU tokens for Bitcoin Unlimited tokens as well as retiring BCC tokens in favor of Bitcoin Core tokens. More detailed information can be found in the Chains Split Token Terms and Conditions.

We are planning a few additional enhancements including a realtime display of total CSTs as well as segregated cold storage for the bitcoins that have been split, which we will periodically settle to and from our hot wallet.
Je kunt dmv het splitten van BTC in 2 tokens dus speculeren op een hard fork naar Bitcoin Unlimited. Als ik het goed begrijp fungeert dit eigenlijk ook een soort peiling om aan te geven hoe de markt denkt over beide varianten (in theorie zou 1 bcc en 1 bcu-token samen 1 BTC waard moeten zijn), en of men wel of niet klaar is voor een hard fork.

Saillant detail is dat de BCU-tokens hun geldigheid verliezen als er op 31-12-2017 geen hard fork heeft plaatsgevonden.
pi_169620966
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit is niet leuk jongens.
Dat gekloot, of juist het niet aanpassen van de blockchain. Je zal zien straks zitten we met twee bitcoins ineens. Als je denkt dat dit een crash is, wacht maar als er ineens twee of wellicht 3 bitcoins zijn die zeggen de origineel te zijn. Denk dan aan een koers van 450 usd of zo.

Plus moet uren je al die wallets gaan bewerken om de verschillende bitcoins te krijgen.
pi_169621864
Doen jullie trouwens nog iets met bots? Beetje geautomatiseerd buy low sell high...
  zondag 19 maart 2017 @ 09:12:43 #74
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169621965
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 08:52 schreef xaban06 het volgende:
Doen jullie trouwens nog iets met bots? Beetje geautomatiseerd buy low sell high...
Nee nog steeds niet, ik moet me er eens in verdiepen.
Spatieboos
  zondag 19 maart 2017 @ 09:14:13 #75
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169621977
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 01:33 schreef Tourniquet het volgende:
Bitfinex heeft vanavond Chain Split Tokens geïntroduceerd. Dit werkt als volgt:

[..]

Je kunt dmv het splitten van BTC in 2 tokens dus speculeren op een hard fork naar Bitcoin Unlimited. Als ik het goed begrijp fungeert dit eigenlijk ook een soort peiling om aan te geven hoe de markt denkt over beide varianten (in theorie zou 1 bcc en 1 bcu-token samen 1 BTC waard moeten zijn), en of men wel of niet klaar is voor een hard fork.

Saillant detail is dat de BCU-tokens hun geldigheid verliezen als er op 31-12-2017 geen hard fork heeft plaatsgevonden.
dat is mooi, dan zul je zien dat BCU bijna waardeloos wordt, niet eens 10% van BTC.

Als er een hardfork plaats vindt dan vind ik dat dat een compromis moet zijn. Een Hardfork met 8MB blocks en Segwit misschien. Want die softfork wordt toch nooit bereikt.
Spatieboos
pi_169622138
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 08:52 schreef xaban06 het volgende:
Doen jullie trouwens nog iets met bots? Beetje geautomatiseerd buy low sell high...
Heel simpel, stel jezelf de vragen:
* waarom kost een bot maar een paar honderd dollar?
* waarom kost een echt goede High Frequency Trading Robot tonnen, zoniet miljoenen?
* waarom heeft de financiële wereld nog gewoon mankracht aan de knoppen zitten?
pi_169622258
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 09:30 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Heel simpel, stel jezelf de vragen:
* waarom kost een bot maar een paar honderd dollar?
* waarom kost een echt goede High Frequency Trading Robot tonnen, zoniet miljoenen?
* waarom heeft de financiële wereld nog gewoon mankracht aan de knoppen zitten?
Ik zeg ook niet dat een bot heilig is :)

Maar een deel van mijn geld wat maar niks doet en niks oplevert, wil ik misschien inzetten voor een bot. Ik kan het geld patsboem kwijt zijn, maar met wat gelukkig kan ik na een tijdje ook op 10% winst staan door niks te doen.

Zie het als een hobby :P de bot maak ik zelf, als het geld oplevert is het mooi.
  zondag 19 maart 2017 @ 09:49:37 #78
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169622270
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 09:46 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat een bot heilig is :)

Maar een deel van mijn geld wat maar niks doet en niks oplevert, wil ik misschien inzetten voor een bot. Ik kan het geld patsboem kwijt zijn, maar met wat gelukkig kan ik na een tijdje ook op 10% winst staan door niks te doen.

Zie het als een hobby :P de bot maak ik zelf, als het geld oplevert is het mooi.
Ik denk dat bots zeker niet nutteloos zijn, maar alleen als ze goed gebruikt worden. Bots zijn gewoon veel sneller dan mensen en dat heeft een groot voordeel.
Spatieboos
pi_169622487
Ik gebruik gewoon het instinct van Nattekat als 'bot'. Stelt vrijwel nooit teleur #ifeelyouman
[P]otverdorie
  zondag 19 maart 2017 @ 10:22:26 #80
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169622586
https://bitbet.us/bet/134(...)re-end-of-sept-2017/


Als Bitcoin unlimited gewoon 100en BTC hier op YES stemmen en dan alsnog een falende hardfork maken zouden ze dan winstgevend kunnen zijn?

Hoeveel hashrate zouden ze dan nodig hebben voor 100 blocks voor September :o
Spatieboos
pi_169622859
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 09:46 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat een bot heilig is :)

Maar een deel van mijn geld wat maar niks doet en niks oplevert, wil ik misschien inzetten voor een bot. Ik kan het geld patsboem kwijt zijn, maar met wat gelukkig kan ik na een tijdje ook op 10% winst staan door niks te doen.

Zie het als een hobby :P de bot maak ik zelf, als het geld oplevert is het mooi.
Als het je hobby projektje moet zijn, is er natuurlijk niks mis mee.
Ik wilde alleen aangeven dat men zich niet teveel moet voorstellen van de bots die online aangeboden worden.

Uiteindelijk zijn deze simpele bots gewoon geprogrammeerd door een mens die er een paar simpele parameters instopt waardoor de bot reageert en verkoopt/koopt. Bijvoorbeeld Moving Average, Dynamic Sar of whatever. Mijns inziens kun je zelf vele betere resultaten halen. Heb de afgelopen jaren veel erover gelezen en al ettelijke traders gesproken die er mee gewerkt hebben (ook gasten die zelf bouwden) en zij kwamen er allemaal van terug en geven de voorkeur aan manueel traden.

Als je t gebruikt om wat "geld uit een sok" in te zetten en de bot zijn gang te laten gaan als je bijv off line bent, dan is het natuurlijk een prima tool...
pi_169623081
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:44 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Als het je hobby projektje moet zijn, is er natuurlijk niks mis mee.
Ik wilde alleen aangeven dat men zich niet teveel moet voorstellen van de bots die online aangeboden worden.

Uiteindelijk zijn deze simpele bots gewoon geprogrammeerd door een mens die er een paar simpele parameters instopt waardoor de bot reageert en verkoopt/koopt. Bijvoorbeeld Moving Average, Dynamic Sar of whatever. Mijns inziens kun je zelf vele betere resultaten halen. Heb de afgelopen jaren veel erover gelezen en al ettelijke traders gesproken die er mee gewerkt hebben (ook gasten die zelf bouwden) en zij kwamen er allemaal van terug en geven de voorkeur aan manueel traden.

Als je t gebruikt om wat "geld uit een sok" in te zetten en de bot zijn gang te laten gaan als je bijv off line bent, dan is het natuurlijk een prima tool...
Zelf heb ik sowieso niet tijd om dagelijks te traden, of je moet je op de long term gaan, maar dat blijf ik sowieso doen.

Geld wat ik makkelijk kan verliezen, wil ik gebruiken om te experimenteren met een bot. Voorlopig wat de bot ongeveer gaat doen is, detecteren of er een upward trend gaande is, op dat moment buy/sell/buy/sell orders met een geringe winst. Zo kan je in een korte tijd toch wat winst pakken. Een trend is alleen niet oneindig, dus aan het einde van die trend kan je niet meer verkopen en zit je met je duur gekochte coins.
Dan is het:
- zorgen dat je niet oneindig mee gaat in de trend, dus na bijv 5 succesvolle orders een pauze inlassen;
- als je toch te lang door bent gegaan, holden en hopen dat je order er toch nog doorheen komt door te wachten :)

Ach, ik zie wel waar het eindigt :P
pi_169623152
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:06 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Zelf heb ik sowieso niet tijd om dagelijks te traden, of je moet je op de long term gaan, maar dat blijf ik sowieso doen.

Geld wat ik makkelijk kan verliezen, wil ik gebruiken om te experimenteren met een bot. Voorlopig wat de bot ongeveer gaat doen is, detecteren of er een upward trend gaande is, op dat moment buy/sell/buy/sell orders met een geringe winst. Zo kan je in een korte tijd toch wat winst pakken. Een trend is alleen niet oneindig, dus aan het einde van die trend kan je niet meer verkopen en zit je met je duur gekochte coins.
Dan is het:
- zorgen dat je niet oneindig mee gaat in de trend, dus na bijv 5 succesvolle orders een pauze inlassen;
- als je toch te lang door bent gegaan, holden en hopen dat je order er toch nog doorheen komt door te wachten :)

Ach, ik zie wel waar het eindigt :P
Verdiep je eens in Metatrader....
Dat is een tradingplatform waarvoor (door gebruikers) honderden bots geprogrammeerd zijn.
Je kunt Metatrader niet gebruiken voor cryptos, maar je kunt wel zien wat voor indicators anderen gebruiken voor hun bots.

www.babypips.com/school/u(...)w-to-install-ea.html
pi_169623221
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:12 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Verdiep je eens in Metatrader....
Dat is een tradingplatform waarvoor (door gebruikers) honderden bots geprogrammeerd zijn.
Je kunt Metatrader niet gebruiken voor cryptos, maar je kunt wel zien wat voor indicators anderen gebruiken voor hun bots.

www.babypips.com/school/u(...)w-to-install-ea.html
Thanks! Sowieso moet ik dat soort info meer gaan lezen. Wat ik nu doe is uit de losse pols iets bedenken en direct inzetten. Als ik dan in bed lig kom ik er achter dat het toch niet zo een goed idee was ..en ga ik de volgende dag (vandaag dus) de bot verder tweaken :P
pi_169623362
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 01:45 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Dat gekloot, of juist het niet aanpassen van de blockchain. Je zal zien straks zitten we met twee bitcoins ineens. Als je denkt dat dit een crash is, wacht maar als er ineens twee of wellicht 3 bitcoins zijn die zeggen de origineel te zijn. Denk dan aan een koers van 450 usd of zo.

Plus moet uren je al die wallets gaan bewerken om de verschillende bitcoins te krijgen.
Het is juist helemaal geen probleem, de chain waar de grote pools en exchanges op blijven zitten is de Bitcoin chain.

En inderdaad, als je coins in je wallet hebt (ofwel: private keys met "saldo") dan zal je deze moeten exporteren en weer importeren om ze ook op de andere chain beschikbaar te maken.
Dat is met ETH echter ook nooit een echt probleem geweest toen ETC erbij kwam.
pi_169623487
Komt die dip nog naar de < 0.030? #ETH
[P]otverdorie
pi_169623620
Oh no :(
జ్ఞ‌ా
pi_169623673
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En inderdaad, als je coins in je wallet hebt (ofwel: private keys met "saldo") dan zal je deze moeten exporteren en weer importeren om ze ook op de andere chain beschikbaar te maken.
Dat is met ETH echter ook nooit een echt probleem geweest toen ETC erbij kwam.
Hoe bedoel je dit? Als je coins in een eigen wallet hebt en niets doet, heb je na een hard fork ze toch gewoon in beide chains? Beide chains zijn het namelijk eens met de saldo's van voor de hard fork.
  zondag 19 maart 2017 @ 11:53:36 #89
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169623761
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:48 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit? Als je coins in een eigen wallet hebt en niets doet, heb je na een hard fork ze toch gewoon in beide chains? Beide chains zijn het namelijk eens met de saldo's van voor de hard fork.
Gaat er denk ik meer om dat je Wallet waarschijnlijk maar 1 chain houdt en je dus de andere chain ergens anders moet downloaden en je private key moet exporteren, maar dit kun je zonder haast doen.
Spatieboos
pi_169623878
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:37 schreef NatteBever het volgende:
Komt die dip nog naar de < 0.030? #ETH
Ik heb geen idee, heb (door nare omstandigheden) gisteren alles een beetje gevolgd vanaf telefoon.
Misschien eind van de middag even achter de pc, moet ook mijn eigen charts bijwerken voor de komende week.

Sowieso neig ik nu meer naar kopen als je duidelijk ziet dat de uptrend weer vervolgd wordt ipv "buy the fucking dip"
pi_169623920
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:53 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Gaat er denk ik meer om dat je Wallet waarschijnlijk maar 1 chain houdt en je dus de andere chain ergens anders moet downloaden en je private key moet exporteren, maar dit kun je zonder haast doen.
Ah, ja dat klopt. Je hebt dat wel een nieuwe client nodig. Ik vond ondertussen deze informatieve post met een heldere uitleg van wat er gebeurt in het geval van een hard fork:

quote:
Als reactie op de diverse "wat gebeurt er met mijn coins tijdens een hardfork" posts:

In je wallet (paper / software / hardware / exchange / etc...) zitten geen coins. Daarin zitten enkel de privesleutels waarmee je een transactie kunt autoriseren. Hoeveel coins iedereen heeft wordt bijgehouden in het grootboek van Bitcoin, de blockchain, waarvan alle full nodes een kopie op hun schijf hebben staan. De blockchain is in feite een lange lijst van alle transacties die hebben plaatsgevonden en je saldo kun je bepalen door alle transacties vanaf het begin opnieuw "af te spelen".

Als er een fork plaatsvindt, dan zullen er twee kopieen ontstaan van de blockchain. Deze twee takken zullen verschillen in de transacties die na de fork hebben plaatsgevonden. Maar over alles wat daarvoor is gebeurd zijn ze het helemaal eens. Heb je een adres met coins voor de fork, dan heeft dit adres in beide takken ook na de fork nog dezelfde hoeveelheid coins.

Als je deze coins spendeert met een client van tak A, dan zal deze transactie in de blockchain van tak A worden opgenomen. Maar, er is een kans dat de transactie ook door tak B wordt gezien en dus in de blockchain van tak B terecht komt. Maar in tak B is dit adres mogelijk helemaal niet in gebruik of is het om andere redenen onwenselijk dat deze coins in tak B ook verplaatst worden. Dit heet een "replay attack" en dit is een van de grote problemen bij een hardfork.

Als het duidelijk is dat tak A heeft gewonnen en dat slechts een enkeling nog tak B gebruikt, dan is dit niet zo'n probleem, maar als beide takken een niet verwaarloosbare hoeveelheid aanhangers hebben, dan kan het zijn dat je door een replay attack veel waarde verliest. Dit was een reeel risico bij de ETH/ETC fork.

Je kunt je wapenen tegen replay attacks, bijvoorbeeld door een transactie op tak A te doen op zo'n manier dat deze transactie op tak B ongeldig is. Bijvoorbeeld door in de transactie gebruik te maken van coins die uit een block zijn gemined na het fork-moment. A-blocks bestaan alleen op tak A, dus de coins die gemined zijn bestaan niet op tak B. Zo zijn er nog wel meer mogelijkheden.

Als je je coins op een exchange hebt, dan is het aan de exchange om te beslissen. Je hebt dan geen coins, maar een belofte van de exchange dat ze je op verzoek coins teruggeven. Afhankelijk van het beleid van de exchange kunnen dat A-coins, B-coins of allebei zijn. Als de exchange incompetent is, is het mogelijk dat ze coins op een van beide takken verliezen door een replay attack, maar het is onwaarschijnlijk dat de grote namen daarvoor vallen.

Dus: wat te doen bij een hardfork? Als het overduidelijk is welke partij wint, download dan een client die compatibel is met die tak en ga gewoon verder met je dag. Is het niet duidelijk en/of hebben beide coins niet verwaarloosbare waarde, ga dan op zoek naar methodes om de coins te "splitsen" en te beveiligen tegen replay attacks. Dit heeft geen haast, de coins die je in je wallet hebt blijven geldig op beide takken zolang je er niets mee doet. Er zullen vanzelf diensten komen die een split mogelijk maken. Staan je coins op een exchange? Zorg dan dat het duidelijk is wat de exchange gaat doen. Indien nodig, haal de coins naar een eigen wallet voor de fork begint.
pi_169623980
Wat lees ik allemaal voor een technisch gedoe rondom btc? Zit er een fork aan te komen, met veel onduidelijkheid?

Mijn eerste reactie is dan "vrouwen en kinderen eerst"
Waarschijnlijk ook de verklaring voor de huidige downmove die (technisch gezien) al in de kaarten zat....
pi_169624002
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:06 schreef edraket31 het volgende:
Wat lees ik allemaal voor een technisch gedoe rondom btc? Zit er een fork aan te komen, met veel onduidelijkheid?

Mijn eerste reactie is dan "vrouwen en kinderen eerst"
Waarschijnlijk ook de verklaring voor de huidige downmove die (technisch gezien) al in de kaarten zat....
Uhuh. In september oid komt er een fork aan.
[P]otverdorie
pi_169624060
ConsenSysAndrew twitterde op zondag 19-03-2017 om 05:36:34 ETH looking more and more like the primary platform for the next generation of our economic, social, and political… https://t.co/gGhpc4m0vi reageer retweet
[P]otverdorie
pi_169624229
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:06 schreef edraket31 het volgende:
Wat lees ik allemaal voor een technisch gedoe rondom btc? Zit er een fork aan te komen, met veel onduidelijkheid?

Mijn eerste reactie is dan "vrouwen en kinderen eerst"
Waarschijnlijk ook de verklaring voor de huidige downmove die (technisch gezien) al in de kaarten zat....
Onder welke steen heb jij gelegen? ;) Dat is al maanden hét hot topic. :P

Zie ook mijn post eerder: GC / [SC] Cryptocurrencies #465 | rente op de ChronoBank?

Eergisteren hebben een 20-tal exchanges een gezamenlijke verklaring uitgebracht met daarin hun strategie in het geval van een hard fork.

Voor de duidelijkheid: er is nog niets concreets gepland. Het percentage miners dat BU-blocks support is wel aan het toenemen en dat wakkert ook angst/onzekerheid aan.
pi_169624456
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:25 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Onder welke steen heb jij gelegen? ;) Dat is al maanden hét hot topic. :P

Haha, nou, ik hoorde er ook pas afgelopen week voor het eerst over :D

:@
pi_169624459
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:25 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Onder welke steen heb jij gelegen? ;) Dat is al maanden hét hot topic. :P

De steen "ik trade geen btc, dus kijk alleen af en toe naar de chart om er een mening over te geven"
pi_169624573
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:38 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Haha, nou, ik hoorde er ook pas afgelopen week voor het eerst over :D

:@
:o

Toch maar wat meer Reddit / Coindesk in de gaten houden dan. Wordt er op BCT niet over gesproken?

quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:38 schreef edraket31 het volgende:

[..]

De steen "ik trade geen btc, dus kijk alleen af en toe naar de chart om er een mening over te geven"
Fair enough, was ook maar een plagerijtje. :s)
pi_169625290
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:44 schreef Tourniquet het volgende:

Fair enough, was ook maar een plagerijtje. :s)
Raketjes plagen, kusjes vragen.
[P]otverdorie
pi_169625465
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:44 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

:o

Toch maar wat meer Reddit / Coindesk in de gaten houden dan. Wordt er op BCT niet over gesproken?

[..]

Fair enough, was ook maar een plagerijtje. :s)
Er gaan maanden voorbij dat ik amper wat meekrijg van wat er speelt in cryptoland :P
pi_169625491
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:13 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Raketjes plagen, kusjes vragen.
*; :@

quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:20 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Er gaan maanden voorbij dat ik amper wat meekrijg van wat er speelt in cryptoland :P
Deze blog van Vinny Lingham over een eventuele fork is een must-read:

A Fork in the Road
pi_169625531
Is er interesse in een Slack channel oid, waar we dit soort toffe artikelen kunnen delen? Ze worden hier al gauw bedolven onder het andere geleuter :)
[P]otverdorie
pi_169625567
Update BTC Middellange termijn
5 waves up voltooid, nu bezig aan een ABC correctie, kijk eens hoe mooi de prijs bounced op Fibo 38,2%. Ik verwacht dat we nu wat consolidatie krijgen en wat herstel voordat het verder naar benee gaat. 1e target is de zone 883-78 waar ook fibo 50-level in ligt (818). Is er echt stront aan de fan, kan het naar 654. Lijkt een dramatisch grote drop, maar is "gewoon" een 61,8% retracement van de totale upmove. Fibo 61,8 is het level dat het meest gehaald wordt.



Korte termijn: Fibo extension heeft 1e target gehaald (5), nu herstel tot aan de zone 1100-1138 om daarna weer het grote plaatje op te pakken voor downmove naar de hierboven genoemde zones...



Let wel: dit is een mogelijk scenario....effe heel snel in elkaar gezet.
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 maart 2017 @ 13:28:12 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169625626
Ik ga er ff voor zorgen dat ik naar fiat kan vluchten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169625660
Hele snelle update van ETH:
Ja, ik denk dat de correctie nog wat dieper gaat....naar de blauwe zone in onderstaande grafiek.
0.02722 is tevens fibo 61,8 retracement én komt overeen met 100% extension.

pi_169625691
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga er ff voor zorgen dat ik naar fiat kan vluchten.
baseer je beslissingen aub niet alleen op mijn chart die ik effe snel in elkaar flans. Is echt haastwerk, wel gebaseerd op wat ik de hele week al zie maar nu effe snel....en wie weet heb ik het wel gigantisch mis.
  zondag 19 maart 2017 @ 13:41:17 #107
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169625886
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga er ff voor zorgen dat ik naar fiat kan vluchten.
Dan gaat hij weer stijgen :D
Bedankt
Spatieboos
pi_169625917
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:25 schreef edraket31 het volgende:
Update BTC Middellange termijn
5 waves up voltooid, nu bezig aan een ABC correctie, kijk eens hoe mooi de prijs bounced op Fibo 38,2%. Ik verwacht dat we nu wat consolidatie krijgen en wat herstel voordat het verder naar benee gaat. 1e target is de zone 883-78 waar ook fibo 50-level in ligt (818). Is er echt stront aan de fan, kan het naar 654. Lijkt een dramatisch grote drop, maar is "gewoon" een 61,8% retracement van de totale upmove. Fibo 61,8 is het level dat het meest gehaald wordt.

[ afbeelding ]

Vraagje: waar baseer je die 100% lijn op bij $287? Er zal een gedachte achter zitten maar het lijkt mij vrij random gekozen als ik het zo zonder uitleg zie. Komt dat uit de Elliot Wave theorie?
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 maart 2017 @ 13:59:50 #109
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169626372
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:31 schreef edraket31 het volgende:

[..]

baseer je beslissingen aub niet alleen op mijn chart die ik effe snel in elkaar flans. Is echt haastwerk, wel gebaseerd op wat ik de hele week al zie maar nu effe snel....en wie weet heb ik het wel gigantisch mis.
Zeker niet, maar ik ga wel kijken of ik in de huidige bounce op een mooi getal kan verkopen. Dat de correctie zou komen had ik wel verwacht.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169627338
Mijn gevoel zegt dat ETH na de afgelopen 3 rustige dagen vanaf morgen weer verder gaat stijgen ipv verder naar beneden corrigeren. Zit er waarschijnlijk helemaal naast, maar het voelt een soort van 'steady' op dit moment.
[P]otverdorie
pi_169628773
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:42 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Vraagje: waar baseer je die 100% lijn op bij $287? Er zal een gedachte achter zitten maar het lijkt mij vrij random gekozen als ik het zo zonder uitleg zie. Komt dat uit de Elliot Wave theorie?
Even vanaf mobiel dus geen gedetailleerde uitleg: mij leek t dat daar de nieuwe uptrend begon
  Eindredactie Games zondag 19 maart 2017 @ 19:22:09 #112
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169634464
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:37 schreef NatteBever het volgende:
Mijn gevoel zegt dat ETH na de afgelopen 3 rustige dagen vanaf morgen weer verder gaat stijgen ipv verder naar beneden corrigeren. Zit er waarschijnlijk helemaal naast, maar het voelt een soort van 'steady' op dit moment.
dikke wall op 37 40 euro

[ Bericht 2% gewijzigd door Oscar. op 19-03-2017 20:13:16 ]
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169643079
Zo dan. Wat is met ETH gebeurd :o
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport maandag 20 maart 2017 @ 00:06:35 #114
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169643091
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:05 schreef roislecxe het volgende:
Zo dan. Wat is met ETH gebeurd :o
Ik zit er niet meer in.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169643093
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:05 schreef roislecxe het volgende:
Zo dan. Wat is met ETH gebeurd :o
Pumping scheme.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169643128
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zit er niet meer in.
Oh ja :D Verkocht op 0.098 ofzo?
Was te verwachten natuurlijk dit dan...
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport maandag 20 maart 2017 @ 00:11:06 #117
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169643159
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:09 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Oh ja :D Verkocht op 0.098 ofzo?
Was te verwachten natuurlijk dit dan...
Jep. Daarna een buy op 0.092 die daar al heel lang zielig zit te wezen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169643170
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jep. Daarna een buy op 0.092 die daar al heel lang zielig zit te wezen.
Stom spel eigenlijk ook he.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport maandag 20 maart 2017 @ 00:16:18 #119
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169643233
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:12 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Stom spel eigenlijk ook he.
Jep.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169644375
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:42 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Vraagje: waar baseer je die 100% lijn op bij $287? Er zal een gedachte achter zitten maar het lijkt mij vrij random gekozen als ik het zo zonder uitleg zie. Komt dat uit de Elliot Wave theorie?
Heb t nog eens bekeken, maar de start van de upmove moet op t laagste punt zijn
Dat zou beteken dat de evt correctie zelfs nog iets dieper zou kunnen gaan.
Laten we voorlopig maar eerst eens kijken hoe t zich ontwikkelt.....gaat nog wel flink wat tijd overheen voordat we in de 7-800 zone zitten.....als we er ooit komen
pi_169652144
Lisk :D

Ben van 9 naar 22 BTC gegaan in een paar week tijd :)
pi_169653723
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 07:40 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Heb t nog eens bekeken, maar de start van de upmove moet op t laagste punt zijn
Dat zou beteken dat de evt correctie zelfs nog iets dieper zou kunnen gaan.
Laten we voorlopig maar eerst eens kijken hoe t zich ontwikkelt.....gaat nog wel flink wat tijd overheen voordat we in de 7-800 zone zitten.....als we er ooit komen
Laagste punt op Bitstamp was $152 in januari 2015. 50% fib is dan $751 en de 61,8% fib komt dan op $610.

quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 14:28 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk :D

Ben van 9 naar 22 BTC gegaan in een paar week tijd :)
Ja eindelijk wat beweging. _O_
Kom ik aan met mijn schamele 1000 Lisk die ik nog had bewaard na mijn inleg van 0.1 BTC eruit te hebben gehaald na de ICO. :P

[ Bericht 30% gewijzigd door Tourniquet op 20-03-2017 15:39:41 ]
pi_169654029
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 14:28 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk :D

Ben van 9 naar 22 BTC gegaan in een paar week tijd :)
Sweet! MaGNeT strikes again ;)
[P]otverdorie
pi_169654128
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:44 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Sweet! MaGNeT strikes again ;)
Valt mee, ze kwamen van veel hoger ;)
pi_169654145
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:29 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Laagste punt op Bitstamp was $152 in januari 2015. 50% fib is dan $751 en de 61,8% fib komt dan op $610.

ja, maar $ 610 is wel erg laag....dan moeten we toch minimaal een hard fork of zo krijgen.

Oh wacht :P
pi_169654179
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Valt mee, ze kwamen van veel hoger ;)
Hehe ja klopt. Volgens mij heb ik er toen wel een aardige winst mee gemaakt (door linea recta uit te stappen)
[P]otverdorie
pi_169656360
Hebben jullie nog WAVES? Zijn daar nog plannen mee?
pi_169657217
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:23 schreef xaban06 het volgende:
Hebben jullie nog WAVES? Zijn daar nog plannen mee?
Heb er nog 31.000
Afgelopen zomer heb ik ze allemaal verkocht maar tijdje terug heb ik 50.000 Lisk verkocht en daar weer Waves voor teruggekocht.

Plannen zien er goed uit, er is net een volgende fase gelanceerd voor het platform waarmee je zelf eenvoudig Waves tokens kan aanmaken :)

http://www.wavesplatform.com
pi_169657265
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Heb er nog 31.000
Afgelopen zomer heb ik ze allemaal verkocht maar tijdje terug heb ik 50.000 Lisk verkocht en daar weer Waves voor teruggekocht.

Plannen zien er goed uit, er is net een volgende fase gelanceerd voor het platform waarmee je zelf eenvoudig Waves tokens kan aanmaken :)

http://www.wavesplatform.com
Waves tokens aanmaken? Vertel?
[P]otverdorie
pi_169657274
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:08 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Waves tokens aanmaken? Vertel?
Zie link.
pi_169657406
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:08 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zie link.
Oh joh helemaal overheen gelezen. Supertof :D
[P]otverdorie
  maandag 20 maart 2017 @ 20:06:54 #132
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169661113
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:08 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Waves tokens aanmaken? Vertel?
Oh dat gaat RISE doen, Chipz. RISE is nu een koopje en elke RISE holder krijgt Chipz.
Spatieboos
pi_169661126
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het is juist helemaal geen probleem, de chain waar de grote pools en exchanges op blijven zitten is de Bitcoin chain.

En inderdaad, als je coins in je wallet hebt (ofwel: private keys met "saldo") dan zal je deze moeten exporteren en weer importeren om ze ook op de andere chain beschikbaar te maken.
Dat is met ETH echter ook nooit een echt probleem geweest toen ETC erbij kwam.
Dat was een behoorlijk gedoe met mijn windows Eth wallet.
  maandag 20 maart 2017 @ 20:11:55 #134
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169661273
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:07 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Dat was een behoorlijk gedoe met mijn windows Eth wallet.
Denk dat ze het nu wel makkelijker maken
Spatieboos
  maandag 20 maart 2017 @ 21:34:18 #135
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169664538
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1818468.0


LUNYR CROWDSALE
Starts on March 29, 2017 at 16:00 UTC
Ends on April 26, 2017 at 16:00 UTC

What is Lunyr?
Lunyr (pronounced “lunar”) is an Ethereum-based decentralized crowdsourced encyclopedia which rewards users with app tokens for peer-reviewing and contributing information. We aim to be the starting point of the internet for finding reliable, accurate information. Our long-term vision is to develop a knowledge base API that developers can use to create next generation decentralized applications in Artificial Intelligence, Virtual Reality, Augmented Reality, and more.

What are Lunyr tokens (LUN)?
LUN are used to place ads on the platform. They function as part of the incentive system to drive contribution, peer review, and dispute and quality resolution. LUN follow the ERC20 token standard.

Wat denken jullie
Spatieboos
pi_169664858
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:34 schreef Spatieloos het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1818468.0


LUNYR CROWDSALE
Starts on March 29, 2017 at 16:00 UTC
Ends on April 26, 2017 at 16:00 UTC

What is Lunyr?
Lunyr (pronounced “lunar”) is an Ethereum-based decentralized crowdsourced encyclopedia which rewards users with app tokens for peer-reviewing and contributing information. We aim to be the starting point of the internet for finding reliable, accurate information. Our long-term vision is to develop a knowledge base API that developers can use to create next generation decentralized applications in Artificial Intelligence, Virtual Reality, Augmented Reality, and more.

What are Lunyr tokens (LUN)?
LUN are used to place ads on the platform. They function as part of the incentive system to drive contribution, peer review, and dispute and quality resolution. LUN follow the ERC20 token standard.

Wat denken jullie
Interessant :)
  maandag 20 maart 2017 @ 22:34:17 #137
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169666546
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Interessant :)
Misschien

Maar welke ICO's hebben onlangs nog opgeleverd? Op korte termijn weinig iig.

Daarom is ICN wellicht interessant omdat ze daar beoordeeld worden, niet?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  maandag 20 maart 2017 @ 22:47:41 #138
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169666953
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 22:34 schreef Sosa het volgende:

[..]

Misschien

Maar welke ICO's hebben onlangs nog opgeleverd? Op korte termijn weinig iig.

Daarom is ICN wellicht interessant omdat ze daar beoordeeld worden, niet?
Maar dit idee is toch wel wat beter dan de gemiddelde ICO. En meeste ICO's die ik volgde zijn wel goed gekomen (scams niet mee gerekend), alleen Chronobank (nog) niet.
Spatieboos
pi_169668832
Lisk gaat echt als een speer :)
Gelukkig heeft iedereen hier z'n Lisk nog.
  Moderator / Redactie Sport maandag 20 maart 2017 @ 23:47:51 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169669025
Lisk :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169669353
Golem blijft stijgen en niet zonder reden. Zoveel mogelijkheden om idle computer kracht te verkopen. Ai / rendering / dna ontraffelen. Het kan allemaal met Golem. Prijs kan met gemak richting 46 cent voorlopig.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_169670171
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:11 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Denk dat ze het nu wel makkelijker maken
Ja, dat wel :Y
pi_169670173
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 23:39 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk gaat echt als een speer :)
Gelukkig heeft iedereen hier z'n Lisk nog.
Crypto AIDS +36.56%, een opleving voor de dood echt intreed.

CryptoPedia:
Er zijn veel fysieke kenmerken die erop duiden dat het einde onherroepelijk nadert, vaak is er sprake van een opleving of euforie voor de dood echt zijn intrede doet.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2017 02:04:49 ]
pi_169671704
Effe lekker discussieren op Tweakers, over de waarde van TA in BTC-land :)

Ik had daar vorige week voor het eerst gepost. Een poster werd belachelijk gemaakt omdat ie zich zorgen maakte over de koers van BTC. "niks aan de hand, ben je nieuw of zo, btc is stabiel, btc is altijd goed om te kopen"

Ik post een chart met mijn verwachting (down) en de koers zakt de dagen erna $300,- :W
pi_169671812
Welke exchange gebruiken jullie om een beetje te kloten met altcoins? Ik wil met een klein aantal btc wat aanklooien.
pi_169672071
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:46 schreef Typisch het volgende:
Welke exchange gebruiken jullie om een beetje te kloten met altcoins? Ik wil met een klein aantal btc wat aanklooien.
Poloniex
Bittrex
[P]otverdorie
  Moderator dinsdag 21 maart 2017 @ 11:21:05 #147
42184 crew  DaMart
pi_169673308
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:46 schreef Typisch het volgende:
Welke exchange gebruiken jullie om een beetje te kloten met altcoins? Ik wil met een klein aantal btc wat aanklooien.
Momenteel:
Bittrex
Poloniex
Yobit
Cryptopia

In het verleden heb ik ook C-cex en Alcurex gebruikt, maar daar heb ik nu geen saldo staan.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 21 maart 2017 @ 11:44:06 #148
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169673741
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:46 schreef Typisch het volgende:
Welke exchange gebruiken jullie om een beetje te kloten met altcoins? Ik wil met een klein aantal btc wat aanklooien.
Poloniex: Middelmatig aantal altcoins, heeft bijna alle beste en steeds minder nutteloze coins, ik vind deze het fijnst qua layout, orders neerzetten en trade history bekijken.

Bittrex: Meer coins dan Poloniex, stuk minder volume maar dus nog wel veel goedkope coins. Deze heeft coins zoals Shift <3 en RISE en vaak wat serieuzere nieuwere coins die niet groot genoeg zijn voor Poloniex

Yobit: Ontzettend veel (kut)coins, de meeste coins hier zullen vergeten worden, maar hier komen vaak wel veel "meme"coins die verder geen innovatie toevoegen als eerste en die krijgen wel eens heftige pumps (Denk aan TRUMPcoin, sinds gisteren ook MILOcoin :') ). Hier kun je dus als je het slim speelt van heel weinig geld toch nog leuke bedragen maken, maar kans is ook groot dat je al je waarde verliest

Liqui, redelijke nieuwe exchange met weinig volume. Deze exchange richt zich vooral op nieuwe innoverende coins en tokens op Ethereum (Deze had als eerste TIME en ICN) en ook vaak IOU's van ICO's die nog niet gelanceerd zijn (DECENT en WINGS).

Dan heb je ook nog C-cex en daar weet ik ook niet veel positiefs over te vertellen, gebruik hem zelf ook niet meer
Spatieboos
pi_169673773
Dank. Ga daar vanavond eens naar kijken. :)

Ik kan neem ik aan gewoon een accountje maken een een beetje btc naar een adres sturen?
  dinsdag 21 maart 2017 @ 11:46:41 #150
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169673788
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 23:39 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk gaat echt als een speer :)
Gelukkig heeft iedereen hier z'n Lisk nog.
Ik heb nog iets van 1000, heb wel onder de 10000 Satoshi bijgekocht maar dat had ik al weer verkocht rond de 14000. :/

Ben je trouwens Delegate? Ik wil delegate worden van ARK, had je daar nog in geïnvesteerd want dan wil ik graag je vote :P
Spatieboos
pi_169674837
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:46 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Ik heb nog iets van 1000, heb wel onder de 10000 Satoshi bijgekocht maar dat had ik al weer verkocht rond de 14000. :/

Ben je trouwens Delegate? Ik wil delegate worden van ARK, had je daar nog in geïnvesteerd want dan wil ik graag je vote :P
ARK zegt me niets, zal me vanavond eens inlezen.
Ben geen delegate, sowieso zou ik dan meer actief moeten zijn op het forum.

Lisk gaat wel een mooie tijd tegemoet denk ik, de echte stijging verwacht ik eind van dit jaar pas.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 13:15:27 #152
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169675103
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

ARK zegt me niets, zal me vanavond eens inlezen.
Ben geen delegate, sowieso zou ik dan meer actief moeten zijn op het forum.

Lisk gaat wel een mooie tijd tegemoet denk ik, de echte stijging verwacht ik eind van dit jaar pas.
ARK had een ICO waarbij je op de eerste dag 120% bonus kreeg als je met LISK investeerde, ik dacht dat is echt iets voor jou :P

Een Lisk clone met 51 delegates ipv 101 met een paar veranderingen. Verwacht er niet heel veel van, maar wel wat winst. Vanavond 20:00 lanceert het.

[ Bericht 1% gewijzigd door Spatieloos op 21-03-2017 13:22:18 ]
Spatieboos
pi_169676969
Lisk :D
  dinsdag 21 maart 2017 @ 15:42:51 #154
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169677720
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:02 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk :D
hoe kan dit nou weer??
pi_169678713
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:02 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk :D
And... it's gone.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 16:57:33 #156
324708 Fok-now
The only one
pi_169679013
In mijn optiek interessante coin: BitBay, zie https://bitcointalk.org/index.php?topic=890531
Coinmarketcap: https://coinmarketcap.com/currencies/bitbay/#social



+ 95% afgelopen 24u ^O^
Post in Cryptocurrencies sinds #1
  dinsdag 21 maart 2017 @ 17:40:56 #157
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169679671
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:57 schreef Fok-now het volgende:
In mijn optiek interessante coin: BitBay, zie https://bitcointalk.org/index.php?topic=890531
Coinmarketcap: https://coinmarketcap.com/currencies/bitbay/#social

[ afbeelding ]

+ 95% afgelopen 24u ^O^
Had je dat niet 24 uur geleden kunnen laten zien? :P
Spatieboos
  dinsdag 21 maart 2017 @ 18:15:08 #158
324708 Fok-now
The only one
pi_169680398
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:40 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Had je dat niet 24 uur geleden kunnen laten zien? :P
Misschien nog maar het begin, wie weet ;)
Post in Cryptocurrencies sinds #1
pi_169681801
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:21 schreef DaMart het volgende:

[..]

Momenteel:
Bittrex
Poloniex
Yobit
Cryptopia

In het verleden heb ik ook C-cex en Alcurex gebruikt, maar daar heb ik nu geen saldo staan.
Yobit moet je niet gebruiken man. Schimmige exchange waar Mt.g0x en Crapsy U tegen zeggen.
  Moderator dinsdag 21 maart 2017 @ 19:34:07 #160
42184 crew  DaMart
pi_169682302
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 19:17 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Yobit moet je niet gebruiken man. Schimmige exchange waar Mt.g0x en Crapsy U tegen zeggen.
Ik speel daar alleen nog met mijn opbrengsten van Yovicoin en dat gaat best lekker hoor :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 21 maart 2017 @ 19:48:42 #161
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169682744
Bitcoin entrepreneur Vinny Lingham has continued warnings about high prices causing “bubbles” throughout cryptocurrency.

http://bitcoinist.com/altcoin-bubble-bad-vinny-lingham/
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 20:37:36 #162
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169684533
quote:
Ik wacht wel ff op de uitverkoop 😋
  Eindredactie Games dinsdag 21 maart 2017 @ 21:06:37 #164
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169685273
quote:
tsja, om nou elke nieuwe coin te kopen. had er wel genoeg van na mijn acties met pump voor trump
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 21 maart 2017 @ 21:19:33 #165
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169685807
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik wacht wel ff op de uitverkoop 😋
Als je ze ooit koopt, vote mij :D
Spatieboos
pi_169686832
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 21:19 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Als je ze ooit koopt, vote mij :D
Wie weet :P

Lisk kruipt weer omhoog..,
  Moderator dinsdag 21 maart 2017 @ 21:46:07 #167
42184 crew  DaMart
pi_169686984
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 21:42 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wie weet :P

Lisk kruipt weer omhoog..,
Dat is mooi... ik dacht dat ik gisterenavond een sellorder rond 34k had gezet, maar daar was iets misgegaan :@.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Eindredactie Games dinsdag 21 maart 2017 @ 21:48:05 #168
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169687056
ik wilde net zeggen dat btc ook weer goed omhoog ging ;(
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169688191
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 21:48 schreef Oscar. het volgende:
ik wilde net zeggen dat btc ook weer goed omhoog ging ;(
Gaat ie toch ook. We zijn alweer 150$ gestegen sinds de bodem en hebben de 50% fib aangetikt. :)
  woensdag 22 maart 2017 @ 00:10:35 #170
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_169691782
http://fortune.com/2017/03/19/bitcoin-hard-fork/

Aiiiiii, ziet er toch naar uit dat het corrupte Core team aan het korte eind gaat trekken.

Segwit support staat op dit moment een stuk lager dan Bitcoin Unlimited;

This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_169691909
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 23:39 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk gaat echt als een speer :)
Gelukkig heeft iedereen hier z'n Lisk nog.
Zucht. Net als je denkt dat de munt verloren is gaat 'ie moon. :{
pi_169691922
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:40 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Had je dat niet 24 uur geleden kunnen laten zien? :P
idd _O-
pi_169692011
Iemand de bekendmaking van ZRCoin gezien in de Waves newsletter? Een token/coin op het Waves netwerk.

Het komt erop neer dat je meedingt in een crowdfunding initiatief waar je voor je "donatie" ZRCoins krijgt. Met de gelden die worden opgehaald gaat men dit jaar een fabriek bouwen. Deze fabriek maakt de grondstof ZrO2 (Zirconium Oxide) dat weer voor allerlei toepassingen gebruikt kan worden. ZRCoin beloofd de munten na 8 maanden terug te kopen tegen minimaal het bedrag dat het gekost heeft om ze aan te schaffen, uiteraard kan men de ZRCoins ook verhandelen op een nog x-aantal bekend te maken exchanges. Uiteraard is men ook bereid om voor 1 ZRCoin, 1 kilo ZrO2 op te sturen, wat je ermee moet weet ik nog niet maar de marktwaarde hiervan zit op dit moment tussen de 2 á 4 dollar per kilo.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=1832477.0
http://www.bankingtech.co(...)ption-on-blockchain/

[ Bericht 0% gewijzigd door coinfreak op 22-03-2017 00:31:26 (zpelfoutjes) ]
  woensdag 22 maart 2017 @ 09:04:34 #174
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169693558
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 00:30 schreef coinfreak het volgende:
Iemand de bekendmaking van ZRCoin gezien in de Waves newsletter? Een token/coin op het Waves netwerk.

Het komt erop neer dat je meedingt in een crowdfunding initiatief waar je voor je "donatie" ZRCoins krijgt. Met de gelden die worden opgehaald gaat men dit jaar een fabriek bouwen. Deze fabriek maakt de grondstof ZrO2 (Zirconium Oxide) dat weer voor allerlei toepassingen gebruikt kan worden. ZRCoin beloofd de munten na 8 maanden terug te kopen tegen minimaal het bedrag dat het gekost heeft om ze aan te schaffen, uiteraard kan men de ZRCoins ook verhandelen op een nog x-aantal bekend te maken exchanges. Uiteraard is men ook bereid om voor 1 ZRCoin, 1 kilo ZrO2 op te sturen, wat je ermee moet weet ik nog niet maar de marktwaarde hiervan zit op dit moment tussen de 2 á 4 dollar per kilo.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=1832477.0
http://www.bankingtech.co(...)ption-on-blockchain/
Interessant maar wel riskant :o

Ik snap alleen niet hoe ze kunnen ''garanderen'' dat investeerders op elk moment hun geld terug kunnen vragen.
Spatieboos
pi_169694744
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 22:28 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Gaat ie toch ook. We zijn alweer 100$ gestegen sinds de bodem en hebben de 50% fib aangetikt. :)
fixed that for you ;-)
pi_169695341
quote:
7s.gif Op woensdag 22 maart 2017 00:10 schreef TimKuik het volgende:
http://fortune.com/2017/03/19/bitcoin-hard-fork/

Aiiiiii, ziet er toch naar uit dat het corrupte Core team aan het korte eind gaat trekken.

Segwit support staat op dit moment een stuk lager dan Bitcoin Unlimited;

[ afbeelding ]
Ik hoop nog steeds op concensus op een of andere manier. Hopelijk wordt de soep niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend.

Een fork naar BU zit ik eigenlijk ook niet echt op te wachten, blog van Vinny Lingham gelezen? Daar staan een aantal valide punten in imho.
https://vinnylingham.com/(...)88fd3c046#.pg8sixjvq
pi_169695388
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:19 schreef edraket31 het volgende:

[..]

fixed that for you ;-)
Hehe, ja niet zo gek een retrace na de 50% fib..

Maar jij verwacht geloof ik dat we nu nieuwe lows gaan maken toch? Onder de 950 dus.
pi_169695916
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:53 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Hehe, ja niet zo gek een retrace na de 50% fib..

Maar jij verwacht geloof ik dat we nu nieuwe lows gaan maken toch? Onder de 950 dus.
Het begin is er, nog een lange weg te gaan
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 maart 2017 @ 11:30:58 #179
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169695926
SELLLLLL?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169696240
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:30 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Het begin is er, nog een lange weg te gaan
Hmm we gaan het zien, ben zelf nog gewoon bullish.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 maart 2017 @ 11:49:02 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169696251
Bitcoins hebben bittrex verlaten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169696326
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:49 schreef Nattekat het volgende:
Bitcoins hebben bittrex verlaten.
wut
pi_169696367
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

wut
Ik vemoed de hele voorraad van Nattekat richting Bitonic die zometeen 0,3btc extra op voorraad hebben
pi_169696383
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:55 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ik vemoed de hele voorraad van Nattekat richting Bitonic die zometeen 0,3btc extra op voorraad hebben
_O-
pi_169696391
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:55 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ik vemoed de hele voorraad van Nattekat richting Bitonic die zometeen 0,3btc extra op voorraad hebben
:D
pi_169696393
Dat zet vast wel een panic sell in reactie :9
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 maart 2017 @ 11:57:20 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169696398
Ik moet en zal in deze piek verkopen :P

Duurt lang...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169696415
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet en zal in deze piek verkopen :P

Duurt lang...
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet en zal in deze piek verkopen :P

Duurt lang...
Bodem is bereikt nattekat verkoopt zijn coins :D
pi_169696464
Tientallen charts hier gemaakt met een daling van BTC, bloed zweet en tranen, nachten doorgezwoegd en dan gaat Kat nu verkopen, al mijn voorspellingen kunnen in de prullenbak -O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 maart 2017 @ 12:03:19 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169696481
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:02 schreef edraket31 het volgende:
Tientallen charts hier gemaakt met een daling van BTC, bloed zweet en tranen, nachten doorgezwoegd en dan gaat Kat nu verkopen, al mijn voorspellingen kunnen in de prullenbak -O-
_O-

Of je bent blij dat ik eindelijk luister.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169696663
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

_O-

Of je bent verbijsterd dat ik eindelijk luister.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 maart 2017 @ 12:29:49 #192
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169696966
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:15 schreef edraket31 het volgende:

[..]

:D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Games woensdag 22 maart 2017 @ 13:02:19 #193
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169697589
Wat gebeurt er met ETH :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 maart 2017 @ 13:03:53 #194
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169697626
Onderweg naar btc-e.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 maart 2017 @ 13:59:48 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169698646
Verkocht op 1088.

MOOOOOON!
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator woensdag 22 maart 2017 @ 14:29:04 #196
42184 crew  DaMart
pi_169699301
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 13:59 schreef Nattekat het volgende:
Verkocht op 1088.

MOOOOOON!
Ingestapt, nu wachten op de x2 :+.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 22 maart 2017 @ 14:38:33 #197
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_169699482
Hier ook weer eens ingestapt, lange termijn voornamelijk. (Op GNT)
pi_169699977
Ik heb al mijn ETH in BTC gestopt. Dat bitcoin kan nog wel eens flink de lucht in gaan denk ik :D
[P]otverdorie
  woensdag 22 maart 2017 @ 20:16:15 #199
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_169707232
ETH is alweer aan het herstellen, niks aan het handje. :)
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_169708256
Kan je in Poloniex zien hoeveel BTC je bijvoorbeeld 2 dagen geleden had? Ik heb het puur over de hoeveelheid BTC, dus niet de BTC waarde van al je altcoins bij elkaar.
pi_169709278
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:02 schreef edraket31 het volgende:
Tientallen charts hier gemaakt met een daling van BTC, bloed zweet en tranen, nachten doorgezwoegd en dan gaat Kat nu verkopen, al mijn voorspellingen kunnen in de prullenbak -O-
Ik lees mee, maar ik waardeer je bijdragen. Je analyse op TA gebaseerd, dat er statisch meer kans is dat BTC zou dalen, bleek te kloppen. :).
pi_169709378
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 20:47 schreef xaban06 het volgende:
Kan je in Poloniex zien hoeveel BTC je bijvoorbeeld 2 dagen geleden had? Ik heb het puur over de hoeveelheid BTC, dus niet de BTC waarde van al je altcoins bij elkaar.
Je kan je trade, deposit en withdrawal history opvragen en dan zelf uitrekenen.
  woensdag 22 maart 2017 @ 21:31:11 #203
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_169709947
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:49 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ik hoop nog steeds op concensus op een of andere manier. Hopelijk wordt de soep niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend.

Een fork naar BU zit ik eigenlijk ook niet echt op te wachten, blog van Vinny Lingham gelezen? Daar staan een aantal valide punten in imho.
https://vinnylingham.com/(...)88fd3c046#.pg8sixjvq
Ik hoop zeker op concensus maar Core team wil duidelijk niet dat dit gebeurt en doet enorm veel aan censuur. Hoewel het lijkt alsof een hard fork slecht is voor BTC zal je moeten weten dat een hard fork vaker is gebeurd. Zodra meer dan 75% van de blocks voor BU voten zal de rest van de BTC wereld indien ze slim genoeg zijn overstag gaan.

Indien de miners dit zelf goed aanpakken zullen de rest van de miners vanzelf overstag gaan.

Bedenk dat als 75% van de hashing power naar BTU gaat deze coins vanzelf meer waard zullen zijn dan BTC. Omdat het minen van een coin meer kost. Toch hoop ik dat alle miners er onderling uit gaan komen.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_169712411
ETH wil nog niet echt zakken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169716461
Coinbase granted N.Y. approval to offer Ether trades

Forget Bitcoin. The Blockchain Could Reveal What's True Today and Tomorrow over Augur & Ethereum

Lekker lekker

[ Bericht 30% gewijzigd door NatteBever op 23-03-2017 09:07:39 ]
[P]otverdorie
  donderdag 23 maart 2017 @ 10:00:02 #206
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169717321
bij jullie ook down?

http://myetherwallet.com/

ik kan er niet meer op, ook niet mobiel 4g :{

na alle cookies en plugins gewist te hebben
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_169717429
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:00 schreef Sosa het volgende:
bij jullie ook down?

http://myetherwallet.com/

ik kan er niet meer op, ook niet mobiel 4g :{

na alle cookies en plugins gewist te hebben
ERROR

The request could not be satisfied.

Bad request.
Generated by cloudfront (CloudFront)
Request ID: U3ce7kqzj51BPztrMTMuo2jlOwCPoiy0G5lj96jcAKavcCFDHwvMCg==
[P]otverdorie
  donderdag 23 maart 2017 @ 10:09:34 #208
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169717510
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:05 schreef NatteBever het volgende:

[..]

ERROR

The request could not be satisfied.

Bad request.
Generated by cloudfront (CloudFront)
Request ID: U3ce7kqzj51BPztrMTMuo2jlOwCPoiy0G5lj96jcAKavcCFDHwvMCg==
dat dus. Voorheen kreeg ik 'too many redirects'

zal wel een ddosje zijn
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_169722168
1064-1068 lijkt mij einde van deze correctie BTC en volgende mogelijkheid om short te gaan
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 maart 2017 @ 14:32:35 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169722186
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:31 schreef edraket31 het volgende:
1064-1068 lijkt mij einde van deze correctie BTC en volgende mogelijkheid om short te gaan
Je zou maar op 1088 verkocht hebben...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator donderdag 23 maart 2017 @ 14:48:44 #211
42184 crew  DaMart
pi_169722536
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je zou maar op 1088 verkocht hebben...
Dan kun je nu goedkoper terugkopen *O*.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 maart 2017 @ 14:52:12 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169722616
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:48 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dan kun je nu goedkoper terugkopen *O*.
En straks nog goedkoper *O*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169722887
Iedereen hier richting fiat gegaan?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2017 15:11:37 ]
pi_169723195
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je zou maar op 1088 verkocht hebben...
Je zou maar wekenlang charts posten dat 1230 zone de zone is om te verkopen en pas $150, lager gehoor krijgen........
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 maart 2017 @ 15:22:11 #215
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169723227
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 15:20 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Je zou maar wekenlang charts posten dat 1230 zone de zone is om te verkopen........
Dat was voordat de ETHraket opgestegen was. Ik vind het gewoon prima zo, het verschil is bijna niks.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169723235
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 15:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat was voordat de ETHraket opgestegen was. Ik vind het gewoon prima zo, het verschil is bijna niks.
^O^
pi_169723260
Het zou ook wel weer een typische Kat actie zijn om straks pas weer op 1150 terug te kopen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 maart 2017 @ 15:28:25 #218
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169723348
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 15:24 schreef edraket31 het volgende:
Het zou ook wel weer een typische Kat actie zijn om straks pas weer op 1150 terug te kopen
Mijn ETH buy stond echt precies op de koers waarop ik eerst verkocht had. Valt wel mee dat :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169723614
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 15:24 schreef edraket31 het volgende:
Het zou ook wel weer een typische Kat actie zijn om voor zijn buy vast te houden aan zijn uitstapprijs en dan met lege handen achter te blijven
fixed ;)
  donderdag 23 maart 2017 @ 16:37:10 #220
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169724306
Yay, ARK verdubbeld.

Lenen jullie ook wel eens uit als Margin funding. ~0.05% per dag is vooral fijn op bitcoin?
Spatieboos
  donderdag 23 maart 2017 @ 18:24:00 #221
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_169726701
ETH mag nu wel eens gaan zakken :(
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169726727
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 18:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
ETH mag nu wel eens gaan zakken :(
Gaat niet gebeuren, Droppie
[P]otverdorie
pi_169726970
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 18:51 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren, Droppie
Ik zit er aan te denken om wat btc naar eth te schuiven.
  donderdag 23 maart 2017 @ 19:14:25 #225
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_169727234
Toch nog maar een SEPA overboeking gemaakt om morgen wat ether bij te kopen. Het zal nog wel eens heel hard kunnen gaan komende weken.
Ik geloof er in :Y
And there are still no americans in Bagdad !!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 maart 2017 @ 19:14:59 #226
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169727248
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 18:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
ETH mag nu wel eens gaan zakken :(
Straks gezellig mee met Bitcoin ten onder.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169727376
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 18:51 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren, Droppie
Ed heeft het voorspeld, ik geloof in Ed, en in de Matrix.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169727872
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 19:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ed heeft het voorspeld, ik geloof in Ed, en in de Matrix.
Ik geloof ook in Ed, maar zie het nog niet helemaal gebeuren :P (waarschijnlijk dondert het vanavond helemaal in elkaar hehe)
[P]otverdorie
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 maart 2017 @ 19:47:14 #229
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169727936
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 19:43 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Ik geloof ook in Ed, maar zie het nog niet helemaal gebeuren :P (waarschijnlijk dondert het vanavond helemaal in elkaar hehe)
Jeej c_/
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169728041
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 19:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jeej c_/
Koop jij ff ETH dan dondert het in elkaar
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169728068
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 19:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Koop jij ff ETH dan dondert het in elkaar
AFBLIJVEN!!1!
[P]otverdorie
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 maart 2017 @ 19:54:27 #232
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169728094
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 19:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Koop jij ff ETH dan dondert het in elkaar
Ik blijf voorlopig in fiat. Ik heb nu precies mijn inleg eruit, dus dat wil ik graag zo houden :')

Het erge nog is dat ik die inleg tussen 350 en 400$ deed.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169732183
Wat een geweld...
  Eindredactie Games donderdag 23 maart 2017 @ 22:40:06 #234
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169733678
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 21:59 schreef MaGNeT het volgende:
Wat een geweld...
lijkt weer tot een halt te komen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 23 maart 2017 @ 22:47:51 #235
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_169733941
Iedereen nog steeds in monero?
pi_169735851
The story of my success:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169737694
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 19:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ed heeft het voorspeld, ik geloof in Ed, en in de Matrix.
Ed heeft dat aangegeven dat ie dat verwacht ;)

Ik zit even te fröbelen, maar kom er qua patroon eiglk niet zo goed uit .......
Deel 'm toch maar even met jullie, voor wat het waard is.



Scenario 1: zoals ik sinds de top aangegeven heb: op basis van fibo zitten we in een correctie en doen we een ABC move naar de blauwe box. C ligt op 61,8% rectracement van de hele upmove (wat een veel voorkomend patroon is in normale omstandigheden). Zolang de prijs onder de 0,0437 blijft, is die mogelijkheid er altijd nog....

Scenario 2: Rising Wedge (de 2 gele trendlijnen). We zitten in een bullmarket,normaliter dan vervolg naar boven en idd is de prijs vanavond aan de bovenkant uitgebroken maar echt overtuigend vind ik het niet.

Scenario 3: Flag (blauwe trendlijn boven, gele trendlijn aan de onderzijde. Na een impulse up volgt er een correctie die naar de onderzijde kan uitbreken.....zou ook kunnen dat prijs nog tot aan de vorige top komt om dan weer weg te zakken.

Moraal van het verhaal: ik weet t ook niet zo goed meer }:|
Scenario 1 heb ik heel lang gezien als meest logische, maar t begint allemaal wel een beetje lang te duren en doordat ik nu verschillende patronen zie ontstaan, wordt het allemaal wat onduidelijker.
Mocht ik zelf traden, dan zou ik wachten tot ik een duidelijke beweging zie waar wat meer power achter zit dan de bewegingen van de laatste paar dagen, want zolang het zo rustig blijft doorkabbelen, kan het nog alle kanten uit.
pi_169738628
Iemand vroeg mij een aantal topics geleden of XRP zou stijgen naar een bepaald oud niveau. Weet even niet meer wie en waar. Nou, dat is dus nu. En ook even mooi overtroffen. Dit is pas het begin.
XRP - To tha moon motherf#cker!
  Eindredactie Games vrijdag 24 maart 2017 @ 07:16:12 #239
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169738848
Dit weekend gaat het toch allemaal weer zakken en dan koop ik mijzelf wel weer in.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 24 maart 2017 @ 08:02:54 #240
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169739092
Erg goede informatieve site over ico's die komen en zijn geweest!

Wilde ik jullie niet onthouden :)

https://www.smithandcrown.com/icos/
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_169739416
Ik hou er niet van, maar je ziet wel eens van die "if you listened to me" tweets met een bepaald positief resultaat. Eigenlijk zie je dat ook alleen van altcoin traders die zitten te chillen.....daarom al die accounts verwijderd. Heb daardoor ook totaal geen idee wat er in de altcoinscene gebeurd.....Toen ik er nog wel zicht op had heb ik eens een aantal coins genoemd die m.i. gepumped zouden gaan worden (ong 3 mnd geleden).

Toch wel leuk als ik er nog eens naar kijk of t wat zou opbrengen. Als ik naar de toenmalige koers en naar die van vanochtend kijk, kom ik op de volgende rendementen:

• ETC +52%

• ETH +405%

• XMR +68%

• DGB +19% (gerekend met koers van vandaag, maar ik zou eiglk verkocht hebben op 34sat, daarnaast denk ik dat ie komende tijd nog wel gepumped wordt)

• VIA +59% (wordt ook nog wel verder gepumped volgens mij)

• ZEC + 29%

• XRP +52%

Het is dat ik gezworen heb geen cryptos meer te traden maar als ik naar deze rendementen kijk.....
pi_169739505
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:46 schreef edraket31 het volgende:
Ik hou er niet van, maar je ziet wel eens van die "if you listened to me" tweets met een bepaald positief resultaat. Eigenlijk zie je dat ook alleen van altcoin traders die zitten te chillen.....daarom al die accounts verwijderd. Heb daardoor ook totaal geen idee wat er in de altcoinscene gebeurd.....Toen ik er nog wel zicht op had heb ik eens een aantal coins genoemd die m.i. gepumped zouden gaan worden (ong 3 mnd geleden).

Toch wel leuk als ik er nog eens naar kijk of t wat zou opbrengen. Als ik naar de toenmalige koers en naar die van vanochtend kijk, kom ik op de volgende rendementen:

• ETC +52%

• ETH +405%

• XMR +68%

• DGB +19% (gerekend met koers van vandaag, maar ik zou eiglk verkocht hebben op 34sat, daarnaast denk ik dat ie komende tijd nog wel gepumped wordt)

• VIA +59% (wordt ook nog wel verder gepumped volgens mij)

• ZEC + 29%

• XRP +52%

Het is dat ik gezworen heb geen cryptos meer te traden maar als ik naar deze rendementen kijk.....
Zijn dat rendementen in BTC of in USD?
pi_169739601
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Zijn dat rendementen in BTC of in USD?
Lijkt mij in BTC (en Raketje heeft al eens aangegeven niet in fiat te rekenen) *O* O~)
[P]otverdorie
pi_169739676
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Zijn dat rendementen in BTC of in USD?
Oh, daar had ik niet eens aan gedacht!
ik heb gewoon de prijzen van de coins bekeken op die datum en vandaag (dus ook niet optimaal benut) maar zo simpel is t dus niet.....

Edit: eind december, bitcoin stond toen rond de 930 dus eiglk daar ook nog een btje winst

[ Bericht 6% gewijzigd door edraket31 op 24-03-2017 09:20:02 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 maart 2017 @ 09:32:34 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169739937
Op naar de 1000$ c_/
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169740146
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169740150
ETH :') had ik maar ingestapt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 maart 2017 @ 09:51:13 #249
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169740170
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
ETH :') had ik maar ingestapt.
ETH :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169740226
ETH *O*
[P]otverdorie
pi_169740245
Ik wil meer ETH kopen maar ik weet niet wanneer :') :') :')
  Eindredactie Games vrijdag 24 maart 2017 @ 10:00:54 #252
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169740329
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
ETH :') had ik maar ingestapt.
wacht op de weekend dip
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169740342
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:55 schreef kthxbye het volgende:
Ik wil meer ETH kopen maar ik weet niet wanneer :') :') :')
Now is the time. Over een jaar lachen we om deze prijs.
[P]otverdorie
  vrijdag 24 maart 2017 @ 10:04:54 #254
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_169740400
Ether staat op het moment op uit te breken. Nu kopen :Y over een jaar lach je inderdaad om deze prijs! *O*
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_169740419
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:00 schreef Oscar. het volgende:

[..]

wacht op de weekend dip
Ja bij 0.039 ga ik kopen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169740475
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja bij 0.039 ga ik kopen
Misschien doe ik met je mee :') Maar, ik wil ook niet ineens alles wat ik opzij heb gezet voor cryptos investeren in alleen ETH. Ik neem eigenlijk alleen BTC en ETH (sinds kort) serieus.
Misschien ook nog wat goedkoop stukjes BTC oppikken als die weer crasht. Lastig dit :)
pi_169740544
Even voor de archieven

[P]otverdorie
pi_169740559
Mijn pa is vorig jaar 5 ETH verloren door een USB stick te verneuken en een HDD die ineens crashte.

;(
pi_169740647
Kleine buyorder op ¤40,- gezet. Psychologische prijs :P
pi_169740835
Ik heb t hier wel eens vaker gehad over zgn Flag Patterns
1) trend (=vlaggestok)
2) consolidatie (=vlag)
3) break out (continuering van de trend

Ik heb voor de gein eens een stukje btc grafiek gepakt en gekeken of dat patroon er regelmatig in voorkomt, maar het resultaat is bizar. Op de chart zie je heel duidelijk hoe je het koersverloop kunt gaan herkennen en er naar handelen. Bij BTC is het duidelijk dat het patroon ontzettend vaak een flinke move is, gevolgd door consolidatie om daarna weer door te stomen.
Eigenlijk dus een droom voor daytraders, maar ook op grotere timeframes kun je dit prima aanhouden.

Hoe er naar te handelen? Als je zo'n patroon ziet ontstaan, wacht dan tot ie duidelijk uitbreekt, stap niet in omdat je een flag ziet, maar wacht op de uitbraak! Bang om de impulse te missen omdat je niet continu met de vingers aan de knoppen zit? Gebruik dan een Pending Order die je net onder de trendlijn ligt, wel op een beetje afstand zodat je order niet gefilled wordt door een korte spike.
Gebeurd dat wel, dan is het nog niet zo'n ramp omdat de uitbraak er vroeg of laat wel komt (praktisch altijd)

Plaatje vergroten om te zien hoeveel er wel niet zijn.

pi_169741365
Bedankt voor al je bijdrages, raket!
  Eindredactie Games vrijdag 24 maart 2017 @ 10:56:34 #263
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169741394
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja bij 0.039 ga ik kopen
Was er gisteren bij 40 euro uitgestapt. Wacht wel het weekend af.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169741395
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:27 schreef edraket31 het volgende:
Ik heb t hier wel eens vaker gehad over zgn Flag Patterns
1) trend (=vlaggestok)
2) consolidatie (=vlag)
3) break out (continuering van de trend

Ik heb voor de gein eens een stukje btc grafiek gepakt en gekeken of dat patroon er regelmatig in voorkomt, maar het resultaat is bizar. Op de chart zie je heel duidelijk hoe je het koersverloop kunt gaan herkennen en er naar handelen. Bij BTC is het duidelijk dat het patroon ontzettend vaak een flinke move is, gevolgd door consolidatie om daarna weer door te stomen.
Eigenlijk dus een droom voor daytraders, maar ook op grotere timeframes kun je dit prima aanhouden.

Hoe er naar te handelen? Als je zo'n patroon ziet ontstaan, wacht dan tot ie duidelijk uitbreekt, stap niet in omdat je een flag ziet, maar wacht op de uitbraak! Bang om de impulse te missen omdat je niet continu met de vingers aan de knoppen zit? Gebruik dan een Pending Order die je net onder de trendlijn ligt, wel op een beetje afstand zodat je order niet gefilled wordt door een korte spike.
Gebeurd dat wel, dan is het nog niet zo'n ramp omdat de uitbraak er vroeg of laat wel komt (praktisch altijd)

Plaatje vergroten om te zien hoeveel er wel niet zijn.

[ afbeelding ]
_O_
pi_169741786
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:01 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Now is the time. Over een jaar lachen we om deze prijs.
True true
pi_169741806
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:13 schreef Typisch het volgende:
Mijn pa is vorig jaar 5 ETH verloren door een USB stick te verneuken en een HDD die ineens crashte.

;(
Typisch een oen die niet weet wat ie doet. We hebben allemaal een oen moment.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2017 11:18:29 ]
pi_169742545
Bitcoin dominance under 70%


Schijnt nogal een dingetje te zijn.
[P]otverdorie
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 11:58:09 #268
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169742624
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:52 schreef NatteBever het volgende:
Bitcoin dominance under 70%

[ afbeelding ]
Schijnt nogal een dingetje te zijn.
Wat moet je daar van verwachten dan? Dat het nu ineen klapt?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 24 maart 2017 @ 12:17:00 #269
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_169742966
Gaat een gerucht dat Bill Gates geld aan het pumpen is in ETH. _O_
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_169743019
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat moet je daar van verwachten dan? Dat het nu ineen klapt?
Dat gebeurt sowieso wel >:)
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 12:28:22 #271
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169743128
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:21 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Dat gebeurt sowieso wel >:)
Jij verwacht dat er een moment komt dat de bitcoin weer goedkoper wordt dan 100 euro? :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_169743641
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jij verwacht dat er een moment komt dat de bitcoin weer goedkoper wordt dan 100 euro? :D
Ik verwacht een moment dat ETH een serieuze bedreiging gaat worden voor BTC
[P]otverdorie
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 13:05:14 #273
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169743656
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:04 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Ik verwacht een moment dat ETH een serieuze bedreiging gaat worden voor BTC
Ik ben een totale leek hoor, maar waarom zou ETH BTC kunnen bedreigen? Wat is er fundamenteel anders aan die coin?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 maart 2017 @ 13:11:03 #274
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169743761
Ik ben twee keer genaaid door ETH... als het nu ook een derde keer gaat gebeuren ben ik er echt klaar mee...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169744003
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben twee keer genaaid door ETH... als het nu ook een derde keer gaat gebeuren ben ik er echt klaar mee...
Oh, wauw dat speert ff omhoog!!

Kat, ik kwam deze post van je nog tegen toen ik wat grafieken van mijzelf zat te zoeken

_O-

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:17 schreef Nattekat het volgende:
Edje, was dit nou de moon van ETH? Vind het lichtelijk tegenvallend voor de hoeveelheid geld die rondgepompt is.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 maart 2017 @ 13:31:09 #276
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169744091
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:25 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Oh, wauw dat speert ff omhoog!!

Kat, ik kwam deze post van je nog tegen toen ik wat grafieken van mijzelf zat te zoeken

_O-

[..]

Hé, die buy is er gekomen :{w
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169744135
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hé, die buy is er gekomen :{w
Zou kunnen, ik poste 'm meer met het motto "als je toch alles van te voren zou weten..."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 maart 2017 @ 13:44:10 #278
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169744262
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:33 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Zou kunnen, ik poste 'm meer met het motto "als je toch alles van te voren zou weten..."
:'(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169744406
:D :D :D :D :D :D #moon
[P]otverdorie
pi_169745687
Ethraket _O_
pi_169745912
Lisk nadert de $0,30 wat 4x ICO is. Waar zou die eind van het jaar kunnen staan?
pi_169746139
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Lisk nadert de $0,30 wat 4x ICO is. Waar zou die eind van het jaar kunnen staan?
Te vroeg verkocht, KAK.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169746149
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Te vroeg verkocht, KAK.
winst is winst
pi_169746203
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169746243
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:40 schreef edraket31 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte, ik lurkte altijd graag mee.
pi_169746255
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:40 schreef edraket31 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast?! Dat is even een partijtje kut om te lezen, man... Hopelijk kom je er snel weer bovenop, financieel gezien. Je kunt hier natuurlijk altijd gezellig een potje komen posten als je wat afleiding nodig hebt. Bedankt voor al je mooie analyses en ik wens je het allerbeste in de toekomst :)

Hopelijk tot later :) Je wordt enorm gewaardeerd door de crypto-dudes/dudettes hier!
[P]otverdorie
pi_169746277
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:40 schreef edraket31 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte Ed!

[ Bericht 0% gewijzigd door Tourniquet op 24-03-2017 16:08:37 ]
pi_169746452
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:40 schreef edraket31 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat! Je bent altijd weer welkom Ed. Bedankt voor alles!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169746601
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:40 schreef edraket31 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je later wel weer man, sterkte doei!



[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2017 16:10:41 ]
pi_169746657
Wie zitten er van jullie op bl3p exchange>
pi_169746714
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:40 schreef edraket31 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Potverdorie Ed, laten we hopen dat je tzt je hier weer meldt. Hou je taai en bedankt voor je altijd interessante analyses.
pi_169746719
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:11 schreef ZetaOS het volgende:
Wie zitten er van jullie op bl3p exchange>
Ik, wat is je vraag?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2017 16:15:07 ]
pi_169747004
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik, wat is je vraag?
Ik vinden het leuk om te weten of er andere fuckers fockers op de Exchange zitten. Het is een wat minder bekende Exchange vandaar.

Wanneer komt Litecoin trouwens op Mt.Gox?
pi_169747055
Ik heb al sinds januari 2014 een account bij ze, maar ik gebruik het niet heel intensief.
pi_169748759
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:40 schreef edraket31 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte man!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 maart 2017 @ 18:21:26 #296
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169748814
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:40 schreef edraket31 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, die komt ook uit de lucht vallen :{

Sterkte de komende tijd, en hopelijk zien we je binnenkort weer terug.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 21:26:25 #297
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_169753963
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:12 schreef NatteBever het volgende:
Even voor de archieven

[ afbeelding ]
En toen ging het mis met dat DAO debacle...

Crash, Split en 2 kampen ETH (wel corrigeren) / ETC (niet corigeren). Lijkt wel verkiezingen: Progressief of Conservatief ;)

ETH heeft een domperd gehad en onzekere tijd, maar is wel mooi terug gekomen.

Voor de profeten/specialisten: Gaat dit ook met BTC gebeuren als de fork eraan komt?

Ik heb de laatste week merendeel van mijn BTC uitgecashed, want vakantie boeken. Je kunt zeggen: Ik had eerder moeten uitcashed, maar daar lig ik niet van wakker: Was al winst (geen daytrader).

Cryptos zijn mijn "alternatieve" spaarrekening / investering.
The best firms advertise the least...
pi_169754564
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 21:26 schreef edcetera het volgende:

[..]

En toen ging het mis met dat DAO debacle...

Crash, Split en 2 kampen ETH (wel corrigeren) / ETC (niet corigeren). Lijkt wel verkiezingen: Progressief of Conservatief ;)

ETH heeft een domperd gehad en onzekere tijd, maar is wel mooi terug gekomen.

Voor de profeten/specialisten: Gaat dit ook met BTC gebeuren als de fork eraan komt?

Ik heb de laatste week merendeel van mijn BTC uitgecashed, want vakantie boeken. Je kunt zeggen: Ik had eerder moeten uitcashed, maar daar lig ik niet van wakker: Was al winst (geen daytrader).

Cryptos zijn mijn "alternatieve" spaarrekening / investering.
Geen idee wat er gaat gebeuren.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 24 maart 2017 @ 21:49:06 #299
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_169754882
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:30 schreef ZetaOS het volgende:
.

Wanneer komt Litecoin trouwens op Mt.Gox?
Als je naar de website gaat, komt er een en dezelfde mysteieuze naam tevoorschijn:

whois mtgox.com

Whois Server Version 2.0

Domain names in the .com and .net domains can now be registered
with many different competing registrars. Go to http://www.internic.net
for detailed information.

Domain Name: MTGOX.COM
Registrar: TUCOWS DOMAINS INC.
Sponsoring Registrar IANA ID: 69
Whois Server: whois.tucows.com
Referral URL: http://www.tucowsdomains.com
Name Server: NS-1169.AWSDNS-18.ORG
Name Server: NS-1806.AWSDNS-33.CO.UK
Name Server: NS-502.AWSDNS-62.COM
Name Server: NS-578.AWSDNS-08.NET
Status: clientTransferProhibited https://icann.org/epp#clientTransferProhibited
Status: clientUpdateProhibited https://icann.org/epp#clientUpdateProhibited
Updated Date: 24-feb-2016
Creation Date: 02-jan-2007
Expiration Date: 02-jan-2022

Domain Name: MTGOX.COM
Domain ID: 736573643_DOMAIN_COM-VRSN
Registrar WHOIS Server: whois.tucows.com
Registrar URL: http://tucowsdomains.com
Updated Date: 2016-02-24T06:45:30Z
Creation Date: 2007-01-02T21:05:49Z
Registrar Registration Expiration Date: 2022-01-02T21:05:49Z
Registrar: TUCOWS, INC.
Registrar IANA ID: 69
Registrar Abuse Contact Email: domainabuse@tucows.com
Registrar Abuse Contact Phone: +1.4165350123
Reseller: Iprio Corporation
Domain Status: clientTransferProhibited https://icann.org/epp#clientTransferProhibited
Domain Status: clientUpdateProhibited https://icann.org/epp#clientUpdateProhibited
Registry Registrant ID:
Registrant Name: Nobuaki Kobayashi
Registrant Organization: Kobayashi Nobuaki
Registrant Street: Kojimachi 3-4-1
Registrant City: Chiyoda
Registrant State/Province: Tokyo
Registrant Postal Code: 102-0083
Registrant Country: JP
Registrant Phone: +81.368897208
Registrant Phone Ext:
Registrant Fax:
Registrant Fax Ext:
Registrant Email: toru_aoyagi@noandt.com
Registry Admin ID:
Admin Name: Nobuaki Kobayashi

Nobuaki Kobayashi

Curator? Misschien is dit wel de ECHTE Nakamoto Satoshi mensen O-)
The best firms advertise the least...
pi_169755021
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 21:49 schreef edcetera het volgende:

[..]

Als je naar de website gaat, komt er een en dezelfde mysteieuze naam tevoorschijn:

whois mtgox.com

Whois Server Version 2.0

Domain names in the .com and .net domains can now be registered
with many different competing registrars. Go to http://www.internic.net
for detailed information.

Domain Name: MTGOX.COM
Registrar: TUCOWS DOMAINS INC.
Sponsoring Registrar IANA ID: 69
Whois Server: whois.tucows.com
Referral URL: http://www.tucowsdomains.com
Name Server: NS-1169.AWSDNS-18.ORG
Name Server: NS-1806.AWSDNS-33.CO.UK
Name Server: NS-502.AWSDNS-62.COM
Name Server: NS-578.AWSDNS-08.NET
Status: clientTransferProhibited https://icann.org/epp#clientTransferProhibited
Status: clientUpdateProhibited https://icann.org/epp#clientUpdateProhibited
Updated Date: 24-feb-2016
Creation Date: 02-jan-2007
Expiration Date: 02-jan-2022

Domain Name: MTGOX.COM
Domain ID: 736573643_DOMAIN_COM-VRSN
Registrar WHOIS Server: whois.tucows.com
Registrar URL: http://tucowsdomains.com
Updated Date: 2016-02-24T06:45:30Z
Creation Date: 2007-01-02T21:05:49Z
Registrar Registration Expiration Date: 2022-01-02T21:05:49Z
Registrar: TUCOWS, INC.
Registrar IANA ID: 69
Registrar Abuse Contact Email: domainabuse@tucows.com
Registrar Abuse Contact Phone: +1.4165350123
Reseller: Iprio Corporation
Domain Status: clientTransferProhibited https://icann.org/epp#clientTransferProhibited
Domain Status: clientUpdateProhibited https://icann.org/epp#clientUpdateProhibited
Registry Registrant ID:
Registrant Name: Nobuaki Kobayashi
Registrant Organization: Kobayashi Nobuaki
Registrant Street: Kojimachi 3-4-1
Registrant City: Chiyoda
Registrant State/Province: Tokyo
Registrant Postal Code: 102-0083
Registrant Country: JP
Registrant Phone: +81.368897208
Registrant Phone Ext:
Registrant Fax:
Registrant Fax Ext:
Registrant Email: toru_aoyagi@noandt.com
Registry Admin ID:
Admin Name: Nobuaki Kobayashi

Nobuaki Kobayashi

Curator? Misschien is dit wel de ECHTE Nakamoto Satoshi mensen O-)
Is idd de curator van MtGox. Die lul heeft m'n claim afgewezen. }:|
  vrijdag 24 maart 2017 @ 21:58:41 #301
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_169755302
@edraket: Also social life has up and downswings ;)

Sterkte Kerel: Ik ben ervan overtuigd, dat je met "klappen" kunt omgaan.

Vergeet niet, dat iedereen hier altijd zeer dankbaar is met je adviezen en als er ondersteuning nodig is voor jou, er altijd wel iemand op dit forum voor je is.

Tot spoedig ^O^ . Take care *O*
The best firms advertise the least...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')