abonnement Unibet Coolblue
pi_169587180
Voor een cliënt die dakloos, verslaafd is en schulden heeft, moet ik een brief schrijven waarom hij een een huurruimte nodig heeft.
Inmiddels is hij van de drank af. Hij heeft 1.5 jaar intensieve begeleiding gehad in de kliniek en is zover dat hij de maatschappij weer in kan. Ook heeft hij weer voorzichtige contacten met zijn ex-vrouw en zijn kinderen. Voor zijn schulden is een regeling getroffen.
Wat nu nodig is, is een nieuwe woning waarin hij echt een nieuwe start kan maken. Ik weet dat dat verhuurders (gemeenten of woningbouwstichtingen) niet staan te trappelen om dit soort cliënten opnieuw aan woonruimte te helpen. Bang voor recidive (herhaling) of overlast.
Mijn vraag aan jullie is: welke goed beargumenteerde redenen zouden jullie gebruiken?
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:46:13 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_169587208
Waarom zou ik jouw werk gaan doen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_169587211
Uit de 3e wereld helpt het om te zeggen dat ze gestudeerd hebben en arts zouden kunnen worden. Misschien hier ook een optie?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_169587218
Lekkere professional ben je wel zeg :') Jezus zeg.
pi_169587234
Hoi.

Hoezo denk je dat woningstichtingen niet staan te trappelen om zo iemand te helpen?
Als iemand 1,5 jaar nuchter is en voldoet aan de inschrijvingseisen qua punten etc. kan dat nog best meevallen.

Heeft de kliniek geen sociaal medewerker.
Persoonlijk heb ik ervaren dat via de kliniek alle wachtlijsten kwamen te vervallen qua hulpverlening, schuldsanering en ggz traject.

Maar 1,5 jaar nuchter, je zou het zelfs ook achterwege kunnen laten die informatie :)
Hell To The Liars
pi_169587248
Inmiddels is hij van de drank af. Hij heeft 1.5 jaar intensieve begeleiding gehad in de kliniek en is zover dat hij de maatschappij weer in kan. Ook heeft hij weer voorzichtige contacten met zijn ex-vrouw en zijn kinderen. Voor zijn schulden is een regeling getroffen

Dat en dat er het volste vertrouwen is dat hij niet terugvalt in oude gewoontes.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_169587249
De andere users hebben eigenlijk wel gelijk als ze zeggen dat wij met argumenten moeten komen voor jou client.
Dan schept je wel het idee dat jij niet de allerbeste persoon bent om zijn belangen te behartigen.
Hell To The Liars
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:56:15 #8
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169587318
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:47 schreef nickhguitar het volgende:
Lekkere professional ben je wel zeg :') Jezus zeg.
Dit dus :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:57:16 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169587336
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:44 schreef Richard0011 het volgende:
Voor een cliënt die dakloos, verslaafd is en schulden heeft, moet ik een brief schrijven waarom hij een een huurruimte nodig heeft.
Inmiddels is hij van de drank af. Hij heeft 1.5 jaar intensieve begeleiding gehad in de kliniek en is zover dat hij de maatschappij weer in kan. Ook heeft hij weer voorzichtige contacten met zijn ex-vrouw en zijn kinderen. Voor zijn schulden is een regeling getroffen.
Wat nu nodig is, is een nieuwe woning waarin hij echt een nieuwe start kan maken. Ik weet dat dat verhuurders (gemeenten of woningbouwstichtingen) niet staan te trappelen om dit soort cliënten opnieuw aan woonruimte te helpen. Bang voor recidive (herhaling) of overlast.
Mijn vraag aan jullie is: welke goed beargumenteerde redenen zouden jullie gebruiken?
Welke begeleiding krijgt je cliënt nog nadat hij een woning krijgt? Krijgt hij dan bijv. begeleiding bij het beheer van zijn financiën?

Woningbouwverenigingen zijn tegenwoordig zelf ook alerter op het voorkomen van (betalings)problemen. Bij een woningbouwvereniging die daar speciaal beleid voor voert, maakt je cliënt misschien meer kans.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:02:39 #10
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_169587426
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:44 schreef Richard0011 het volgende:
Voor een cliënt die dakloos, verslaafd is en schulden heeft, moet ik een brief schrijven waarom hij een een huurruimte nodig heeft.
Inmiddels is hij van de drank af. Hij heeft 1.5 jaar intensieve begeleiding gehad in de kliniek en is zover dat hij de maatschappij weer in kan. Ook heeft hij weer voorzichtige contacten met zijn ex-vrouw en zijn kinderen. Voor zijn schulden is een regeling getroffen.
Wat nu nodig is, is een nieuwe woning waarin hij echt een nieuwe start kan maken. Ik weet dat dat verhuurders (gemeenten of woningbouwstichtingen) niet staan te trappelen om dit soort cliënten opnieuw aan woonruimte te helpen. Bang voor recidive (herhaling) of overlast.
Mijn vraag aan jullie is: welke goed beargumenteerde redenen zouden jullie gebruiken?
Nou lees je verhaal eens terug, genoeg argumenten lijkt me zo.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_169587444
En dit is jouw werk?
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:05:03 #12
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_169587462
Ik zou de nadruk leggen op het feit dat iedereen een tweede (of derde) kans verdiend. Het is alleen maar humaan om die mens te helpen aan een woning.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:05:03 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169587464
PoHi: kennelijk is het huiswerk. ;(
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator vrijdag 17 maart 2017 @ 11:45:16 #14
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_169588069
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:05 schreef Lienekien het volgende:
PoHi: kennelijk is het huiswerk. ;(
+1 scherp :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_169588179
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:05 schreef Lienekien het volgende:
PoHi: kennelijk is het huiswerk. ;(
SES / Veel taalfouten?!

Zeg dan gewoon dat het huiswerk is, dan kunnen we gewoon inhaken met "doe je eigen huiswerk".
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_169588285
Hier is R&P niet voor bedoeld :(
Slotje
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')