Kunnen en mogen zit natuurlijk een verschil in he.....quote:Op vrijdag 17 maart 2017 09:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Landcruiser 100 met automaat. De 4.2 turbodiesel trekt als een malle. Regelmatig gezien dat er doormiddel van luchtremmen op de trailer tot zo'n 10 ton getrokken werd.
Die discussie is laatst al eens gevoerd, zolang je in PTA maar een beetje vaag doet over wat je er uiteindelijk mee gaat doen (maar het overduidelijk is wat je gaat doen) is het gewoon toegestaanquote:Op vrijdag 17 maart 2017 10:02 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Kunnen en mogen zit natuurlijk een verschil in he.....
http://www.nederlandmobie(...)an/7071837/technisch
http://www.nederlandmobie(...)jk/7079580/technisch
http://www.nederlandmobie(...)vx/6955844/technisch
alle max 3500
tot ze je van de weg plukken en op de brug zetten, of je een ongeluk veroorzaaktquote:Op vrijdag 17 maart 2017 10:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die discussie is laatst al eens gevoerd, zolang je in PTA maar een beetje vaag doet over wat je er uiteindelijk mee gaat doen (maar het overduidelijk is wat je gaat doen) is het gewoon toegestaan
Mwahh, het is al een branche waar ze behoorlijk op de centen letten en wanneer je met een X5M aan komt krijg je scheve gezichten. Dus hiermee rijdt hij niet naar klanten. Hiervoor hebben we bedrijfsauto.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 09:58 schreef kanovinnie het volgende:
Raar verhaal. Waarom zou je die X5 niet kunnen gebruiken? Ik neem aan dat hij met die auto wel vaker naar klanten gaat? Ik zou het eerder ongepast vinden als je die dure auto's in een trailer achter een oude rammelbak hangt om zo naar de klant te rijden.
Inderdaad, aangezien we commercieel ermee gaan rijden gaan we deze risico niet nemen.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 10:05 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
tot ze je van de weg plukken en op de brug zetten, of je een ongeluk veroorzaakt
Maar de mensen waarmee je zaken doet hebben wel G-klasse's, cayenne's en meer van dat soort dure auto's?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 10:11 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Mwahh, het is al een branche waar ze behoorlijk op de centen letten en wanneer je met een X5M aan komt krijg je scheve gezichten. Dus hiermee rijdt hij niet naar klanten. Hiervoor hebben we bedrijfsauto.
Ging in dit geval meer om dat zo'n Landcruiser met gemak de 3500kg kan trekken. Daarnaast zijn er wel degelijk mogelijkheden om legaal boven de 3500kg te trekken.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 10:05 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
tot ze je van de weg plukken en op de brug zetten, of je een ongeluk veroorzaakt
Het is krom, ik weet het, maar zo is de hele branche helaas. Je wilt niet weten hoe erg sommige premium merkdealers bitchen over prijzen.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 10:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar de mensen waarmee je zaken doet hebben wel G-klasse's, cayenne's en meer van dat soort dure auto's?
Ik vind die redenering wel grappig, je mag geen dure auto rijden want dat is geen goede reclame, dus nemen we niet alleen de dure auto maar geven we ook nog eens extra geld uit aan een tweede auto. En nu aan een derde auto!
Een 516 of 519 automaat zijn imposante apparaten die heel best rijden hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2017 11:02 schreef boegschroef het volgende:
Ik zou er ook een dikke amerikaan voor hangen. Dat geeft ook een veel fijner gevoel dan een X5.
Denk dan inderdaad aan een Ford, chevrolet of dodge:
F150, silverado, suburban, dodge ram. Daar kijken mensen niet raar van op zeker niet als je een modelletje ouder pakt.
Een busje kan vaak niet genoeg trekken en een sprinter die 3500 mag trekken vind ik zelf niet echt fijn rijden met 3500kg er achter.
Kun je tenminste 2-3 auto,s tegelijk meenemen.quote:
Mwoah; mensen die rijk zijn geworden (en dat vooral zijn gebleven), hebben dat niet bereikt door het geld met bakken tegelijk weg te geven.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 10:14 schreef kanovinnie het volgende:
Maar de mensen waarmee je zaken doet hebben wel G-klasse's, cayenne's en meer van dat soort dure auto's?
Ik vind die redenering wel grappig, je mag geen dure auto rijden want dat is geen goede reclame, dus nemen we niet alleen de dure auto maar geven we ook nog eens extra geld uit aan een tweede auto. En nu aan een derde auto!
Dus je moet auto's van tonnen vervoeren in een branche waar men enorm op de centjes letquote:Op vrijdag 17 maart 2017 10:11 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Mwahh, het is al een branche waar ze behoorlijk op de centen letten en wanneer je met een X5M aan komt krijg je scheve gezichten. Dus hiermee rijdt hij niet naar klanten. Hiervoor hebben we bedrijfsauto.
LOL, 100x liever een X5 (luchtvering) dan zo'n Amerikaanse zwabberkast met een onderstel uit 1970.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 11:02 schreef boegschroef het volgende:
Ik zou er ook een dikke amerikaan voor hangen. Dat geeft ook een veel fijner gevoel dan een X5.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |