abonnement Unibet Coolblue
pi_169856882
quote:
7s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:32 schreef Serinde het volgende:

[..]

je kunt de hartjes in heel veel afmetingen krijgen :)
Mijn tante heeft zulke hartjes besteld en volgens mij gaat zij wat knutselen?
Een boek vind ik minder leuk omdat mensen over het algemeen weinig meer schrijven dan 'veel geluk samen' ofzo. Geen boek of vervanging daarvoor zou ik ook geen ramp vinden. De fotograaf moet maar zorgen dat ze iedereen op de foto krijgt ;)
Mja heb al een mooi boek thuis liggen. Ik vind het wel prima zo.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:06:18 #127
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169857013
Wij hebben een boek én die lijst met vlindertjes. Die lijst gaan we ook echt ophangen, lijkt me zo leuk!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_169857210
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mja heb al een mooi boek thuis liggen. Ik vind het wel prima zo.
Misschien hebben jullie gasten die wat betere teksten schrijven ;) moet zeggen dat ik het zelf ook lastig vind
pi_169857518
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:19 schreef Serinde het volgende:

[..]

Misschien hebben jullie gasten die wat betere teksten schrijven ;) moet zeggen dat ik het zelf ook lastig vind
Ik ben ook nooit zo goed in teksten. Daarom voor ons nu inderdaad iets verzonnen waarbij de gasten niet superveel ruimte krijgen/hebben.
pi_169860132
Mijn jurk is binnen *O*
pi_169863020
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:34 schreef Sarabi het volgende:
Mijn jurk is binnen *O*
*O* wanneer mag je hem aan?
pi_169864176
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:40 schreef Serinde het volgende:

[..]

*O* wanneer mag je hem aan?
Daar ga ik morgen een afspraak voor maken :)
eerst even checken wanneer mijn moeder mee kan
  woensdag 29 maart 2017 @ 22:23:05 #133
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_169873502
Nou, eerste locatie bekeken.

De eerste indruk was geen succes. We kwamen binnen achter vier stamgasten van de kroeg die er ook zit, beetje sjofele types, en in de grote zaal die we wilden gebruiken zaten veertig oudjes klaar voor de bingo. Niet echt ideaal voor de beeldvorming.

Wel uiteindelijk nog een prima gesprek gehad en daar kregen we verder wel een oké gevoel bij. Fijne, uitgebreide folder met prijzen en ze wilden ook fijn meedenken in aanpassen van de arrangementen en dergelijk.

Ik ging weg met een dubbel gevoel. Zoals de zaal er nu uitzag was het helemaal niets. Maar ik heb er eerder een feest meegemaakt en toen was de sfeer compleet anders. En het gevoel wat we van de medewerker kregen was ook goed.

Zaterdag bekijken we een tweede locatie, dus dan kunnen we ook goed gaan vergelijken. Deze eerste locatie is in elk geval nog niet afgeschreven, maar we moeten dan wel nog een keertje kijken als er geen bingo is.
pi_169881599
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:23 schreef Jovatov het volgende:
Nou, eerste locatie bekeken.

De eerste indruk was geen succes. We kwamen binnen achter vier stamgasten van de kroeg die er ook zit, beetje sjofele types, en in de grote zaal die we wilden gebruiken zaten veertig oudjes klaar voor de bingo. Niet echt ideaal voor de beeldvorming.

Wel uiteindelijk nog een prima gesprek gehad en daar kregen we verder wel een oké gevoel bij. Fijne, uitgebreide folder met prijzen en ze wilden ook fijn meedenken in aanpassen van de arrangementen en dergelijk.

Ik ging weg met een dubbel gevoel. Zoals de zaal er nu uitzag was het helemaal niets. Maar ik heb er eerder een feest meegemaakt en toen was de sfeer compleet anders. En het gevoel wat we van de medewerker kregen was ook goed.

Zaterdag bekijken we een tweede locatie, dus dan kunnen we ook goed gaan vergelijken. Deze eerste locatie is in elk geval nog niet afgeschreven, maar we moeten dan wel nog een keertje kijken als er geen bingo is.
Lastig he? Toen wij gingen kijken stond er een opstelling voor een condoleance (locatie zit tegenover een grote kerk), dat straalde ook niet veel uit. Het gevoel bij de eigenaresse was wel goed.
Beetje jammer dat er maar zo'n 35 van de 62 genodigden komen, het is maar goed dat de zaal met een schuifwand verkleind kan worden.
pi_169881611
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:21 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Lastig he? Toen wij gingen kijken stond er een opstelling voor een condoleance (locatie zit tegenover een grote kerk), dat straalde ook niet veel uit. Het gevoel bij de eigenaresse was wel goed.
Beetje jammer dat er maar zo'n 35 van de 62 genodigden komen, het is maar goed dat de zaal met een schuifwand verkleind kan worden.
Gaan er zoveel op vakantie? Daar ben ik een beetje bang voor met onze datum.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_169881640
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Gaan er zoveel op vakantie? Daar ben ik een beetje bang voor met onze datum.
nope, vakantie zijn er maar 5
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:25:36 #137
62913 Blik
The one and Only!
pi_169881669
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Gaan er zoveel op vakantie? Daar ben ik een beetje bang voor met onze datum.
Goed vergelijkingsmateriaal, aangezien we dezelfde datum hebben. Ongeveer 100 man uitgenodigd voor feest, komen er rond de 80. Aantal vanwege vakantie, maar dat is maar een beperkt aantal eigenlijk. Is nog geen echte vakantie-tijd, dus dat scheelt
pi_169881717
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:25 schreef Blik het volgende:

[..]

Goed vergelijkingsmateriaal, aangezien we dezelfde datum hebben. Ongeveer 100 man uitgenodigd voor feest, komen er rond de 80. Aantal vanwege vakantie, maar dat is maar een beperkt aantal eigenlijk. Is nog geen echte vakantie-tijd, dus dat scheelt
Wij 93 tot op heden 2 die alleen naar de ceremonie komen. Voor de rest nog erg weinig terug gehoord. Maarja we hebben ze tot 16 mei gegeven.. Maar eigenlijk wil ik het gewoon nu weten :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_169881722
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:24 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

nope, vakantie zijn er maar 5
Mweh zuur zeg.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_169881931
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mweh zuur zeg.
van een oom en tante een kaart met eigenlijk alleen maar als tekst "we komen niet", Symph vroeg al gekscherend wat ik die mensen misdaan had. En dat zijn dan mensen die ik toch echt wel regelmatig zie en waar we over en weer er altijd bij zijn als er iets belangrijks is. Ik snap er echt niks van.
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:45:14 #141
62913 Blik
The one and Only!
pi_169882014
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:41 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

van een oom en tante een kaart met eigenlijk alleen maar als tekst "we komen niet", Symph vroeg al gekscherend wat ik die mensen misdaan had. En dat zijn dan mensen die ik toch echt wel regelmatig zie en waar we over en weer er altijd bij zijn als er iets belangrijks is. Ik snap er echt niks van.
Misschien even via je vader/moeder informeren wat de reden is?
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:50:50 #142
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169882122
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:45 schreef Blik het volgende:

[..]

Misschien even via je vader/moeder informeren wat de reden is?
Ja, of ze gewoon even bellen? Ik zou wel nieuwsgierig zijn.

Wij hadden in totaal (dus inclusief collega's en een Canadese familie enzo) ongeveer 145 mensen uitgenodigd. Zoals het er nu uitziet, komen er 125 (waarvan 25 daggasten en dan nog zo'n 100 feestgasten). Vind ik een prima score, zeker omdat we in de meivakantie trouwen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_169882211
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:41 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

van een oom en tante een kaart met eigenlijk alleen maar als tekst "we komen niet", Symph vroeg al gekscherend wat ik die mensen misdaan had. En dat zijn dan mensen die ik toch echt wel regelmatig zie en waar we over en weer er altijd bij zijn als er iets belangrijks is. Ik snap er echt niks van.
Nah wat raar. Is ze bellen een optie?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_169882819
Hier lijkt nog steeds iedereen te komen..... Zelfs diegene die eigenlijk van te voren zei niet te komen :D
pi_169884000
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:21 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Lastig he? Toen wij gingen kijken stond er een opstelling voor een condoleance (locatie zit tegenover een grote kerk), dat straalde ook niet veel uit. Het gevoel bij de eigenaresse was wel goed.
Beetje jammer dat er maar zo'n 35 van de 62 genodigden komen, het is maar goed dat de zaal met een schuifwand verkleind kan worden.
Ik ben ook een beetje bang dat er veel mensen niet komen. Een aantal zwangeren die dan toch echt richting het eind lopen, vakantietijd .... Binnenkort gaan we toch voor de laatste dingen naar de locatie en dan bespreken we ook mogelijkheden om de zaal eventueel iets anders in te richten. Ik denk zelf zitjes wat verder van de bar af ofzo? Ze hebben er vast ervaring mee.

Als de voor jou belangrijke mensen maar aanwezig zijn, dat hoop ik voor jullie!
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:35:31 #146
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169884222
Wij hebben eindelijk (na 13 mailtjes, vijf telefoontjes en behoorlijk wat papierwerk) alles met de gemeente rond. We mogen dus ook echt trouwen. Zijn ze ook lekker op tijd mee. Die papieren zijn allemaal in november al ingeleverd en ze zijn er pas een maand geleden mee beginnen, terwijl we al eind april trouwen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_169884989
Stom dat het nog zo'n stress geeft Tink.

Wij zijn onderweg naar de trouwlocatie om daar te lunchen :9 lekker in het zonnetje
  donderdag 30 maart 2017 @ 14:22:46 #148
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169885062
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:19 schreef Sarabi het volgende:
Stom dat het nog zo'n stress geeft Tink.

Wij zijn onderweg naar de trouwlocatie om daar te lunchen :9 lekker in het zonnetje
Dat doen wij ook regelmatig. Voel me daar ook echt al helemaal thuis :D

Kreeg net wel bericht dat onze ringen klaar zijn. Zaterdag passen en hopelijk meteen mee naar huis. Spannend!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 30 maart 2017 @ 14:30:35 #149
62913 Blik
The one and Only!
pi_169885184
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:35 schreef Tink89 het volgende:
Wij hebben eindelijk (na 13 mailtjes, vijf telefoontjes en behoorlijk wat papierwerk) alles met de gemeente rond. We mogen dus ook echt trouwen. Zijn ze ook lekker op tijd mee. Die papieren zijn allemaal in november al ingeleverd en ze zijn er pas een maand geleden mee beginnen, terwijl we al eind april trouwen.
Misschien ook maar even aan gaan beginnen, over 3 maanden trouwen, maar heb nog niks geregeld qua ondertrouw/notaris, etc...

:o
pi_169885279
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:30 schreef Blik het volgende:

[..]

Misschien ook maar even aan gaan beginnen, over 3 maanden trouwen, maar heb nog niks geregeld qua ondertrouw/notaris, etc...

:o
Doe maar bij ons waren ze de papieren ook kwijt :')
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')