Jeequote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:10 schreef James1988 het volgende:
Ik ben nog nooit op de Hoekse Lijn geweest
Een beter leesbare versie van dit affiche over de Hoekse lijn: http://langsderails.nl/pdf/20070326-hoekse-lijn.PDFquote:Op zaterdag 18 maart 2017 11:37 schreef Salatrel het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Dat doe je ook niet zomaar even vanuit Breda.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:22 schreef James1988 het volgende:
Zo zijn er nog wel meer lijntjes waar ik nog nooit ben geweest, al dat grut in Groningen en Friesland bijvoorbeeld (behalve Leeuwarden - Groningen - Leer).
quote:The group is hoping to raise awareness of the alternative line which bypasses the vulnerable Dawlish route.
That track was washed away by winter storms in 2014, leaving Cornwall and much of Devon cut off from the rest of the country.
The repairs took several weeks, and cost more than £35m.
Duits materiaal wel? Je kunt met een 103 en net zoveel rijtuigen als je wilt rijden bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 18 maart 2017 20:50 schreef James1988 het volgende:
Er is niet zo heel veel Deens materieel voor TS, en iets reskinnen heb ik nog nooit gedaan
Er is een gigantische route genaamd "Northern Europe" die loopt van Neumünster naar Randers, van Fredericia naar Kopenhagen en van Rødby naar Helsingør. En die route is nog gratis ook
Ik heb een paar dagen terug een ritje gemaakt van Kopenhagen naar Fredericia met een Taurus met 9 IC-rijtuigen erachter.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Duits materiaal wel? Je kunt met een 103 en net zoveel rijtuigen als je wilt rijden bijvoorbeeld?
Nee, geen 101, Taurus of beter nog Vectron <3quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:44 schreef b2py het volgende:
Ik wel meerdere malen met driemaal een 101 en 50 ic rijtuigen, of 30 rijtuigen Dosto
Alleen zesassers, 103 of 151quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Nee, geen 101, Taurus of beter nog Vectron <3
Waar gaat dat spul rijden?quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:18 schreef greavy het volgende:
Vandaag rond Ahlten / Hannover, Duitsland, even een 7 uurtjes wezen treinen klikken. Afsluiter van de dag werd de Locomore met 3 ex-NS ICK's in Locomore-huisstijl en een ICL in nog NS-kleuren maar zonder logo's. Daarnaast zijn er nog 3 Bimz-rijtuigen in de trein aanwezig, gehuurd van Heros.
[ afbeelding ]
Dat is omdat ze nogal moeite hebben om het ding toegelaten te krijgen. Is de bedoeling dat hij op München-Nürnberg de RegionalExpress met 200km/u over de NBS gaat trekken.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Alleen zesassers, 103 of 151
De nieuwe serie 102 is ook gaaf. Rijdt 120 nog wel, kan op Vagonweb geen trein ontdekken door er planmatig mee rijdt
Locomore is net als HKX een private open access vervoerder: https://locomore.com/de/index.htmlquote:
Lovers Rail 2.0quote:Op zondag 19 maart 2017 00:06 schreef dennistd het volgende:
[..]
Locomore is net als HKX een private open access vervoerder: https://locomore.com/de/index.html
Ze rijden Stuttgart-Berlijn via Frankfurt, Kassel en Hannover, maar alleen rond het weekend en maar 1x per dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |