abonnement Unibet Coolblue
pi_169585503
Hallo ,

Ik heb deze week een alfa romeo 147 uit 2001 gekocht.

Nu heb ik de autoradio losgehaald en wilde deze vervangen met een caliber autoradio. De aansluiting past maar de caliber autoradio gaat niet aan.

De orginele werkt wel nu ik deze terug heb gezet en de zekering van de nieuwe radio is niet kapot.

Iemand een idee ?

Jurgen
pi_169585782
Ik weet dat Opel (Peugeot ook volgens mij) bepaalde aansluitingen op de standaard ISO stekker omwisseld, misschien doet Alfa of Caliber dit ook?
IT'er in hart en nieren
pi_169585827
Dank voor je snelle reactie

Heb ik dan een aparte stekker nodig of moet ik dan iets omzetten ?
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:04:10 #4
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_169585829
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_169586873
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:04 schreef Jurgen_Timmers het volgende:
Dank voor je snelle reactie

Heb ik dan een aparte stekker nodig of moet ik dan iets omzetten ?
Volgens mij kun je die kabeltjes in de stekker zelf omruilen maar dat weet ik niet zeker. Wat ik wel zeker weet is dat hier verloopstekkertjes voor op de markt zijn. Even Googlen op ISO verloop ofzo

edit: hier kun je die verloopjes krijgen of voor een tiende van de prijs in China bestellen, moet je wel wat langer wachten

[ Bericht 13% gewijzigd door PascalDutch op 17-03-2017 10:20:06 (link toegevoegd voor de TS) ]
IT'er in hart en nieren
pi_169600782
Aan je Caliber radio zit waarschijnlijk een kabelboom met in de rode en gele kabel een stekker zodat je die kan omwisselen.
Tenzij je echt een cheapo Caliber radio hebt, die hebben alleen iso direct op de radio, zonder kabelboom.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')