Idioot ja.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel vies hoor fokkie in VS dat er altijd ff 20% bijkomt aan fooi
op die 9 course dus ff 30$ pp excl drinkenquote:
Vind het ook wel meevallen buiten de duurdere restaurantsquote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:42 schreef Fok-it het volgende:
Toch was het altijd wel redelijke prijs met uit eten
Gingen meestal toch wel 2x per dag uit eten ook. Smiddags niet heel uitgebreid maar okequote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het ook wel meevallen buiten de duurdere restaurants
blijft vakantie hequote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gingen meestal toch wel 2x per dag uit eten ook. Smiddags niet heel uitgebreid maar oke
Ik ook. Je gaat niet naar zulke steden waar je in zoveel verschillende wijken divers lekker kan eten en dan koken in je Airbnb. dat vind ik echt zondequote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
dan spend ik ook graag wel een beetje
mijn moeder had dat graag gedaan als we airbnb hadden uiteindelijkquote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook. Je gaat niet naar zulke steden waar je in zoveel verschillende wijken divers lekker kan eten en dan koken in je Airbnb. dat vind ik echt zonde
Is toch niks, moet je weer op tijd naar je huis om boodschappen te doen en shitquote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn moeder had dat graag gedaan als we airbnb hadden uiteindelijk
opzich in stad als NYC of London kan wel als je geen rekening hoeft te houden met openingstijdenquote:Op zondag 19 maart 2017 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch niks, moet je weer op tijd naar je huis om boodschappen te doen en shit
Waren ze gedroogd of uit blik?quote:Op zondag 19 maart 2017 10:27 schreef Fera het volgende:
Ik heb Heppie gisteren bonen gevoerd. Nu heb ik spijt.
Uit blik.quote:
Eerst even goed afspoelen onder de kraan dan volgende keer.quote:
Ah, weer wat geleerd. Danki. Gek genoeg nooit eerder last van gehad, terwijl we toch regelmatig chili eten.quote:Op zondag 19 maart 2017 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst even goed afspoelen onder de kraan dan volgende keer.
Meeste gasvorming vindt plaats door dat sap.
Nelom ruilen voor Viergever?quote:Op zondag 19 maart 2017 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst even goed afspoelen onder de kraan dan volgende keer.
Meeste gasvorming vindt plaats door dat sap.
goede ruil. Nelom is een totaalidioot die nog niet eens in een G-elftal hoort.quote:
TIjd voor de witte keniaanquote:Op zondag 19 maart 2017 12:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
goede ruil. Nelom is een totaalidioot die nog niet eens in een G-elftal hoort.
viergever is goed bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |