abonnement Unibet Coolblue
pi_169581481
Een fatsoenlijke baan zoeken was mijn eerste prioriteit, en dat is inmiddels gelukt. Daar een weekje blij mee geweest, maar besef nu dat alle shit nu pas gaat beginnen en dat er eerder meer onzekerheden bij komen dan er verdwijnen.

M'n beste maat heeft al zijn shit al op orde :{ Leuk representatief vriendinnetje waar je zowel bij je vrienden als bij je ouders goed mee kunt aankomen, met een goed inkomen, samen een mooi huis gekocht onlangs. Drie keer per jaar op vakantie, twee (lease) auto's voor de deur, wat wil je nog meer.

Ik heb nog niet eens één van die dingen. Het begint al met de vraag waar ik überhaupt moet gaan wonen. Iets kopen in mijn voormalig studentenstad Amsterdam is niet te betalen. Terug naar het dorp waar ik ben opgegroeid is ook geen optie, want wat moet je daar als vrijgezelle twintiger. Dan kun je naar een middelgrote stad gaan waar de huizenprijzen wat lager liggen, maar daar ken ik helemaal niemand, wat moet ik daar? Huren is ook kut want dan gooi ik elke maand bijna de helft van mijn salaris weg.

Dan natuurlijk nog het relatie verhaal. Koop ik gewoon een gezinswoning en ga ik ervanuit dat ik dan wel snel een wulps vrouwtje vind die graag wil hokken en baren. Of ga ik toch nog maar voor een appartementje ''vlak bij alle horeca'' in het centrum omdat ik nog even de cosmopolitische eind twintiger ga uithangen.

Allemaal vragen vragen.

Klacht : veel keuzes moeten maken terwijl ik geen idee heb wat ik met mijn leven moet gaan doen nu.
pi_169581524
Ga reizen
pi_169581584
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:05 schreef doggy112 het volgende:
Ga reizen
Dat is gewoon wegkijken.

Als ik dan terug kom is alles nog precies hetzelfde en moet ik nog precies dezelfde keuzes maken.

Daarnaast heb ik al een keer een jaar gereisd toen ik 20 was. Heb dat wel gezien inmiddels.
pi_169581699
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:03 schreef Eden_88 het volgende:
Een fatsoenlijke baan zoeken was mijn eerste prioriteit, en dat is inmiddels gelukt. Daar een weekje blij mee geweest, maar besef nu dat alle shit nu pas gaat beginnen en dat er eerder meer onzekerheden bij komen dan er verdwijnen.

M'n beste maat heeft al zijn shit al op orde :{ Leuk representatief vriendinnetje waar je zowel bij je vrienden als bij je ouders goed mee kunt aankomen, met een goed inkomen, samen een mooi huis gekocht onlangs. Drie keer per jaar op vakantie, twee (lease) auto's voor de deur, wat wil je nog meer.

Ik heb nog niet eens één van die dingen. Het begint al met de vraag waar ik überhaupt moet gaan wonen. Iets kopen in mijn voormalig studentenstad Amsterdam is niet te betalen. Terug naar het dorp waar ik ben opgegroeid is ook geen optie, want wat moet je daar als vrijgezelle twintiger. Dan kun je naar een middelgrote stad gaan waar de huizenprijzen wat lager liggen, maar daar ken ik helemaal niemand, wat moet ik daar? Huren is ook kut want dan gooi ik elke maand bijna de helft van mijn salaris weg.

Dan natuurlijk nog het relatie verhaal. Koop ik gewoon een gezinswoning en ga ik ervanuit dat ik dan wel snel een wulps vrouwtje vind die graag wil hokken en baren. Of ga ik toch nog maar voor een appartementje ''vlak bij alle horeca'' in het centrum omdat ik nog even de cosmopolitische eind twintiger ga uithangen.

Allemaal vragen vragen.

Klacht : veel keuzes moeten maken terwijl ik geen idee heb wat ik met mijn leven moet gaan doen nu.
wie zegt dat n huis kopen zaligmakend is? jij bent nu vrij, je vriend is slaaf vd bank voor de komende 30 jaar (zeg maar de rest van zn leven).
pi_169581826
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:09 schreef niggeplease het volgende:

[..]

wie zegt dat n huis kopen zaligmakend is? jij bent nu vrij, je vriend is slaaf vd bank voor de komende 30 jaar (zeg maar de rest van zn leven).
Ja maar dat vrij zijn is ook wel een keer mooi geweest.

Zit al 9 jaar met huisgenoten op de bank, hun vuile vaat in de keuken, hun haren in het doucheputje en hun hoofdsteun van hun bed dat tijdens het neuken tegen de muur aan dreunt wat ik dan in mijn kamer hoor, mijn chocoladereep die weer is opgevreten en elke avond als ik thuis kom verplicht naar Utopia moeten kijken.

Wil nu toch wel iets voor mijzelf, en de opties zijn dan simpel : kopen of huren. Bij huren zit je net zo hard vast aan een betaalverplichting, alleen gaat alles dan naar de huisbaas in plaats van dat je nog een deel aflost.
pi_169581855
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:06 schreef Eden_88 het volgende:

[..]

Dat is gewoon wegkijken.

Als ik dan terug kom is alles nog precies hetzelfde en moet ik nog precies dezelfde keuzes maken.

Daarnaast heb ik al een keer een jaar gereisd toen ik 20 was. Heb dat wel gezien inmiddels.
Zoek een vriendin, ga werken, koop een huis en begin een gezin
pi_169581882
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:13 schreef doggy112 het volgende:

[..]

Zoek een vriendin, ga werken, koop een huis en begin een gezin
idd koop een vriendin.
pi_169581918
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:12 schreef Eden_88 het volgende:

[..]

Ja maar dat vrij zijn is ook wel een keer mooi geweest.

Zit al 9 jaar met huisgenoten op de bank, hun vuile vaat in de keuken, hun haren in het doucheputje en hun hoofdsteun van hun bed dat tijdens het neuken tegen de muur aan dreunt wat ik dan in mijn kamer hoor, mijn chocoladereep die weer is opgevreten en elke avond als ik thuis kom verplicht naar Utopia moeten kijken.

Wil nu toch wel iets voor mijzelf, en de opties zijn dan simpel : kopen of huren. Bij huren zit je net zo hard vast aan een betaalverplichting, alleen gaat alles dan naar de huisbaas in plaats van dat je nog een deel aflost.
ja maar bij huren kan je weer weg als je t beu bent, bij kopen gaat dat niet altijd even makkelijk. en studentenhuis is idd kut.
pi_169581988
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:14 schreef niggeplease het volgende:

[..]

ja maar bij huren kan je weer weg als je t beu bent, bij kopen gaat dat niet altijd even makkelijk. en studentenhuis is idd kut.
Je bent waarschijnlijk nog wat jonger dan ik.

Mijn vrienden en ik riepen op ons 23e ook allemaal dat we echt geen slaaf van de bank wilden worden met een hypotheek en op zondagochtend naar de schoonouders en dat soort shit.

Nog geen vijf jaar later is iedereen gezwicht hoor. Ook niet zo gek, aangezien enige vastigheid en perspectief in het leven door 9 van de 10 mensen wel gewenst zijn.

Veel mensen die daar een aversie tegen hebben en een grote bek hebben over dingen als een hypotheek en een burgerlijk bestaan, zijn vaak mensen die daar zelf geen concreet perspectief op hebben.
pi_169582100
Wat maakt het uit. Ik woon nog thuis, ben nog niet klaar met mijn opleiding. Heb geen vriendin, kan nog geen eigen auto betalen...
pi_169582273
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:16 schreef Eden_88 het volgende:

[..]

Je bent waarschijnlijk nog wat jonger dan ik.

Mijn vrienden en ik riepen op ons 23e ook allemaal dat we echt geen slaaf van de bank wilden worden met een hypotheek en op zondagochtend naar de schoonouders en dat soort shit.

Nog geen vijf jaar later is iedereen gezwicht hoor. Ook niet zo gek, aangezien enige vastigheid en perspectief in het leven door 9 van de 10 mensen wel gewenst zijn.

Veel mensen die daar een aversie tegen hebben en een grote bek hebben over dingen als een hypotheek en een burgerlijk bestaan, zijn vaak mensen die daar zelf geen concreet perspectief op hebben.
Je bent slim genoeg om zelf een oplossing te vinden.. Koop gewoon iets voor een ton zodat je weinig lasten hebt maar weg bent uit het studentenhok. Dan beetje eten en bierdrinken met vrienden en dan een keer baan switchen ondertussen kan je verder denken
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  vrijdag 17 maart 2017 @ 05:47:12 #12
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_169584933
Godgloeiende zeg :')

Ooit.... in een vlaag, zo maar tussen de rest van je bekrompen gedachten door, weleens over gedacht om gewoon te doen wat je leuk vindt of je lekker bij voelt?

Ik vond dit het meest trieste gedeelte. Godsamme, de treurigheid die je hier ten toon spreidt over jezelf:
quote:
M'n beste maat heeft al zijn shit al op orde :{ Leuk representatief vriendinnetje waar je zowel bij je vrienden als bij je ouders goed mee kunt aankomen, met een goed inkomen, samen een mooi huis gekocht onlangs. Drie keer per jaar op vakantie, twee (lease) auto's voor de deur, wat wil je nog meer.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 06:20:05 #13
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169584961
Het lijkt meer of je een cursus "hoe word ik burgerlul" zoekt.
Waarom leg je die waarde van je leven in het materialistische? Waarom vraag je je niet af hoe jij je in kan zetten voor het leven van anderen, voor de maatschappij?

En je kunt misschien beter geld "weggooien" aan huur dan je leven laten vergallen door een studentenhuis, investeer op die manier in privacy en rust. Dan heb je een hok waar je een vriendin met klasse kunt ontvangen. Klikt het, kun je met een gezamenlijk inkomen een gezinswoning kopen. Of je trekt bij haar in.

Als je nu nog niet weet wat en hoe qua werk en relatie is een koopwoning op de huidige markt niet zo handig.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 06:29:48 #14
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_169584971
Een keer gereisd en het dan wel weer gezien hebben :')

Anderen als maatstaf nemen voor eigen leven :')

Beter leg je je alvast in je graf. Want de dood die heeft men al (maar het leven is wat je er zelf van maakt). Aldus Gerard Reve.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 17 maart 2017 @ 06:50:37 #15
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169585016
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 06:29 schreef Maikuuul het volgende:
Beter leg je je alvast in je graf. Want de dood die heeft men al (maar het leven is wat je er zelf van maakt). Aldus Gerard Reve.
Afgekocht of zo een waaruit je na 10 jaar geruimd wordt?
Vragen, vragen...
  vrijdag 17 maart 2017 @ 06:55:41 #16
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169585034
Zo te lezen weet je het dondersgoed.

Stop met dingen die verhinderen om te krijgen waar je heen wilt en ga juist dingen doen die jouw ideaal dichterbij brengen. Simpeler wordt het niet.

Als je dicht bij kroegen wilt wonen prima. Elke week een scharreltje is leuk maar de kans dat daar iemand bij zit die er aan toe is om aan iemand te blijven plakken is niet heel groot. Ga vissen in vijvers waar wel veel vrouwen aan die fase toe zijn. Tot je die hebt zoek een huis waar je zelf leuk kunt wonen en waar zij zich eventueel ook tijdelijk thuis zou voelen. Huur of koop boeit niet zoveel.
pi_169585053
Waar heb je gereisd TS? Tevens zijn ervaringen veel belangrijker dan materialistische dingen en bezit.
pi_169585085
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 06:20 schreef Lunatiek het volgende:
Waarom vraag je je niet af hoe jij je in kan zetten voor het leven van anderen, voor de maatschappij?
:')

Of nog beter, ga het klooster in.
pi_169585088
Ik heb dezelfde klacht van jou al 3 keer gelezen in verschillende topics. Man the fuck up zeg, vind je het gek dat je geen vriendin hebt
pi_169585103
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 05:47 schreef the-eye het volgende:
Godgloeiende zeg :')

Ooit.... in een vlaag, zo maar tussen de rest van je bekrompen gedachten door, weleens over gedacht om gewoon te doen wat je leuk vindt of je lekker bij voelt?

Ik vond dit het meest trieste gedeelte. Godsamme, de treurigheid die je hier ten toon spreidt over jezelf:

[..]

Je kunt het wel heel treurig vinden, maar uiteindelijk is dit toch op een bepaalde leeftijd min of meer een doel voor veel mensen.

De meeste mensen die ik inderdaad zo hoog hoor opgeven tegen 'burgerlijkheid' zijn vaak zelf nog onder de 25, of juist daarboven maar kunnen het simpelweg niet bereiken omdat ze geen inkomen / baan / spaargeld en dergelijke hebben.

In plaats daarvan gaan ze dan maar lopen schreeuwen dat burgerlijkheid kut is. Nee op een fucking studentenkamer of huurstudio'tje blijven wonen tot je 35e is lekker :{ Lekker van je ''vrijheid'' genieten met een flexcontract voor een oppervlakkig baantje om dan vier maanden te werken en dit geld vervolgens weer uit te geven tijdens een ''inspiratievolle'' reis naar Vietnam van drie maanden.

Geloof me ik heb het allemaal wel gezien en gedaan hoor, alleen reizen is ook maar voor een paar keer leuk. M'n vrienden en ik riepen het ook om het hardst een paar jaar geleden, maar toen iedereen ging werken fulltime bleek dan toch opeens de behoefte aan enige vastigheid en onafhankelijkheid te bestaan. Dat betekent natuurlijk ook niet direct dat je nooit meer naar en festival / feestje kunt gaan ofzo.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 07:14:37 #21
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169585111
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 07:12 schreef Eden_88 het volgende:

[..]

Je kunt het wel heel treurig vinden, maar uiteindelijk is dit toch op een bepaalde leeftijd min of meer een doel voor veel mensen.

De meeste mensen die ik inderdaad zo hoog hoor opgeven tegen 'burgerlijkheid' zijn vaak zelf nog onder de 25, of juist daarboven maar kunnen het simpelweg niet bereiken omdat ze geen inkomen / baan / spaargeld en dergelijke hebben.

In plaats daarvan gaan ze dan maar lopen schreeuwen dat burgerlijkheid kut is. Nee op een fucking studentenkamer of huurstudio'tje blijven wonen tot je 35e is lekker :{ Lekker van je ''vrijheid'' genieten met een flexcontract voor een oppervlakkig baantje om dan vier maanden te werken en dit geld vervolgens weer uit te geven tijdens een ''inspiratievolle'' reis naar Vietnam van drie maanden.

Geloof me ik heb het allemaal wel gezien en gedaan hoor, alleen reizen is ook maar voor een paar keer leuk. M'n vrienden en ik riepen het ook om het hardst een paar jaar geleden, maar toen iedereen ging werken fulltime bleek dan toch opeens de behoefte aan enige vastigheid en onafhankelijkheid te bestaan. Dat betekent natuurlijk ook niet direct dat je nooit meer naar en festival / feestje kunt gaan ofzo.
Ga er voor!
pi_169585168
Teveel tekst, niet gelezen.
pi_169585409
van dag tot dag leven
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_169585645
Mc Martin weet wel raad, die is door dezelfde fase gegaan.
pi_169586119
Huur een flat ergens in de stad, zoals de meeste mensen. Er zijn maar weinig mensen die op die leeftijd een eensgezinswoning kunnen betalen in de stad.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:41:37 #26
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169587141
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:05 schreef doggy112 het volgende:
Ga reizen
:')

quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:06 schreef Eden_88 het volgende:

[..]

Dat is gewoon wegkijken.

Als ik dan terug kom is alles nog precies hetzelfde en moet ik nog precies dezelfde keuzes maken.

Daarnaast heb ik al een keer een jaar gereisd toen ik 20 was. Heb dat wel gezien inmiddels.
Zo is het.
Reizen :') lekker je zelf vinden ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator vrijdag 17 maart 2017 @ 10:49:25 #27
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_169587239
Hoe gaat het met je tenniscarriere jantje?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:42:16 #28
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_169588022
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 07:12 schreef Eden_88 het volgende:

[..]

Je kunt het wel heel treurig vinden, maar uiteindelijk is dit toch op een bepaalde leeftijd min of meer een doel voor veel mensen.

De meeste mensen die ik inderdaad zo hoog hoor opgeven tegen 'burgerlijkheid' zijn vaak zelf nog onder de 25, of juist daarboven maar kunnen het simpelweg niet bereiken omdat ze geen inkomen / baan / spaargeld en dergelijke hebben.

In plaats daarvan gaan ze dan maar lopen schreeuwen dat burgerlijkheid kut is. Nee op een fucking studentenkamer of huurstudio'tje blijven wonen tot je 35e is lekker :{ Lekker van je ''vrijheid'' genieten met een flexcontract voor een oppervlakkig baantje om dan vier maanden te werken en dit geld vervolgens weer uit te geven tijdens een ''inspiratievolle'' reis naar Vietnam van drie maanden.

Geloof me ik heb het allemaal wel gezien en gedaan hoor, alleen reizen is ook maar voor een paar keer leuk. M'n vrienden en ik riepen het ook om het hardst een paar jaar geleden, maar toen iedereen ging werken fulltime bleek dan toch opeens de behoefte aan enige vastigheid en onafhankelijkheid te bestaan. Dat betekent natuurlijk ook niet direct dat je nooit meer naar en festival / feestje kunt gaan ofzo.
Ik heb het woord burgerlijkheid niet gebruikt en voldoe op geen enkele manier aan je omschrijving maar leef je eigen leven en stop met proberen te voldoen aan door jezelf opgelegde zgn verwachtingen van anderen.
Tip: Koop je huis alleen en niet met iemand samen.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 12:13:32 #30
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_169588553
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:41 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:')

[..]

Zo is het.
Reizen :') lekker je zelf vinden ;(
Bietje neuken en zuipen in de zon, hoe kun je daar nou op tegen zijn? :?
  vrijdag 17 maart 2017 @ 12:16:19 #31
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169588602
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 12:13 schreef Nobu het volgende:

[..]

Bietje neuken en zuipen in de zon, hoe kun je daar nou op tegen zijn? :?
Seks en drugs :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169588736
De echte klacht is dat TS geen vrienden heeft, geen reet doet in het weekend, en waarschijnlijk al jaren niet geneukt heeft.
pi_169588757
Overigens is dit ook nog letterlijk het tegenovergestelde van wat TS hier post. Bipolair much?

quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 22:30 schreef Eden_88 het volgende:
Wat is dat toch met sommige mensen? :{

Die lijken maar één doel in het leven te hebben : zo snel mogelijk een suffe kutbaan, een tweedehands opel astra station, een hypotheek waar je met zijn tweeën krom voor moet liggen, voor je 25e al drie kinderen en een vriendin die er op die leeftijd al uit ziet als veertig. En daarna zo snel mogelijk de kist in.

Ik weet dat het niet mijn zaak is hoe andere mensen hun leven leven, maar ik erger me daar bijzonder aan. Doe eens relaxed, je bent nog niet eens dertig, waarom alles al veilig vastleggen?

Op de middelbare school stoer praten over dat je een lekker wijf en een BMW 5 serie wil, en nog geen tien jaar later met een afgetrapte kutbak en een lelijke walvis opgescheept zitten. Ik snap wel dat een fotomodel vriendin niet voor iedereen is weggelegd, maar als ik zie dat sommige mensen voor de eerste de beste persoon willen settelen zodat ze in het weekend niet meer de deur uit hoeven en The Voice of Holland kunnen kijken op de bank, word ik echt wat verdrietig.

Laatst nog een berichtje van een oud scharrel op Facebook. Hoe het met mij ging, en toen kreeg ik haar klaagzang : haar vriend blijkt een gedragsstoornis te hebben waardoor hij geen goede baan kan krijgen, en telkens van uitzendbaan naar uitzendbaan holt. Beiden liggen krom voor de hypotheek van de huurflat. Vriend heeft ook nog allerlei problemen met familie en zij heeft daar ook stress door bla bla bla.

Jezus christus ik kan dat gezeik echt nog niet aanhoren op deze leeftijd. Maak het dan fucking uit, spaar wat geld bij elkaar en ga lekker een paar maanden in Azie chillen ofzo. Of doe gewoon iets leuks met je leven, je bent toch nog veel te jong om voor je dertigste te kiezen voor een leven vol problemen, gezeik, stress om je relatie en hypotheek enzo.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 12:38:33 #34
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169588955
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 12:26 schreef JimmyDean het volgende:
Overigens is dit ook nog letterlijk het tegenovergestelde van wat TS hier post. Bipolair much?

[..]

Haha :')
Hypotheek van de huurflat ook :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 17:35:23 #35
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169594954
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 07:05 schreef ikwordtergekvan het volgende:

[..]

:')

Of nog beter, ga het klooster in.
Goed plan!
Kast van een huis en toch gratis wonen, goed eten, veel vrienden en met een beetje mazzel een eigen brouwerij aan huis! Waar kan ik tekenen?
pi_169595004
Denken dat er een doel is in het leven :')
pi_169595058
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 17:37 schreef Speedwave het volgende:
Denken dat er een doel is in het leven :')
dat is er ook niet, eten, werken, slapen.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 17:50:03 #38
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169595204
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 07:12 schreef Eden_88 het volgende:

[..]

Je kunt het wel heel treurig vinden, maar uiteindelijk is dit toch op een bepaalde leeftijd min of meer een doel voor veel mensen.

De meeste mensen die ik inderdaad zo hoog hoor opgeven tegen 'burgerlijkheid' zijn vaak zelf nog onder de 25, of juist daarboven maar kunnen het simpelweg niet bereiken omdat ze geen inkomen / baan / spaargeld en dergelijke hebben.

In plaats daarvan gaan ze dan maar lopen schreeuwen dat burgerlijkheid kut is. Nee op een fucking studentenkamer of huurstudio'tje blijven wonen tot je 35e is lekker :{ Lekker van je ''vrijheid'' genieten met een flexcontract voor een oppervlakkig baantje om dan vier maanden te werken en dit geld vervolgens weer uit te geven tijdens een ''inspiratievolle'' reis naar Vietnam van drie maanden.
Nee, het zijn mensen die het beste van hun situatie maken en niet per se hetzelfde willen als iedereen.
Geen betaalbaar koophuis? Dan ga je huren.
Saai in het dorp? Zorg dat je iets organiseert.
Ken niemand in de kleine stad? Ga bij een vereniging.
Geen vriendin? Ga daten, en zorg voor een woning waarin je kunt ontvangen.
Geen vaste baan? Bijt je vast in flex, zodat ze je wel voor vast moeten aannemen.
Geen kinderen? Ga voor Scouting werken of zo.

Zeiken en jammeren brengt je nergens.

Ik heb verder nogal wat van die gesettelde 25-ers later op hun bek zien gaan, was toch niet wat ze er van verwacht hadden en dan zit je op je huurflatje in de stad waar je niemand kent met je alimentatie en je onverkoopbare woning als een strop om je nek en je pappaweekenden waarin je niet uit kunt gaan met je maten of je date.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 17:52:46 #39
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169595244
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 17:37 schreef Speedwave het volgende:
Denken dat er een doel is in het leven :')
Het leven is een voetbalwedstrijd, twee doelen, sjotten als je de kansen krijgt en zorgen dat je niet buitenspel wordt gezet.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 14:49:08 #40
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_169608179
#FOREVERALONE
pi_169609693
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:05 schreef doggy112 het volgende:
Ga reizen
Je moet ooit terug he
pi_169609989
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:34 schreef Chai het volgende:

[..]

Echt he
Kom terug naar de sc
pi_169611646
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:31 schreef datwouiknetzeggen het volgende:

[..]

Je moet ooit terug he
Weer reizen
pi_169628286
Volgens mij heb je gewoon nood aan een vriendin. Dat is jouw kern probleem.
pi_169628470
50 milligram DMT in silent darkness en moeder natuur vertelt je genoeg om je weer even bezig te houden. Ga er maar niet vanuit dat je roeping, bestemming en bezinning in deze zieke cultuur gaat vinden.
  zondag 19 maart 2017 @ 17:26:04 #47
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_169632128
quote:
10s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:22 schreef Panzermaus het volgende:
50 milligram DMT in silent darkness en moeder natuur vertelt je genoeg om je weer even bezig te houden. Ga er maar niet vanuit dat je roeping, bestemming en bezinning in deze zieke cultuur gaat vinden.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_169633982
Elke week weer dit gejank
  zondag 19 maart 2017 @ 21:20:16 #49
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_169638671
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:31 schreef datwouiknetzeggen het volgende:

[..]

Je moet ooit terug he
Van wie?
pi_169639994
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:03 schreef Eden_88 het volgende:
Een fatsoenlijke baan zoeken was mijn eerste prioriteit, en dat is inmiddels gelukt. Daar een weekje blij mee geweest, maar besef nu dat alle shit nu pas gaat beginnen en dat er eerder meer onzekerheden bij komen dan er verdwijnen.

M'n beste maat heeft al zijn shit al op orde :{ Leuk representatief vriendinnetje waar je zowel bij je vrienden als bij je ouders goed mee kunt aankomen, met een goed inkomen, samen een mooi huis gekocht onlangs. Drie keer per jaar op vakantie, twee (lease) auto's voor de deur, wat wil je nog meer.

Ik heb nog niet eens één van die dingen. Het begint al met de vraag waar ik überhaupt moet gaan wonen. Iets kopen in mijn voormalig studentenstad Amsterdam is niet te betalen. Terug naar het dorp waar ik ben opgegroeid is ook geen optie, want wat moet je daar als vrijgezelle twintiger. Dan kun je naar een middelgrote stad gaan waar de huizenprijzen wat lager liggen, maar daar ken ik helemaal niemand, wat moet ik daar? Huren is ook kut want dan gooi ik elke maand bijna de helft van mijn salaris weg.

Dan natuurlijk nog het relatie verhaal. Koop ik gewoon een gezinswoning en ga ik ervanuit dat ik dan wel snel een wulps vrouwtje vind die graag wil hokken en baren. Of ga ik toch nog maar voor een appartementje ''vlak bij alle horeca'' in het centrum omdat ik nog even de cosmopolitische eind twintiger ga uithangen.

Allemaal vragen vragen.

Klacht : veel keuzes moeten maken terwijl ik geen idee heb wat ik met mijn leven moet gaan doen nu.
Trek aan je pik en val in slaap
pi_169640022
quote:
10s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:22 schreef Panzermaus het volgende:
50 milligram DMT in silent darkness en moeder natuur vertelt je genoeg om je weer even bezig te houden. Ga er maar niet vanuit dat je roeping, bestemming en bezinning in deze zieke cultuur gaat vinden.
Dat klinkt apart

waarom zou dat niet kunnen lukken/vinden?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_169641086
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:03 schreef Eden_88 het volgende:
Een fatsoenlijke baan zoeken was mijn eerste prioriteit, en dat is inmiddels gelukt. Daar een weekje blij mee geweest, maar besef nu dat alle shit nu pas gaat beginnen en dat er eerder meer onzekerheden bij komen dan er verdwijnen.

M'n beste maat heeft al zijn shit al op orde :{ Leuk representatief vriendinnetje waar je zowel bij je vrienden als bij je ouders goed mee kunt aankomen, met een goed inkomen, samen een mooi huis gekocht onlangs. Drie keer per jaar op vakantie, twee (lease) auto's voor de deur, wat wil je nog meer.

Ik heb nog niet eens één van die dingen. Het begint al met de vraag waar ik überhaupt moet gaan wonen. Iets kopen in mijn voormalig studentenstad Amsterdam is niet te betalen. Terug naar het dorp waar ik ben opgegroeid is ook geen optie, want wat moet je daar als vrijgezelle twintiger. Dan kun je naar een middelgrote stad gaan waar de huizenprijzen wat lager liggen, maar daar ken ik helemaal niemand, wat moet ik daar? Huren is ook kut want dan gooi ik elke maand bijna de helft van mijn salaris weg.

Dan natuurlijk nog het relatie verhaal. Koop ik gewoon een gezinswoning en ga ik ervanuit dat ik dan wel snel een wulps vrouwtje vind die graag wil hokken en baren. Of ga ik toch nog maar voor een appartementje ''vlak bij alle horeca'' in het centrum omdat ik nog even de cosmopolitische eind twintiger ga uithangen.

Allemaal vragen vragen.

Klacht : veel keuzes moeten maken terwijl ik geen idee heb wat ik met mijn leven moet gaan doen nu.
1. Ga naar de gym
2. Schrijf je in voor Tinder
3. Koop condooms of juist niet (hangt er vanaf wat je wilt)
pi_169644063
Tel je zegeningen en loop niet zo te zeiken.
Je lijkt wel een wijf man.
  maandag 20 maart 2017 @ 04:45:29 #54
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_169644078
Mocht je de tijd willen doden dan kan je altijd nog stage lopen bij Erdogan, Islamistische Staat zoekt volgens mij nog vrijwilligers in Mosul :')
pi_169645854
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:03 schreef Eden_88 het volgende:
M'n beste maat heeft al zijn shit al op orde :{ Leuk representatief vriendinnetje waar je zowel bij je vrienden als bij je ouders goed mee kunt aankomen, met een goed inkomen, samen een mooi huis gekocht onlangs. Drie keer per jaar op vakantie, twee (lease) auto's voor de deur, wat wil je nog meer.
De neiging jezelf te vergelijken met anderen is begrijpelijk, maar weet wel dat hieraan een waardeoordeel koppelen totaal geen zin heeft. Het feit dat mensen dingen materialistisch gezien wel op orde hebben, zegt niks over hoe gelukkig ze zijn, of ze gezond zijn, en of hun toekomst er rooskleurig uit ziet. Heel veel mensen presenteren hun leven VEEL rooskleuriger dan dat het daadwerkelijk is.
pi_169666764
Niet voor je 30e een koophuis van minimaal 400k kopen :')
pi_169670165
OMG, je OP, al die verkleinwoorden. Vrouwtje, vriendinnetje :')

Je bent 12?
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_169694057
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:43 schreef Justinn het volgende:

[..]

De neiging jezelf te vergelijken met anderen is begrijpelijk, maar weet wel dat hieraan een waardeoordeel koppelen totaal geen zin heeft. Het feit dat mensen dingen materialistisch gezien wel op orde hebben, zegt niks over hoe gelukkig ze zijn, of ze gezond zijn, en of hun toekomst er rooskleurig uit ziet. Heel veel mensen presenteren hun leven VEEL rooskleuriger dan dat het daadwerkelijk is.
pi_169694297
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 22:41 schreef spiritusbus het volgende:
Niet voor je 30e een koophuis van minimaal 400k kopen :')
Cash afrekenen uiteraard.
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:37:04 #60
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_169695102
Je heb idd geen leven.

Wat een katjelange OP

:')
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_169696382
Gewoon brakka zetten, ja toch broer beetje spanning. Dan spenden in de club, flessen in de vip. Komen die chimeids als natgeregende poesjes naar je toe.
pi_169716159
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 05:47 schreef the-eye het volgende:
Godgloeiende zeg :')

Ooit.... in een vlaag, zo maar tussen de rest van je bekrompen gedachten door, weleens over gedacht om gewoon te doen wat je leuk vindt of je lekker bij voelt?

Ik vond dit het meest trieste gedeelte. Godsamme, de treurigheid die je hier ten toon spreidt over jezelf:

[..]

_O- ik lag je dubbel zo hard uit puur om je profielfoto tering zeg hoe erg kan het wel niet zijn _O- _O-
  donderdag 23 maart 2017 @ 09:47:28 #63
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_169717110
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 08:35 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

_O- ik lag je dubbel zo hard uit puur om je profielfoto tering zeg hoe erg kan het wel niet zijn _O- _O-
Lekker blijven liggen dan. :')
pi_169717123
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 09:47 schreef the-eye het volgende:

[..]

Lekker blijven liggen dan. :')
Hoe kan je je zo laag opstellen tering zeg _O- _O- _O-
pi_169722006
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:03 schreef Eden_88 het volgende:
Een fatsoenlijke baan zoeken was mijn eerste prioriteit, en dat is inmiddels gelukt. Daar een weekje blij mee geweest, maar besef nu dat alle shit nu pas gaat beginnen en dat er eerder meer onzekerheden bij komen dan er verdwijnen.

M'n beste maat heeft al zijn shit al op orde :{ Leuk representatief vriendinnetje waar je zowel bij je vrienden als bij je ouders goed mee kunt aankomen, met een goed inkomen, samen een mooi huis gekocht onlangs. Drie keer per jaar op vakantie, twee (lease) auto's voor de deur, wat wil je nog meer.

Ik heb nog niet eens één van die dingen. Het begint al met de vraag waar ik überhaupt moet gaan wonen. Iets kopen in mijn voormalig studentenstad Amsterdam is niet te betalen. Terug naar het dorp waar ik ben opgegroeid is ook geen optie, want wat moet je daar als vrijgezelle twintiger. Dan kun je naar een middelgrote stad gaan waar de huizenprijzen wat lager liggen, maar daar ken ik helemaal niemand, wat moet ik daar? Huren is ook kut want dan gooi ik elke maand bijna de helft van mijn salaris weg.

Dan natuurlijk nog het relatie verhaal. Koop ik gewoon een gezinswoning en ga ik ervanuit dat ik dan wel snel een wulps vrouwtje vind die graag wil hokken en baren. Of ga ik toch nog maar voor een appartementje ''vlak bij alle horeca'' in het centrum omdat ik nog even de cosmopolitische eind twintiger ga uithangen.

Allemaal vragen vragen.

Klacht : veel keuzes moeten maken terwijl ik geen idee heb wat ik met mijn leven moet gaan doen nu.
Onterechte klacht en ook terechte klacht. Je weet idd niet wat je met je leven wilt en dat uit zich bij jou in het jezelf gelijk willen stellen met de prestaties van de mensen om je heen.

Ga voor jezelf leven en minder achter de rest aan lemmingen, daar word je uiteindelijk veel gelukkiger van.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')