abonnement Unibet Coolblue
pi_169584956
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ging net even het Ajax topic op Feyenoord Netwerk lezen en ik werd een beetje verdrietig.
Man, dit is echt genieten. Zo jelly en mad heb ik ze nog nooit gezien.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 07:02:19 #202
131800 Tarado
capô de fusca
pi_169585068
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 02:52 schreef wimderon het volgende:
Als Bosz nu niet overgaat op Viergever en Tete als vaste backs :')

Als Viergever over Younes heen dendert op links wordt Younes ook veel gevaarlijker omdat de dubbele dekking dan doorgaans weg is. Tete deed dat vandaag ook een aantal maal prima, wat natuurlijk veel gevaarlijker is dan Veltman die stilstaand op de zijlijn met Traoré gaat staan tikken. Sinkgraven kan dan wel leuk bij het middenveld komen, een balletje onder z'n voet doorhalen en dan terugspelen op Sanchez, maar wat Viergever in aanvallend opzicht doet is veel gevaarlijker. Hebben we het nog niet eens over het feit dat Viergever z'n man gewoon uitschakelt én, misschien wel net zo belangrijk, het centrum ondersteunt in plaats van een extra aandachtspunt geeft omdat je nogal eens verkeerd staat.

Younes was wederom prima. Kun je vallen over die counter in de slotfase, maar hij speelde gewoon weer prima. Ziyech lijkt er ook weer wat meer zin in te hebben sinds zondag, al had hij nog steeds een paar keer achterlijk balverlies en ook hij verzuimde in de slotfase af te spelen bij een gevaarlijke uitbraak.

Van de Beek viel me alles mee, maar wederom vrij onzichtbaar in balbezit. En er zijn blijkbaar ook nog steeds Ajacied422-types die Klaassen een storende factor vinden lees ik _O-
Voor de duidelijkheid: Klaassen heeft ook genoeg wedstrijden waarin hij aan datzelfde euvel lijdt, maar Van de Beek heeft bij lange na niet de inhoud van Klaassen (kan aan gewerkt worden), juiste positionering bij balbezit tegenstander én vooral niet de dreiging, waarmee Klaassen dat meer dan compenseert.

De scheidsrechter zat trouwens ook wel mee. Hij floot dan wel erg snel en kost je één of twee gele kaarten, maar hij deed het consequent en zorgde er wel voor dat Kopenhagen er geen moment een fysieke slag van kon gaan maken, al lag dat ook grotendeels aan Ajax natuurlijk.
mee eens, vooral over de backs
  vrijdag 17 maart 2017 @ 07:04:05 #203
194695 franklop
Fran knock
pi_169585074
Denken dat Bosz iets gaat veranderen :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_169585116
Kampioen worden en kwartfinales halen. Bosz _O_
Gino ♥
pi_169585133
Waarom mag ik nou weer geen kritiek hebben op de speler Klaassen? Omdat Van de Beek slecht speelt? Dat is ook lekker, hoor! Ik zeg vaak genoeg dat Klaassen van de bal levensbelangrijk is. In het drukzetten en zijn loopacties in de ruimte is hij meer dan belangrijk. Zijn positionering staat me alleen niet aan. Hij staat vaak veel te diep om een optie te zijn voor Schøne en aan de bal denkt hij zo extreem nonchalant, te snel denkend. Als hij die dingen zou verbeteren, scheelt het al een hoop ergernis af en toe. Nu zie je alleen in counters dat hij voetballend lang niet zo dramatisch is.

Maar goed, lees dit lekker niet want Van de Beek kan er ook niks van, dus ik ga zwijgend plaatsnemen in de treincoupé.
pi_169585359
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 07:16 schreef Tjacka het volgende:
Kampioen worden en kwartfinales halen. Bosz _O_
Kampioen worden zie ik niet gebeuren maar het Europees gedeelte is dikke prima.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169585397
Wat een sfeer en wat een pot! _O_ _O_ _O_

Heerlijke avond zo!
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 08:19:19 #208
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_169585485
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 08:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Kampioen worden zie ik niet gebeuren maar het Europees gedeelte is dikke prima.
Je staat in de kwartfinale he? Je hebt hem nog niet gewonnen. En je hebt nog geen tegenstanders van formaat gehad zoals Glasgow Rangers, PSV, Inter en Dortmund.
pi_169585543
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 08:19 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Je staat in de kwartfinale he?
En dat is dikke prima. Eindelijk Europees weer eens niet afgaan als een gieter is mij ook wat waard.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169585750
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 02:52 schreef wimderon het volgende:
Als Bosz nu niet overgaat op Viergever en Tete als vaste backs :')

Als Viergever over Younes heen dendert op links wordt Younes ook veel gevaarlijker omdat de dubbele dekking dan doorgaans weg is. Tete deed dat vandaag ook een aantal maal prima, wat natuurlijk veel gevaarlijker is dan Veltman die stilstaand op de zijlijn met Traoré gaat staan tikken. Sinkgraven kan dan wel leuk bij het middenveld komen, een balletje onder z'n voet doorhalen en dan terugspelen op Sanchez, maar wat Viergever in aanvallend opzicht doet is veel gevaarlijker. Hebben we het nog niet eens over het feit dat Viergever z'n man gewoon uitschakelt én, misschien wel net zo belangrijk, het centrum ondersteunt in plaats van een extra aandachtspunt geeft omdat je nogal eens verkeerd staat.

Younes was wederom prima. Kun je vallen over die counter in de slotfase, maar hij speelde gewoon weer prima. Ziyech lijkt er ook weer wat meer zin in te hebben sinds zondag, al had hij nog steeds een paar keer achterlijk balverlies en ook hij verzuimde in de slotfase af te spelen bij een gevaarlijke uitbraak.

Van de Beek viel me alles mee, maar wederom vrij onzichtbaar in balbezit. En er zijn blijkbaar ook nog steeds Ajacied422-types die Klaassen een storende factor vinden lees ik _O-
Voor de duidelijkheid: Klaassen heeft ook genoeg wedstrijden waarin hij aan datzelfde euvel lijdt, maar Van de Beek heeft bij lange na niet de inhoud van Klaassen (kan aan gewerkt worden), juiste positionering bij balbezit tegenstander én vooral niet de dreiging, waarmee Klaassen dat meer dan compenseert.

De scheidsrechter zat trouwens ook wel mee. Hij floot dan wel erg snel en kost je één of twee gele kaarten, maar hij deed het consequent en zorgde er wel voor dat Kopenhagen er geen moment een fysieke slag van kon gaan maken, al lag dat ook grotendeels aan Ajax natuurlijk.
Eigenlijk eens met alles. Mooi, scheelt mij weer wat tikwerk.
pi_169585756
Wanneer weten we wie de volgende tegenstander wordt eigenlijk?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169585762
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 08:54 schreef Monolith het volgende:
Wanneer weten we wie de volgende tegenstander wordt eigenlijk?
13.00 uur vanmiddag.
pi_169585767
Ik denk ik zeg het gewoon, voordat iemand zodadelijk Excelsior gaat roepen.
pi_169585877
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 02:52 schreef wimderon het volgende:
Als Bosz nu niet overgaat op Viergever en Tete als vaste backs :')

Als Viergever over Younes heen dendert op links wordt Younes ook veel gevaarlijker omdat de dubbele dekking dan doorgaans weg is. Tete deed dat vandaag ook een aantal maal prima, wat natuurlijk veel gevaarlijker is dan Veltman die stilstaand op de zijlijn met Traoré gaat staan tikken. Sinkgraven kan dan wel leuk bij het middenveld komen, een balletje onder z'n voet doorhalen en dan terugspelen op Sanchez, maar wat Viergever in aanvallend opzicht doet is veel gevaarlijker. Hebben we het nog niet eens over het feit dat Viergever z'n man gewoon uitschakelt én, misschien wel net zo belangrijk, het centrum ondersteunt in plaats van een extra aandachtspunt geeft omdat je nogal eens verkeerd staat.

Younes was wederom prima. Kun je vallen over die counter in de slotfase, maar hij speelde gewoon weer prima. Ziyech lijkt er ook weer wat meer zin in te hebben sinds zondag, al had hij nog steeds een paar keer achterlijk balverlies en ook hij verzuimde in de slotfase af te spelen bij een gevaarlijke uitbraak.

Van de Beek viel me alles mee, maar wederom vrij onzichtbaar in balbezit. En er zijn blijkbaar ook nog steeds Ajacied422-types die Klaassen een storende factor vinden lees ik _O-
Voor de duidelijkheid: Klaassen heeft ook genoeg wedstrijden waarin hij aan datzelfde euvel lijdt, maar Van de Beek heeft bij lange na niet de inhoud van Klaassen (kan aan gewerkt worden), juiste positionering bij balbezit tegenstander én vooral niet de dreiging, waarmee Klaassen dat meer dan compenseert.

De scheidsrechter zat trouwens ook wel mee. Hij floot dan wel erg snel en kost je één of twee gele kaarten, maar hij deed het consequent en zorgde er wel voor dat Kopenhagen er geen moment een fysieke slag van kon gaan maken, al lag dat ook grotendeels aan Ajax natuurlijk.
Prima analyse.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_169585950
Je moet wel echt debiel zijn om deze defensie nog aan te tasten.
pi_169585955
Wat een fantastische avond was dat _O_
pi_169585999
Die commentator van foxsport die verslag van de wedstrijd van gister deed was echt idioot :'). In de laatste 10 minuten zat hij helemaal te flippen omdat Ajax voor de 3-0 wilde gaan en niet voor het zekere balbezit koos.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:19:43 #218
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169586023
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:18 schreef marp0 het volgende:
Die commentator van foxsport die verslag van de wedstrijd van gister deed was echt idioot :'). In de laatste 10 minuten zat hij helemaal te flippen omdat Ajax voor de 3-0 wilde gaan en niet voor het zekere balbezit koos.
als ajax had gaan hangen en gaan verdedigen. ballen wegtrappen enzo
hadden ze er zo 1 tegen gekregen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169586043
Ziyech heeft Younes wel even laten weten hoe het zit met die counter die hij miste in de verlenging.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:22:10 #220
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169586063
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ziyech heeft Younes wel even laten weten hoe het zit met die counter die hij miste in de verlenging.
Ziyech had er 2 moeten maken, alles minder is gewoon slecht te noemen. zijn veldspel was verder wel in orde.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169586144
Ajax heeft ook gewoon een prima kans om de halve finale te halen. Genk en Anderlecht moet je kunnen hebben, Schalke en Celta zijn ook niet zo indrukwekkend. Besiktas, Lyon en United maar ontlopen lijkt me.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:30:03 #222
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169586190
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:27 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax heeft ook gewoon een prima kans om de halve finale te halen. Genk en Anderlecht moet je kunnen hebben, Schalke en Celta zijn ook niet zo indrukwekkend. Besiktas, Lyon en United maar ontlopen lijkt me.
alles behalve Genk is gewoon beter dan Ajax.

United
Lyon
Schalke
Besiktas
Celta
Anderlecht
Genk
(van onder naar boven de ranking wat mij betreft)
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169586201
Typerend dat we zonder Klaassen en Veltman onze beste wedstrijd spelen.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:34:18 #224
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_169586243
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 07:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom mag ik nou weer geen kritiek hebben op de speler Klaassen? Omdat Van de Beek slecht speelt? Dat is ook lekker, hoor! Ik zeg vaak genoeg dat Klaassen van de bal levensbelangrijk is. In het drukzetten en zijn loopacties in de ruimte is hij meer dan belangrijk. Zijn positionering staat me alleen niet aan. Hij staat vaak veel te diep om een optie te zijn voor Schøne en aan de bal denkt hij zo extreem nonchalant, te snel denkend. Als hij die dingen zou verbeteren, scheelt het al een hoop ergernis af en toe. Nu zie je alleen in counters dat hij voetballend lang niet zo dramatisch is.

Maar goed, lees dit lekker niet want Van de Beek kan er ook niks van, dus ik ga zwijgend plaatsnemen in de treincoupé.
Laat je niet zo kennen joh.
Snelle Egel
pi_169586282
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:34 schreef S0nic het volgende:

[..]

Laat je niet zo kennen joh.
Dat mag je niet zeggen!!!
pi_169586372
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:30 schreef MichelWuyts het volgende:
Typerend dat we zonder Klaassen en Veltman onze beste wedstrijd spelen.
Ook zonder Sinkgraven. Deze verdediging stond echt gewoon heel solide. Met name met Sinkgraven zag je vorige week dat de er keer op keer gevaarlijke voorzetten kwamen vanaf de zijkant. Vd Beek vond ik verder niet goed of slecht. Beetje onzichtbaar. Het waren vooral Schöne en Ziyech die op het middenveld het verschil maakten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:57:35 #227
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169586568
Wat een beer is die de Ligt toch zeg.

FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:59:53 #228
131800 Tarado
capô de fusca
pi_169586600
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ook zonder Sinkgraven. Deze verdediging stond echt gewoon heel solide. Met name met Sinkgraven zag je vorige week dat de er keer op keer gevaarlijke voorzetten kwamen vanaf de zijkant. Vd Beek vond ik verder niet goed of slecht. Beetje onzichtbaar. Het waren vooral Schöne en Ziyech die op het middenveld het verschil maakten.
maar ik denk toch dat deze verdediging de best denkbare is momenteel
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:01:20 #229
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169586614
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar ik denk toch dat deze verdediging de best denkbare is momenteel
vooral met de huidige vleugelaanvallers.

youness heeft minder vaak dubbele dekking door opkomende viergever.

en Tete en traore lijken veel beter samen te spelen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:05:25 #230
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_169586668
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:57 schreef mokkiemok het volgende:
Wat een beer is die de Ligt toch zeg.

[ afbeelding ]
Eens. Samen met Sanchez twee machines achterin staan _O_ GROOT STERK FYSIEK _O_

Ik hoop zo dat Frank heeft gekeken naar de laatste fase: Blijven drukken, vooruit blijven lopen, niet achterover hangen. Frank had op zeker HeikoGod gebracht in de laatste 10 minuten. Bosz _O_
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_169586673
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:30 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

alles behalve Genk is gewoon beter dan Ajax.

United
Lyon
Schalke
Besiktas
Celta
Anderlecht
Genk
(van onder naar boven de ranking wat mij betreft)
Tegen Genk, Celta, Anderlecht, besiktas en Schalke moet je toch kans kunnen maken denk ik.

In mijn ogen is Lyon nog beter dan united en ben je bij beide kansloos
hardcoholic
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:07:57 #232
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169586698
Conclusie van de avond: De Ligt spreekt geen Paraguayaans.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169586704
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:22 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Ziyech had er 2 moeten maken, alles minder is gewoon slecht te noemen. zijn veldspel was verder wel in orde.
Traore had er ook nog wel 1 mogen maken, maarja.
pi_169586708
Fantastisch gister in de ArenA _O_. We zaten erg dicht op het veld, helpt wel om sommige briljante passjes van Ziyech op waarde te schatten. Precies het juiste moment, snelheid, richting. Fantastisch.

Je ziet overigens ook hoe belangrijk Traoré is in het meeverdedigen. De ene na de andere volle sprint om goed in positie te staan. Niet dat dat de balans naar het positieve doet doorslaan, maar toch. In tegenstelling tot wat ik hier en daar lees denk ik niet dat Traoré moet spelen vanwege een deal met Chelsea, maar dat Bosz hem oprecht (en ik denk ook terecht) beter vindt dan Kluivert en Neres. De enige vraag is dan of je eigendom niet de voorkeur moet geven boven huur.
pi_169586720
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 02:52 schreef wimderon het volgende:
Als Bosz nu niet overgaat op Viergever en Tete als vaste backs :')

Als Viergever over Younes heen dendert op links wordt Younes ook veel gevaarlijker omdat de dubbele dekking dan doorgaans weg is. Tete deed dat vandaag ook een aantal maal prima, wat natuurlijk veel gevaarlijker is dan Veltman die stilstaand op de zijlijn met Traoré gaat staan tikken. Sinkgraven kan dan wel leuk bij het middenveld komen, een balletje onder z'n voet doorhalen en dan terugspelen op Sanchez, maar wat Viergever in aanvallend opzicht doet is veel gevaarlijker. Hebben we het nog niet eens over het feit dat Viergever z'n man gewoon uitschakelt én, misschien wel net zo belangrijk, het centrum ondersteunt in plaats van een extra aandachtspunt geeft omdat je nogal eens verkeerd staat.

Younes was wederom prima. Kun je vallen over die counter in de slotfase, maar hij speelde gewoon weer prima. Ziyech lijkt er ook weer wat meer zin in te hebben sinds zondag, al had hij nog steeds een paar keer achterlijk balverlies en ook hij verzuimde in de slotfase af te spelen bij een gevaarlijke uitbraak.

Van de Beek viel me alles mee, maar wederom vrij onzichtbaar in balbezit. En er zijn blijkbaar ook nog steeds Ajacied422-types die Klaassen een storende factor vinden lees ik _O-
Voor de duidelijkheid: Klaassen heeft ook genoeg wedstrijden waarin hij aan datzelfde euvel lijdt, maar Van de Beek heeft bij lange na niet de inhoud van Klaassen (kan aan gewerkt worden), juiste positionering bij balbezit tegenstander én vooral niet de dreiging, waarmee Klaassen dat meer dan compenseert.

De scheidsrechter zat trouwens ook wel mee. Hij floot dan wel erg snel en kost je één of twee gele kaarten, maar hij deed het consequent en zorgde er wel voor dat Kopenhagen er geen moment een fysieke slag van kon gaan maken, al lag dat ook grotendeels aan Ajax natuurlijk.
Eens met elk punt.

Al heeft Tete aanvallend ook wel eens draken van wedstrijden gespeeld (vaker dan dat hij zo goed speelde als gister), maar als hij dit kan vasthouden is hij een fantastische rechtsback
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:09:42 #236
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169586722
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:08 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Traore had er ook nog wel 1 mogen maken, maarja.
maar verder was Traore ook niet erg goed.
Ziyech was op de gemiste kansen na gewoon erg sterk bezig.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:10:52 #237
131800 Tarado
capô de fusca
pi_169586743
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Fantastisch gister in de ArenA _O_. We zaten erg dicht op het veld, helpt wel om sommige briljante passjes van Ziyech op waarde te schatten. Precies het juiste moment, snelheid, richting. Fantastisch.

Je ziet overigens ook hoe belangrijk Traoré is in het meeverdedigen. De ene na de andere volle sprint om goed in positie te staan. Niet dat dat de balans naar het positieve doet doorslaan, maar toch. In tegenstelling tot wat ik hier en daar lees denk ik niet dat Traoré moet spelen vanwege een deal met Chelsea, maar dat Bosz hem oprecht (en ik denk ook terecht) beter vindt dan Kluivert en Neres. De enige vraag is dan of je eigendom niet de voorkeur moet geven boven huur.
Kluivert kan sowieso niet een hele wedstrijd spelen dus ook logisch dat hij niet met hem begint, Neres zit op een cursus Ajaxvoetbal :? , blijf het vreemd vinden dat we die zo weinig zien.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:11:34 #238
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169586753
Bosz zal wel eigenwijs zijn en tete em viergever niet laten staan
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:12:03 #239
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169586762
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Kluivert kan sowieso niet een hele wedstrijd spelen dus ook logisch dat hij niet met hem begint, Neres zit op een cursus Ajaxvoetbal :? , blijf het vreemd vinden dat we die zo weinig zien.
Als Neres dadelijk vanaf zijn eerste basis gewoon de pannen van het dak speelt, snap ik het allemaal wel.

Maar als hij ook nog eens slechter dan Cerny lijkt te zijn (woorden van R de Boer) is het een waanzinnige miskoop.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169586802
Bij de bookmakers wordt Ajax overigens als vijfde ingeschaald, boven Besiktas, Anderlecht en Genk.

Tegen Lyon en United acht ik Ajax nagenoeg kansloos; Schalke en Celta licht de underdog, besiktas en Anderlecht 50/50, en alleen tegen Genk ben je duidelijk favoriet. Laat die loting maar komen :)
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:15:42 #241
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169586830
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bij de bookmakers wordt Ajax overigens als vijfde ingeschaald, boven Besiktas, Anderlecht en Genk.

Tegen Lyon en United acht ik Ajax nagenoeg kansloos; Schalke en Celta licht de underdog, besiktas en Anderlecht 50/50, en alleen tegen Genk ben je duidelijk favoriet. Laat die loting maar komen :)
volledig mee eens
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:16:52 #242
131800 Tarado
capô de fusca
pi_169586843
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bij de bookmakers wordt Ajax overigens als vijfde ingeschaald, boven Besiktas, Anderlecht en Genk.

Tegen Lyon en United acht ik Ajax nagenoeg kansloos; Schalke en Celta licht de underdog, besiktas en Anderlecht 50/50, en alleen tegen Genk ben je duidelijk favoriet. Laat die loting maar komen :)
Echt kansloos alleen tegen Lyon, United heeft nogal eens last van zelfoverschatting, dan zit er zelfs een stuntje in.
pi_169586862
Durf te stellen dat de sfeer gisteren wel bijna Ajax Twente 2011 aantikte, wat een gekkenhuis zeg
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:19:00 #244
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_169586876
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:07 schreef mokkiemok het volgende:
Conclusie van de avond: De Ligt spreekt geen Paraguayaans.
Gelukkig spreken ze dat daar ook niet. :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_169586879
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Kluivert kan sowieso niet een hele wedstrijd spelen dus ook logisch dat hij niet met hem begint, Neres zit op een cursus Ajaxvoetbal :? , blijf het vreemd vinden dat we die zo weinig zien.
Ik schrijf hem zeker niet af, dat is onzin, maar het aankoopproces kwam toch wel vreemd op mij over. Overmars had duidelijk last van druk en publieke opinie, dat zag je al bij de aankoop van Ziyech (die overigens goed lijkt uit te pakken). Heeft Neres nooit zien spelen, wat overigens nog wel te billijken is. Veldmate heeft hem een keer gezien en was niet overtuigd. Het enorme bedrag is betaald op basis van de mening de ooit verguisde Hans van der Zee, en nog een scout die ik zelf niet ken.

Ook deze gok kan goed uitpakken, maar het was er vanaf het begin een met een groot risico.
pi_169586881
Dat er aan de spelers van alles wat mankeert geloof ik ondertussen wel, dat is nu eenmaal het niveau in Nederland. Ik geniet tegenwoordig gewoon van de momenten. Die strakke aanname van traore, wendbaarheid van ziyech, poging tot bicycle kick van Schöne, Viergever z'n opportunisme, dat soort dingen. Leuke pot, gelukkig geen verlenging, moest vroeg op. :P
-nee-
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:20:13 #247
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_169586889
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:17 schreef Brammess het volgende:
Durf te stellen dat de sfeer gisteren wel bijna Ajax Twente 2011 aantikte, wat een gekkenhuis zeg
Sow!
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:20:49 #248
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_169586895
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

Echt kansloos alleen tegen Lyon, United heeft nogal eens last van zelfoverschatting, dan zit er zelfs een stuntje in.
Ik denk dat je het tegen United ook niet redt. Wat ook geen schande is.
Tegen de rest heb je best een kans. Zeker als je met zoveel overgave speelt als gisteren.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_169586898
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:17 schreef Brammess het volgende:
Durf te stellen dat de sfeer gisteren wel bijna Ajax Twente 2011 aantikte, wat een gekkenhuis zeg
Ik was in de rust al schor en dan zat ik niet eens op Zuid :D
pi_169587001
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik was in de rust al schor en dan zat ik niet eens op Zuid :D
Ik heb al 2 keelsnoepverpakkingen naast me liggen, dit is echt bar :D
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:36:33 #251
194695 franklop
Fran knock
pi_169587087
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:17 schreef Brammess het volgende:
Durf te stellen dat de sfeer gisteren wel bijna Ajax Twente 2011 aantikte, wat een gekkenhuis zeg
Dat kan ik me bijna niet voorstellen :D

Mooi. Zou bijna altijd zo moeten zijn
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:41:56 #252
131800 Tarado
capô de fusca
pi_169587149
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:20 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik denk dat je het tegen United ook niet redt. Wat ook geen schande is.
Tegen de rest heb je best een kans. Zeker als je met zoveel overgave speelt als gisteren.
Natuurlijk ben je geen favoriet maar dat ben je eigenlijk tegen geen enkele ploeg
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:51:47 #253
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169587265
quote:
UEFA grijpt niet in: geen tegenstander uitgesloten voor Ajax

De politieke spanningen tussen Nederland en Turkije hebben geen invloed op de loting voor de kwartfinale van de Europa League van vrijdagmiddag. Ajax kan Besiktas gewoon loten.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:52:04 #254
194695 franklop
Fran knock
pi_169587268
Het is zo fijn om weer eens zo ver te komen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_169587294
Als Ajax zoals gisteren speelt ligt er tegen elke tegenstander op Lyon na gewoon mogelijkheden.
Gino ♥
  Moderator vrijdag 17 maart 2017 @ 10:55:31 #256
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169587308
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:51 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Benieuwd als vriend Recep besluit ajax niet toe te laten. :)

Mochten ze besiktas loten. Kan wel een leuk vervolg geven op de diplomatieke rel :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_169587314
Wauw ik ben nog dronken denk ik
Gino ♥
  Moderator vrijdag 17 maart 2017 @ 10:56:10 #258
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169587316
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:55 schreef Tjacka het volgende:
Wauw ik ben nog dronken denk ik
We dachten dit al aan je postgedrag te merken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:56:36 #259
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169587323
ik hoop vooral op een club dichtbij. in alle opzichten is Genk de perfecte tegenstander.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169587344
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:56 schreef onlogisch het volgende:

[..]

We dachten dit al aan je postgedrag te merken.
Wat leuk dat je in het Ajaxtopic post. :) Al zin in het laatste weekend bovenaan de ranglijst?
Gino ♥
pi_169587357
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:56 schreef mokkiemok het volgende:
ik hoop vooral op een club dichtbij. in alle opzichten is Genk de perfecte tegenstander.
Geen Besiktas of Lyon.

Lyon gaat een buscombi worden denk ik.
Gino ♥
  Moderator vrijdag 17 maart 2017 @ 10:59:24 #262
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169587370
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:57 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Wat leuk dat je in het Ajaxtopic post. :) Al zin in het laatste weekend bovenaan de ranglijst?
Wij winnen zondag gewoon. Maak je daar maar geen zorgen om :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:00:59 #263
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169587401
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:57 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Wat leuk dat je in het Ajaxtopic post. :) Al zin in het laatste weekend bovenaan de ranglijst?
ze staan na het weekend nog bovenaan hoor. 4 punten toch?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169587508
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:58 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Geen Besiktas of Lyon.

Lyon gaat een buscombi worden denk ik.
Haha welnee

Lyon wordt gewoon vrij vervoer
  Moderator vrijdag 17 maart 2017 @ 11:08:50 #265
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169587517
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:00 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ze staan na het weekend nog bovenaan hoor. 4 punten toch?
Hij doelt toch ook op de wedstrijd erna tegen ajax. Hij gaat er van uit dat we zondag en over 3 weken verliezen _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin vrijdag 17 maart 2017 @ 11:13:47 #266
35723 crew  GGMM
pi_169587581
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:00 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ze staan na het weekend nog bovenaan hoor. 4 punten toch?
Ja daarom zegt hij ook het laatste weekend

Harry.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_169587591
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja daarom zegt hij ook het laatste weekend

Harry.
(Er komt ook nog een interlandperiode)
  Forum Admin vrijdag 17 maart 2017 @ 11:14:35 #268
35723 crew  GGMM
pi_169587595
Is er dat weekend erna geen interlandvoetbal? :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin vrijdag 17 maart 2017 @ 11:15:02 #269
35723 crew  GGMM
pi_169587601
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:14 schreef Brammess het volgende:

[..]

(Er komt ook nog een interlandperiode)
Ik wist het. :r
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:17:53 #270
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169587644
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik wist het. :r
ik zie de excuses in viervoud graag mijn kant op komen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  Forum Admin vrijdag 17 maart 2017 @ 11:20:12 #271
35723 crew  GGMM
pi_169587667
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:17 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik zie de excuses in viervoud graag mijn kant op komen.
Hoezo? Alsof had je het fout. Dat ik me ergens anders in vergis maakt daarin geen verschil.

Raar dat je er zo onderuit probeert te komen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_169587668
Ik hoop op Genk of Schalke. Heerlijke tripjes en zelf te berijden! :)
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:21:57 #273
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169587701
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hoezo? Alsof had je het fout. Dat ik me ergens anders in vergis maakt daarin geen verschil.

Raar dat je er zo onderuit probeert te komen.
was dan ook weer een grapje van mijn kant, chill gast.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  Moderator vrijdag 17 maart 2017 @ 11:25:00 #274
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169587738
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:21 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

was dan ook weer een grapje van mijn kant, chill gast.
Sommige mensen voelen zich snel aangevallen. Beetje raar wel.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin vrijdag 17 maart 2017 @ 11:30:16 #275
35723 crew  GGMM
pi_169587831
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:21 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

was dan ook weer een grapje van mijn kant, chill gast.
Nee, jij bied NU je excuses aan. Dit pik ik niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_169587903
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:20 schreef dimmak het volgende:
Ik hoop op Genk of Schalke. Heerlijke tripjes en zelf te berijden! :)
Ik wil jou ook wel berijden :@
Gino ♥
pi_169587919
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:08 schreef Brammess het volgende:

[..]

Haha welnee

Lyon wordt gewoon vrij vervoer
Ajax en feyenoord hebben wel altijd problemen daar
Gino ♥
pi_169587922
Schalke of Genk svp. Dan geef ik ons een goede kans.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_169587923
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, jij bied NU je excuses aan. Dit pik ik niet.
*Biedt
  Forum Admin vrijdag 17 maart 2017 @ 11:36:18 #280
35723 crew  GGMM
pi_169587937
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:35 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

*Biedt
Jij niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_169587973
Loting rond 1 uur ofzo?
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:39:44 #282
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169587979
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:39 schreef Leonos het volgende:
Loting rond 1 uur ofzo?
klopt http://www.uefa.com/uefae(...)d=2000795/index.html
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:39:55 #283
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_169587984
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:39 schreef Leonos het volgende:
Loting rond 1 uur ofzo?
Klopt, vanaf 13:00 uur.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:42:05 #284
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169588018
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169588040
quote:
Ja, ga niet registeren vriend.
pi_169588057
quote:
Zit een turk tussen

Werkelijk waar 0 procent kans
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:44:57 #287
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169588061
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:43 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ja, ga niet registeren vriend.
http://www.throwawaymail.com/
easy peasy
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169588076
quote:
Oh, kan blijkbaar ook zonder in te loggen, nu ik nogmaals op je link klik. Prima :P
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:49:36 #289
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169588151
iemand een linkje voor een livestream voor de CL loting?

Edit: nvm gevonden http://www.uefa.com/uefac(...)d=2000785/index.html
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:50:56 #290
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_169588170
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:49 schreef mokkiemok het volgende:
iemand een linkje voor een livestream voor de CL loting?

Edit: nvm gevonden http://www.uefa.com/uefac(...)d=2000785/index.html
Wilde je net diezelfde link geven.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_169588200


Wat deden jullie op je zeventiende?
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:54:13 #292
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169588225
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:52 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]

Wat deden jullie op je zeventiende?
met de broek op knieën naar de achterhoede van ajax kijken
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169588227
Sanchez 90 miljoen en de Ligt 150 miljoen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169588244
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Sanchez 90 miljoen en de Ligt 150 miljoen.
minstens
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:57:17 #295
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_169588290
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:52 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]

Wat deden jullie op je zeventiende?
FIFA spelen. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_169588349
Geen manchester of Lyon svp
hhhhh
pi_169588373
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:34 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik wil jou ook wel berijden :@
Nice Tjack
Uitvinder van de biersmiley.
pi_169588421
De Ligt bij Oranje
pi_169588429
De Ligt in Oranje :P
pi_169588484
en viergever zie ik?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')