abonnement Unibet Coolblue
pi_169654780
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:32 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het oproepen tot geweld is een van de beperkingen waar ik me nog ik kan vinden . Met de kanttekening dat je het wel consequent moet zijn in je aanpak

[ [url=https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.infiniteunknown.net%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F02%2FTrump_village_assassination.jpg&f=1]afbeelding[/url] ]

Zodra je dit negeert ben je als overheid ook niet meer serieus te nemen

Wat versta je onder haat zaaien ?

Claimen dat mannen en vrouwen waardevol zijn maar compleet anders?
Dat de islam niet zo vredig is als men wil laten geloven
Dat je van mening bent dat er slecht twee geslachten zijn ipv 76
Slogans als , diversiteit is onze kracht, in twijfel trekken ?

Het probleem met zon label als ''haat zaaien'' is dat het over op toegepast kan worden
En welke criteria gebruik je om te toetsen of iets onder haat zaaien valt of niet ?
Dat tijdschrift ziet er idd dubieus uit, maar is Iers.

Verder maakt het voorstel uit de OP niet meer uitingen strafbaar. Het moet ervoor zorgen dat de bestaande regels ook op internet gehandhaafd kunnen worden.

Of die bestaande regels goed of slecht zijn, weet ik niet. Zo goed ken ik de Duitse wet niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2017 16:16:10 ]
pi_169654910
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 07:03 schreef Fisherman het volgende:
Denk dat het hier weinig nut zou hebben. Die pvv schooiers hier zouden massaal in de schuldsanering komen. Daar zal de rest waarschijnlijk alleen maar meer last van hebben.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
pi_169655151
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 18:31 schreef Revolution-NL het volgende:
Dat was te verwachten met iemand aan het roer die altijd al warme gevoelens had bij de DDR

[ afbeelding ]
Sterk bewijs. Angela was telefoniste bij de FDJ. Geen twijfel mogelijk. Foto's liegen niet.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')