Die games zijn bijna 8 jaar oud . Jezus man, hoeveel betaald Bioware je?quote:Op donderdag 16 maart 2017 22:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alsof die niet dezelfde shit kregen .
Kan me nog talloze gifjes herinneren over vage bugs in ME2 en 3. Bovendien klaagden mensen steen en been over de animaties van Shepard in ME3.
Altijd zo vreemd dat mensen zich laten beinvloeden door wat mensen schreeuwen op het internet. Misschien omdat het zoveel makkelijker is om gewoon lekker te zeiken.
Die nieuwe IP is geen RPG. Dus dan hoef ik hem nietquote:Op vrijdag 17 maart 2017 05:24 schreef MMaRsu het volgende:
Schijnbaar heeft het originele team helemaal niet aan de game gewerkt maar zijn ze bezig met een nieuwe IP.. HYPE
Team A : New IP (past: ME 1-3)
Team B : Dragon Age team
Team C : Andromeda (past: ME DLC & Multiplayer)
Team D : SWTOR
Meh zal wel een third person action shooter zijn danquote:Op vrijdag 17 maart 2017 07:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die nieuwe IP is geen RPG. Dus dan hoef ik hem niet
Ik krijg er ook een beetje hetzelfde idee bij. Er zijn intussen zoveel gifjes met rare glitches, lelijke animaties/character models. Normaal gesproken had ik deze al lang ge-preordered maar nu wacht ik toch nog maar even af. Ik krijg er een beetje zo'n gears of war judgment gevoel bij.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:59 schreef Vault-Boy het volgende:
Krijg echt door al die berichten een naar gevoel. Alsof deze game echt slecht gaat worden en sowieso niet het niveau gaat halen van de oudere Mass Effect games. Ach was helaas met Fallout ook. Fallout 4 was het uiteindelijk ook niet helemaal.
Iedere keer als ik haar gezicht zie in een filmpje of zo moet ik weer lachen. Er is gewoon iets mis mee, te bol of zo.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 07:14 schreef Mystikvm het volgende:
De vrouwelijke Ryder is trouwens wel een enorme fuck up van Bioware. Geen vrouw ziet er zo uit
Ja, lippen zo dik dat het een soort Marijke Helwegen wordt in expressie. Ogen veel te groot en zonder uitdrukking. Humans komen gewoon niet zo goed uit de verf. Over aliens heb ik geen mening. Dat andere plaatje van die Asari die "mooier" gemaakt is, is vooral naar menselijke maatstaven mooi gemaakt, maar aliens mogen ook best spuuglelijk zijn. Daar heb ik niet zo'n probleem mee.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 09:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedere keer als ik haar gezicht zie in een filmpje of zo moet ik weer lachen. Er is gewoon iets mis mee, te bol of zo.
Ja, ook de lippen inderdaad. Het lijkt wel alsof ze constant een licht glimlach heeft, waardoor ze echt heel simpel overkomt.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 09:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, lippen zo dik dat het een soort Marijke Helwegen wordt in expressie. Ogen veel te groot en zonder uitdrukking. Humans komen gewoon niet zo goed uit de verf. Over aliens heb ik geen mening. Dat andere plaatje van die Asari die "mooier" gemaakt is, is vooral naar menselijke maatstaven mooi gemaakt, maar aliens mogen ook best spuuglelijk zijn. Daar heb ik niet zo'n probleem mee.
Het gaat mij er dus vooral om of uit reviews blijkt dat het speelplezier te lijden heeft onder rare uitdrukkingen. Het eerste filmpje waar veel over te doen was, een paar maanden terug, vond ik helemaal niet zo storend. Het zou mij niet opgevallen zijn als mensen er niet zo over gevallen waren. Ik heb een vrij hoge tolerantie als het op graphics en glitches aan komt.
In game is het over het algemeen beter, maar het blijft wel vreemd. Sowieso zien de meeste vrouwen er een beetje apart uit. De meesten hebben een veel te bol gezicht ofzo. Beetje raar .quote:Op vrijdag 17 maart 2017 07:14 schreef Mystikvm het volgende:
De vrouwelijke Ryder is trouwens wel een enorme fuck up van Bioware. Geen vrouw ziet er zo uit
Op zich kan elke nieuwe studio een goede game maken. Als je talent hebt moet het goed komen.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 09:26 schreef MMaRsu het volgende:
Toch enorm zonde dat de game is uitbesteed aan een studio die nog nooit eerder een volledige game heeft gemaakt ( Bioware Montreal ), en enorm zonde dat het niet nog een halfjaar polish krijgt. Maar EA ziet de bui al hangen en doet t spel snel eruit om iniedergeval nog die pre-order monies te krijgen
De originele Mass Effect had ook een erg traag begin, Dragon Age: Origins ook. Wat mij betreft zijn dat beide de beste uit hun series. Zodra je een nieuw 'universum' start zullen de eerste paar uur altijd sfeerproeven en meer informatief zijn, niets mis mee wat mij betreft.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 09:35 schreef Ludachrist het volgende:
Ik hoop maar gewoon dat het spel een beetje op gang komt na het stroeve begin, want dat lijkt het grootste kritiekpunt tot nu te zijn. Er zullen best wat rare animaties tussen zitten, maar als daar wel een prima verhaal tegenover staat is het wel te overzien.
Tja, die snap ik niet helemaal. Je wordt juist meteen in het diepe gegooid omdatquote:Op vrijdag 17 maart 2017 09:35 schreef Ludachrist het volgende:
Ik hoop maar gewoon dat het spel een beetje op gang komt na het stroeve begin, want dat lijkt het grootste kritiekpunt tot nu te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het begin duurt even omdat de game alle mechanics introduceert zoals je jetpack, skills, profiles etcetera. Zoals zo veel games doen.
Daarna krijg je wat meer vrijheid, kun je zelf gaan rondlopen etcetera. Klachten over te veel expositie snap ik ook niet, als je daar geen zin in hebt dan sla je die gesprekken gewoon over. Dingen scannen is ook niet nodig als je dat niet wilt, er zijn meerder manieren om resources te krijgen.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Dit is heel erg mijn idee bij waarom mensen nu zo "negatief" zijn:quote:Op vrijdag 17 maart 2017 09:42 schreef Ludachrist het volgende:
Tevens een iets-positiever-maar-nog-niet-helemaal-overtuigd-stukje van RPS:
https://www.rockpapershot(...)roblems/#more-435451
ME 1-3 waren niet heel sterk als het op schrijven aankomt. Het verhaalconcept is erg goed, maar de inhoud is echt vrij matig. ME1 komt voor geen meter op gang, het begin van ME2 is één en al cliché en fanservice en het laatste kwart van ME3 is esoterische mumbo-jumbo. Reken er maar op dat Andromeda meer van datzelfde is. Het is een blockbuster. Geen hoogst intelligente niche.quote:Now, I suspect the memory-creep involved whenever a few years pass means that many of us are guilty of thinking the original Mass Effects were somehow more literate than they were. Sure, there were some great character moments, but it was always space-pulp through and through, and drifted more and more into Magical Prophecy Nonsense as it wore on. Even so, there’s an obviousness and a shallowness to much of what I’ve played of MEA that doesn’t feel in keeping with my experiences/memories of the earlier ones.
Companion characters (including your own) very much say what they see, making superficial observations that don’t seem to reflect idea that they are one of a handpicked few sent to find and survive in a new galaxy. “Looks like some kind of alien machinery,” that sort of thing, with no follow-up comment to suggest a curiosity to know what it does or who made it. Not awful, but not interesting – and at odds with the idea they’re here to assess whether this place could make a safe new home for their species.
My feeling is less that this is a failure to write the sharpest dialogue possible, and more that MEA is actively designed to be broad. Hoary old RPG fans are less of a goldmine than are people who like to shoot men/monsters and collect loot, and though there’s all sorts of story and side-questing going on here, at heart it would seem to be continuing the series rapid shift into a weapons-centric game. So intellectual curiosity is either brushed aside or concentrated into between-mission conversations that you can easily skip through if you just want the next task.
I don’t mean to sound elitist here. I just think MEA, now that it’s no longer part of an ongoing storyline, is consciously made to be as accessible and mass-market as possible (though I’m not necessarily arguing that it’s been completely successful there) and that mak-u-think writing and pauses for thought during action sequences may have been considered detrimental to that.
Niet als je urenlange dialogen moet voeren met robots zonder enige emoties.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 09:35 schreef Ludachrist het volgende:
Ik hoop maar gewoon dat het spel een beetje op gang komt na het stroeve begin, want dat lijkt het grootste kritiekpunt tot nu te zijn. Er zullen best wat rare animaties tussen zitten, maar als daar wel een prima verhaal tegenover staat is het wel te overzien.
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 09:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tja, die snap ik niet helemaal. Je wordt juist meteen in het diepe gegooid omdatStroef is misschien niet het goede woord, want ik bedoel niet dat het traag begint of iets dergelijks. Het is meer een begin met verkeerde pacing, te veel expositie, weinig interessante karakters en een vrij standaard verhaal. Allemaal dingen die wel kunnen veranderen na een uur of vijf spelen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het begin duurt even omdat de game alle mechanics introduceert zoals je jetpack, skills, profiles etcetera. Zoals zo veel games doen.Vind ik wat makkelijk, zo'n 'als je het niet leuk vindt kijk je toch niet'-argument. Je mag ook wel van schrijvers, en een dergelijke studio, verwachten dat ze bepaalde zaken (zoals het karakter van een teamgenoot) duidelijk kunnen maken zonder die teamgenoot te laten zeggen wat zijn karakter is. Maar goed, zoals gezegd, de eerste companions van Mass Effect hadden hetzelfde euvel, dus voor hetzelfde geld kom je later een stuk beter uitgewerkte figuren tegen.quote:Daarna krijg je wat meer vrijheid, kun je zelf gaan rondlopen etcetera. Klachten over te veel expositie snap ik ook niet, als je daar geen zin in hebt dan sla je die gesprekken gewoon over. Dingen scannen is ook niet nodig als je dat niet wilt, er zijn meerder manieren om resources te krijgen.Hoeren neuken, nooit meer werken.
Te veel expositie is onzin. Er is juist heel weinig. Hier is je nieuwe galaxy, hier is je nieuwe planeet, ga los. Er wordt je niet eens verteld hoe de eerste aliens heten die je tegenkomt. Dat komt pas veel later. De rest lijkt me nogal afhankelijk van je verwachtingen.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 09:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Stroef is misschien niet het goede woord, want ik bedoel niet dat het traag begint of iets dergelijks. Het is meer een begin met verkeerde pacing, te veel expositie, weinig interessante karakters en een vrij standaard verhaal. Allemaal dingen die wel kunnen veranderen na een uur of vijf spelen natuurlijk.
Dat is het niet. Het scannen geeft je meer informatie (expositie) maar je hoeft het niet te doen. Dus daar over klagen is onzin.quote:Vind ik wat makkelijk, zo'n 'als je het niet leuk vindt kijk je toch niet'-argument.
Dat gebeurt dan ook niet.quote:Je mag ook wel van schrijvers, en een dergelijke studio, verwachten dat ze bepaalde zaken (zoals het karakter van een teamgenoot) duidelijk kunnen maken zonder die teamgenoot te laten zeggen wat zijn karakter is.
Dat zou misschien een terechte klacht zijn, je komt er nogal veel tegen. Even de tijd nemen om ze wat beter te leren kennen betaalt uit.quote:Maar goed, zoals gezegd, de eerste companions van Mass Effect hadden hetzelfde euvel, dus voor hetzelfde geld kom je later een stuk beter uitgewerkte figuren tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |