abonnementen ibood.com bol.com
  maandag 20 maart 2017 @ 10:41:16 #226
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_169647069
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:18 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik heb in de vorige mass effect games niet zulke dood ogende robot characters gezien als in deze mass effect.

Saarnaast was de voice acting, de cast, het verhaal en de missies in de vorige Mass Effect games geweldig. De actie was middelmatig,maar het was nooit een echte third person cover shooter. Voor mij was Mass Effect altijd meer praten met mensen met af en toe wat actie. Waarbij je je eigen keuzes kon maken die impact hadden op missies en quests.

Mwuah, de serie als geheel was geweldig mede om het verhaal, maar ook de setting. Tussen de legio aan zwaard/schild/magie RPGs was een scifi-setting fris en prachtig uitgewerkt uiteraard. Dat sprak mij in ieder geval aan, want voor mij hoeft zwaard/schild/magie niet al te vaak.
De combat van ME1 was houterig en stijf, maar die van ME 2 & 3 was al een stuk gestroomlijnder en je zag dat daar veel meer nadruk op kwam. Hoewel men toch de balans tussen combat en RPG wisten te behouden voor het grootste deel...maar ik heb wel het idee dat je de vorige serie een beetje op hemelt.

Animaties zijn namelijk nooit echt het sterkste punt geweest van bioware en dat kan liggen aan de engines die men gebruikt...ook in DA:I waren de animaties soms redelijk houterig.

quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:18 schreef MMaRsu het volgende:Dit schijnt allemaal zwaar beperkt te zijn, de cast niet interessant, de voice acting slecht, de characters lelijk en de animaties belachelijk houterig. Het ziet er gewoon niet uit. De oude games waren voor de consoles zoals Xbox 360 gewoon geweldige spellen. Daar had je ook niet de mogelijkheden die je nu op een ps4 hebt qua rekenkracht.

Hoe dan ook, het spel is gemaakt door een developer die door EA is aangesteld om het klusje te klaren, ondanks dat zij nog nooit een volledig spel hebben gemaakt, alleen maar de multi en dlc voor Mass Effect 3. Combineer dat met de Dragon Age Inquisition achtige quests en gameplay, en je hebt een tegenvallende, middelmatige opvolger aan een legendariache serie.

Prima als je er 60 euros voor wil neertellen, maar voor mij is het een enorme teleurstelling. Ze hadden hier de kans om een prachtige nieuwe serie neer te zetten.
Ik begrijp je teleurstelling en ik denk dat de game de verwachtingen (in ieder geval bij release) niet gaat waarmaken...maar goed, het lijkt me dat je daar pas echt iets over kan zeggen als je het zelf speelt.

Ik ga de game oppakken en zie het wel...wellicht start de game traag en neemt het later vlucht...dat kan dat was bij ME ook...de eerste 10 uur waren daar ook redelijk grinden. :) Men vergeet dat wel eens...want zeker die eerste game werd op het einde echt pas legendarisch. :)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  maandag 20 maart 2017 @ 10:44:24 #227
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169647112
Ophemelt? Heb je de cijfers gezien van de meta's van de vorige games? Natuurlijk hadden ze elk hun problemen, maar over het algemeen waren het topgames.

Mass effect 1 pas op t einde vet? Lol wat een onzinnigheid. Mass Effect 1 begint bij het begin al gelijk vet. Met de hele Citadel en je de missie krijgt om die aanval op die planeet te onderzoeken en de council en al die shizzle. Gelijk episch. Vervolgens heel de galaxly rond.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_169648067
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi.
  maandag 20 maart 2017 @ 12:01:21 #229
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_169648608
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:20 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Oke ja leuk dat het jou niet aanspreekt maar bijvoorbeeld Horizon Zero Dawn is een van de beste nieuwe rpg's in jaren, en ook nog eens 1 van de tofste scifi verhalen in videogames. Enorm origineel.
Alles na je "maar" is niet relevant voor mij. HZD spreekt me niet aan en dan blijft het kut ook als alle bouwstenen goed zijn.
Het is als een droomhuis wat toevallig op de verkeerde plek staat, dan ga ik niet kijken en ik doe ook geen bod.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 20 maart 2017 @ 12:11:58 #230
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169648870
:')

blijf jij toch lekker alleen maar games spelen die je wel leuk lijken, alsof mij dat wat boeit. Ik geef alleen aan dat er dit jaar al veel fantastische games zijn uitgekomen, dus dan druipt Andromeda helemaal af met zoveel teleurstellende dingen erin.

het spreekt me niet aan dus het is kut :') ook weer zoiets. Lekker kortzichtig. Je zal wel veel buiten je comfort zone komen of niet.
  Eindredactie Games maandag 20 maart 2017 @ 12:17:37 #231
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_169649048
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 12:11 schreef MMaRsu het volgende:
blijf jij toch lekker alleen maar games spelen die je wel leuk lijken, alsof mij dat wat boeit.
Schijnbaar wel aangezien je hier een soort lobby aan het houden bent tegen mensen die het potentieel toch willen kopen, met opmerkingen als "niet kopen mensen!!1", echt wtf maakt jou dat nou uit.

Is het niet genoeg om het gewoon zelf kut te vinden (op basis van andermans meningen, overigens) en daarmee basta? Moeten andere mensen het ook per se kut vinden? Wat voor voldoening krijg jij daaruit vraag ik me dan af.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 20 maart 2017 @ 12:18:10 #232
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_169649061
HZD is sowieso overrated trouwens, als je door de gruwelijke graphics heenkijkt blijft er een doorsnee actie-RPG over. Wel n met briljante vijanden/gevechten.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_169649135
quote:
7s.gif Op maandag 20 maart 2017 12:17 schreef 2dope het volgende:

[..]

Schijnbaar wel aangezien je hier een soort lobby aan het houden bent tegen mensen die het potentieel toch willen kopen, met opmerkingen als "niet kopen mensen!!1", echt wtf maakt jou dat nou uit.

Is het niet genoeg om het gewoon zelf kut te vinden (op basis van andermans meningen, overigens) en daarmee basta? Moeten andere mensen het ook per se kut vinden? Wat voor voldoening krijg jij daaruit vraag ik me dan af.
Dit inderdaad, bij Fallout 4 was hij ook zo'n anti-lobby aan het voeren. Prima als het je niet bevalt, gebaseerd op wat reviews en selectieve beelden, maar val daar niet iedereen keer op keer mee lastig.
pi_169649143
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 12:11 schreef MMaRsu het volgende:
:')

blijf jij toch lekker alleen maar games spelen die je wel leuk lijken, alsof mij dat wat boeit. Ik geef alleen aan dat er dit jaar al veel fantastische games zijn uitgekomen, dus dan druipt Andromeda helemaal af met zoveel teleurstellende dingen erin.

het spreekt me niet aan dus het is kut :') ook weer zoiets. Lekker kortzichtig. Je zal wel veel buiten je comfort zone komen of niet.
Rustaaag...
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi.
  maandag 20 maart 2017 @ 12:25:53 #235
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169649271
quote:
7s.gif Op maandag 20 maart 2017 12:17 schreef 2dope het volgende:

[..]

Het maakt mij echt niet uit als mensen het geweldig vinden hoor!

Ik vind het alleen in en in triest dat een goede serie als Mass Effect zo verkracht word. Beter verkoopt het voor geen meter dan snappen ze bij EA hopelijk dat ze niet soort shit games moeten uitbrengen.

Kijk deze schijt dan, hoe durf je dit uit te brengen

Ik vind het wel zonde als mensen hier 60 euro aan gaan spenderen, dat wel. Juist omdat er zoveel fantastische games zijn uitgekomen de afgelopen tijd! En :r aan EA.
pi_169649386
O.k., die cijfers vallen wel vies tegen. Ik ga al die reviews niet (helemaal) lezen, want wil er niet te veel benvloed door worden in mijn eigen beoordeling. Zou bepaald niet de eerste keer zijn dat ik het (helemaal) niet eens ben met wat de algemene opinie lijkt te zijn...

Maar goed, ben vooralsnog nu wel een stuk minder enthousiast. Erg jammer, want dit is toch DE game waar ik -al jaren- ZO naar uitkeek. Eigenlijk zelfs speciaal een nieuwe PC voor heb aangeschaft. :')
Ik weet nog niet wat ik ga doen. Spelen/proberen ga ik hem swieso, maar weet niet of dat meteen wordt of dat ik wacht totdat ie in de aanbieding is... in het laatste geval eerst maar weer focussen op The Witcher.
  maandag 20 maart 2017 @ 12:30:06 #237
159199 RickoKun
LOLZ! BACKWARD PWNAGE (tm) V2
pi_169649392
quote:
Hahahah dat is echt fantastisch!
Ik neem aan dat dat een bug is, en dat je niet je character zo kan customizen?
Keep that perfect beat boy.
pi_169649415
Ik ga het spel spelen en ik zal er van genieten en niemand die mij tegenhoudt!
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
hue
pi_169649421
quote:
11s.gif Op maandag 20 maart 2017 12:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga het spel spelen en ik zal er van genieten en niemand die mij tegenhoudt!
Omg, hoe durf je! :( Vind je dat nou normaal of zo?!

a9c2536b8d49b9d37e5bbe61f92097fbca07fb45_0.jpg
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_169649434
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 12:25 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het maakt mij echt niet uit als mensen het geweldig vinden hoor!

Ik vind het alleen in en in triest dat een goede serie als Mass Effect zo verkracht word. Beter verkoopt het voor geen meter dan snappen ze bij EA hopelijk dat ze niet soort shit games moeten uitbrengen.

Kijk deze schijt dan, hoe durf je dit uit te brengen

Ik vind het wel zonde als mensen hier 60 euro aan gaan spenderen, dat wel. Juist omdat er zoveel fantastische games zijn uitgekomen de afgelopen tijd! En :r aan EA.
Door reacties als die van jou krijg ik eerder de neiging de game alsnog meteen voor de volle pond te kopen :')
En dat alles m.b.t. een game die je zelf nog niet eens gespeeld/geprobeerd hebt 8)7
pi_169649442
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  maandag 20 maart 2017 @ 12:35:23 #242
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169649514
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 12:30 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Hahahah dat is echt fantastisch!
Ik neem aan dat dat een bug is, en dat je niet je character zo kan customizen?
Dat is een Mass Effect 3 character hack, geen glitch of bug :P. Wel grappig :P
pi_169649525
quote:
10s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:17 schreef Rezania het volgende:
Nou, de ontkenning is al weer sterk in r/masseffect hoor.
Mja ik vind daarom grotere / drukkere subreddits niets. Wordt te hard naar de ene kant of de andere kant getrokken. Nuance is meestal ondergesneeuwd daar.
hue
  maandag 20 maart 2017 @ 12:36:43 #244
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169649540
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 12:31 schreef Forbry het volgende:

[..]

Door reacties als die van jou krijg ik eerder de neiging de game alsnog meteen voor de volle pond te kopen :')
En dat alles m.b.t. een game die je zelf nog niet eens gespeeld/geprobeerd hebt 8)7
Moet je een broodje stront ook eerst zelf eten voordat je weet dat het smerig is dan?

Als ik de reviews lees, dan weet je genoeg. Ik heb ook genoeg uitgelegd waarom ik dat enorm teleurstellend vind.

Als jij daarom de neiging krijgt om het spel voor de volle pond te doen, moet je zeker doen, veel plezier met de half afgemaakte kutgame :'). _O-

Ik ga lekker Mass Effect 3 spelen :W

ME:A

-Minste party members van alle games
-party members zijn lame in Andromeda
-Geen armor customization van party
-geen powers van party members gebruiken
-je keuzes hebben bijna geen invloed
-geen paragon-renegade keuzes meer
-houterige characters en slechte voiice actings
-Veel MMO achtige fetch quests
-Weinig muziek tijdens de game

aaaight klinkt als een goede mass effect
pi_169649578
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 12:35 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Mja ik vind daarom grotere / drukkere subreddits niets. Wordt te hard naar de ene kant of de andere kant getrokken. Nuance is meestal ondergesneeuwd daar.
Iedere gamingsub is eigenlijk n grote cirklejerk rond release, altijd al zo geweest. r/Fallout was bijvoorbeeld even erg toen dat net uitkwam, maar dan weer totaal de andere kant op (alles was kut).
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_169649603
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 12:36 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Moet je een broodje stront ook eerst zelf eten voordat je weet dat het smerig is dan?

Als ik de reviews lees, dan weet je genoeg. Ik heb ook genoeg uitgelegd waarom ik dat enorm teleurstellend vind.

Als jij daarom de neiging krijgt om het spel voor de volle pond te doen, moet je zeker doen, veel plezier met de half afgemaakte kutgame :'). _O-

Ik ga lekker Mass Effect 3 spelen :W
Nou nou nou
Hier help je je zaak nou ook niet mee
hue
pi_169649628
Als groot fan van de trilogie keek ik ook al jaren uit naar een nieuw deel. Bugs en slechte animaties zijn tot daar aan toe. Een game mag natuurlijk niet zo gereleased worden, maar dat is allemaal te fixen. Wat mij tegenstaat aan Andromeda zijn de karakters. Het ziet er gewoon niet uit.

Wat hebben ze met Sarah gedaan? Die kerel ziet er nog wel prima uit, maar wat is er met de vrouwen gebeurd? Ik lees overal over Bioware en het "de-seksualiseren" van vrouwelijke karakters. Het is niet mijn ding, maar vooruit. Daar kan ik mee leven, maar moeten de karakters dan deze cartoony gedrochten worden? Je kunt toch ook normale en realistische (menselijke) karakters maken? Of mist die skillset bij de ontwikkelaars?

Ik heb de game nog niet gespeeld, maar dat ga ik zeker wel doen. Vooraf ben ik echter bang dat ik me zo ga ergeren aan die rare karakters, dat het nu al mijn plezier bederft. ;(
pi_169649638
Verdomme krijg ik mailtje van bol is het reclame.
hue
pi_169649661
quote:
10s.gif Op maandag 20 maart 2017 12:36 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Oke doei.
  maandag 20 maart 2017 @ 12:42:49 #250
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169649683
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 12:39 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Nou nou nou
Hier help je je zaak nou ook niet mee
Ik heb eigenlijk al wel genoeg gepost over Andromeda denk ik. Mensen zullen me wel weer een zuurpruim vinden of wat dan ook, maar ik heb wel duidelijk gemaakt waarom ik specifiek teleurgesteld ben. Ik heb enorm veel genoten van de originele Mass Effect trilogy, maar blijkbaar is daar weinig meer van terug te vinden in de nieuwe Andromeda game.

Dus tja, ik ga de game zeer zeker niet kopen voordat ik mijn mening erover geef, dat lijkt me in deze dan ook niet nodig.

quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 12:41 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Oke doei.

Dit is nog altijd het Mass Effect topic, niet het Andromeda topic. Dus ik kan hier gewoon blijven posten hoor :').
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')