abonnementen ibood.com bol.com
pi_169580715
registreer om deze reclame te verbergen
Ik heb ook wel eens op t profiel van n ex van mijn vriend gekeken, gewoon, uit nieuwsgierigheid. Maar als ik dat profiel ns op zou zoeken en niet zou vinden zou ik denken: o ok van fb af ofzo en dat is het dan. Ik snap niet helemaal waarom je gaat checken of anderen haar profiel wel kunnen zien om erachter te komen of ze je heeft geblokt, noch waarom het je zo boeit of ze dat al dan niet heeft gedaan. Je kent r verder niet toch. Boeie.
pi_169581976
quote:
14s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:21 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Je kan binnen je eigen account zien wie jou hoe vaak en wanneer bezoekt. Dat kan natuurlijk een reden zijn.
:')
pi_169584980
Jezus Christus joh, 3 pagina's bullshit!
Ga een leven zoeken ipv je hier druk om te maken!
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:06:52 #54
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169587485
Waar mensen zich al niet druk om maken.... sowieso dat heel social media doet meer niet goed voor je dan wel :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169588195
Misschien ooit eens per ongeluk iets geliked van haar waardoor ze in de gaten had dat je haar pagina af snolt?
pi_169588245
Gewoon zelf uitloggen op die site en dan haar naam Googlen, werkt ook.
pi_169589292
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 17:59 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Geen melding. Je kan het profiel gewoon niet meer zien. Mijn vriend is ook niet bevriend met haar en kan wel alles gewoon zien.
Dat hoeft niet te betekenen dat je geblokkeerd bent.
Quod licet Iovi, non licet bovi
pi_169589994
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 17:45 schreef PrinsesPerzik het volgende:
Misschien stom dat ik hier uberhaupt aan denk, maar ik zit te bedenken wat de redenen zouden kunnen zijn, en ik vraag me af of jullie hier ook gedachten over hebben.

Een jaar geleden eindigde de relatie van mijn huidige vriend met zijn toenmalige vriendin. Vrijwel direct kreeg hij iets met mij en ook zij had kort daarna een nieuwe vriend.

Ik heb haar nog nooit gesproken of wat dan ook. Af en toe keek ik wel op haar profiel, gewoon uit nieuwsgierigheid. Nu zag ik dat ze mij heeft geblokkeerd, en ik vraag me af waarom iemand dat zou doen als ik haar nooit gesproken of gezien heb. Ook is haar laatste bericht van vandaag een verkapte reactie op een bericht dat ik gisteren heb geplaatst.

Nu vraag ik me echt af, waarom zou ze dit doen? Ik heb haar nooit lastiggevallen of berichten gestuurd, en zij is ook gelukkig met haar nieuwe liefde. Wat beweegt vrouwen?
Ja, wat beweegt jou om op haar profiel te kijken?

Stop daarmee. Is het meteen ook niet meer relevant of je geblokt bent en waarom.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 13:42:19 #59
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_169590542
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:16 schreef madam-april het volgende:

[..]

:')
Wat? Dat is gewoon een optie binnen Facebook.
TS geeft aan met enige regelmaat haar pagina te bezoeken, zonder reden. Dat is wel lichtelijk stalkend aangezien ze het alleen doet om de ex van haar partner in de gaten te houden. En als de ander daar niet van gediend is vind ik het logisch dat je die persoon dan blokkeert.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 14:22:27 #60
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_169591357
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:42 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Wat? Dat is gewoon een optie binnen Facebook.
Dat is nonsens, Facebook heeft geen optie waarin je kan zien wie jouw pagina heeft bekeken.

Er is ooit een hoax geweest dat die optie er zou komen maar dat was een virus.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_169591386
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:22 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat is nonsens, Facebook heeft geen optie waarin je kan zien wie jouw pagina heeft bekeken.

Die optie is er wel, maar niet voor gebruikers. Klein verschil.
pi_169591424
Je kan instellen wie je pagina bekijkt als in iedereen, vrienden of vrienden van vrienden (en vrienden zelf dus). Waarschijnlijk staat het gewoon ingesteld op vrienden van vrienden en heeft de vriend van TS een andere connectie met de ex in kwestie. Als mensen geen gemeenschappelijke vrienden met mij hebben op facebook dan kunnen ze mijn profiel net zo goed niet zien. Dat betekent niet dat ik ze geblokkeerd heb maar dat ik dat zo heb ingesteld.

Wel leuk dat TS zich hier zo druk om maakt dat ze een topic opent. Als je de beweegredenen van haar wilt weten zal je dat toch echt aan haar zelf moeten vragen en niet aan internetrandoms.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 14:26:23 #63
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_169591432
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:22 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

De optie is er gewoon. Je moet er een klein beetje moeite voor doen, maar je kan heel nauwkeurig zien wie er allemaal loert op jouw profiel.
Als je een beetje verstand hebt van browsers kan je zelfs in de broncode achterhalen wie er allemaal is geweest recentelijk.
pi_169591441
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:26 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

De optie is er gewoon. Je moet er een klein beetje moeite voor doen, maar je kan heel nauwkeurig zien wie er allemaal loert op jouw profiel.
Vertel vooral hoe en waar dan, want ik heb er ook nog nooit van gehoord.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 14:27:29 #65
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_169591451
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:26 schreef ems. het volgende:

[..]

Het is 5 klikken werk, maar een heel verhaal om het stap voor stap uit te leggen. Google het zou ik zeggen.
pi_169591511
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:27 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Het is 5 klikken werk, maar een heel verhaal om het stap voor stap uit te leggen. Google het zou ik zeggen.
Kan jij misschien een linkje doorsturen van een pagina op google met de juiste instructies dan? Ik zie vooral veel slap gelul of zaken die simpelweg niet werken.
pi_169591645
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 17:45 schreef PrinsesPerzik het volgende:
Misschien stom dat ik hier uberhaupt aan denk, maar ik zit te bedenken wat de redenen zouden kunnen zijn, en ik vraag me af of jullie hier ook gedachten over hebben.

Een jaar geleden eindigde de relatie van mijn huidige vriend met zijn toenmalige vriendin. Vrijwel direct kreeg hij iets met mij en ook zij had kort daarna een nieuwe vriend.

Ik heb haar nog nooit gesproken of wat dan ook. Af en toe keek ik wel op haar profiel, gewoon uit nieuwsgierigheid. Nu zag ik dat ze mij heeft geblokkeerd, en ik vraag me af waarom iemand dat zou doen als ik haar nooit gesproken of gezien heb. Ook is haar laatste bericht van vandaag een verkapte reactie op een bericht dat ik gisteren heb geplaatst.

Nu vraag ik me echt af, waarom zou ze dit doen? Ik heb haar nooit lastiggevallen of berichten gestuurd, en zij is ook gelukkig met haar nieuwe liefde. Wat beweegt vrouwen?
Waarom stalk je haar?

Je zal wel per ongeluk iets van haar hebben 'geliked', zoals een foto of bericht van 3 jaar gelden :')

Waarom zet je een status over haar??
5 Ferrari's op videoband!
  vrijdag 17 maart 2017 @ 14:42:24 #68
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_169591745
TS, waarom maak je je hier zo druk om? Hoe oud ben je?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_169591761
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:26 schreef ems. het volgende:

[..]

Via de broncode van jouw profielpagina kun je dat.

Moet je vooral niet willen.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 14:46:26 #70
462263 Elpis
Never lose hope
pi_169591824
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Via de broncode van jouw profielpagina kun je dat.

Moet je vooral niet willen.
Inderdaad. Nu zie ik dat niemand bij mij kijkt. ;(
pi_169591852
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:46 schreef Elpis het volgende:

[..]

Inderdaad. Nu zie ik dat niemand bij mij kijkt. ;(
Ik bedoelde meer dat je er tijd in moet steken en dan heb je informatie waar je toch niet zo heel veel mee kan.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 15:02:37 #72
462263 Elpis
Never lose hope
pi_169592107
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer dat je er tijd in moet steken en dan heb je informatie waar je toch niet zo heel veel mee kan.
Ow voor iemand die er een sport van maakt mensen op Facebook te zoeken aan de hand van minimale info was dit peantus. :@
Ben nu wel blij dat ik dat met mijn fake-account deed. :')

Ik moet wel mijn methode herzien, want in ik zit met mijn fake-account nu mijn gewone account te bekijken en dat geeft hij ook niet weer.
Ik voel een uitdaging. *)

Edit: Nope gaat niet. Gebruikersnummer van mijn fake-account komt op geen enkele manier terug in de bron van mijn gewone account.

[ Bericht 2% gewijzigd door Elpis op 17-03-2017 16:11:52 ]
  vrijdag 17 maart 2017 @ 16:04:15 #73
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_169593350
quote:
10s.gif Op donderdag 16 maart 2017 18:17 schreef nostra het volgende:
Je zit dus regelmatig te spieken op n of ander sociaal profiel van de ex van je vriend - iemand die je nog nooit hebt gezien of gesproken - en zodra die mogelijkheid jou wordt ontnomen ga je daar redenen voor verzinnen die zo min mogelijk met jouzelf te maken hebben ("het zal wel zelfbescherming van haar zijn zodat ze niet bij mij kan kijken!") en er op een forum over posten met als slotconclusie: "echt, wat bezelt vrouwen!". Nou ja, die conclusie klopt wel.
Hahaha, helemaal dit dus :D
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_169594446
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:02 schreef Elpis het volgende:

[..]

Ow voor iemand die er een sport van maakt mensen op Facebook te zoeken aan de hand van minimale info was dit peantus. :@
Ben nu wel blij dat ik dat met mijn fake-account deed. :')

Ik moet wel mijn methode herzien, want in ik zit met mijn fake-account nu mijn gewone account te bekijken en dat geeft hij ook niet weer.
Ik voel een uitdaging. *)

Edit: Nope gaat niet. Gebruikersnummer van mijn fake-account komt op geen enkele manier terug in de bron van mijn gewone account.
En dan nog: je bent een stuk triester als je je bezig houdt met dit soort onderzoek dan wanneer je een keer uit nieuwsgierigheid op iemands facebook kijkt.

Dat laatste doet echt iedereen wel eens.
pi_169594474
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 17:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat laatste doet echt iedereen wel eens.
Alleen als het masturbeer-materiaal echt helemaal op is.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')