abonnement Unibet Coolblue
pi_169572163


quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 21:09 schreef bartos het volgende:

[..]

Systainers vallen ook in het euro bakken systeem :) 400x300 voor de systainer.

Ik heb zelf toevallig vandaag de laatste toevoeging ontvangen aan mijn euro formaat opslag systeem.[ afbeelding ]
Gebruikte distributie bakken van 400x300. Ik heb al een redelijke partij systainers en 600x400 klapkratten.

Niet alles is altijd stapelbaar omdat mijn kratten geen deksel hebben maar alles in de zelfde buiten maten werkt al fijn. Met de aanstaande verhuizing.Tot nu toe nog maar 2 dozen de rest gaat in systainers en euro bakken.

@Legwieh welke soort schuim heb je besteld?

En over een paar jaar door naar opslag in europallets :)

@atmoz ze zijn in de usa wel in L-boxx formaat of je moet het zelfsnijden:
http://kaizeninserts.com/(...)95-9634-a979510966d1
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 21:19 schreef PasopA het volgende:
Hier ook weer wat spul binnen gekomen afgelopen week. :)
[ afbeelding ]
Momentsleutel met 1/4" opname, alleen nog even een (los) verloop van 4-kant naar 6-kant zien te krijgen zodat ik normale bitjes kan gebruiken. :7
3x set met boren, om in ieder geval veel maten te hebben, deze worden ter zijdetijd wel aangevuld met kwalitatief betere boren.
En nog zo'n mooie L-boxx koffer. O+
Wel een gebruikt tweedehandsje met wat gebruikersporen, maar dat mag de pret niet drukken.

Ben eigenlijk nog wel opzoek naar een normale l-boxx of I-Rack en een gereedschap houder voor op/in een l-boxx. Via onze mooie buurlanden is hier redelijk goedkoop aan te komen, door er een machine bij te bestellen. Alleen welke... :X
12v Flexclick boormachine, iemand al een goede site kunnen vinden voor losse toebehoren? Gaat mij nu voornamelijk om de haakse kop. En heeft iemand al ervaring met deze (nieuwe) machine?
GSR 10,8v met accu en lader
Of vanuit de andere buren een GSB 18V met accu en lader
En voor los gereedschap ben ik ook nog aan het nadenken, deze of toch eentje die er boven geklikt kan worden. :?
pi_169572176
Moet ik een nieuw deel openen, verklooi ik het meteen.
Klusblunder zullen we maar zeggen.

Dit is de nieuwe!
  donderdag 16 maart 2017 @ 17:51:58 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_169572726
Die andere is de nieuwe want die is al gereekst :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')