abonnement Unibet Coolblue
pi_169988687
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 21:05 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Ja ben sinds 13:00 uur thuis en het valt me zwaar tegen, alsof ik overreden ben door 'n
collone vrachtwagens.... geradbraakt en kapotmoe.
Kan me voorstellen na zo'n operatie.
Maar nu lekker in je eigen huisje stap voor stap opknappen!
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_169989028
Fritsie, fijn dat je weer thuis bent. Nu is het tijd om rustig aan te sterken. O+
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_169989314
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 08:31 schreef notturna het volgende:
Fritsie, fijn dat je weer thuis bent. Nu is het tijd om rustig aan te sterken. O+
Thanks lieffie die rust neem ik wel, mag sowieso de komende weken amper iets doen dan alleen
rusten, rusten, rusten. 6 weken geen auto rijden of fietsen. En langzaam alles opbouwen. Morgen komt gelukkig m'n huishoudelijke hulp weer kan die ff aan de bak.
pi_169989343
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Thanks lieffie die rust neem ik wel, mag sowieso de komende weken amper iets doen dan alleen
rusten, rusten, rusten. 6 weken geen auto rijden of fietsen. En langzaam alles opbouwen. Morgen komt gelukkig m'n huishoudelijke hulp weer kan die ff aan de bak.
Mensen die werken ik kan er uren naar kijken. :P
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_170024875
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Thanks lieffie die rust neem ik wel, mag sowieso de komende weken amper iets doen dan alleen
rusten, rusten, rusten. 6 weken geen auto rijden of fietsen. En langzaam alles opbouwen. Morgen komt gelukkig m'n huishoudelijke hulp weer kan die ff aan de bak.
Doe zeker langzaam aan met alles. Het herstel duurt een tijdje. Fijn dat je weer thuis bent en dat alles gelukt is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')