Daarom .. Eenmaal in Nederland.. en door de douanequote:Op zaterdag 18 maart 2017 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, is toeval, maar goed of ik ben net op tijd weer hier, of ze geven het even aan mijn buurman, of ze brengen het om de hoek naar het servicepunt.
Komt wel goed.
Ja, ik weet, mijn dag en nacht ritme is nogal verneukt.quote:
Wat een dwaas.quote:Een onbekende man valt al zeker twee jaar vrouwen lastig vallen door briefjes op hun auto te plakken met daarop het verzoek hem op te bellen. Wanneer hij ze aan de lijn heeft, vraagt hij of ze willen afspreken. De man heeft de afgelopen tijd toegeslagen in onder meer Nijmegen, Wageningen, Wijchen en Beuningen.
Op zich is er niets mis lijkt me .. Ja als je dn als vrouw gaat bellen en ook nog afspreekt.quote:
Het is gewoon een beetje weird, denk niet dat dit de manier is om 'punten te scoren'.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 16:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zich is er niets mis lijkt me .. Ja als je dn als vrouw gaat bellen en ook nog afspreekt.
Tis iig goedkoper dan een datingsite..
Ja ok dat wel, maar volgens mij is er niets verboden aan om een briefje achter te laten..quote:Op zaterdag 18 maart 2017 16:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje weird, denk niet dat dit de manier is om 'punten te scoren'.
Jawel, maar dan moet ik de deur uit voor ik kan eten.quote:
Lijkt me niet, maar je staat wel voor paal in de landelijke kranten..quote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ok dat wel, maar volgens mij is er niets verboden aan om een briefje achter te laten..
quote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het publiekelijk wordt uitvergroot wel ja ..
quote:De politie vraagt mensen die meer informatie hebben over de mysterieuze Eric zich te melden. En, voegt een aan Eric gericht verzoek toe om 'te stoppen met deze wanhopige acties.'
Niet echt, misschien toen ik op de lagere school zat.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk dus niks verbodens aan.. Vroeger liet je toch ook briefjes achter bij een meisje ..
Ben denk ik ook niet zo'n casanova.....quote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
OK maar goed.. of een sms je .. Maar goed to much i not done
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |