abonnement Unibet Coolblue
pi_169578514
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Als je zo'n dorre woestijn al mooi vind dan heb je bijzonder weinig van de wereld gezien.
Weet wel zeker dat ik meer van de wereld heb gezien dan jij hebt.
  donderdag 16 maart 2017 @ 21:56:01 #152
67174 Dos37
Come on Twente
pi_169579157
Als ik dit zie vraag ik wel af waarom er in godsnaam niemand eerder in dit gat is gesprongen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_169579487
Door topics als dit te lezen voel ik me altijd een stuk minder schuldig als ik weer lees dat de allochtonen op vrijwel elk vlak compleet achter lopen in dit land.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_169580294
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 22:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Door topics als dit te lezen voel ik me altijd een stuk minder schuldig als ik weer lees dat de allochtonen op vrijwel elk vlak compleet achter lopen in dit land.
toch kudos dat je je schuldig voelt, al is het dan nog maar een beetje
  donderdag 16 maart 2017 @ 23:20:41 #155
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169582113
https://nl.wikipedia.org/wiki/Turken_in_Europa

als ik dit zie voorzie ik nog best een enge toekomst
Al die Turken verspreid over de EU

dan heb ik het nog niet over alle andere islamitische immigranten..

Erdogan hoeft maar een oorlog te verklaren en al die inheemse Turken plegen een staatsgreep over heel Europa
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_169582747
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:20 schreef Onnoman het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Turken_in_Europa

als ik dit zie voorzie ik nog best een enge toekomst
Al die Turken verspreid over de EU

dan heb ik het nog niet over alle andere islamitische immigranten..

Erdogan hoeft maar een oorlog te verklaren en al die inheemse Turken plegen een staatsgreep over heel Europa
:')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  donderdag 16 maart 2017 @ 23:47:00 #157
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169582948
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 14:37 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, dat zeg je vermoedelijk tegen elke moslim.
En terecht. Al zou ik het ook tegen een actieve christen of jood zeggen. Geloof en politiek zijn twee verschillende dingen en horen los van elkaar te staan. Iets wat bij denk zeker niet het geval is.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 16 maart 2017 @ 23:51:01 #158
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169583085
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 14:56 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Wilders zal afgemaakt worden.
20 vs 3 en dan alsnog afgaan..

Ook mooi dat Wilders uiteindelijk helemaal niks heeft aan die 20 zetels aangezien niemand met hem wil regeren .

Behalve Jan Roos dan , maar die heeft niet eens 1 zetel kunnen halen _O-
Door denk? _O-

Sorry, maar denk is net zo idioot als Wilders. Beiden missen compleet de inhoud en als ze kritische vragen krijgen gaan ze of het debat/gesprek uit de weg of komen ze met een bullshit antwoord.

Oh, en mocht je hieraan twijfelen, check even het stemgedrag en de uitspraken van zowel Wilders as Kuzu...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 16 maart 2017 @ 23:53:07 #159
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_169583164
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 14:35 schreef MrSalazar het volgende:
Effe nog een keer plaatsen

[..]


[..]


[..]

:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is het ook shirk als de.betreffende partij het land meer islamitisch wil maken?
:')
pi_169584117
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Is het ook shirk als de.betreffende partij het land meer islamitisch wil maken?
Ja, stemmen mag gewoon niet.
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 17 maart 2017 @ 01:11:06 #161
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169584356
Mensen zoals PSVCL hebben echt het idee dat Kuzu iets gaat doen aan de achterstanden van Turken en Marokkanen in NL :')

Wake up man. Kuzu zit er alleen maar voor zijn eigen portemonnee. Lekker weer 4 jaar cashen als Kamerlid.
pi_169591941
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Is het ook shirk als de.betreffende partij het land meer islamitisch wil maken?
Taqiya!
pi_169591946
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 01:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mensen zoals PSVCL hebben echt het idee dat Kuzu iets gaat doen aan de achterstanden van Turken en Marokkanen in NL :')

Wake up man. Kuzu zit er alleen maar voor zijn eigen portemonnee. Lekker weer 4 jaar cashen als Kamerlid.
Geldt dat dan niet voor alle kamerleden? :)
  vrijdag 17 maart 2017 @ 15:50:56 #164
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169593058
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 15:14 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Geen zorgen. Heb haar goed aangepakt. Ze dwong haar vriend naast haar de hele tijd mijn hoofddoek af te trekken. Ik draaide me netjes om en al glimlachend zei ik: meneer, als jij mijn hoofddoek van m'n hoofd aftrekt dan sta ik niet in voor de gevolgen. Of ik dwijl de gangpad met je hoofd of ik gooi je uit de nooduitgang. :) Ik laat je zien wat een makaak ( ze noemde me eerder al makaak) toe in staat is.'' :)

Het mietje durfde natuurlijk niet!!
En wie had je daarvoor mee willen nemen? Buiten het feit dat die tokkies sneu bezig waren met het aftrekken van die hoofddoek was jouw reactie niet veel beter. Wat mij betreft zitten de pvv-tokkies en de denk-tokkies dan ook in hetzelfde schuitje en neem ik beide niet serieus.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 17 maart 2017 @ 15:55:45 #165
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169593156
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 15:21 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Insh Allah
Dit is dus waarom veel mensen denk niet serieus nemen. Ze ontwijken lastige vragen, laten weinig pers toe, praten een taal die de meerderheid in Nederland niet spreekt en geloven in een sprookjesboek. Idem overigens met partijen als de SGP en Gristenunie voordat je over discriminatie gaat beginnen. Bepaal gewoon zelf hoe je leeft, wat je doet, wat je denkt en wat je stemt en laat geloof er buiten.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 17 maart 2017 @ 16:14:04 #166
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169593525
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 12:38 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat de Nederlandse generaal een lekker drankje dronk met de massamoordenaar zegt boekdelen.
Ben jij ooit in Srebrenica geweest? Heb jij de weduwen gesproken? Of weet jij hoe het met die honderden Nederlandse soldaten gaat die indertijd daar dienden?

Zo ja zou jij, of wie dan ook, nooit beweren dat Nederland geen verantwoordelijkheid genomen heeft en zou je zeker de woorden van Erdogan bestrijden.

Ik ben daar WEL geweest en sprak met weduwen. Zij verweten Nederland niets meer, en waarom? Omdat Nederland na afloop wel verantwoording aflegde, toonde dat ze spijt hadden dat ze die mensen niet konden beschermen en als enige van de betrokken landen wel volledige openheid gegeven heeft. Nederland kon die mensen simpelweg niet beschermen omdat ze zelf enkel lichte wapens hadden tegen een oppermachtig Servisch leger en ze daarnaast in de steek werden gelaten door de VS, UK en Frankrijk die wel de mogelijkheid hadden echt in te grijpen maar dat waarschijnlijk bewust niet deden. Iets waar met name de UK en Frankrijk zeer geheimzinnig over deden en nog doen.

Oh, en mocht je je afvragen hoe de Nederlanders zich voelen, inmiddels heeft bijna 1/3e van de militairen die daar zat toen Srebrenica viel ofwel zelfmoord gepleegd, ofwel meerdere pogingen daartoe gedaan omdat ze zich aan orders hielden en schuldig voelen. Maar ja, die waarheid komt Erdogan niet goed uit natuurlijk...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 17 maart 2017 @ 16:18:29 #167
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_169593610
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 16:14 schreef yats het volgende:

[..]

Ben jij ooit in Srebrenica geweest? Heb jij de weduwen gesproken? Of weet jij hoe het met die honderden Nederlandse soldaten gaat die indertijd daar dienden?

Zo ja zou jij, of wie dan ook, nooit beweren dat Nederland geen verantwoordelijkheid genomen heeft en zou je zeker de woorden van Erdogan bestrijden.

Ik ben daar WEL geweest en sprak met weduwen. Zij verweten Nederland niets meer, en waarom? Omdat Nederland na afloop wel verantwoording aflegde, toonde dat ze spijt hadden dat ze die mensen niet konden beschermen en als enige van de betrokken landen wel volledige openheid gegeven heeft. Nederland kon die mensen simpelweg niet beschermen omdat ze zelf enkel lichte wapens hadden tegen een oppermachtig Servisch leger en ze daarnaast in de steek werden gelaten door de VS, UK en Frankrijk die wel de mogelijkheid hadden echt in te grijpen maar dat waarschijnlijk bewust niet deden. Iets waar met name de UK en Frankrijk zeer geheimzinnig over deden en nog doen.

Oh, en mocht je je afvragen hoe de Nederlanders zich voelen, inmiddels heeft bijna 1/3e van de militairen die daar zat toen Srebrenica viel ofwel zelfmoord gepleegd, ofwel meerdere pogingen daartoe gedaan omdat ze zich aan orders hielden en schuldig voelen. Maar ja, die waarheid komt Erdogan niet goed uit natuurlijk...
Om maar te zwijgen van de moordpartijen en uitlokkingen van ene Nasar Oric op de Servische bevolking rondom Screbrenica.
pi_169596307
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:50 schreef yats het volgende:

[..]

En wie had je daarvoor mee willen nemen? Buiten het feit dat die tokkies sneu bezig waren met het aftrekken van die hoofddoek was jouw reactie niet veel beter. Wat mij betreft zitten de pvv-tokkies en de denk-tokkies dan ook in hetzelfde schuitje en neem ik beide niet serieus.
Mijn reactie was wel degelijk prima. Ze mogen van geluk spreken dat ze met mij te maken hadden en met zo een agressieve Marokkaan gezien hetgeen er gezegd is door ze. Wie accepteert het dat iemand vieze kanker moslimhoer tegen je zegt? Gevolgd door smerige makaak? Nogmaals, ze mag heel blij zijn dat ze te maken had met iemand als ik. En ja als je dan vervolgens na de scheldtirade overgaat op het proberen af te trekken van de hoofddoek dan zeg ik daar wat van omdat ze anders denkt dat ze het nog kan maken ook omdat ik eerder mijn mond gehouden heb. :)
pi_169596399
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 18:47 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Mijn reactie was wel degelijk prima. Ze mogen van geluk spreken dat ze met mij te maken hadden en met zo een agressieve Marokkaan gezien hetgeen er gezegd is door ze. Wie accepteert het dat iemand vieze kanker moslimhoer tegen je zegt? Gevolgd door smerige makaak? Nogmaals, ze mag heel blij zijn dat ze te maken had met iemand als ik. En ja als je dan vervolgens na de scheldtirade overgaat op het proberen af te trekken van de hoofddoek dan zeg ik daar wat van omdat ze anders denkt dat ze het nog kan maken ook omdat ik eerder mijn mond gehouden heb. :)
Donderstraal een eind op met je kutleugens, belachelijke fantast.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_169596423
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 18:52 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Donderstraal een eind op met je kutleugens, belachelijke fantast.
Helaas voor jou toch echt waargebeurd. Zo heb ik nog tal van andere verhalen. Dat jij het niet wil horen omdat het niet in jouw straatje past maakt je toch echt een ziek mens. Een hypocriet.
pi_169596563
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 18:53 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Helaas voor jou toch echt waargebeurd. Zo heb ik nog tal van andere verhalen. Dat jij het niet wil horen omdat het niet in jouw straatje past maakt je toch echt een ziek mens. Een hypocriet.
Ik hoef het niet te horen, omdat ik je op pagina 1 al heb ontmaskerd als leugenaar. Dit soort lulverhaaltjes kun je dus voor je houden, want iedereen met een beetje verstand neemt jou niet meer serieus. Met je 'hypocriet'. Godver wat een mongool ben jij.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  vrijdag 17 maart 2017 @ 19:00:11 #172
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169596572
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 18:47 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Mijn reactie was wel degelijk prima. Ze mogen van geluk spreken dat ze met mij te maken hadden en met zo een agressieve Marokkaan gezien hetgeen er gezegd is door ze. Wie accepteert het dat iemand vieze kanker moslimhoer tegen je zegt? Gevolgd door smerige makaak? Nogmaals, ze mag heel blij zijn dat ze te maken had met iemand als ik. En ja als je dan vervolgens na de scheldtirade overgaat op het proberen af te trekken van de hoofddoek dan zeg ik daar wat van omdat ze anders denkt dat ze het nog kan maken ook omdat ik eerder mijn mond gehouden heb. :)
Oh,en dat in mijn oude woonwijk mijn vriendin door overwegend Marokkaanse jongens en mannen openlijk voor slet, hoer en kankersnol uitgemaakt werd puur omdat ze vrouw is en niet op hun 'versierpogingen' in ging is wel normaal? Toch gebeurd dat ook elke dag, en daar klagen wij Nederlanders dan weer over. Vind je dat wel normaal? Waar Nederlanders het gedrag van die tokkies tov jou wel veroordelen mis ik vanuit de moslimgemeenschap een veroordeling van het gedrag van met name de mannelijke bevolking.

En van geluk spreken dat jij het was? Kom op, je kunt het ook negeren ipv agressief reageren. Dat doe ik zelf ook. En laat dat laatste nou net iets zijn dat je vaak bij moslims ziet als ze op hun foute gedrag aangesproken worden.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_169597159
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 14:52 schreef Anakoni het volgende:
Het is uiteindelijk toch mooi dat allochtonen en met name de jongeren nu ook het gevoel hebben te moeten gaan stemmen en gehoord te worden. Dit komt de integratie en het democratisch proces alleen maar ten goede ......................
Het integratieproces zou pas echt een stap voorwaarts maken als een 'allochtonenpartij' niet nodig is omdat allochtonen zich verdelen onder de bestaande partijen.

DENK gebruikt dezelfde hokjes om mensen in te delen als pvv. Remt de integratie juist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')