abonnement Unibet Coolblue
pi_169542500
quote:
Employers are entitled to ban workers from the "visible wearing of any political, philosophical or religious sign" including headscarves, Europe's top court has ruled.
But the ban must be based on internal company rules requiring all employees to "dress neutrally", said the European Court of Justice (ECJ).
It cannot be based on the wishes of a customer, it said.

It is the court's first decision on the issue of Islamic headscarves at work.
The ECJ's ruling was prompted by the case of a receptionist fired for wearing a headscarf to work at the company G4S in Belgium.

Belgium's court of cassation had referred the case to the EU's top court for clarification.

'Not discriminatory'
Samira Achbita was fired when after three years of employment, she began wearing a headscarf to work.
She claimed she was being discriminated against on the grounds of her religion.
But the company had amended workplace regulations to forbid employees "from wearing any visible signs of their political, philosophical or religious beliefs and/or from engaging in any observance of such beliefs", the court explained in its ruling.
That covered "any manifestation of such beliefs without distinction", and was therefore not discriminatory, it said.

It said "an employer's desire to project an image of neutrality towards both its public and private sector customers is legitimate" - but national courts must make sure this policy of neutrality had been applied equally to all employees.

It said the Belgian court ruling on the case must also ascertain whether it could have been possible to offer Ms Achbita another post not involving visual contact with customers.
Roept u maar: Discriminatie?

http://www.bbc.com/news/w(...)s&ns_source=facebook
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169543045
quote:
5s.gif Op woensdag 15 maart 2017 19:21 schreef fukforce het volgende:
Al een tijdje opzoek naar een geloof ik twijfel tussen de islam en het jodendom
Wat bedoel je met op zoek? En waarom zou je twijfelen tussen jodendom en de islam, als Mohammed de laatste profeet is? Daarbij kenmerkt het jodendom zich door uitsluiting; zij zijn de uitverkorenen. Volgens mij kan je je niet eens bekeren, als je niet van bepaald komaf bent.

[ Bericht 30% gewijzigd door Frutsel op 16-03-2017 11:04:42 ]
pi_169543347
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 19:44 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat bedoel je met op zoek? En waarom zou je twijfelen tussen jodendom en de islam, als Mohammed de laatste profeet is? Daarbij kenmerkt het jodendom zich door uitsluiting; zij zijn de uitverkorenen. Volgens mij kan je je niet eens bekeren, als je niet van bepaald komaf bent.

[..]

Been there, done that. Probeer het maar niet goed te praten.
Ik probeer niks goed te praten want ik heb niks goed te praten want ik heb nergens spijt van en ik schaam me nergens voor. Althans, niks van wat er in deze thread gezegd is 8-)
pi_169543981
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 19:44 schreef Hamzoef het volgende:
Wat bedoel je met op zoek? En waarom zou je twijfelen tussen jodendom en de islam, als Mohammed de laatste profeet is? Daarbij kenmerkt het jodendom zich door uitsluiting; zij zijn de uitverkorenen. Volgens mij kan je je niet eens bekeren, als je niet van bepaald komaf bent.
Nokken nou, ik ben de laatste profeet!!!
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  donderdag 16 maart 2017 @ 11:40:26 #5
3542 Gia
User under construction
pi_169566644
Er komen volkeren met diverse gebruiken naar het Westen. Zal de komende jaren alleen nog maar toenemen. Moeten we al die volkeren toestaan hun gebruiken te handhaven, ook als het hier niet 'normaal' is?

Dus, hoofddoekje, oranje gewaad, tulband, peniskoker, schoteltjes in de onderlip en oren, vreemde maskers en ga zo maar door.

Ik vind van niet. Waar het mag en kan, prima. Waar het niet wenselijk is of storend, niet.
pi_169572216
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:40 schreef Gia het volgende:
Er komen volkeren met diverse gebruiken naar het Westen. Zal de komende jaren alleen nog maar toenemen. Moeten we al die volkeren toestaan hun gebruiken te handhaven, ook als het hier niet 'normaal' is?
Ik vind 'normaal' niet eens een criterium. Het hele idee van individuele kledingvrijheid is hartstikke mooi, laat iedereen dragen wat die wil. Zakelijk is dan nog een ander verhaal.

Het probleem met hoofddoekjes en andere religieuze kledij is dat het helemaal niets te maken heeft met individuele keuzes en diversiteit. Integendeel, het doel van die kledij is om een idealogie, een collectief uit te dragen, en daar mag je wat mij betreft best beperkingen opleggen, juist in het kader van die individuele vrijheid.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169572310
Zag vanmiddag nog een jong meisje fietsen, ik schat zo'n 7 a 8 jaar oud, helemaal ingepakt met hoofddoek en al. Lijkt me toch geen vrijwillige religieuze keuze op zo'n leeftijd. Triest, zo anno 2017 in een vrij en liberaal land. Echt onbegrijpelijk dat zogenaamde feministen en progressieve mensen daar zo stil over zijn.
pi_169572523
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 17:24 schreef Homey het volgende:
ik schat zo'n 7 a 8 jaar oud, helemaal ingepakt met hoofddoek en al. Lijkt me toch geen vrijwillige religieuze keuze op zo'n leeftijd
Doen katholieken rond die leeftijd niet hun communie? Is dat ook geen vrijwillige religieuze keuze? Ik denk dat je je daar in vergist.
pi_169572706
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 17:38 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Doen katholieken rond die leeftijd niet hun communie? Is dat ook geen vrijwillige religieuze keuze? Ik denk dat je je daar in vergist.
Ach, maar dat is niet zichtbaar zal hij zeggen.

Ik heb jonge nichten van 6 tot 10 jaar die een hoofddoek dragen. Niks zielig aan hoor.
pi_169572876
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 17:24 schreef Homey het volgende:
Zag vanmiddag nog een jong meisje fietsen, ik schat zo'n 7 a 8 jaar oud, helemaal ingepakt met hoofddoek en al. Lijkt me toch geen vrijwillige religieuze keuze op zo'n leeftijd. Triest, zo anno 2017 in een vrij en liberaal land. Echt onbegrijpelijk dat zogenaamde feministen en progressieve mensen daar zo stil over zijn.
Ik zag nog gisteren een 4 jarig meisje in een korte broek op FB. Lijkt me toch geen vrijwillige religieuze keuze op zo'n leeftijd.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_169572888
Bonethugs is een racist. :(
pi_169572947
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 18:00 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ik zag nog gisteren een 4 jarig meisje in een korte broek op FB. Lijkt me toch geen vrijwillige religieuze keuze op zo'n leeftijd.
Kinderen hebben geen eigen keus. Het is maar wat jij ze als ouder aanleert en aanreikt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2017 18:03:39 ]
pi_169573210
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 18:03 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Kinderen hebben geen eigen keus. Het is maar wat jij ze als ouder aanleert en aanreikt.
Fijne les, dat meisjes zich op jonge leeftijd moeten bedekken omdat vrouwen 'vroeger' als handelswaar werden gezien.
pi_169573619
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 17:38 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Doen katholieken rond die leeftijd niet hun communie? Is dat ook geen vrijwillige religieuze keuze? Ik denk dat je je daar in vergist.
Dat is dan toch net zo ziek, stop met kinderen indoctrineren met welke religie dan ook.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169574621
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 18:39 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat is dan toch net zo ziek, stop met kinderen indoctrineren met welke religie dan ook.
Dat is geen indoctrineren. Kinderen moet vrijwillig hun communie doen, dit is niet verplicht. Hooguit geven ouders hun kinderen een handvat. Dat is wat anders dan indoctrineren.

Anders kan je alles wel indoctrineren gaan noemen. Dan is tegen je kind zeggen dat ze hun best moeten doen op school, of beleefd zijn tegen anderen ook indoctrineren.
pi_169574925
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 19:32 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat is geen indoctrineren. Kinderen moet vrijwillig hun communie doen, dit is niet verplicht. Hooguit geven ouders hun kinderen een handvat. Dat is wat anders dan indoctrineren.

Anders kan je alles wel indoctrineren gaan noemen. Dan is tegen je kind zeggen dat ze hun best moeten doen op school, of beleefd zijn tegen anderen ook indoctrineren.
Als het gaat om persoonlijke zaken en waarden als zingeving en/of ideologische fundamenten dan moet je je kinderen daar gewoon van vrijwaren. Religie is een persoonlijke zaak en moet het blijven, laat kinderen zelf kiezen als ze daar oud genoeg voor zijn.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  donderdag 16 maart 2017 @ 19:44:07 #17
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169574975
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 19:44 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

En waarom zou je twijfelen tussen jodendom en de islam, als Mohammed de laatste profeet is?

Wij van wc-eend :')
pi_169575061
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 19:42 schreef truthortruth het volgende:
Als het gaat om persoonlijke zaken en waarden als zingeving en/of ideologische fundamenten dan moet je je kinderen daar gewoon van vrijwaren. Religie is een persoonlijke zaak en moet het blijven, laat kinderen zelf kiezen als ze daar oud genoeg voor zijn.
Wie bepaalt wat oud genoeg is, ieder kind wordt als moslim geboren.
pi_169575167
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 19:47 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wie bepaalt wat oud genoeg is, ieder kind wordt als moslim geboren.
Zucht...... En dan niet snappen dat er weerstand tegen de islam is met dit soort idiote achterlijke gedachtegangen.... Er wordt geen enkel kind als moslim geboren, geen enkel. Dat is je allemaal aangeleerd. Think for yourself and question authority .
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169575193
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 19:51 schreef truthortruth het volgende:
r weerstand tegen de islam is met dit soort idiote achterlijke gedachtegangen.... Er wordt geen enkel kind als moslim geboren, geen enkel. Dat is je allemaal aangeleerd. Think for yourself and question authority .
Je geeft geen antwoord op de vraag. Wie bepaalt wat oud genoeg is?
pi_169575335
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 19:52 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op de vraag. Wie bepaalt wat oud genoeg is?
Dat zal per kind verschillen, aan de veilige kant zou mijn insteek zijn ga er eens over nadenken als je 18 wordt, dat is vroeg genoeg.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169576564
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 19:47 schreef Hamzoef het volgende:
ieder kind wordt als moslim geboren.
Dus ik ben als moslim geboren? :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_169576701
quote:
99s.gif Op donderdag 16 maart 2017 20:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dus ik ben als moslim geboren? :D
Correct. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169576874
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 20:50 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Correct. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen hersens genoeg hebben zodat ze in staat zijn om op fok een berichtje te plaatsen en tegelijkertijd dit soort idioterie kunnen geloven.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169577028
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 20:55 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen hersens genoeg hebben zodat ze in staat zijn om op fok een berichtje te plaatsen en tegelijkertijd dit soort idioterie kunnen geloven.
Ik denk dat ik misschien wel slimmer ben dan jij hoor.

Ik vind het juist heel bekrompen om te veronderstellen dat het aanhangen van een religie automatisch inhoudt dat je een laag iq hebt. Dit is ook heel makkelijk te weerleggen, er zijn tal van voorbeelden van religieuze, hoogbegaafde, wetenschappers.
pi_169577275
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 20:59 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik misschien wel slimmer ben dan jij hoor.

Ik vind het juist heel bekrompen om te veronderstellen dat het aanhangen van een religie automatisch inhoudt dat je een laag iq hebt. Dit is ook heel makkelijk te weerleggen, er zijn tal van voorbeelden van religieuze, hoogbegaafde, wetenschappers.
Ik zeg dan ook niet dat je niet slim bent, maar wel dat het een niet rationele gedachtegang is om dat soort dingen te geloven.
Tevens, het overgrote deel van de religieuze wetenschappers die er zijn en dat is logischerwijs al een minderheid, die geloven niet op die wijze in een hogere entiteit. Maar op een veel abstractere wijze, daar is onderzoek naar gedaan.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169577293
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 20:50 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Correct. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn optiek begint iedereen met een schone lei en wordt die van moslims snel volgescheten met allemaal haat en een ego dat groter is dan goed is voor iemand. Als Allah bestond had die lul allang verantwoording af moeten leggen voor al het lijden dat zijn volk is aangedaan.

Nee, het is niet te laat om terug te keren naar de schone lei.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_169577554
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:06 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik zeg dan ook niet dat je niet slim bent, maar wel dat het een niet rationele gedachtegang is om dat soort dingen te geloven.
Tevens, het overgrote deel van de religieuze wetenschappers die er zijn en dat is logischerwijs al een minderheid
Waarom is dat logisch? Omdat het atheïsme anno nu hoogtij viert? Goed, vergelijk de situatie dan eens met een eeuw geleden. Toen waren mensen nog veel religieuzer. Waren mensen toen minder slim? Volgens mij zijn daar geen aanwijzingen voor.

Daarbij hoeven we ons eigenlijk helemaal tot wetenschappers te beperken. Er is immers nog heel wat bandbreedte tussen "hersenen genoeg om een berichtje te plaatsen op een forum" en intelligent genoeg voor de wetenschap.

quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:06 schreef truthortruth het volgende:
Maar op een veel abstractere wijze, daar is onderzoek naar gedaan.
Kan je eens linken naar een aantal van die onderzoeken. En wat bedoel je met abstracte wijze? Abstract in de context van pragmatisch, of agnostisch?
pi_169577720
quote:
99s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:07 schreef bijdehand het volgende:
In mijn optiek begint iedereen met een schone lei
Juist, een schone lei. In tegenstelling tot bijvoorbeeld het Christendom, waar de erfzonde als uitgangspunt geldt.

quote:
99s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:07 schreef bijdehand het volgende:
en wordt die van moslims snel volgescheten met allemaal haat en een ego dat groter is dan goed is voor iemand.
Waar haal je die 'wijsheid' vandaan?
pi_169577853
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 20:55 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen hersens genoeg hebben zodat ze in staat zijn om op fok een berichtje te plaatsen en tegelijkertijd dit soort idioterie kunnen geloven.
Ik kan dat ook echt niet begrijpen..
pi_169577896
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:13 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Waarom is dat logisch? Omdat het atheïsme anno nu hoogtij viert? Goed, vergelijk de situatie dan eens met een eeuw geleden. Toen waren mensen nog veel religieuzer. Waren mensen toen minder slim? Volgens mij zijn daar geen aanwijzingen voor.

Daarbij hoeven we ons eigenlijk helemaal tot wetenschappers te beperken. Er is immers nog heel wat bandbreedte tussen "hersenen genoeg om een berichtje te plaatsen op een forum" en intelligent genoeg voor de wetenschap.
Het is logisch omdat je op rationele basis een idealogie zoals die 1500 jaar of langer geleden beschreven is anno nu niet serieus meer kan nemen. Dan moet je zoveel verwerpen of krom gaan redeneren dat er dus alleen nog dat abstracte concept overblijft.
quote:
Kan je eens linken naar een aantal van die onderzoeken. En wat bedoel je met abstracte wijze? Abstract in de context van pragmatisch, of agnostisch?
Abstract in de zin van niet de letterlijk beschreven god.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169578048
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:18 schreef Hamzoef het volgende:
Waar haal je die 'wijsheid' vandaan?
Kijk eens naar het midden oosten. Niet echt een bakermat van liefde he?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_169578362
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:24 schreef truthortruth het volgende:
Het is logisch omdat je op rationele basis een idealogie zoals die 1500 jaar of langer geleden beschreven is anno nu niet serieus meer kan nemen.
Spreek voor jezelf. Net zo goed als ik jou niet kan bewijzen dat er een god bestaat, kan jij mij het tegendeel niet bewijzen.

Maar goed, we dwalen af van het topic. Het gaat hier om het verbod op hooffdoekjes. Daarbij vind ik het niet relevant of je zelf wel of niet religieus bent. Bepalend
zou moeten zijn of anderen er last van hebben wanneer iemand, uit vrij wil, kiest voor een hijab.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2017 21:42:50 ]
pi_169578637
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Net zo goed als ik jou niet kan bewijzen dat er een god bestaat, kan jij mij het tegendeel niet bewijzen.
Ik hoef dat ook niet, de bewijslast ligt diegene die zeggen dat er een god is. Dat jij daar achteraan loopt kan ik niets aan doen, maar het zou wel netjes zijn om de kinderen met rust te laten totdat ze oud genoeg zijn.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  donderdag 16 maart 2017 @ 22:13:56 #35
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_169579789
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 19:47 schreef Hamzoef het volgende:

[..]
..., ieder kind wordt als moslim geboren.
_O-
Ik ben inmiddels overleden
pi_169579842
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:36 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf.
Aldus iemand die zegt dat iedereen als moslim wordt geboren. :')
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:03:14 #37
3542 Gia
User under construction
pi_169586642
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 17:38 schreef Hamzoef het volgende:
Doen katholieken rond die leeftijd niet hun communie? Is dat ook geen vrijwillige religieuze keuze? Ik denk dat je je daar in vergist.
Groot feest met heel veel kado's. Ja, dat doen ze graag.
Met het vormsel is het dan weer een ander verhaal. Klein feestje, niet de moeite waard. Veel ouders vinden dat niet meer nodig en voor de kinderen hoeft het ook niet. En ook dat is een eigen keuze.
Daarbij verandert de communie niets aan je looks of je kledingstijl.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:13 schreef Hamzoef het volgende:

Goed, vergelijk de situatie dan eens met een eeuw geleden. Toen waren mensen nog veel religieuzer. Waren mensen toen minder slim?

Niet minder intelligent, maar wel dom en volgzaam gehouden door de kerk.
En dat is bij de Islam anno nu niet anders. Moslims nemen klakkeloos voor waarheid aan wat in hun boekje staat, terwijl de Christenen anno nu tenminste voor zichzelf denken.
pi_169587677
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:13 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Waarom is dat logisch? Omdat het atheïsme anno nu hoogtij viert? Goed, vergelijk de situatie dan eens met een eeuw geleden. Toen waren mensen nog veel religieuzer. Waren mensen toen minder slim? Volgens mij zijn daar geen aanwijzingen voor.

Omdat dat via een logisch denkproces de enig mogelijke conclusie kan zijn. Verder is de waarheid niet democratisch. Met andere woorden, het is helemaal niet relevant hoeveel mensen in welke onzin geloven. Wij kunnen nu met zijn allen gaan geloven dat de aarde vierkant is, daar wordt hij echt niet minder rond van.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_169587705
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 19:47 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wie bepaalt wat oud genoeg is, ieder kind wordt als moslim geboren.
Nee, geen enkel kind wordt als moslim geboren. Sterker nog, er bestaan niet eens islamitische kinderen, alleen kinderen van islamitische ouders.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_169587947
Maar goed, ben benieuwd in hoeverre nu bedrijven vrouwen met hoofddoek gaan weren of verzoeken de hoofddoek af te zetten. Ik heb heel wat dames gesproken met hoofddoek en allen zeggen dat ze het niet zullen afzetten. Dan maar in de uitkering. Jullie vragen er toch echt om.

Op mijn werk zeggen ze niks over de hoofddoek. Nooit gedaan ook.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2017 11:37:50 ]
pi_169587957
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Maar goed, ben benieuwd in hoeverre nu bedrijven vrouwen met hoofddoek gaan weren of verzoeken de hoofddoek af te zetten. Ik heb heel wat dames gesproken met hoofddoek en allen zeggen dat ze het niet zullen afzetten. Dan maar in de uitkering. Jullie vragen er toch echt om.

Op mijn werk zeggen ze niks over de hoofddoek. Nooit gedaan ook.
Wie is "jullie"?
pi_169587972
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:38 schreef Homey het volgende:

[..]

Wie is "jullie"?
De staat, de bedrijven die meegaan in dit verbod. En vooral niet meer zeuren over de emancipatie van de moslimvrouw. Als dat ooit nog een keer aangehaald wordt..
pi_169587975
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dan maar in de uitkering. Jullie vragen er toch echt om.
Als je een uitkering hebt ben je verplicht jezelf in te zetten om werk te vinden. Als jij geen werk vind omdat je je weigert representatief te kleden kun je gekort worden, of kan de uitkering helemaal stopgezet worden.

Jullie vragen er toch echt om.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:40:09 #44
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169587988
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Maar goed, ben benieuwd in hoeverre nu bedrijven vrouwen met hoofddoek gaan weren of verzoeken de hoofddoek af te zetten. Ik heb heel wat dames gesproken met hoofddoek en allen zeggen dat ze het niet zullen afzetten. Dan maar in de uitkering. Jullie vragen er toch echt om.

Op mijn werk zeggen ze niks over de hoofddoek. Nooit gedaan ook.
Waarom moeten gelovigen altijd hun zin doordrukken... zo vermoeiend.

Sprookjes horen achter de voordeur te blijven.
pi_169587992
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

De staat, de bedrijven die meegaan in dit verbod. En vooral niet meer zeuren over de emancipatie van de moslimvrouw. Als dat ooit nog een keer aangehaald wordt..
Hoezo de staat? En we moeten nog maar zien hoeveel bedrijven deze regel in gaat voeren. Je reageert nogal overdreven en zwart-wit. Dat misplaatste slachtoffer voorkomen werkt niet meer.
pi_169587995
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Als je een uitkering hebt ben je verplicht jezelf in te zetten om werk te vinden. Als jij geen werk vind omdat je je weigert representatief te kleden kun je gekort worden, of kan de uitkering helemaal stopgezet worden.

Jullie vragen er toch echt om.
Nee hoor. Een hoofddoek is niet minder representatief en blijft op. :)
pi_169588009
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:40 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee hoor. Een hoofddoek is niet minder representatief en blijft op. :)
Je bent geen slachtoffer, ook al roep je dat van de daken. Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen keuzes.
pi_169588012
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:40 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom moeten gelovigen altijd hun zin doordrukken... zo vermoeiend.

Sprookjes horen achter de voordeur te blijven.
Wat wordt er doorgedrukt? Ik val niemand met mijn religie. Ik draag de hoofddoek ja, maar daarmee ben ik niemand tot last.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:42:30 #49
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169588025
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:40 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee hoor. Een hoofddoek is niet minder representatief en blijft op. :)
Gelukkig is het Europese Hof het daar niet mee eens.

Ik zou niet willen dat een familielid begraven zou worden (bijvoorbeeld) door een uitvaartondernemer met hoofddoek/keppeltje/andere religieuze uiting.

Dus ja dat heeft er zeker mee te maken.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:43:22 #50
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169588036
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:41 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat wordt er doorgedrukt? Ik val niemand met mijn religie. Ik draag de hoofddoek ja, maar daarmee ben ik niemand tot last.
Ik heb er last van, want ik wil niet met geloof te maken hebben in de publieke ruimte. Dat vind ik iets voor mensen thuis.
pi_169588056
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:40 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee hoor. Een hoofddoek is niet minder representatief en blijft op. :)
Dat bepaalt je werkgever of het bedrijf waar je solliciteer. Als uitkeringstrekker moet je solliciteren en vraagt je begeleider na hoe jij je gedroeg. Als dan blijkt dat jij weigert je hoofddoek af te zetten wordt je gekort. Dan kun je blijven sputteren dan het represantatief is, daar ga jij niet over.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_169588829
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat wordt er doorgedrukt? Ik val niemand met mijn religie. Ik draag de hoofddoek ja, maar daarmee ben ik niemand tot last.
Als je in je eentje of een beperkte groep dat zou doen niet. Ondertussen wordt het in bepaalde wijken tot norm verheven en zorgt het dus voor polarisatie.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169591603
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 12:31 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Als je in je eentje of een beperkte groep dat zou doen niet. Ondertussen wordt het in bepaalde wijken tot norm verheven en zorgt het dus voor polarisatie.
Maar daar heeft een ander toch niks mee te maken? Wat heb ik te maken met bepaalde wijken waar dat gebeurt?
  vrijdag 17 maart 2017 @ 15:00:02 #54
3542 Gia
User under construction
pi_169592065
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Maar goed, ben benieuwd in hoeverre nu bedrijven vrouwen met hoofddoek gaan weren of verzoeken de hoofddoek af te zetten. Ik heb heel wat dames gesproken met hoofddoek en allen zeggen dat ze het niet zullen afzetten. Dan maar in de uitkering. Jullie vragen er toch echt om.
Als je man een inkomen heeft, krijg je echt geen bijstand.
pi_169592070
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:00 schreef Gia het volgende:

[..]

Als je man een inkomen heeft, krijg je echt geen bijstand.
Waarom ga je er maar vanuit dat ik een man heb?
pi_169592084
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat bepaalt je werkgever of het bedrijf waar je solliciteer. Als uitkeringstrekker moet je solliciteren en vraagt je begeleider na hoe jij je gedroeg. Als dan blijkt dat jij weigert je hoofddoek af te zetten wordt je gekort. Dan kun je blijven sputteren dan het represantatief is, daar ga jij niet over.
Dat zien we dan wel.

Ik heb er gelukkig geen last van in mijn sector. Maar mocht het ooit zo zijn dan is dat misschien ook de stok achter de deur voor het starten van een eigen PR-bureau. :)

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2017 15:01:59 ]
pi_169592110
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:00 schreef Gia het volgende:

[..]

Als je man een inkomen heeft, krijg je echt geen bijstand.
Gehoord van mijn moslima collega dat veel moslimas vaak niet trouwen voor de Nederlandse wet, maar in de moskee, zodat ze meer geld krijgen van de overheid waar ze eigenlijk geen recht op hebben. Echt ziek.
pi_169592128
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:02 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Gehoord van mijn moslima collega dat veel moslimas vaak niet trouwen voor de Nederlandse wet, maar in de moskee, zodat ze meer geld krijgen van de overheid waar ze eigenlijk geen recht op hebben. Echt ziek.
Waarom alleen moslima's de schuld geven? Het zijn toch ook diezelfde mannen die hiermee instemmen en er debet aan zijn? In elk geval, die verhalen zijn er inderdaad, maar niet iedereen.
pi_169592151
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:03 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Waarom alleen moslima's de schuld geven? Het zijn toch ook diezelfde mannen die hiermee instemmen en er debet aan zijn? In elk geval, die verhalen zijn er inderdaad, maar niet iedereen.
Ik wilde niet alleen specifiek de moslima's de schuld geven. Ik vind het alleen geen stijl van de moslims. Zij (mijn collega) is er ook woest over.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 15:04:53 #60
3542 Gia
User under construction
pi_169592155
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:00 schreef Maghrebijnse het volgende:

Waarom ga je er maar vanuit dat ik een man heb?
Draait de wereld alleen om jou. Ik had de indruk dat jij doelde op moslimvrouwen in het algemeen. En de meesten hebben wel een man. Misschien jij (nog) niet. En tja, dan kun je recht hebben op een gekorte bijstand voor één persoon.
pi_169592166
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:04 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik wilde niet alleen specifiek de moslima's de schuld geven. Ik vind het alleen geen stijl van de moslims. Zij (mijn collega) is er ook woest over.
Het is ook geen stijl, maar zat Nederlanders die ook dit soort taferelen uithalen.
pi_169592178
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:05 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Het is ook geen stijl, maar zat Nederlanders die ook dit soort taferelen uithalen.
In Marokko?
pi_169592185
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Draait de wereld alleen om jou. Ik had de indruk dat jij doelde op moslimvrouwen in het algemeen. En de meesten hebben wel een man. Misschien jij (nog) niet. En tja, dan kun je recht hebben op een gekorte bijstand voor één persoon.
Ik ken de regels niet wat uitkering betreft, maar goed. Dat zal wel.

Ik vind het in elk geval geen fijne beslissing.
pi_169592193
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:06 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

In Marokko?
Oh, Nederlanders mogen dit soort achterbakse taferelen wel uithalen?
  vrijdag 17 maart 2017 @ 15:06:57 #65
3542 Gia
User under construction
pi_169592196
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:02 schreef TheJanitor het volgende:

Gehoord van mijn moslima collega dat veel moslimas vaak niet trouwen voor de Nederlandse wet, maar in de moskee, zodat ze meer geld krijgen van de overheid waar ze eigenlijk geen recht op hebben. Echt ziek.
Dan moet er maar eens snel sociale rechercheurs langsgaan. Maar goed. Die kerels hebben gewoon meerdere vrouwen, allemaal in de bijstand, zelf ook bijstand en daarnaast zwart klussen en een huis delen met meerdere mannen, die hetzelfde flikken.

Moet echt eens wat aan gedaan worden.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 15:09:10 #66
3542 Gia
User under construction
pi_169592248
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:05 schreef Maghrebijnse het volgende:

Het is ook geen stijl, maar zat Nederlanders die ook dit soort taferelen uithalen.
Nou, nee. Nederlanders hebben doorgaans niet meerdere vrouwen. En een kerkelijk huwelijk kan niet gesloten worden, zonder een wettelijk huwelijk.

Maar goed. Laat die moslims maar lekker alleen in de moskee trouwen, voor de Nederlandse wet ben je dan ongehuwd en daarmee heb je geen recht op, bijvoorbeeld, een nabestaandenpensioen.
pi_169592294
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:06 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh, Nederlanders mogen dit soort achterbakse taferelen wel uithalen?
Ik vind het altijd lulliger als je je niet gedraagt nadat je verhuisd bent naar een ander land.

En Nederlanders doen dit minder.
pi_169592352
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:11 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik vind het altijd lulliger als je je niet gedraagt nadat je verhuisd bent naar een ander land.

En Nederlanders doen dit minder.
He, maar dat zijn ook Nederlanders ( geboren in Nederland). Verder, is jouw uitspraak in tegenspraak met andere uitspraken van je waar je zegt dat wij allochtonen moeten integreren. Hoe kan je van ons verwachten te integeren als je ons anders behandelt?
pi_169592376
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:02 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Gehoord van mijn moslima collega dat veel moslimas vaak niet trouwen voor de Nederlandse wet, maar in de moskee, zodat ze meer geld krijgen van de overheid waar ze eigenlijk geen recht op hebben. Echt ziek.
In de moskee trouwen zonder eerst voor de Nederlandse wet te trouwen (burgerlijk huwelijk) mag sowieso al niet.

Daarnaast is getrouwd zijn volgens mij niet meer de norm om recht te hebben op een lagere uitkering, samenleven is voldoende. Als ze daar achterkomen, kan je jaren aan onterecht ontvangen uitkering terug gaan betalen.
pi_169592436
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:09 schreef Gia het volgende:

[..]

Nou, nee. Nederlanders hebben doorgaans niet meerdere vrouwen. En een kerkelijk huwelijk kan niet gesloten worden, zonder een wettelijk huwelijk.

Maar goed. Laat die moslims maar lekker alleen in de moskee trouwen, voor de Nederlandse wet ben je dan ongehuwd en daarmee heb je geen recht op, bijvoorbeeld, een nabestaandenpensioen.
Gaat niet om meerdere vrouwen. Vaak gewoon man getrouwd met één vrouw. Ken zat Hollanders die doen alsof ze gescheiden zijn, maar nog wel samenwonen.

Verder, het is duidelijk dat je niet weet waar jij over praat. Moskeeën en consulaten sluiten geen huwelijken meer af voor je met de Nederlandse trouwakte aan komt zetten. Terecht want veel naïeve vrouwen wordt de dupe van zo een huwelijk omdat ze geen gebruik kunnen makken van de huwelijkse rechten.
pi_169592559
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:14 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

He, maar dat zijn ook Nederlanders ( geboren in Nederland). Verder, is jouw uitspraak in tegenspraak met andere uitspraken van je waar je zegt dat wij allochtonen moeten integreren. Hoe kan je van ons verwachten te integeren als je ons anders behandelt?
Niet allemaal. En nee, is niet tegenstrijdig.
pi_169592574
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
Verder, het is duidelijk dat je niet weet waar jij over praat. Moskeeën en consulaten sluiten geen huwelijken meer af voor je met de Nederlandse trouwakte aan komt zetten. Terecht want veel naïeve vrouwen wordt de dupe van zo een huwelijk omdat ze geen gebruik kunnen makken van de huwelijkse rechten.
Jij weet dus niet waar je over praat. Het is zeer kort geleden aangetoond dat Nederlandse moskeeën daar dus wel aan meewerken.

http://www.sbs.nl/underco(...)polygame-huwelijken/

Sterker nog, ze zijn in het hele islamitische huwelijkscircuit gedoken. Een oproepje op een forum en een ontmoeting met een famillielid in de McDonalds en er was een huwelijkskandidaat.

Een door en door ziek wereldje.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_169592641
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik vind het in elk geval geen fijne beslissing.
Dat begrijp ik. Maar je hebt je er maar naar te schikken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_169592737
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Jij weet dus niet waar je over praat. Het is zeer kort geleden aangetoond dat Nederlandse moskeeën daar dus wel aan meewerken.

http://www.sbs.nl/underco(...)polygame-huwelijken/

Sterker nog, ze zijn in het hele islamitische huwelijkscircuit gedoken. Een oproepje op een forum en een ontmoeting met een famillielid in de McDonalds en er was een huwelijkskandidaat.

Een door en door ziek wereldje.
Somalische moskee. In elk geval is het bij Marokkaanse moskeeën al niet meer toegestaan. Zelfs als je volgens de Marokkaanse wet wil trouwen wordt er eerst gevraagd om de Nederlandse trouwakte. Geheel terecht. Hoeveel vrouwen zijn er wel niet de dupe geraakt van zo een illegale huwelijk waar de man alleen maar profijt van heeft. Deels ook de schuld van zo een vrouw. Dan vraag je er ook om.

Het zijn de mannen die hier van genieten. Moet inderdaad stoppen, maar niet vanwege de fraude ( dat gebeurt ook) maar omdat de vrouwen hier slecht uitkomen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2017 15:35:45 ]
pi_169592777
Ik begrijp sws niet waarom je je niet neutraal wil kleden op je werk.
Waarom houd je uitingen van je geloof niet lekker privé. Waar het hoort.
Make my day!
pi_169592787
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:25 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Niet allemaal. En nee, is niet tegenstrijdig.
Is het wel. Ik ben net zo Nederlands als jij. Althans zo moet ik me volgens jou voelen, maar vervolgens word ik wel anders behandeld bij een misstap dan een autochtoon.
pi_169592818
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat begrijp ik. Maar je hebt je er maar naar te schikken.
Of zoeken naar een baan waar je het wel kan ophouden. :D
pi_169592952
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:36 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]
maar vervolgens word ik wel anders behandeld bij een misstap dan een autochtoon.
Nee hoor.
Conscience do cost.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 16:32:26 #79
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_169593836
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Of zoeken naar een baan waar je het wel kan ophouden. :D
Idd. Afgezien van het issue dat je je geloof imho moet bedrijven achter je eigen voordeur, zie ik het probleem niet.

Wanneer het belang van een hoofddoek dermate groot is dat je zonder niet kunt/wilt functioneren, is zo'n baan (die dat niet toestaat) dus niet(s) voor jou.
Te vergelijken waarom iemand in NL om wat voor reden dan ook; wel/niet wil werken in jobs die eisen stellen zoals in vul maar in . . . . (slachterij, chauffeur, defensie, prostitutie, kerk, ziekenhuis....).

Voorgeschreven kleding en je voorkomen zien als discriminatie (laat staan rechtsongelijkheid) is het "maken" van een probleem om dan een selectief een excuserend probleem te gaan willen hebben.

Natuurlijk is er een risico dat "regels" oneigenlijk (zullen) worden gebruikt waarbij het er dan om gaat of dat echt zo is of zo wordt (in)gevoeld door betrokkene(n). In het eerste geval toets je of dat zo is, in het tweede geval verander je maar beter je zienswijze.

Wees blij met de vrijheid van keuze die altijd onvermoede consequenties zal hebben.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_169594828
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Maar daar heeft een ander toch niks mee te maken? Wat heb ik te maken met bepaalde wijken waar dat gebeurt?
Je doet er toch aan mee, wat ben je nou voor tokkie, we moeten er toch samen wat van maken.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169594991
quote:
Hoe kan je van ons verwachten te integeren als je ons anders behandelt?
_O- _O-
Conscience do cost.
pi_169597630
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:36 schreef agter het volgende:
Ik begrijp sws niet waarom je je niet neutraal wil kleden op je werk.
Waarom houd je uitingen van je geloof niet lekker privé. Waar het hoort.
Wat is neutraal? Ik vind bepaalde merkkleding bijvoorbeeld blijk geven van het volgen van een slaafse kapitalistische ideologie.

Ik denk er het mijne van, maar neem er geen aanstoot aan. Waarom dan wel aanstoot nemen aan een hoofddoekje?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2017 19:55:45 ]
pi_169604827
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 19:54 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat is neutraal? Ik vind bepaalde merkkleding bijvoorbeeld blijk geven van het volgen van een slaafse kapitalistische ideologie.

Ik denk er het mijne van, maar neem er geen aanstoot aan. Waarom dan wel aanstoot nemen aan een hoofddoekje?
Een individuele hoofddoek of welk ander kledingstuk is niks mee. Maar het is niet individueel, het is een uiting van een collectief een ideologie. Ik ben een groot voorstander van multicultureel, van diversiteit, maar dat is dit niet, dit is het tegendeel.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zaterdag 18 maart 2017 @ 11:36:22 #84
3542 Gia
User under construction
pi_169605670
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:02 schreef TheJanitor het volgende:

Gehoord van mijn moslima collega dat veel moslimas vaak niet trouwen voor de Nederlandse wet, maar in de moskee, zodat ze meer geld krijgen van de overheid waar ze eigenlijk geen recht op hebben. Echt ziek.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
die verhalen zijn er inderdaad, maar niet iedereen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
Moskeeën en consulaten sluiten geen huwelijken meer af voor je met de Nederlandse trouwakte aan komt zetten.
Hè?
Wat is het nou? Eerst zeg je dat niet iedereen dat doet. Gelukkig! En nu zeg je weer dat het helemaal niet gebeurt.

Dit kwam overigens ter sprake toen jij zei dat een moslimvrouw, die haar hoofddoek op wil houden, dan maar thuis blijft met een uitkering. En die krijg je niet als je een partner hebt die werkt.
pi_169605757
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 20:55 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen hersens genoeg hebben zodat ze in staat zijn om op fok een berichtje te plaatsen en tegelijkertijd dit soort idioterie kunnen geloven.
Dit soort dingen vraag ik mij ook al jaren af.

Net als sommige collega's die met uitspraken kunnen komen waaruit een negatief IQ blijkt en toch weten ze elke ochtend zich aan te kleden, te eten en kunnen ze zelfs een auto besturen om op het werk te komen, en ondertussen zijn ze dommer dan mensen die hier begeleiding bij krijgen.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_169605793
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 11:36 schreef Gia het volgende:

[..]

[..]

[..]

Hè?
Wat is het nou? Eerst zeg je dat niet iedereen dat doet. Gelukkig! En nu zeg je weer dat het helemaal niet gebeurt.

Dit kwam overigens ter sprake toen jij zei dat een moslimvrouw, die haar hoofddoek op wil houden, dan maar thuis blijft met een uitkering. En die krijg je niet als je een partner hebt die werkt.
Als je haar een tijdje volgt zul je merken dat ze bijzonder veel uit haar nek lult, maar ze doet dit op een manier waardoor mensen haar/hem serieus trachten te nemen. Geconfronteerd met leugens heeft hij/zij snel de neiging om dit met onzin recht te praten, of ontwijkend te reageren.

Wat mij betreft is ze een domme trol.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_169606023
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 11:45 schreef hottentot het volgende:

[..]

Als je haar een tijdje volgt zul je merken dat ze bijzonder veel uit haar nek lult, maar ze doet dit op een manier waardoor mensen haar/hem serieus trachten te nemen. Geconfronteerd met leugens heeft hij/zij snel de neiging om dit met onzin recht te praten, of ontwijkend te reageren.

Wat mij betreft is ze een domme trol.
Juist.
pi_169606121
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 10:13 schreef truthortruth het volgende:
Maar het is niet individueel, het is een uiting van een collectief een ideologie.
Dat zijn een minirok of bepaalde merkkleding net zo goed. En daar kraait geen haan naar.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 12:16:51 #89
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169606170
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 19:54 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat is neutraal? Ik vind bepaalde merkkleding bijvoorbeeld blijk geven van het volgen van een slaafse kapitalistische ideologie.

Ik denk er het mijne van, maar neem er geen aanstoot aan. Waarom dan wel aanstoot nemen aan een hoofddoekje?
Bedrijven die en dresscode hanteren nemen doorgaans ook aanstoot aan te opzichtige merken.

Leuk geprobeerd, om het merk van kleding op 1 lijn te zetten met een symbool van vrouwenonderdrukking.
&lt;signature here&gt;.
pi_169606190
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 12:16 schreef ExTec het volgende:
Leuk geprobeerd, om het merk van kleding op 1 lijn te zetten met een symbool van vrouwenonderdrukking.
Je doelt nu op de minirok neem ik aan? :o :D
pi_169606225
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 12:13 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat zijn een minirok of bepaalde merkkleding net zo goed. En daar kraait geen haan naar.
Welke ideologie hoor bij een minirok dan?

Overigens kan een vrouw echt niet overal in een minirok op het werk verschijnen zonder daar commentaar op te krijgen. Er kunnen binnen een bedrijf gewoon kledingvoorschriften gelden.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 12:21:42 #92
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169606232
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 12:17 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Je doelt nu op de minirok neem ik aan? :o :D
Nee, waar ik op doelde had ik gequote..?

En sinds wanneer worden vrouwen van jongs af aan geïndoctrineerd met het idee dat een minirok moet?
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 12:26:03 #93
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169606276
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 12:13 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat zijn een minirok of bepaalde merkkleding net zo goed. En daar kraait geen haan naar.
Ow, welke collectieven zijn dan vertegenwoordigd door deze resp. kledingstukken?
&lt;signature here&gt;.
pi_169607244
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 12:13 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat zijn een minirok of bepaalde merkkleding net zo goed. En daar kraait geen haan naar.
Onzin natuurlijk. Zet 100 vrouwen bij elkaar in een minirok of merkkleding en je hebt een complete diversiteit aan religies, culturen, politieke richtingen, idealogieen. Zet 100 vrouwen bij elkaar met een hoofddoek en je weet zeker dat 99 daarvan de islam volgen.

Dat is ook de domme fout van links Nederland, ik ben groot voorstander van diversiteit, maar de islam omarmen is niet diversiteit omarmen, integendeel.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169609677
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 11:36 schreef Gia het volgende:

[..]

[..]

[..]

Hè?
Wat is het nou? Eerst zeg je dat niet iedereen dat doet. Gelukkig! En nu zeg je weer dat het helemaal niet gebeurt.

Dit kwam overigens ter sprake toen jij zei dat een moslimvrouw, die haar hoofddoek op wil houden, dan maar thuis blijft met een uitkering. En die krijg je niet als je een partner hebt die werkt.
Nogmaals, het zal vast voorkomen, maar ook genoeg niet moslims die dit soort taferelen uithalen.

Verder ken ik de regels wat uitkering betreft niet. Ik dacht inderdaad dat je die ook krijgt als je getrouwd bent met een man die werkt. Dat is niet zo begreep ik.
pi_169609690
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 11:45 schreef hottentot het volgende:

[..]

Als je haar een tijdje volgt zul je merken dat ze bijzonder veel uit haar nek lult, maar ze doet dit op een manier waardoor mensen haar/hem serieus trachten te nemen. Geconfronteerd met leugens heeft hij/zij snel de neiging om dit met onzin recht te praten, of ontwijkend te reageren.

Wat mij betreft is ze een domme trol.
En dat zeg jij? Iedereen die jouw mening niet deelt is volgens jou een trol. Voel me dus vereerd.
pi_169609894
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:30 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nogmaals, het zal vast voorkomen, maar ook genoeg niet moslims die dit soort taferelen uithalen.

Verder ken ik de regels wat uitkering betreft niet. Ik dacht inderdaad dat je die ook krijgt als je getrouwd bent met een man die werkt. Dat is niet zo begreep ik.
En je mag ook niet verzwijgen dat je nog een huis of landgoed hebt in Turkije of Marokko (of een ander land). Daar zijn veel Turken en Marokkanen niet van op de hoogte en dat is dan ook regelmatig een reden om de uitkering terug te vorderen. Dat is wel een van de zaken die niet vaak voorkomt bij autochtone Nederlanders, maar dat is logisch.
pi_169610176
Ik twijfel nog om moslim te worden
pi_169611356
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:52 schreef fukforce het volgende:
Ik twijfel nog om moslim te worden
Nee, je keert terug, je bent als moslim geboren :D
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169611432
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:52 schreef fukforce het volgende:
Ik twijfel nog om moslim te worden
  zaterdag 18 maart 2017 @ 17:56:52 #101
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169611562
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 19:54 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat is neutraal? Ik vind bepaalde merkkleding bijvoorbeeld blijk geven van het volgen van een slaafse kapitalistische ideologie.

Ik denk er het mijne van, maar neem er geen aanstoot aan. Waarom dan wel aanstoot nemen aan een hoofddoekje?
Waarom neem jij aanstoot aan werkgevers die een religieneutrale werkplek wilen?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_169611666
Mij lijkt dat het een werkgever (laten we zeggen bijv. een communistische lobbygroep) vrij staat om van het personeel met klantcontact te eisen dat het geen opzichtige merkkleding draagt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2017 18:04:34 ]
pi_169611698
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
En dat zeg jij?
:Y
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  zaterdag 18 maart 2017 @ 18:16:02 #104
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169611843
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 18:04 schreef Igen het volgende:
Mij lijkt dat het een werkgever (laten we zeggen bijv. een communistische lobbygroep) vrij staat om van het personeel met klantcontact te eisen dat het geen opzichtige merkkleding draagt.
Lijkt mij ook. Sowieso moet je voorzichtig zijn met het toepassen van grondrechten op horizontaal niveau. Vinden moslims wellicht niet leuk, maar het zorgt er ook voor dat ze vrouwen, homo's en atheisten kunnen weigeren wanneer een moskee een vacature heeft voor een imampositie.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_169612001
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 18:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Sowieso moet je voorzichtig zijn met het toepassen van grondrechten op horizontaal niveau. Vinden moslims wellicht niet leuk, maar het zorgt er ook voor dat ze vrouwen, homo's en atheisten kunnen weigeren wanneer een moskee een vacature heeft voor een imampositie.
Hmmmmmm Imam, zo moeilijk lijkt me dat niet, waar kan ik me aanmelden.... Als anti theist in de moskee voortgaan in het gebed lijkt mij best een leuke uitdaging.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zaterdag 18 maart 2017 @ 19:57:54 #106
3542 Gia
User under construction
pi_169613609
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:30 schreef Maghrebijnse het volgende:

Nogmaals, het zal vast voorkomen, maar ook genoeg niet moslims die dit soort taferelen uithalen.

Verder ken ik de regels wat uitkering betreft niet. Ik dacht inderdaad dat je die ook krijgt als je getrouwd bent met een man die werkt. Dat is niet zo begreep ik.
WW wel, als je lang genoeg gewerkt hebt. Bijstand (aanvulling) krijg je alleen als je gezinsinkomen onder het minimum zit.
pi_169620773
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 11:36 schreef Gia het volgende:

[..]


[..]


[..]

Hè?
Wat is het nou? Eerst zeg je dat niet iedereen dat doet. Gelukkig! En nu zeg je weer dat het helemaal niet gebeurt.

Toevallig een item over vandaag bij EenVandaag.
http://binnenland.eenvand(...)angen_in_je_huwelijk
pi_169620979
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 19:44 schreef Hamzoef het volgende:
Wat bedoel je met op zoek? En waarom zou je twijfelen tussen jodendom en de islam, als Mohammed de laatste profeet is? Daarbij kenmerkt het jodendom zich door uitsluiting; zij zijn de uitverkorenen. Volgens mij kan je je niet eens bekeren, als je niet van bepaald komaf bent.
Probeer je nu de verschillen tussen 2 sprookjes uit te leggen ?
Not sure if serious :?

Volgens mij was Doornroosje de mooiste _O_
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 17:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ach, maar dat is niet zichtbaar zal hij zeggen.

Ik heb jonge nichten van 6 tot 10 jaar die een hoofddoek dragen. Niks zielig aan hoor.
80 jaar geleden zaten Duitse meisjes van die leeftijd in de Hitler jugend, dat was ook niet zielig en ook geheel vrijwillig zeker ?
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wat wordt er doorgedrukt? Ik val niemand met mijn religie. Ik draag de hoofddoek ja, maar daarmee ben ik niemand tot last.
Dat ben je wel.
Met die hoofddoek straal je uit dat je een radicale moslim bent een hekel hebt aan het Westen.
pi_169621277
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 18:16 schreef Morendo het volgende:

[..]

Lijkt mij ook. Sowieso moet je voorzichtig zijn met het toepassen van grondrechten op horizontaal niveau. Vinden moslims wellicht niet leuk, maar het zorgt er ook voor dat ze vrouwen, homo's en atheisten kunnen weigeren wanneer een moskee een vacature heeft voor een imampositie.
De regelgeving is niet tot stand gekomen vanwege de religieuze uiting van de christen en ook niet de joden ( waarom is dit verbod er dan niet al jareeeeen geleden gekomen), maar vanwege de uitingen van de moslims die nog enigzins waarde hechten aan hun geloof. Maar om het wettelijk mogelijk te maken en het ogenschijnlijk rechtvaardig te laten klinken wordt het op deze wijze gedaan. Dit is geen conspiracy theorie of iets dat verborgen is maar iets dat iedereen duidelijk ziet maar wie gaat de islam verdedigen in de huidige sfeer?

Wat is neutrale kleding? Wat atheïsten dragen? Atheïsme is net zo hard een ''geloof'' als het jodendom/christendom e.d. Het dragen van rokken door vrouwen is ook neutraal, want rokken staat voor vrouwen. Broeken weer voor mannen. Een stropdas is ook niet neutraal want dat dragen enkel mannen. Wat is neutrale kleding nogmaals?

We hebben het over de intolerantie in Europa, jij ontkent dit. Dus de kwestie dat de moslims/moslimlanden intolerant of niet zijn is geen relevante kwestie hier, het is pas relevant in een discussie als je toegeeft dat europa intolerant is tegenover moslims en dit komt door de ''intolerantie'' van moslims hier en dit is aan kritiek onderhevig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2017 03:06:37 ]
pi_169621293
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 01:47 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Probeer je nu de verschillen tussen 2 sprookjes uit te leggen ?
Not sure if serious :?

Volgens mij was Doornroosje de mooiste _O_

[..]

80 jaar geleden zaten Duitse meisjes van die leeftijd in de Hitler jugend, dat was ook niet zielig en ook geheel vrijwillig zeker ?

[..]

Dat ben je wel.
Met die hoofddoek straal je uit dat je een radicale moslim bent een hekel hebt aan het Westen.
En wie ben jij? Jij spreekt namens alle vrouwen met hoofddoeken? Je kent ze allemaal? Iedereen die een hoofddoek draagt, heeft volgens jou een hekel aan het Westen? Interessant hoor.

Ik kan je dus niet serieus nemen. Doei.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2017 03:10:43 ]
pi_169621774
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 03:10 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

En wie ben jij? Jij spreekt namens alle vrouwen met hoofddoeken? Je kent ze allemaal? Iedereen die een hoofddoek draagt, heeft volgens jou een hekel aan het Westen? Interessant hoor.

Ik kan je dus niet serieus nemen. Doei.
Hup, kopvod af en aan de slag!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169621789
Mooi, en nu nog het verbieden van visuele uitingen van geloof( kruisjes, hoofddoeken etc.) op openbare scholen.

Graag zou ik willen dat gelovigen tolerant zijn tegenover mijn kinderen, die ik express op een openbare school heb gedaan, zodat zij niet vergiftigd worden met één van de vele sprookjesboeken en uitingen daarvan. Gelovig zijn, niet bij mijn kinderen!
pi_169621802
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 08:28 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hup, kopvod af en aan de slag!
Die rijke vrouwen doen toch waar zijzelf zin in hebben. Dat hebben ze namelijk geleerd van hun rijke ouders.
pi_169621866
De tolerantie moet altijd van niet-gelovigen afkomen.
pi_169622025
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 01:47 schreef bluemoon23 het volgende:
Met die hoofddoek straal je uit dat je een radicale moslim bent een hekel hebt aan het Westen.
:') LOL.

Vind jij elke Christen die een kruisje op zijn nek draagt ook radicaal. :')

Het is noch radicaal, noch per se fundamentalistisch. Daarbij zijn fundamentalistisch en radicaal zeker niet het zelfde. Lees je eens in.

quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 08:28 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hup, kopvod af en aan de slag!
Doe eens gewoon normaal.
Behalve een hoop schuimbekkende islamofobe reacties is het me na 2 topics nog niet duidelijk waarom mensen tegen een Hijab zijn.

Het enige wat het doet, is dat het uiting geeft dat je een bepaalde religie aanhangt. Verder niets, er gaat geen dawah van uit. Het legt niets aan een ander op, en het belet een ander niet in zijn zijn.

Ergo, als je tegen het dragen van hoofddoekjes bent, ben je gewoon tegen de islam. Zeg dat dan gewoon, en draai er niet om heen. :{
pi_169622114
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 09:18 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

:') LOL.

Vind jij elke Christen die een kruisje op zijn nek draagt ook radicaal. :')

Het is noch radicaal, noch per se fundamentalistisch. Daarbij zijn fundamentalistisch en radicaal zeker niet het zelfde. Lees je eens in.

[..]

Doe eens gewoon normaal.
Behalve een hoop schuimbekkende islamofobe reacties is het me na 2 topics nog niet duidelijk waarom mensen tegen een Hijab zijn.

Het enige wat het doet, is dat het uiting geeft dat je een bepaalde religie aanhangt. Verder niets, er gaat geen dawah van uit. Het legt niets aan een ander op, en het belet een ander niet in zijn zijn.

Ergo, als je tegen het dragen van hoofddoekjes bent, ben je gewoon tegen de islam. Zeg dat dan gewoon, en draai er niet om heen. :{
Vraag? Overigens ik weet niet of jij een geloof aanhangt.

Stel ik heb een bedrijf, club of wat dan ook. Jij moet een keer bij mij langs komen, je kan er niet onderuit. Je weet dat mijn club, bedrijf helemaal niets met geloof te maken wil hebben. Ben jij dan zo tolerant om jouw keppeltje, kruisje, hoofddoekje af te doen om mij tegemoet te komen?
pi_169622169
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 09:28 schreef thekolere het volgende:

[..]

Vraag? Overigens ik weet niet of jij een geloof aanhangt.

Stel ik heb een bedrijf, club of wat dan ook. Jij moet een keer bij mij langs komen, je kan er niet onderuit. Je weet dat mijn club, bedrijf helemaal niets met geloof te maken wil hebben. Ben jij dan zo tolerant om jouw keppeltje, kruisje, hoofddoekje af te doen om mij tegemoet te komen?
Nogmaals, zolang iemand anders zijn geloof niet opdringt, heeft die andere dus niets met jouw geloof te maken, behalve dat ze kunnen zien dat je een bepaald geloof aanhangt.

Dat is wat anders dan iemand die collega's gaat proberen te bekeren, of iemand die constant over zijn geloof praat.
pi_169622229
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 09:34 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nogmaals, zolang iemand anders zijn geloof niet opdringt, heeft die andere dus niets met jouw geloof te maken, behalve dat ze kunnen zien dat je een bepaald geloof aanhangt.

Dat is wat anders dan iemand die collega's gaat proberen te bekeren, of iemand die constant over zijn geloof praat.
Ik als niet gelovige vind het ronduit beledigend dat iemand in mijn bedrijf rond loopt met religeuze uitingen. Niet alleen ik maar ook collega's. Wij willen niet geassocieerd worden met sprookjesboeken waarin staat dat homofilie, sex voor het huwelijk en niet gelovig zijn slecht is. Dat wij slechte mensen zijn.

Want eigenlijk wordt dat duidelijk gemaakt door een religeuze uiting. De gelovige met zijn kruis, keppel, hoofdoek zegt eigenlijk dat hij meer is dan een niet gelovige. En dat laat hij nog blijken ook door in mijn bedrijf, club niet zijn zichtbare religeuze uitingen af te doen. Dat is gewoon schijt hebben aan mijn mening.
pi_169622288
Ik las gisteren (in een artikel over nieuwe smileys in unicode) trouwens dat 70% van de moslima's sowieso geen hoofddoek draagt.
pi_169622309
Overigens andersom geldt hetzelfde. Moet ik een moskee in en er wordt van mijn verwacht dat ik mijn schoenen uit doe. Dan kan ik twee dingen doen. Niet naar binnen gaan of mijn schoenen uit doen. Dat heet respect voor elkaar opbrengen. Maar zoals ik al eerder schreef. Tolerantie komt altijd van niet gelovigen.
pi_169622356
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 09:53 schreef thekolere het volgende:
Overigens andersom geldt hetzelfde. Moet ik een moskee in en er wordt van mijn verwacht dat ik mijn schoenen uit doe. Dan kan ik twee dingen doen. Niet naar binnen gaan of mijn schoenen uit doen.
Dat vind ik een matige vergelijking. Er wordt bijvoorbeeld niet van je verlangd dat je wudu verricht alvorens je de Moskee betreedt.
pi_169622459
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 09:53 schreef thekolere het volgende:
Overigens andersom geldt hetzelfde. Moet ik een moskee in en er wordt van mijn verwacht dat ik mijn schoenen uit doe. Dan kan ik twee dingen doen. Niet naar binnen gaan of mijn schoenen uit doen. Dat heet respect voor elkaar opbrengen. Maar zoals ik al eerder schreef. Tolerantie komt altijd van niet gelovigen.
Je schoenen uit.

Maar niet dat je een reiniging doet, actief mee gaat bidden en ook even een preek meepakt.
pi_169622470
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 09:43 schreef thekolere het volgende:

[..]

Ik als niet gelovige vind het ronduit beledigend dat iemand in mijn bedrijf rond loopt met religeuze uitingen. Niet alleen ik maar ook collega's. Wij willen niet geassocieerd worden met sprookjesboeken waarin staat dat homofilie, sex voor het huwelijk en niet gelovig zijn slecht is. Dat wij slechte mensen zijn.

Want eigenlijk wordt dat duidelijk gemaakt door een religeuze uiting. De gelovige met zijn kruis, keppel, hoofdoek zegt eigenlijk dat hij meer is dan een niet gelovige. En dat laat hij nog blijken ook door in mijn bedrijf, club niet zijn zichtbare religeuze uitingen af te doen. Dat is gewoon schijt hebben aan mijn mening.

Jeetje wat een hoopje stront lees ik hier :)
pi_169623359
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:11 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Jeetje wat een hoopje stront lees ik hier :)
Want?
pi_169623452
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 09:53 schreef thekolere het volgende:
Overigens andersom geldt hetzelfde. Moet ik een moskee in en er wordt van mijn verwacht dat ik mijn schoenen uit doe. Dan kan ik twee dingen doen. Niet naar binnen gaan of mijn schoenen uit doen. Dat heet respect voor elkaar opbrengen. Maar zoals ik al eerder schreef. Tolerantie komt altijd van niet gelovigen.
Als ik kijk naar zaken als homohuwelijk valt het wel mee en tolereren gelovigen ook erg veel.
  zondag 19 maart 2017 @ 11:40:52 #126
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_169623545
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 03:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
Atheïsme is net zo hard een ''geloof'
Ja. Atheïsten geloven er heilig in dat er geen Goden bestaan en dat alle religies cirkelredenaties zijn gebaseerd op wensdenken, en systemen om controle op mensen uit te oefenen.

Heilige boek van de Atheïsten:



Heilig teken van de Atheïsten:



Heilig gebouw van de Atheïsten:

Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_169623875
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 03:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik kan je dus niet serieus nemen. Doei.
Jij gelooft in een sprookje, en dan ook nog eens een haatdragend gewelddadig sprookje.
Ik kan je dus niet serieus nemen. Doei.
pi_169623979
Wat dachten de Erdoganisten en ISIS-sympathisanten dan? Kom, laat ik eens de hand die mij en mijn familie voedt vol pissen en schijten en dan ook nog verlangen dat ze alles doet wat ik verlang.

Ze zijn een schande voor de Islam.
pi_169624029
quote:
7s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ja. Atheïsten geloven er heilig in dat er geen Goden bestaan en dat alle religies cirkelredenaties zijn gebaseerd op wensdenken, en systemen om controle op mensen uit te oefenen.

Heilige boek van de Atheïsten:

[ afbeelding ]

Heilig teken van de Atheïsten:

[ afbeelding ]

Heilig gebouw van de Atheïsten:

[ afbeelding ]
Ze zijn anders net zo vervelend als Jehova's en hun bekeringsdrang en arrogantie.
pi_169624043
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat dachten de Erdoganisten en ISIS-sympathisanten dan? Kom, laat ik eens de hand die mij en mijn familie voedt vol pissen en schijten en dan ook nog verlangen dat ze alles doet wat ik verlang.

Ze zijn een schande voor de Islam.
Wat heeft het uitsluiten van een hoofddoek daarmee te maken
pi_169624116
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:10 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat heeft het uitsluiten van een hoofddoek daarmee te maken
Zonder de agressieve, segregatie bevorderende handelingen van Erdoganisten en ISIS-sympathisanten, zou bijna niemand er een probleem mee hebben gehad dat vrouwen een hoofddoek om willen doen. De hoofddoek is willens en wetens misbruikt als politiek statement.
pi_169624698
quote:
7s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ja. Atheïsten geloven er heilig in dat er geen Goden bestaan en dat alle religies cirkelredenaties zijn gebaseerd op wensdenken, en systemen om controle op mensen uit te oefenen.

Heilige boek van de Atheïsten:

[ afbeelding ]

Heilig teken van de Atheïsten:

[ afbeelding ]

Heilig gebouw van de Atheïsten:

[ afbeelding ]
Reageer je ook nog even op de rest van het bericht?

Atheïsme is wel degelijk een geloof. Het geloof dat er geen God bestaat. De geloofsleer bestaat en uit zich voornamelijke in "leef je leven zoals jij dat wilt, doe alles waar je je goed bij voelt, want je hoeft toch geen rekenschap af te leggen aan een Godheid wanneer je doodgaat."

En dan kan je heel hard roepen dat dat niet zo is, maar in handelen en denken is het net zozeer een geloof als ieder ander geloof. Let daarbij wel op dat het GEEN RELIGIE is! Want een religie kent wel rituelen, verplicht groepshandelen en dogma's in tegenstelling tot een Geloof die dat dan weer niet heeft.

Dus, nogmaals wat doen we daar dan mee? Behoort het dragen van broeken tot het atheïsme? In dat geval moeten we dat dus ook verbieden. Vragen, vragen en nog eens vragen.
pi_169624767
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 08:28 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hup, kopvod af en aan de slag!
Ik werk met de hoofddoek. Die ik nooit zal afdoen voor een stelletje islamhaters. Laat dat duidelijk zijn.
pi_169625082
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:48 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Atheïsme is wel degelijk een geloof. Het geloof dat er geen God bestaat.
Dan ben jij ook atheïst. Je ontkent immers het bestaan van duizenden goden.
Conscience do cost.
pi_169625466
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:03 schreef ems. het volgende:

[..]

Dan ben jij ook atheïst. Je ontkent immers het bestaan van duizenden goden.
Is dat het enige wat je te zeggen hebt na mijn uitleg?

Noem mij zoals je me wil noemen. Ik lig daar niet wakker van. Feit is dat atheïsme wel degelijk een geloof is.
pi_169625510
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:03 schreef ems. het volgende:

[..]

Dan ben jij ook atheïst. Je ontkent immers het bestaan van duizenden goden.
Dan ben jij ook gelovig, je gelooft immers in iets.
  zondag 19 maart 2017 @ 13:24:01 #137
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_169625538
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
Atheïsme is wel degelijk een geloof.
En geen postzegels verzamelen is wel degelijk een hobby.

quote:
Het geloof dat er geen God bestaat.
Nee. Nee. Nee.

Het is een gebrek aan geloof in een God. Het verschil is niet zo heel erg technisch.
Ik ga naar huis.
pi_169625558
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:50 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik werk met de hoofddoek. Die ik nooit zal afdoen voor een stelletje islamhaters. Laat dat duidelijk zijn.
Je wilt natuurlijk geen blauw oog door je man of voor vieze kankerhoer worden uitgescholden door je 12-jarige neefje.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169625631
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:20 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Is dat het enige wat je te zeggen hebt na mijn uitleg?

Noem mij zoals je me wil noemen. Ik lig daar niet wakker van. Feit is dat atheïsme wel degelijk een geloof is.
Ik vind jou stoer ;(
pi_169625650
quote:
7s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:24 schreef nietzman het volgende:

[..]

En geen postzegels verzamelen is wel degelijk een hobby.

[..]

Nee. Nee. Nee.

Het is een gebrek aan geloof in een God. Het verschil is niet zo heel erg technisch.
Als het verzamelen van postzegels de norm is geworden op woensdagmiddag kan ik mij voorstellen dat het een hobby is om het niet te doen. :7
pi_169626067
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Je wilt natuurlijk geen blauw oog door je man of voor vieze kankerhoer worden uitgescholden door je 12-jarige neefje.
Ik heb geen man en ook geen 12-jarige neefje. Verder heb ik ouders die het zelf verassend vonden dat ik de hoofddoek ben gaan dragen. Ongelofelijk he? Dat iemand vrijwillig voor een hoofddoek kiest?
pi_169626164
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 09:18 schreef Hamzoef het volgende:
Behalve een hoop schuimbekkende islamofobe reacties is het me na 2 topics nog niet duidelijk waarom mensen tegen een Hijab zijn.

Het enige wat het doet, is dat het uiting geeft dat je een bepaalde religie aanhangt. Verder niets, er gaat geen dawah van uit. Het legt niets aan een ander op, en het belet een ander niet in zijn zijn.

Ergo, als je tegen het dragen van hoofddoekjes bent, ben je gewoon tegen de islam. Zeg dat dan gewoon, en draai er niet om heen. :{
Geen bek vol met schuim hier, maar ik heb je al redenen gegeven, dat je kiest ze te negeren moet je zelf weten, maar doe niet alsof ze er niet zijn met je minirokjes. En ja, ik ben antireligieus (niet anti gelovig), dus ook anti islam.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169626232
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik heb geen man en ook geen 12-jarige neefje. Verder heb ik ouders die het zelf verassend vonden dat ik de hoofddoek ben gaan dragen. Ongelofelijk he? Dat iemand vrijwillig voor een hoofddoek kiest?
Daarbij negerend al die vrouwen die er niet vrijwillig voor kunnen en mogen kiezen, maar dat zal jou aan je kont roesten.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zondag 19 maart 2017 @ 13:56:31 #144
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169626272
Wat de immer hysterische moslims in dit topic maar niet lijken te snappen is dat het HvJ werkgevers niet verplicht om een religieneutrale werkplek in te richten, maar aan werkgevers zelf de keuze laat.

Net zoals de islamitische school en moskee juist mogen eisen dat je religieus bent.

Vrijheid blijft voor mohameddanen een moeilijk concept. Vrijheid geven althans. Vrijheid nemen lukt doorgaans wel aardig....
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_169626277
quote:
7s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:24 schreef nietzman het volgende:

[..]

En geen postzegels verzamelen is wel degelijk een hobby.

[..]

Nee. Nee. Nee.

Het is een gebrek aan geloof in een God. Het verschil is niet zo heel erg technisch.
Je kunt net zoals bij hobby's er meerdere geloven op nahouden. Het één hoeft het ander namelijk niet uit te sluiten. Het atheïsme wil niet zeggen dat het meteen een religie is, waarbij je iets behoeft te doen. Het gaat er om dat JE GELOOFT (er van overtuigd bent = idee/geloof) dat God (pertinent) niet bestaat, ONDANKS het jou (zoals bij traditionele gelovigen) aan empirisch bewijs ontbreekt!

Dat kan je wel 'weer moe worden' en blijven herhalen dat dat niet zo is, het verandert echter niets aan de situatie dat het wel degelijk een geloof is. Al kom je met duizend manke vergelijkingen.
  zondag 19 maart 2017 @ 14:17:49 #146
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169626909
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:50 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik werk met de hoofddoek. Die ik nooit zal afdoen voor een stelletje islamhaters. Laat dat duidelijk zijn.
Zie hier het voorbeeld van 'integratie'.

Een hoofddoek hoort hier niet in de openbare ruimte. Intolerant tegen intolerantie. En een hoofddoek is een symbool van een haatideologie die niets anders accepteert dan het eigen.
Dat straal je uit met zo'n ding op je kop.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_169627040
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Zie hier het voorbeeld van 'integratie'.

Een hoofddoek hoort hier niet in de openbare ruimte. Intolerant tegen intolerantie. En een hoofddoek is een symbool van een haatideologie die niets anders accepteert dan het eigen.
Dat straal je uit met zo'n ding op je kop.
Leer het verschil tussen integratie en assimilatie.

Verder gaat de uitspraak niet over de openbare ruimte en koppelt daar geen concrete uitgangspunt aan, maar stelt dat de werkgever het zelf mag beslissen.Nog steeds getraumatiseerd dat Fatima wel een hoofddoek mocht dragen en jij geen pet in de klas?
  zondag 19 maart 2017 @ 14:27:02 #148
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_169627114
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
Het gaat er om dat JE GELOOFT (er van overtuigd bent = idee/geloof) dat God (pertinent) niet bestaat,
Neehee. Ik heb een gebrek aan geloof in het wel bestaan van God. Is iets anders.

Niet geloven dat Goden bestaan is niet hetzelfde als geloven dat Goden niet bestaan.

quote:
AN ATHEIST'S YELLOW SHIRT
Do you believe that I am wearing a yellow shirt?

To put the question more technically, do you believe the proposition "Austin is wearing a yellow shirt" is true? It's a simple question where the meanings of all the terms are relatively straightforward, so there shouldn't be any issue with comprehension. There are lots of people wearing yellow shirts every day, so there is no issue with logical or physical impossibility.

The biggest problem is ignorance: you really have no way of knowing what I am wearing right now. I might not even be wearing a shirt, never mind a yellow one. There's just no reasonable basis for you to believe that I am wearing a yellow shirt. You should believe that it's possible that I'm wearing a yellow shirt, and you might reasonably believe that I sometimes wear a yellow shirt, but you shouldn't believe that I am wearing one right now.

By the same token, though, you also shouldn't believe that the proposition "Austin is wearing a yellow shirt" is false. Your ignorance of what I am wearing should prevent you from denying this proposition the same way it prevents you from affirming it. As you can see, not believing that this proposition is true isn't the same as believing the proposition is not true: not affirming that I am wearing a yellow shirt doesn't entail denying that I am wearing a yellow shirt.

This describes the most basic level of disbelief: you don’t actively believe my claim, but you don’t deny it either. Many atheists take this position with respect to theistic claims when those claims are too vague or incoherent to adequately evaluate. Obviously such claims don’t merit rational belief, but there simply isn’t enough substance to say anything more about them.
https://www.thoughtco.com/not-believing-vs-believing-249807
Ik ga naar huis.
pi_169627312
Street dance battle

:7 _O_

Ik mis Turkije ;(

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2017 14:37:48 ]
  zondag 19 maart 2017 @ 14:38:45 #150
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_169627370
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
Atheïsme is wel degelijk een geloof. Het geloof dat er geen God bestaat.
Dat is dus geen geloof. Er zijn geen objectieve argumenten om aan te nemen dat er goden zijn, dus neem ik niet aan dat ze er zijn. Dus ben ik geen gelovige. Een ander neemt in dezelfde situatie wel aan dat er Goden zijn. Die mensen zijn domme geïndoctrineerde gelovigen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 19 maart 2017 @ 14:40:09 #151
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_169627407
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
Je kunt net zoals bij hobby's er meerdere geloven op nahouden. Het één hoeft het ander namelijk niet uit te sluiten. Het atheïsme wil niet zeggen dat het meteen een religie is, waarbij je iets behoeft te doen. Het gaat er om dat JE GELOOFT (er van overtuigd bent = idee/geloof) dat God (pertinent) niet bestaat, ONDANKS het jou (zoals bij traditionele gelovigen) aan empirisch bewijs ontbreekt!
Niet aannemen dat er iets is zonder bewijs is alleen maar logisch. Dat is een totaal ander uitgangspunt dan zonder bewijs geloven dat er wel iets is.

Maar gelovigen snappen dat niet.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_169627422
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:20 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Is dat het enige wat je te zeggen hebt na mijn uitleg?
Je bedoelt je vreemde mening.
quote:
Noem mij zoals je me wil noemen. Ik lig daar niet wakker van. Feit is dat atheïsme wel degelijk een geloof is.
Feit is dat je geen idee hebt waar de fuck je over praat.
quote:
11s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dan ben jij ook gelovig, je gelooft immers in iets.
Nee, ik geloof in niets.
Conscience do cost.
pi_169627475
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:40 schreef ems. het volgende:

Nee, ik geloof in niets.
Iedereen gelooft in iets.

Maar goed wtf heeft dat met dit topic te maken. Het gaat toch om hoofddoeken en het dragen daarvan op werk.
pi_169627503
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Iedereen gelooft in iets.
Aparte aanname.
quote:
Maar goed wtf heeft dat met dit topic te maken. Het gaat toch om hoofddoeken en het dragen daarvan op werk.
True. Goede zaak dat. Of iig, het lijkt me niet meer dan logisch dat een werkgever kan bepalen of dat wel of niet gedragen wordt. Uitzonderingen voor uitgerekend zoiets als geloof lijkt me nogal krom.
Conscience do cost.
  zondag 19 maart 2017 @ 14:44:46 #155
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_169627511
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Iedereen gelooft in iets.
Daar geloof ik niets van.
quote:
Maar goed wtf heeft dat met dit topic te maken. Het gaat toch om hoofddoeken en het dragen daarvan op werk.
Het dragen van een hoofddoek is niet noodzakelijk, dus kan de werkgever dat gewoon verbieden als dat niet bij de functie of in de bedrijfscultuur past.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_169627536
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:44 schreef ems. het volgende:

[..]

Aparte aanname.

[..]

True. Goede zaak dat. Of iig, het lijkt me niet meer dan logisch dat een werkgever kan bepalen of dat wel of niet gedragen wordt. Uitzonderingen voor uitgerekend zoiets als geloof lijkt me nogal krom.
Vrije markt, dus de werkgever moet idd zelf kunnen bepalen, hetzelfde met als een schoonmaakster van de moskee niet te 'sexy' gekleed mag zijn, moet kunnen.
pi_169627559
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vrije markt, dus de werkgever moet idd zelf kunnen bepalen, hetzelfde met als een schoonmaakster van de moskee niet te 'sexy' gekleed mag zijn, moet kunnen.
Jammer dat ze niet heel consequent zijn daarin en dat ze nog steeds een speciale gestapo op cafés afsturen om te kijken of men er niet rookt ;(
Conscience do cost.
  zondag 19 maart 2017 @ 14:48:29 #158
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169627590
quote:
7s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Het dragen van een hoofddoek is niet noodzakelijk, dus kan de werkgever dat gewoon verbieden als dat niet bij de functie of in de bedrijfscultuur past.
http://mensenrechten.nl/o(...)n-nadere-toelichting

Dit Nederlandse hobbyistenclubje is het er trouwens nog steeds niet mee eens.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_169627596
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Jammer dat ze niet heel consequent zijn daarin en dat ze nog steeds een speciale gestapo op cafés afsturen om te kijken of men er niet rookt ;(
En dan nog torenhoge accijnzen ook nog eens :(
pi_169627622
quote:
9s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En dan nog torenhoge accijnzen ook nog eens :(
6 euro voor een paar druppels whisky :'(

Maargoed, accijns moeten dan ook zo snel mogelijk het land uit.
Conscience do cost.
pi_169627654
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:40 schreef ems. het volgende:

[..]

Je bedoelt je vreemde mening.

[..]

Feit is dat je geen idee hebt waar de fuck je over praat.

[..]

Nee, ik geloof in niets.
Misschien is het voor gelovigen gewoon onmogelijk voor te stellen dat er ook mensen zijn die zich daar niet mee bezig houden..

Daarnaast is het wmb prima dat Atheïsme hier een geloof wordt genoemd, het is in ieder geval geen godsdienst en in veel gevallen ook geen religie (afhankelijk van de gebruikte definitie). Het Atheïsme heeft dan ook geen bijbehorende algemeen herkenbare uiterlijke kenmerken (nee, ook het dragen van een broek is dat niet) die op de werkvloer verboden kunnen worden.
pi_169627658
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:50 schreef ems. het volgende:

[..]

6 euro voor een paar druppels whisky :'(

Maargoed, accijns moeten dan ook zo snel mogelijk het land uit.
Serieus? ( ik drink zelf niet ben daarom niet bekend met de prijzen ). Godsamme van die prijzen ga je meer drinken uit depressie. :')
pi_169627900
quote:
10s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:48 schreef Morendo het volgende:

[..]

http://mensenrechten.nl/o(...)n-nadere-toelichting

Dit Nederlandse hobbyistenclubje is het er trouwens nog steeds niet mee eens.
Nee, maar dat clubje heeft wel eens vaker als oordeel gehad dat het dragen van een hoofddoek ergens niet verboden mocht worden, terwijl dat later door de rechter anders werd beslist.
Dat geldt ook voor zaken waarbij iemand op het werk weigerde mensen van het andere geslacht de hand te schudden. Het CvRM ziet 'vrijheid van godsdienst' is bepaalde gevallen een stuk breder dan de rechter.
pi_169628037
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:03 schreef ems. het volgende:

[..]

Dan ben jij ook atheïst. Je ontkent immers het bestaan van duizenden goden.
Lol.
pi_169628063
quote:
10s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Serieus? ( ik drink zelf niet ben daarom niet bekend met de prijzen ). Godsamme van die prijzen ga je meer drinken uit depressie. :')
Houden zo :P In de winkel is alcohol nog best te doen maar in uitgaansgelegenheden stijgen de prijzen makkelijk met 300%. Zeker bij sterke drank wordt je echt keihard afgezet.
Conscience do cost.
pi_169628069
Maghrebijnse soms snap ik wel dat iemand als jij op Denk heeft gestemd. Vnml na het lezen van de nws reacties van een stel rare.
  zondag 19 maart 2017 @ 15:12:02 #167
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169628251
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:05 schreef Stimorol- het volgende:
Maghrebijnse soms snap ik wel dat iemand als jij op Denk heeft gestemd. Vnml na het lezen van de nws reacties van een stel rare.
Dat snap ik ook wel. De moslimbroeders van Denk zien het liefst dat alle vrouwen een hoofddoekje dragen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_169628613
quote:
14s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:12 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel. De moslimbroeders van Denk zien het liefst dat alle vrouwen een hoofddoekje dragen.
Bron? Of roep je zomaar wat?
  zondag 19 maart 2017 @ 15:32:27 #169
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169628664
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:30 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Bron? Of roep je zomaar wat?
Dat geloof ik nou eenmaal.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_169628876
quote:
10s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:32 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat geloof ik nou eenmaal.
Je roept dus zomaar wat, niet geheel verrassend, maar toch 'fijn' om te constateren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2017 15:41:39 ]
pi_169628917
Nu nog moskeeën verbieden *O*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169628943
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:05 schreef Stimorol- het volgende:
Maghrebijnse soms snap ik wel dat iemand als jij op Denk heeft gestemd. Vnml na het lezen van de nws reacties van een stel rare.
Waarom snap je dat? Ik heb op DENK gestemd vanwege mijn onvrede. Ben het niet altijd eens met de heren van de partij, maar voor was dit de enige optie omdat het de enige partij is die raakvlakken heeft met mijn idealen, normen en waarden.

Erger me kapot aan het feit dat islamhaat maar ontkent wordt. De Indepent plaatste een paar dagen terug een artikel waarin heel treffend staat dat Europa bezig is met islamhaat in de wet- en regelbegeving te implementeren. En het wordt alleen maar erger. Erger me kapot aan het feit dat haat van moslims jegens homo's, vrouwen of ongelovigen gelooft wordt, maar als ik hier als moslima vertel dat ik in het dagelijks leven geconfronteerd word met islamhaat dan gelooft men dat niet en is het een hoax. Dat zijn de zogenaamde 'liberalen' die pleiten voor het afschaffen van de hoofddoek omdat het vrouwonvriendelijk is maar verder geen notie nemen van haat naar mij als vrouw toe. Blijkbaar springen die semi-democraten pas voor je in het bres als je voldoet aan hun eisen en zijn ze minder liberaal dan ze zelf doen voorkomen.

Gisteren kwam ik een oude buurman tegen met zijn kinderen. Zijn zoontje vroeg me uit het niets: ben jij in Syrië geboren? De buurman wist van schaamte niet meer naar me te kijken en deed zijn hand op de mond. Ik weet dat die buurman op PVV gestemd heeft, want daar hadden we een maand terug nog een gesprek over, maar schijnbaar hoort dit klein jongetje dingen als moslims, Syrië en hoofddoeken thuis vallen. Zo een jongen weet niets en hoort dit soort dingen niet van zijn ouders te horen. Die ziet een vrouw met hoofddoek en denkt daarmee dat ik geboren ben in Syrië omdat dit is wat hij van zijn ouders hoort.

Gisteren kwamen een oud koppeltje op me aflopen die mijn broek (spijkerbroek met overal parels erop, jaja) mooi vonden. In het scheef Engels probeerden ze te zeggen dat mijn broek zo geweldig is. Dank u meneer en mevrouw repliceerde ik. Oh, je spreekt Nederlanders zeiden ze verbaasd. Ja, ik spreek inderdaad Nederlands. Daarna wel een leuk gesprek gehad, maar toch... dat blijkbaar sommige mensen al zo ver gaan door te denken dat vrouwen met een hoofddoek geen Nederlands spreken?

Maar goed, in mijn gemeente is dan ook de PVV als grootste uit de bus gekomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2017 15:45:39 ]
pi_169628994
quote:
14s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:12 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel. De moslimbroeders van Denk zien het liefst dat alle vrouwen een hoofddoekje dragen.
Wat is het verschil met een partij dat het liefst alle vrouwen zonder hoofddoek willen zien? Net zo erg, nietwaar.
pi_169629054
Nergens worden dan ook regels gemaakt specifiek tegen moslims. Dat dat wel het geval zou zijn is een typisch voorbeeld van de slachtofferrol.

quote:
Zijn zoontje vroeg me uit het niets: ben jij in Syrië geboren?
Godverdomme zeg wat een klein kutjoch! Heb je hem meteen geschopt voor deze grove belediging?

:') En wederom een goed voorbeeld van bovenstaande dus. Beledigd zijn om niets.
Conscience do cost.
pi_169629127
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:43 schreef Ali_boo het volgende:
Nu nog moskeeën verbieden *O*
Kijk eens:

“Zij wensen het Licht van Allah (Islam) door hun mond te doven,
maar Allah belet dit. Hij zal Zijn licht vervolmaken,
zelfs al mogen de ongelovigen er een afkeer van hebben”.
[al-Qur’an 9:32]

“Hun voorbeeld is zoals van iemand die met zijn mond richting de zon en de maan blaast, hopend dat het licht daarvan uit zal gaan. Zo’n iemand zal nooit zijn doel bereiken!” [ Tafsir Ibn Kathir , 9/32 ]
pi_169629128
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:50 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik werk met de hoofddoek. Die ik nooit zal afdoen voor een stelletje islamhaters. Laat dat duidelijk zijn.
:')
Zijn er in islamitische landen als Turkije en Marokko ook zoveel islamhaters dan?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_169629130
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:48 schreef ems. het volgende:
Nergens worden dan ook regels gemaakt specifiek tegen moslims. Dat dat wel het geval zou zijn is een typisch voorbeeld van de slachtofferrol.

[..]

Godverdomme zeg wat een klein kutjoch! Heb je hem meteen geschopt voor deze grove belediging?

:') En wederom een goed voorbeeld van bovenstaande dus. Beledigd zijn om niets.
De familie eer moet nu gered worden O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169629132
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:48 schreef ems. het volgende:
Nergens worden dan ook regels gemaakt specifiek tegen moslims. Dat dat wel het geval zou zijn is een typisch voorbeeld van de slachtofferrol.
Kom aan zeg, daar trap je toch niet serieus in? :')
pi_169629160
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:51 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Kom aan zeg, daar trap je toch niet serieus in? :')
Op dit soort lui moet je echt niet meer serieus antwoord geven. Is paarlen voor de zwijnen gooien. :)
pi_169629185
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:51 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Kijk eens:

“Zij wensen het Licht van Allah (Islam) door hun mond te doven,
maar Allah belet dit. Hij zal Zijn licht vervolmaken,
zelfs al mogen de ongelovigen er een afkeer van hebben”.
[al-Qur’an 9:32]

“Hun voorbeeld is zoals van iemand die met zijn mond richting de zon en de maan blaast, hopend dat het licht daarvan uit zal gaan. Zo’n iemand zal nooit zijn doel bereiken!” [ Tafsir Ibn Kathir , 9/32 ]
Als ik aan islam denk zie ik juist veel duisternis maar goed dat zal wel aan mij liggen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169629193
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:51 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Kom aan zeg, daar trap je toch niet serieus in? :')
Zeker niet. Daarom wijs ik ze dus waar mogelijk ook op die slachtofferrol opdat dat hopelijk met de tijd gaat doordringen.
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:52 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Op dit soort lui moet je echt niet meer serieus antwoord geven. Is paarlen voor de zwijnen gooien. :)
Ga jij nou maar snel weer op zoek naar dingen om beledigd over te zijn. Zoals kleine jongetjes die je afkomst verkeerd inschatten _O- _O-
Conscience do cost.
pi_169629316
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:53 schreef ems. het volgende:

[..]

Zeker niet. Daarom wijs ik ze dus waar mogelijk ook op die slachtofferrol opdat dat hopelijk met de tijd gaat doordringen.

[..]

Ga jij nou maar snel weer op zoek naar dingen om beledigd over te zijn. Zoals kleine jongetjes die je afkomst verkeerd inschatten _O- _O-
Ga jij vooral islamhaat lopen ontkennen. Maar wel zeuren als moslims andersom bepaalde dingen ontkennen.

Een buurjongen die ik ken vanaf zijn geboorte en me altijd ziet en dan uit het niets spreekt over Syrië.
  zondag 19 maart 2017 @ 15:56:50 #183
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169629317
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Waarom snap je dat? Ik heb op DENK gestemd vanwege mijn onvrede. Ben het niet altijd eens met de heren van de partij, maar voor was dit de enige optie omdat het de enige partij is die raakvlakken heeft met mijn idealen, normen en waarden.

Erger me kapot aan het feit dat islamhaat maar ontkent wordt. De Indepent plaatste een paar dagen terug een artikel waarin heel treffend staat dat Europa bezig is met islamhaat in de wet- en regelbegeving te implementeren. En het wordt alleen maar erger. Erger me kapot aan het feit dat haat van moslims jegens homo's, vrouwen of ongelovigen gelooft wordt, maar als ik hier als moslima vertel dat ik in het dagelijks leven geconfronteerd word met islamhaat dan gelooft men dat niet en is het een hoax. Dat zijn de zogenaamde 'liberalen' die pleiten voor het afschaffen van de hoofddoek omdat het vrouwonvriendelijk is maar verder geen notie nemen van haat naar mij als vrouw toe. Blijkbaar springen die semi-democraten pas voor je in het bres als je voldoet aan hun eisen en zijn ze minder liberaal dan ze zelf doen voorkomen.

Gisteren kwam ik een oude buurman tegen met zijn kinderen. Zijn zoontje vroeg me uit het niets: ben jij in Syrië geboren? De buurman wist van schaamte niet meer naar me te kijken en deed zijn hand op de mond. Ik weet dat die buurman op PVV gestemd heeft, want daar hadden we een maand terug nog een gesprek over, maar schijnbaar hoort dit klein jongetje dingen als moslims, Syrië en hoofddoeken thuis vallen. Zo een jongen weet niets en hoort dit soort dingen niet van zijn ouders te horen. Die ziet een vrouw met hoofddoek en denkt daarmee dat ik geboren ben in Syrië omdat dit is wat hij van zijn ouders hoort.

Gisteren kwamen een oud koppeltje op me aflopen die mijn broek (spijkerbroek met overal parels erop, jaja) mooi vonden. In het scheef Engels probeerden ze te zeggen dat mijn broek zo geweldig is. Dank u meneer en mevrouw repliceerde ik. Oh, je spreekt Nederlanders zeiden ze verbaasd. Ja, ik spreek inderdaad Nederlands. Daarna wel een leuk gesprek gehad, maar toch... dat blijkbaar sommige mensen al zo ver gaan door te denken dat vrouwen met een hoofddoek geen Nederlands spreken?

Maar goed, in mijn gemeente is dan ook de PVV als grootste uit de bus gekomen.
Wat moet jij het zwaar hebben in dit vreselijke land!

Wat een onrecht onderga jij dagelijks!

Dan hebben mensen het wel over hoe moeilijk christenen het hebben in Saoudi-Arabie, hoe zwaar het voor homo's is in Pakistan, het onrecht dat atheisten wordt aangedaan in Bangladesh..... Maar jij, jij hebt het zo zwaar. Moslims in Nederland zijn werkelijk het meest beklagenswaardige volk op aarde.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_169629381
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:56 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ga jij vooral islamhaat lopen ontkennen.
Waar doe ik dat? Islamhaat bestaat, uiteraard. Met goede reden ook vaak.
quote:
Maar wel zeuren als moslims andersom bepaalde dingen ontkennen.
Waar heb je het over?
quote:
Een buurjongen die ik ken vanaf zijn geboorte en me altijd ziet en dan uit het niets spreekt over Syrië.
Ja, het is verschrikkelijk. Daarom de vraag dus: Heb je hem meteen fysiek belaagd voor die grove belediging? Heb je de politie gebeld? Dat moeten we niet willen hoor dat een minderjarig kind denkt dat je Syrisch bent. Welk een grof schandaal!

Ik heb ook weleens gehad dat een kind dacht dat ik Mexicaans was. Eigenlijk had ik hem ter plekke moeten onthoofden.
Conscience do cost.
pi_169629399
quote:
9s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:56 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wat moet jij het zwaar hebben in dit vreselijke land!

Wat een onrecht onderga jij dagelijks!

Dan hebben mensen het wel over hoe moeilijk christenen het hebben in Saoudi-Arabie, hoe zwaar het voor homo's is in Pakistan, het onrecht dat atheisten wordt aangedaan in Bangladesh..... Maar jij, jij hebt het zo zwaar. Moslims in Nederland zijn werkelijk het meest beklagenswaardige volk op aarde.
Dit gaat nu niet over andere landen. Wanneer argumenten op zijn gaan we maar lekker lopen jij-bakken.

Wat hebben die Nederlanders die zeuren over moslims, moskeeën, hoge belastingen en armoede het toch zwaar vergelijken met arme mensen elders in de wereld die geeneens geld hebben om belasting te betalen. Arme mensen die geeneens de tijd en kracht hebben om te klagen over moslims. Nederlanders zijn werkelijk het meest beklagenswaardige volk op aarde.

Overigens, moslims zijn geen volk. Maar dat je niet al te slim bent was mij al wel duidelijk.
  zondag 19 maart 2017 @ 16:01:23 #186
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_169629474
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
Gisteren kwam ik een oude buurman tegen met zijn kinderen. Zijn zoontje vroeg me uit het niets: ben jij in Syrië geboren? De buurman wist van schaamte niet meer naar me te kijken en deed zijn hand op de mond. Ik weet dat die buurman op PVV gestemd heeft, want daar hadden we een maand terug nog een gesprek over, maar schijnbaar hoort dit klein jongetje dingen als moslims, Syrië en hoofddoeken thuis vallen. Zo een jongen weet niets en hoort dit soort dingen niet van zijn ouders te horen. Die ziet een vrouw met hoofddoek en denkt daarmee dat ik geboren ben in Syrië omdat dit is wat hij van zijn ouders hoort.
Wat een rare aanname dit. Kids say the darnest things. Misschien zag 'ie wel wat beelden op het jeugdjournaal van mensen met hoofddoekjes uit Syrië en legt 'ie zo de link. Je gaat zo zelf wel behoorlijk van het glas half vol uit.
Ik ga naar huis.
pi_169629479
quote:
9s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:56 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wat moet jij het zwaar hebben in dit vreselijke land!

Wat een onrecht onderga jij dagelijks!

Dan hebben mensen het wel over hoe moeilijk christenen het hebben in Saoudi-Arabie, hoe zwaar het voor homo's is in Pakistan, het onrecht dat atheisten wordt aangedaan in Bangladesh..... Maar jij, jij hebt het zo zwaar. Moslims in Nederland zijn werkelijk het meest beklagenswaardige volk op aarde.
Misschien moeten we een crowdfunder opzetten voor het arme kind

Je ziet dat ze psychisch op instorten staat
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 19 maart 2017 @ 16:04:01 #188
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169629578
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:59 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dit gaat nu niet over andere landen. Wanneer argumenten op zijn gaan we maar lekker lopen jij-bakken.

Wat hebben die Nederlanders die zeuren over moslims, moskeeën, hoge belastingen en armoede het toch zwaar vergelijken met arme mensen elders in de wereld die geeneens geld hebben om belasting te betalen. Arme mensen die geeneens de tijd en kracht hebben om te klagen over moslims. Nederlanders zijn werkelijk het meest beklagenswaardige volk op aarde.

Overigens, moslims zijn geen volk. Maar dat je niet al te slim bent was mij al wel duidelijk.
Volk > mensenmenigte, slag van mensen.

Die inburgeringscursus mag wel wat strenger worden. Of zit je hoofddoekje zo strak om je oren dat je de helft niet verstond?

[ Bericht 0% gewijzigd door Morendo op 19-03-2017 16:09:37 ]
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_169630449
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Waarom snap je dat? Ik heb op DENK gestemd vanwege mijn onvrede. Ben het niet altijd eens met de heren van de partij, maar voor was dit de enige optie omdat het de enige partij is die raakvlakken heeft met mijn idealen, normen en waarden.

Erger me kapot aan het feit dat islamhaat maar ontkent wordt. De Indepent plaatste een paar dagen terug een artikel waarin heel treffend staat dat Europa bezig is met islamhaat in de wet- en regelbegeving te implementeren. En het wordt alleen maar erger. Erger me kapot aan het feit dat haat van moslims jegens homo's, vrouwen of ongelovigen gelooft wordt, maar als ik hier als moslima vertel dat ik in het dagelijks leven geconfronteerd word met islamhaat dan gelooft men dat niet en is het een hoax. Dat zijn de zogenaamde 'liberalen' die pleiten voor het afschaffen van de hoofddoek omdat het vrouwonvriendelijk is maar verder geen notie nemen van haat naar mij als vrouw toe. Blijkbaar springen die semi-democraten pas voor je in het bres als je voldoet aan hun eisen en zijn ze minder liberaal dan ze zelf doen voorkomen.

Gisteren kwam ik een oude buurman tegen met zijn kinderen. Zijn zoontje vroeg me uit het niets: ben jij in Syrië geboren? De buurman wist van schaamte niet meer naar me te kijken en deed zijn hand op de mond. Ik weet dat die buurman op PVV gestemd heeft, want daar hadden we een maand terug nog een gesprek over, maar schijnbaar hoort dit klein jongetje dingen als moslims, Syrië en hoofddoeken thuis vallen. Zo een jongen weet niets en hoort dit soort dingen niet van zijn ouders te horen. Die ziet een vrouw met hoofddoek en denkt daarmee dat ik geboren ben in Syrië omdat dit is wat hij van zijn ouders hoort.

Gisteren kwamen een oud koppeltje op me aflopen die mijn broek (spijkerbroek met overal parels erop, jaja) mooi vonden. In het scheef Engels probeerden ze te zeggen dat mijn broek zo geweldig is. Dank u meneer en mevrouw repliceerde ik. Oh, je spreekt Nederlanders zeiden ze verbaasd. Ja, ik spreek inderdaad Nederlands. Daarna wel een leuk gesprek gehad, maar toch... dat blijkbaar sommige mensen al zo ver gaan door te denken dat vrouwen met een hoofddoek geen Nederlands spreken?

Maar goed, in mijn gemeente is dan ook de PVV als grootste uit de bus gekomen.
Omdat ik mij nu al erger aan de reacties hier. Je zal maar moslima zijn met een hoofddoek. Goddank weet ik dat een groot deel niet zo is, maar toch.

Deze mensen hier lijken net een stel islam extremisten. zo enorm overtuigd van gelijk dat ze niet kunnen nuanceren en maar doorhameren dat jij fout zou zitten.

Islamhaat wordt niet erkend, maar goed West-europa heeft een korte-termijngeheugen wat betreft hun geschiedenis in het haten van etnische minderheden. Homohaat wordt gezien als iets islamitisch terwijl diezelfde personen wel tegelijkertijd de VS en Rusland als zgn ontwikkeld land zien terwijl die landen dezelfde haat kennen.

Vage mensen.
  zondag 19 maart 2017 @ 16:36:41 #190
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169630862
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Omdat ik mij nu al erger aan de reacties hier. Je zal maar moslima zijn met een hoofddoek. Goddank weet ik dat een groot deel niet zo is, maar toch.

Deze mensen hier lijken net een stel islam extremisten. zo enorm overtuigd van gelijk dat ze niet kunnen nuanceren en maar doorhameren dat jij fout zou zitten.

Islamhaat wordt niet erkend, maar goed West-europa heeft een korte-termijngeheugen wat betreft hun geschiedenis in het haten van etnische minderheden. Homohaat wordt gezien als iets islamitisch terwijl diezelfde personen wel tegelijkertijd de VS en Rusland als zgn ontwikkeld land zien terwijl die landen dezelfde haat kennen.

Vage mensen.
Ironisch genoeg lijkt het dragen van een hoofddoek een belangrijke indicator voor het (zelf) hebben van achterlijke opvattingen mbt bijv. scheiding kerk en staat, acceptatie geloofsafval, acceptatie homoseksualiteit etc.

Doet me een beetje denken aan het KKK-lid dat klaagde over gebrek aan tolerantie van anderen voor zijn opvattingen, denkbeelden en manier van kleden.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_169630884
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Islamhaat wordt niet erkend
Door wie niet? Geef mij een quote van iemand die ontkent dat mensen Islam haten.
Conscience do cost.
pi_169630901
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
Waarom snap je dat? Ik heb op DENK gestemd vanwege mijn onvrede.
Ben het niet altijd eens met de heren van de partij, maar voor was dit de enige optie omdat het de enige partij is die raakvlakken heeft met mijn idealen, normen en waarden.
Dat zegt natuurlijk ook heel veel over jouw idealen, normen en waarden..... :{w
quote:
Erger me kapot aan het feit dat islamhaat maar ontkent wordt. De Indepent plaatste een paar dagen terug een artikel waarin heel treffend staat dat Europa bezig is met islamhaat in de wet- en regelbegeving te implementeren.
Jij vindt het raar dat er islamhaat is ?
In de jaren 40 was er ook haat tegen de nazi`s, dat was ook heel raar zeker ?

[ Bericht 11% gewijzigd door bluemoon23 op 19-03-2017 17:10:15 ]
pi_169630973
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:37 schreef ems. het volgende:

[..]

Door wie niet? Geef mij een quote van iemand die ontkent dat mensen Islam haten.
Brb. Even heel fok af gaan.
pi_169630992
quote:
10s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:04 schreef Morendo het volgende:

[..]

Volk > mensenmenigte, slag van mensen.

Die inburgeringscursus mag wel wat strenger worden. Of zit je hoofddoekje zo strak om je oren dat je de helft niet verstond?
Nou leg eens uit wat is 'slag van mensen'.
pi_169631003
quote:
10s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:36 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ironisch genoeg lijkt het dragen van een hoofddoek een belangrijke indicator voor het (zelf) hebben van achterlijke opvattingen mbt bijv. scheiding kerk en staat, acceptatie geloofsafval, acceptatie homoseksualiteit etc.

Doet me een beetje denken aan het KKK-lid dat klaagde over gebrek aan tolerantie van anderen voor zijn opvattingen, denkbeelden en manier van kleden.
Hoe weet jij dat
pi_169631090
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:41 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Brb. Even heel fok af gaan.
Ik hoor het wel zodra je er een hebt gevonden maar ik vermoed dat je bot gaat vangen :)
Conscience do cost.
  zondag 19 maart 2017 @ 16:44:57 #197
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169631095
quote:
7s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Leer het verschil tussen integratie en assimilatie.

Verder gaat de uitspraak niet over de openbare ruimte en koppelt daar geen concrete uitgangspunt aan, maar stelt dat de werkgever het zelf mag beslissen.Nog steeds getraumatiseerd dat Fatima wel een hoofddoek mocht dragen en jij geen pet in de klas?
Ik zit nooit met een hoofddeksel op binnen. Is in het westen namelijk een teken van disrespect.

Dat verschil doet er niet toe. Hier succesvol integreren is je hoofddoek afdoen. Anders ben je namelijk nog steeds een produkt van je onderdrukking. In een westers land moet je dat gewoon niet willen. Als je zo nodig een hoofddoekje wil dragen, ga je maar lekker naar het MO of de maghreb.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 19 maart 2017 @ 16:47:46 #198
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169631170
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nou leg eens uit wat is 'slag van mensen'.
Slag = soort.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 19 maart 2017 @ 16:51:39 #199
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169631281
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Waarom snap je dat? Ik heb op DENK gestemd vanwege mijn onvrede. Ben het niet altijd eens met de heren van de partij, maar voor was dit de enige optie omdat het de enige partij is die raakvlakken heeft met mijn idealen, normen en waarden.

(onzin)
Zegt meer over jouw beeld van NL, dan NL over het jouwe. Als je echt zo begaan was met de 'moslimintegratie' had je op GL gestemd. Nu heb je extremistische islamofascisten gekozen je te vertegenwoordigen.
Ze zijn namelijk niet voor gelijke behandeling, ze zijn voor de islam, alleen voor de islam en de islam boven alles. En jij dus ook.

Weet je waar je dat kunt doen? Lekker in het MO of in de maghreb, niet hier.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_169631284
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik zit nooit met een hoofddeksel op binnen. Is in het westen namelijk een teken van disrespect.

Dat verschil doet er niet toe. Hier succesvol integreren is je hoofddoek afdoen. Anders ben je namelijk nog steeds een produkt van je onderdrukking. In een westers land moet je dat gewoon niet willen. Als je zo nodig een hoofddoekje wil dragen, ga je maar lekker naar het MO of de maghreb.
Hahahahahahahahahahahahahaha

Ey maghrebijnse beter doe je klompen an en was je je voortaan met een washandje
  zondag 19 maart 2017 @ 16:52:24 #201
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169631311
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nou leg eens uit wat is 'slag van mensen'.
Als je dat niet weet, zou ik je een cursus Nederlands aanbevelen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_169631327
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik zit nooit met een hoofddeksel op binnen. Is in het westen namelijk een teken van disrespect.

Dat verschil doet er niet toe. Hier succesvol integreren is je hoofddoek afdoen. Anders ben je namelijk nog steeds een produkt van je onderdrukking. In een westers land moet je dat gewoon niet willen. Als je zo nodig een hoofddoekje wil dragen, ga je maar lekker naar het MO of de maghreb.
Je praat voor je beurt, voor jou en je gelijkgezinden is het misschien een een teken van disrespect, in de Kerk is het een teken van vroomheid, in andere kringen is het weer een symbool van adel en traditioneel kledij. Jij hoeft het niet te willen en niemand heeft het recht om jou daartoe te dwingen, net zo min als dat een ander mag dwingen het af te doen. Nederland kent geen verbod op het dragen van een hoofddoek, heeft het ook nooit gehad, dus stellen dat je dan maar naar een Islamitisch land moet is te idioot voor woorden.
pi_169631346
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:47 schreef Morendo het volgende:

[..]

Slag = soort.
Ik vraag niet wat 'slag' is, ik vraag je naar een collectieve definitie van 'slag van mensen' en hoe je dat onder welke academische/concrete inzichten denkt te kunnen toepassen op de noemer 'moslim(s)'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2017 16:55:15 ]
pi_169631361
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Als je dat niet weet, zou ik je een cursus Nederlands aanbevelen.
Voel je vrij om mij er over te verlichten.
pi_169631637
quote:
7s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:24 schreef Triggershot het volgende:
Nog steeds getraumatiseerd dat Fatima wel een hoofddoek mocht dragen en jij geen pet in de klas?
Juist een uitstekend voorbeeld hoe ver we zijn meegegaan in die flauwekul.
Waarom geen pet en wel een hoofddoekje ?
pi_169631664
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:03 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Juist een uitstekend voorbeeld hoe ver we zijn meegegaan in die flauwekul.
Waarom geen pet en wel een hoofddoekje ?
Hey Calimero.
pi_169631669
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:03 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Juist een uitstekend voorbeeld hoe ver we zijn meegegaan in die flauwekul.
Waarom geen pet en wel een hoofddoekje ?
Ga strijden voor je eigen rechten ipv de rechten van een ander te ontnemen. Het zal mij een worst wezen of je pindakaas op je hoofd smeert. Dat een agent geen ring of oorbel mocht dragen zijn ook 'taboe's' die doorbroken zijn.
  zondag 19 maart 2017 @ 17:06:47 #208
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169631702
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je praat voor je beurt, voor jou en je gelijkgezinden is het misschien een een teken van disrespect, in de Kerk is het een teken van vroomheid, in andere kringen is het weer een symbool van adel en traditioneel kledij. Jij hoeft het niet te willen en niemand heeft het recht om jou daartoe te dwingen, net zo min als dat een ander mag dwingen het af te doen. Nederland kent geen verbod op het dragen van een hoofddoek, heeft het ook nooit gehad, dus stellen dat je dan maar naar een Islamitisch land moet is te idioot voor woorden.
En voor een ander is het een symbool van onderdrukking van vrouwen en voor weer iemand anders een symbool van haat. Voor weinigen hier is het een symbool van vrijheid en westerse omgangsvormen.

Je moet je realiseren dat je hier in de westerse wereld bent. Om hier te slagen moet je je wel een beetje aanpassen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 19 maart 2017 @ 17:07:48 #209
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169631720
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:05 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hey Calimero.
Nee, waarom de ene hoofddeksel wel en de ander niet?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_169631749
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

En voor een ander is het een symbool van onderdrukking van vrouwen en voor weer iemand anders een symbool van haat. Voor weinigen hier is het een symbool van vrijheid en westerse omgangsvormen.

Je moet je realiseren dat je hier in de westerse wereld bent. Om hier te slagen moet je je wel een beetje aanpassen.
In een politiek correcte samenleving dicteert de minderheid hoe de meerheid zich moet gedragen
Dus in theorie heeft Triggershot gewoon gelijk
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169631766
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

En voor een ander is het een symbool van onderdrukking van vrouwen en voor weer iemand anders een symbool van haat. Voor weinigen hier is het een symbool van vrijheid en westerse omgangsvormen.

Je moet je realiseren dat je hier in de westerse wereld bent. Om hier te slagen moet je je wel een beetje aanpassen.
Vraag aan rechts wat ze het liefst zien gebeuren met een hoofddoek, vraag aan links wat ze liever zien gebeuren met een hoofddoek. Je kunt niet zomaar iets wat door tienduizenden vrouwen wordt gedragen monopoliseren als het staat "symbool voor X", volgens jouw referentiekader, prima, mag en verder ook niets mis mee. Maar als je als vrouw in Turkije niets mag met een hoofddoek, niet mag studeren, niet een arts mag worden of wat dan ook, dan is Nederland wel degelijk een omgangsvorm van de Westerse wereld, vrijheid is niet alleen de vrijheid om hem af te mogen doen, maar ook het te mogen dragen.
  zondag 19 maart 2017 @ 17:10:51 #212
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169631778
quote:
7s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ga strijden voor je eigen rechten ipv de rechten van een ander te ontnemen. Het zal mij een worst wezen of je pindakaas op je hoofd smeert. Dat een agent geen ring of oorbel mocht dragen zijn ook 'taboe's' die doorbroken zijn.
Tijd voor de hoofddoek af dus ook.

Maar je vergelijkingen slaan als een tang op een varken. Ringen en oorbellen kunnen extra letsel veroorzaken bij een wilde arrestatie. Voor de arrestant, maar belangrijker nog voor de agent.
Beetje achtergrond info voor je.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_169631783
quote:
11s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

In een politiek correcte samenleving dicteert de minderheid hoe de meerheid zich moet gedragen
Dus in theorie heeft Triggershot gewoon gelijk
Ja toch, zo zie je miljoenen Nederlandse meiden een hoofddoek dragen omdat een paar fundamentalistische ratten dat graag zien.
pi_169631797
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
Verder heb ik ouders die het zelf verassend vonden dat ik de hoofddoek ben gaan dragen. Ongelofelijk he? Dat iemand vrijwillig voor een hoofddoek kiest?
Ouders zijn vaak degene die het laatst doorhebben dat hun kinderen radicaliseren ;(
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:05 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Calimero.
Caimero had een eierdopje op zijn hoofd, dat mocht ook niet op zijn school :(
  zondag 19 maart 2017 @ 17:12:12 #215
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169631803
quote:
11s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

In een politiek correcte samenleving dicteert de minderheid hoe de meerheid zich moet gedragen
Dus in theorie heeft Triggershot gewoon gelijk
:D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_169631874
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:51 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hahahahahahahahahahahahahaha

Ey maghrebijnse beter doe je klompen an en was je je voortaan met een washandje
Je ziet hoe ver de achterlijkheid gaat. Democratie mijn reet.

Ik zal mijn voor- en achternaam ook wijzigen. Ik zal mijn hoofddoek afzetten en alleen op klompen (doen ze hier in Twente toch al) lopen. Dat maakt me volgens debielen dan ineens een geïntegreerd mens.
  zondag 19 maart 2017 @ 17:16:03 #217
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169631891
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vraag aan rechts wat ze het liefst zien gebeuren met een hoofddoek, vraag aan links wat ze liever zien gebeuren met een hoofddoek. Je kunt niet zomaar iets wat door tienduizenden vrouwen wordt gedragen monopoliseren als het staat "symbool voor X", volgens jouw referentiekader, prima, mag en verder ook niets mis mee. Maar als je als vrouw in Turkije niets mag met een hoofddoek, niet mag studeren, niet een arts mag worden of wat dan ook, dan is Nederland wel degelijk een omgangsvorm van de Westerse wereld, vrijheid is niet alleen de vrijheid om hem af te mogen doen, maar ook het te mogen dragen.
Turkije is de omgekeerde weg aan het behandelen. Maar we hebben het hier over de landen van de EU.

Daar hoeven we geen vrouwenonderdrukking te zien.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_169631926
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Tijd voor de hoofddoek af dus ook.

Maar je vergelijkingen slaan als een tang op een varken. Ringen en oorbellen kunnen extra letsel veroorzaken bij een wilde arrestatie. Voor de arrestant, maar belangrijker nog voor de agent.
Beetje achtergrond info voor je.
Blijkbaar snap je mijn voorbeeld niet helemaal, ik heb het over een agent, niet agente. Het verbod voor een oorbel en ring is een unisex verbod voor idd de veiligheid en 'waardigheid' van de functie. Voorbeelden waar ik het over heb, nadrukkelijk sprekend over taboe's is niet om preventieve zorgsmaatregelen, maar dat wanneer een man een oorbel heeft dit niet waardig is of bezwaren vanuit homofobisch vlak om als bedrijf/orgaan de 'normale' man uit te stralen.
pi_169631969
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:41 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Brb. Even heel fok af gaan.
HAHAHAHAHA, geweldig dit!!
pi_169632000
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Turkije is de omgekeerde weg aan het behandelen. Maar we hebben het hier over de landen van de EU.

Daar hoeven we geen vrouwenonderdrukking te zien.
Lees het nog eens goed, met de vergelijking met Turkije kom ik weer terug op de EU en Nederland waarbij het systeem vrouwen met een hoofddoek meer vrijheid biedt dan een systeem zoals dat van Turkije waar het tot voor kort verboden was om bepaalde functies uit te oefenen met hoofddoek. Niet Turkije, maar Nederland biedt daar de vrouwen vrijheid wat een beetje het tegenoverstelde is van vrouwenonderdrukking snap je dat? Heb je überhaupt iets begrepen van om niet je eigen definitie te monopoliseren van symbolen?
pi_169632001
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik zit nooit met een hoofddeksel op binnen. Is in het westen namelijk een teken van disrespect.

Dat verschil doet er niet toe. Hier succesvol integreren is je hoofddoek afdoen. Anders ben je namelijk nog steeds een produkt van je onderdrukking. In een westers land moet je dat gewoon niet willen. Als je zo nodig een hoofddoekje wil dragen, ga je maar lekker naar het MO of de maghreb.
Dus als ik mijn hoofddoek afzet ben ik geïntegreerd? Mens, hoe beperkt kan je zijn?
pi_169632058
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:11 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ouders zijn vaak degene die het laatst doorhebben dat hun kinderen radicaliseren ;(

[..]

Caimero had een eierdopje op zijn hoofd, dat mocht ook niet op zijn school :(
We hebben het hier over een vrouw van 28 jaar. Maar blijkbaar werkt vrijheid bij types als jij maar een richting op.
pi_169632064
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:20 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dus als ik mijn hoofddoek afzet ben ik geïntegreerd? Mens, hoe beperkt kan je zijn?
Hij schrikt zich vast rot als hij ziet hoeveel vrouwen zonder hoofddoek aan het demonstreren waren voor Erdogan, zijn vast ook allemaal geïntegreerd volgens zijn visie.
pi_169632098
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hij schrikt zich vast rot als hij ziet hoeveel vrouwen zonder hoofddoek aan het demonstreren waren voor Erdogan, zijn vast ook allemaal geïntegreerd volgens zijn visie.
Ja, want je bent pas geïntegreerd als je geen hijaab draagt! Wat een simpel mens is het ook.

Mijn zusje draagt geen hoofddoek maar is echt niet beter geïntegreerd dan ik. Denk eerder dat ik dat meer ben dan zij is ( omdat ze natuurlijk jonger is en dus nog zoekende is).

Trouwens die domheid gaat ver. Gisteren op werk ambassadeurs op bezoek. Aantal vrouwen die me vroegen wat er gaande is. Nadat ik het verhaal vertelde zeiden ze: oh toch geen Turkse ambassade he? Die mag hier niet komen. :?

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2017 17:25:57 ]
pi_169632135
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
We hebben het hier over een vrouw van 28 jaar.
Dat zegt niets de meeste Syriegangers waren ook meerderjarig.
quote:
Maar blijkbaar werkt vrijheid bij types als jij maar een richting op.
Haha, een moslim die praat over vrijheid _O-
pi_169632155
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:24 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, want je bent pas geïntegreerd als je geen hijaab draagt! Wat een simpel mens is het ook.

Mijn zusje draagt geen hoofddoek maar is echt niet beter geïntegreerd dan ik. Denk eerder dat ik dat meer ben dan zij is ( omdat ze natuurlijk jonger is en dus nog zoekende is).

Trouwens die domheid gaat ver. Gisteren op werk ambassadeurs op bezoek. Aantal vrouwen die me vroegen wat er gaande is. Nadat ik het verhaal vertelde zeiden ze: oh toch geen Turkse ambassade he? Die mag hier niet komen. :?

Oke, ik ga je nu even uitleggen hoe het zit. Ik als moslimman draag jou op nu naar je zusje te gaan en haar er op te wijzen dat ze haar plicht moet nakomen en anders dat ze de consequenties mag ondergaan. Ik laat het er niet zomaar bij, een hoofddoek is verplicht en zij heeft zich daar aan te onderwerpen.
  zondag 19 maart 2017 @ 17:32:02 #227
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169632240
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik vraag niet wat 'slag' is, ik vraag je naar een collectieve definitie van 'slag van mensen' en hoe je dat onder welke academische/concrete inzichten denkt te kunnen toepassen op de noemer 'moslim(s)'.
Wanneer je jezelf als zodanig noemt, dan heb ik dat maar nederig te accepteren.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_169632268
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oke, ik ga je nu even uitleggen hoe het zit. Ik als moslimman draag jou op nu naar je zusje te gaan en haar er op te wijzen dat ze haar plicht moet nakomen en anders dat ze de consequenties mag ondergaan. Ik laat het er niet zomaar bij, een hoofddoek is verplicht en zij heeft zich daar aan te onderwerpen.
Ja, weet je Triggershot het is haram om met me te praten en aangezien ik niet gestenigd wil worden... Dit dien je te bespreken met mijn vader. Wijs hem even op de foutieve opvoeding. Twee dochters zijn de hoofddoek pas op hun 23e en 26e gaan dragen en de derde dochter is inmiddels 22 jaar en draagt nog rokjes en bikini's. De overige twee hoofddoekdragende dochters zijn aan de betere hand, maar één daarvan (ik) draagt wel eens rode lippenstick en zeer hoge hakken en opvallende schoenen.
pi_169632273
Deze mensen kennen het begrip integratie niet eens.

Hey dommies, wat jullie van ons verwachten is assimilatie.

Aint gonna happen. Nooit. Nee. Niet. Nimmer.
pi_169632292
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:33 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, weet je Triggershot het is haram om met me te praten en aangezien ik niet gestenigd wil worden... Dit dien je te bespreken met mijn vader. Wijs hem even op de foutieve opvoeding. Twee dochters zijn de hoofddoek pas op hun 23e en 26e gaan dragen en de derde dochter is inmiddels 22 jaar en draagt nog rokjes en bikini's. De overige twee hoofddoekdragende dochters zijn aan de betere hand, maar één daarvan (ik) draagt wel eens rode lippenstick en zeer hoge hakken en opvallende schoenen.
Wijve die hakken dragen moet geëlimineerd worden. Ze motte beter intregeren
pi_169632319
quote:
2s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:32 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wanneer je jezelf als zodanig noemt, dan heb ik dat maar nederig te accepteren.
Want toen we vanochtend wakker werden is de moslimbevolking ineens magisch verenigd en veranderd tot een homogeen groep zonder gekibbel tot aan slachting onderling, laat staan culturele verschillen? Als je mij even wijst op diegene die namens de moslims spreekt wijs ik hem er wel even op.
pi_169632321
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wijde die hakken dragen moet geëlimineerd worden. Ze motte beter intregeren
Ja, hoge hakken en mijn maffe schoenen passen niet in het Nederlands straatbeeld. De meeste vrouwen (vooral hier in Twente) zijn simpele zielen en dragen simpele schoenen. Ik ben dus niet geïntegreerd en moet die schoenen en hakken niet meer dragen. Pfff, wat een ellende allemaal.
pi_169632328
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:33 schreef Stimorol- het volgende:
Deze mensen kennen het begrip integratie niet eens.

Hey dommies, wat jullie van ons verwachten is assimilatie.

Aint gonna happen. Nooit. Nee. Niet. Nimmer.
Je verwacht dat Nederland diversiteit omarmt maar zelf stoot je diversiteit af. Hou toch op.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169632375
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:36 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, hoge hakken en mijn maffe schoenen passen niet in het Nederlands straatbeeld. De meeste vrouwen (vooral hier in Twente) zijn simpele zielen en dragen simpele schoenen. Ik ben dus niet geïntegreerd en moet die schoenen en hakken niet meer dragen. Pfff, wat een ellende allemaal.
Zolang je elke week door een ander laat nemen ben je wat mij betreft goed geïntegreerd :Y
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169632390
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:33 schreef Stimorol- het volgende:
Deze mensen kennen het begrip integratie niet eens.

Hey dommies, wat jullie van ons verwachten is assimilatie.

Aint gonna happen. Nooit. Nee. Niet. Nimmer.
En zie hier de oorzaak dat jullie nooit geaccepteerd zullen worden in ons land.
  zondag 19 maart 2017 @ 17:38:53 #236
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169632393
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Want toen we vanochtend wakker werden is de moslimbevolking ineens magisch verenigd en veranderd tot een homogeen groep zonder gekibbel tot aan slachting onderling, laat staan culturele verschillen? Als je mij even wijst op diegene die namens de moslims spreekt wijs ik hem er wel even op.
Ik leg juist geen (externe) definitie op. Wanneer je jezelf als moslim beschouwt, dan ben je denk ik een moslim.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_169632401
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:33 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, weet je Triggershot het is haram om met me te praten en aangezien ik niet gestenigd wil worden... Dit dien je te bespreken met mijn vader. Wijs hem even op de foutieve opvoeding. Twee dochters zijn de hoofddoek pas op hun 23e en 26e gaan dragen en de derde dochter is inmiddels 22 jaar en draagt nog rokjes en bikini's. De overige twee hoofddoekdragende dochters zijn aan de betere hand, maar één daarvan (ik) draagt wel eens rode lippenstick en zeer hoge hakken en opvallende schoenen.
Klopt niet wat je zegt. met een afscheiding tussen ons mag ik met je praten, mits niet seksueel van aard natuurlijk, maar zelfs de Koran zegt dat zondigen menselijk is en Allah vergeeft in principe alles mits oprecht berouw. Dus wat is je ping? Je vader komt er misschien wel later bij kijken, laten we eerst elkaar beter leren kennen.
pi_169632418
quote:
13s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:38 schreef Asphyx het volgende:

[..]

En zie hier de oorzaak dat jullie nooit geaccepteerd zullen worden in ons land.
Leg het maar eens duidelijk uit, wat is de oorzaak?.
pi_169632436
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Klopt niet wat je zegt. met een afscheiding tussen ons mag ik met je praten, mits niet seksueel van aard natuurlijk, maar zelfs de Koran zegt dat zondigen menselijk is en Allah vergeeft in principe alles mits oprecht berouw. Dus wat is je ping? Je vader komt er misschien wel later bij kijken, laten we eerst elkaar beter leren kennen.
Klootzak, jaren heb ik geprobeerd je te hosselen en nu ga je naar Maghrebijnse omdat zij wel een hoofddoek draagt???
pi_169632440
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Klopt niet wat je zegt. met een afscheiding tussen ons mag ik met je praten, mits niet seksueel van aard natuurlijk, maar zelfs de Koran zegt dat zondigen menselijk is en Allah vergeeft in principe alles mits oprecht berouw. Dus wat is je ping? Je vader komt er misschien wel later bij kijken, laten we eerst elkaar beter leren kennen.
Ik heb geen ping. Verwacht een old-school aanpak. Eerst naar mijn vader en dan pas contact.
pi_169632441
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:38 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik leg juist geen (externe) definitie op. Wanneer je jezelf als moslim beschouwt, dan ben je denk ik een moslim.
Dan nog zou je niet inhoudelijk/concreet kunnen spreken over moslimvolk lijkt mij?
  zondag 19 maart 2017 @ 17:41:04 #242
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169632446
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:39 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Leg het maar eens duidelijk uit, wat is de oorzaak?.
Dan zul je toch uitkomen bij islamitische orthodoxie. Het probleem is allah.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_169632452
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:40 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Klootzak, jaren heb ik geprobeerd je te hosselen en nu ga je naar Maghrebijnse omdat zij wel een hoofddoek draagt???
Jij bent oud man. :')
pi_169632457
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:40 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Klootzak, jaren heb ik geprobeerd je te hosselen en nu ga je naar Maghrebijnse omdat zij wel een hoofddoek draagt???
Oh, nu moet je me niet haten? Waarom draag je de hoofddoek niet, al is het om Triggershot te veroveren.
pi_169632462
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:36 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je verwacht dat Nederland diversiteit omarmt maar zelf stoot je diversiteit af. Hou toch op.
Waar stoot ik dat af>?
  zondag 19 maart 2017 @ 17:43:02 #246
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169632489
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dan nog zou je niet inhoudelijk/concreet kunnen spreken over moslimvolk lijkt mij?
Zeker wel, de mensen die hun hand opsteken bij de vraag 'beschouw je jezelf als moslim?' Dan heb je een afgebakende groep van mensen, een slag volk.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_169632492
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:41 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dan zul je toch uitkomen bij islamitische orthodoxie. Het probleem is allah.
Brb even mijn reet afvegen met jouw reacties.

quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij bent oud man. :')
pssssssh mijn vriend is vijf jaar jongen.

quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:41 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh, nu moet je me niet haten? Waarom draag je de hoofddoek niet, al is het om Triggershot te veroveren.
Ik heb te mooi haar. Kan niet man.
pi_169632501
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:40 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik heb geen ping. Verwacht een old-school aanpak. Eerst naar mijn vader en dan pas contact.
We kunnen best geëmancipeerd zijn, waarom stuur jij je vader niet naar mij?
pi_169632514
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:43 schreef Morendo het volgende:

[..]

Zeker wel, de mensen die hun hand opsteken bij de vraag 'beschouw je jezelf als moslim?' Dan heb je een afgebakende groep van mensen, een slag volk.
Wat voor slag volk is dat dan? Het is geen homogene groep is reeds ontelbare keren verteld.
pi_169632547
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:43 schreef Morendo het volgende:

[..]

Zeker wel, de mensen die hun hand opsteken bij de vraag 'beschouw je jezelf als moslim?' Dan heb je een afgebakende groep van mensen, een slag volk.
Zelfde resultaat heb je bij de vraag "wie houdt er van pindakaas", de clubpindakaasliefhebbers een volk noemen buiten eigenschappen kenmerkende definities is nogal een loosbegrip.
pi_169632556
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:43 schreef Stimorol- het volgende:
pssssssh mijn vriend is vijf jaar jongen.
jongen of jonger? :o
pi_169632600
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

jongen of jonger? :o
jonger sorry
  zondag 19 maart 2017 @ 17:47:44 #253
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169632602
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:43 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat voor slag volk is dat dan? Het is geen homogene groep is reeds ontelbare keren verteld.
Nee, evenals PvdA'ers, postzegelverzamelaars, Rome-liefhebbers, neerlandici, Ajacieden, advocaten en mensen die Titanic de beste film ooit vonden, geen homogene groep vormen......

Echt, geen land te bezeilen met dat volk.......
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_169632610
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nee, waarom de ene hoofddeksel wel en de ander niet?
Als je bezig bent met de klanten in de winkels of voor een zakelijke gesprek, dan is het dragen van een pet of andere hoofddeksel ongepast. Zie je soms kassiers aan de kassa met pet op?

Dus ik vind ook niet dat moslima hoofddoek aan mag houden als je bezig bent met de klanten.
Thuis of op straat mogen ze zelf weten, heb ik geen moeite mee maar voor zakelijk vind ik het ongepast.
pi_169632612
quote:
15s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:47 schreef Morendo het volgende:

[..]

Nee, evenals PvdA'ers, postzegelverzamelaars, Rome-liefhebbers, neerlandici, Ajacieden, advocaten en mensen die Titanic de beste film ooit vonden, geen homogene groep vormen......

Echt, geen land te bezeilen met dat volk.......
welk volk?
pi_169632617
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:19 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA, geweldig dit!!
Zeker omdat hij vooralsnog niets heeft gevonden. Dus de bewering dat er mensen zijn op fok die ontkennen dat het bestaat blijkt ook weer een leugentje te zijn.

Waarom toch de hele tijd zo zielig doen om niets? Goede moslims krijgen hierdoor een slechte naam.
Conscience do cost.
pi_169632620
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:47 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

jonger sorry
Je zegt het zelf als hebt een vriend he, nu ben je niet meer rein en bruikbaar.
pi_169632622
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar stoot ik dat af>?
Nou laten we eens kijken naar een gemiddelde moslim familie/kennisen, hoe zou het met de diversiteit staan, vol met atheïsten, budhisten, christenen etc etc... (not!)
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169632628
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:48 schreef ems. het volgende:

[..]

Zeker omdat hij vooralsnog niets heeft gevonden. Dus de bewering dat er mensen zijn op fok die ontkennen dat het bestaat blijkt ook weer een leugentje te zijn.

Waarom toch de hele tijd zo zielig doen om niets? Goede moslims krijgen hierdoor een slechte naam.
Ik ga niet actief op zoek, sorry. Geen zin.

quote:
15s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je zegt het zelf als hebt een vriend he, nu ben je niet meer rein en bruikbaar.
Ik ben gewoon een sloerie. Goed ingeburgerd eh.
pi_169632631
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

We kunnen best geëmancipeerd zijn, waarom stuur jij je vader niet naar mij?
Daar is niks mis mee. Sterker nog, ik vind het lastig dat ouders zich niet bemoeien met hun kinderen op het gebied van trouwen. Mijn ouders willen dat ik trouw. Prima, maar bied me dan ook handvaten aan.

De verantwoordelijkheid van de directe familie lijkt ook niet meer wat het is geweest zoals in de tijd van de profeet vrede zij met hem en de sahaba, waarin de vaders zelf op zoek gingen naar een geschikte huwelijkskandidaat voor hun dochter. Nopes, vaders gaan niet actief op zoek, broers evenmin. En uit schaamte zou ik dit ook nooit uit mezelf aan hen vragen om dit wel voor me te doen ( heb wel tantes, en neven ingelicht over dat ik opensta en dat als ze wat tegenkomen ze door kunnen sturen naar mijn vader).

Wanneer je met ongelovigen of gewoon mensen over dit onderwerp praat of met mensen die het niet erg vinden om in het harame te vervallen (en ik heb mezelf er ook schuldig aan gemaakt in het verleden, wil niet heilig doen), krijg je 'tips' als: 'Kijk op internet! Of ga in cafés zitten.

Wanneer ik met praktiserende mensen praat krijg ik tips al: geduld ( ja geduld is leuk en wel, maar dat geduld hebben schiet niet op en er bestaat ook zoiets als sebab) of meld het bij de moskee.

Maar ok, DM het nummer van je pa maar. Dan maken we een afspraak. Houd je van chocolade? Kan natuurlijk niet met lege handen aankomen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2017 17:50:13 ]
  zondag 19 maart 2017 @ 17:49:17 #261
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169632635
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:48 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

welk volk?
Postzegelverzamelaars natuurlijk.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_169632639
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:48 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nou laten we eens kijken naar een gemiddelde moslim familie/kennisen, hoe zou het met de diversiteit staan, vol met atheïsten, budhisten, christenen etc etc... (not!)
Mijn nichtje en oom zijn atheisten. Wordt gewoon geaccepteerd binnen de familie.

Nu jij weer?
pi_169632651
quote:
2s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:49 schreef Morendo het volgende:

[..]

Postzegelverzamelaars natuurlijk.
aaaaah ja gelijk heb je.
pi_169632663
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:49 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben gewoon een sloerie. Goed ingeburgerd eh.
Ik zoek mijn toevlucht bij Allah voor jouw soort.
pi_169632672
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:48 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nou laten we eens kijken naar een gemiddelde moslim familie/kennisen, hoe zou het met de diversiteit staan, vol met atheïsten, budhisten, christenen etc etc... (not!)
Wij hebben veel apen ( die voor FC Barcelona zijn!!!) in Marokko. Divers genoeg toch?

quote:


[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2017 17:52:17 ]
pi_169632677
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:49 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Daar is niks mis mee. Sterker nog, ik vind het lastig dat ouders zich niet bemoeien met hun kinderen op het gebied van trouwen. Mijn ouders willen dat ik trouw. Prima, maar bied me dan ook handvaten aan.

De verantwoordelijkheid van de directe familie lijkt ook niet meer wat het is geweest zoals in de tijd van de profeet vrede zij met hem en de sahaba, waarin de vaders zelf op zoek gingen naar een geschikte huwelijkskandidaat voor hun dochter. Nopes, vaders gaan niet actief op zoek, broers evenmin. En uit schaamte zou ik dit ook nooit uit mezelf aan hen vragen om dit wel voor me te doen ( heb wel tantes, en neven ingelicht over dat ik opensta en dat als ze wat tegenkomen ze door kunnen sturen naar mijn vader).

Wanneer je met ongelovigen of gewoon mensen over dit onderwerp praat of met mensen die het niet erg vinden om in het harame te vervallen (en ik heb mezelf er ook schuldig aan gemaakt in het verleden, wil niet heilig doen), krijg je 'tips' als: 'Kijk op internet! Of ga in cafés zitten.

Wanneer ik met praktiserende mensen praat krijg ik tips al: geduld ( ja geduld is leuk en wel, maar dat geduld hebben schiet niet op en er bestaat ook zoiets als sebab) of meld het bij de moskee.

Maar ok, DM het nummer van je pa maar. Dan maken we een afspraak. Houd je van chocolade? Kan natuurlijk niet met lege handen aankomen.
Ik begin een beetje af te knappen.
pi_169632681
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:49 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik ga niet actief op zoek, sorry. Geen zin.

Maakt niet uit. Dan blijft dus vooralsnog staan dat men zou beweren dat moslimhaat niet bestaat een verzinsel is. Wat moslimhaat met dit topic te maken heeft is trouwens ook een raadsel. Het verbod heeft daar namelijk exact niets mee te maken.
Conscience do cost.
pi_169632693
quote:
9s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik begin een beetje af te knappen.
Broeder, wil het halal. Als je afknapt op halal... nou ja, maakt je wel een geïntegreerd mens.
pi_169632706
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn nichtje en oom zijn atheisten. Wordt gewoon geaccepteerd binnen de familie.

Nu jij weer?
Kom op zeg, wees gewoon eerlijk over de status van diversiteit binnen moslims. Dat het bij jou toevallig ander is prima, helemaal mooi, maar doe niet alsof het de standaard is.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169632715
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik zoek mijn toevlucht bij Allah voor jouw soort.
Hihi. Nice.

quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:51 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wij hebben veel apen ( die voor FC Barcelona zijn!!!) in Marokko. Divers genoeg toch?

[..]

Leuke foto :) Maar dit is nog niet goed genoeg voor de haloefs hier. SChrijf ik dat goed :@

quote:
9s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik begin een beetje af te knappen.
Kijk hem wegrennen.

quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:52 schreef ems. het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Dan blijft dus vooralsnog staan dat men zou beweren dat moslimhaat niet bestaat een verzinsel is. Wat moslimhaat met dit topic te maken heeft is trouwens ook een raadsel. Het verbod heeft daar namelijk exact niets mee te maken.
ok.
pi_169632722
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:52 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Broeder, wil het halal. Als je afknapt op halal... nou ja, maakt je wel een geïntegreerd mens.
Que, je wilt het halal, maar plaatst wel foto's van jezelf op internet, heb je dan helemaal niets geleerd van de ware Islam?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2017 17:54:39 ]
pi_169632724
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:47 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

jonger sorry
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:47 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

jonger sorry
Niks mis mee. Mijn zusje is een man getrouwd die 2,5 jaar jonger is dan zij.
pi_169632734
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:54 schreef Stimorol- het volgende:
Kijk hem wegrennen.
Marokkanen staan bekend als dieven, straks steelt ze nog echt mijn hart.
pi_169632736
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:53 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Kom op zeg, wees gewoon eerlijk over de status van diversiteit binnen moslims. Dat het bij jou toevallig ander is prima, helemaal mooi, maar doe niet alsof het de standaard is.
Kom op zeg, wees dan gewoon eerlijk en zeg eerlijk dat je niets te zeggen hebt over een standaard binnen de groep moslims, omdat deze groep te immens is daarvoor.

Heb je weer de telegraaf gelezen?
pi_169632738
quote:
9s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Que, je wilt het halal, maar plaatst wel foto's van jezelf op internet, heb je dan helemaal niets geleerd van de ware Islam?
Ze zien mij buiten toch ook, broeder? :(

Ik draag in elk geval zeer lange jurken en rokken.
pi_169632743
quote:
9s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Marokkanen staan bekend als dieven, straks steelt ze nog echt mijn hart.
Jezus wat slecht deze.
pi_169632748
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:55 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ze zien mij buiten toch ook, broeder? :(

Ik draag in elk geval zeer lange jurken en rokken.
Sinds kort pas, toch?
pi_169632764
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:55 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ze zien mij buiten toch ook, broeder? :(

Ik draag in elk geval zeer lange jurken en rokken.
Poseer jij ook buiten als andere mensen naar je kijken. :{
pi_169632766
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:53 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Kom op zeg, wees gewoon eerlijk over de status van diversiteit binnen moslims. Dat het bij jou toevallig ander is prima, helemaal mooi, maar doe niet alsof het de standaard is.
Oh genoeg diversiteit! Het is bij ons in de familie een groot feest. Van moderne moslims tot neven met baarden die geen handen geven en nichten die (vrijwillig) de niqaab dragen!! Heb zelfs twee afvallige neven, maar moge Allah ze leiden.
pi_169632769
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:55 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Kom op zeg, wees dan gewoon eerlijk en zeg eerlijk dat je niets te zeggen hebt over een standaard binnen de groep moslims, omdat deze groep te immens is daarvoor.

Heb je weer de telegraaf gelezen?
En maar liegen...
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169632775
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:56 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh genoeg diversiteit! Het is bij ons in de familie een groot feest. Van moderne moslims tot neven met baarden die geen handen geven en nichten die (vrijwillig) de niqaab dragen!! Heb zelfs twee afvallige neven, maar moge Allah ze leiden.
Nou zeg wat een diversiteit _O-
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169632783
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:56 schreef truthortruth het volgende:

[..]

En maar liegen...
Waarover lieg ik?
pi_169632791
quote:
9s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Poseer jij ook buiten als andere mensen naar je kijken. :{
Ja, met enige regelmaat. Als ze dan naar mij kijken hier in Twente stop ik met lopen en ga dan staan. Moet nog wel oefenen op het poseren.
pi_169632795
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:56 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Sinds kort pas, toch?
Sinds, uhuu, november 2015.
pi_169632797
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:57 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nou zeg wat een diversiteit _O-
Je beseft je dat een moslim die geen hand geeft beetje 180 graden anders is dan die afvallig is, of aan het feesten?
pi_169632806
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:57 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nou zeg wat een diversiteit _O-
United colors of benneton in deze motherfucker!
Conscience do cost.
pi_169632808
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:57 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nou zeg wat een diversiteit _O-
Hoe divers is jouw familie dan? Wij hebben moslims en afvalligen in de familie. Heb jij moslims in de familie?
pi_169632813
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:58 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, met enige regelmaat. Als ze dan naar mij kijken hier in Twente stop ik met lopen en ga dan staan. Moet nog wel oefenen op het poseren.
Sorry, dan ben je niet geschikt voor mij.
  zondag 19 maart 2017 @ 17:59:44 #289
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169632819
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:58 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hoe divers is jouw familie dan? Wij hebben moslims en afvalligen in de familie. Heb jij moslims in de familie?
Afvalligen.

Zie ook -> minderwaardig.

Oh gelovigen. Het blijft humor :')
pi_169632830
Ik vind jullie echt een stel kneuzen. Jullie komen zo laaggeletterd over. Alsof jullie shagrokende arbeiders zijn die spreken in termen van hullie en zullie. .
pi_169632831
quote:
3s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sorry, dan ben je niet geschikt voor mij.
Sneu. Misschien is is Stimorol wat voor je?
pi_169632839
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Afvalligen.

Zie ook -> minderwaardig.

Oh gelovigen. Het blijft humor :')
Marokko heeft straffen op geloofsafval uit de wet gehaald, dat heeft de koning gedaan met zijn titel 'leider van de gelovigen'.
pi_169632841
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 18:00 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind jullie echt een stel kneuzen. Jullie komen zo laaggeletterd over. Alsof jullie shagrokende arbeiders zijn die spreken in termen van hullie en zullie. .
Zou me niks verbazen als ze dat in het echt ook zijn.
pi_169632846
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 18:00 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Sneu. Misschien is is Stimorol wat voor je?
Nee man, heb een super leuke vriend. MET BAARD. MASALLAH.
pi_169632852
quote:
3s.gif Op zondag 19 maart 2017 18:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Marokko heeft straffen op geloofsafval uit de wet gehaald, dat heeft de koning gedaan met zijn titel 'leider van de gelovigen'.
Dat moet je een simpel en dom mens als hem niet vertellen. Boeit hem weinig niet. Hij wil zijn stokpaardje graag behouden.
pi_169632856
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 18:00 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Sneu. Misschien is is Stimorol wat voor je?
Niet meer op zoek, hoop opgegeven. Als zelfs moslima's met hijab al zo zijn, laat maarrr.
  zondag 19 maart 2017 @ 18:02:07 #297
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169632863
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 18:01 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dat moet je een simpel en dom mens als hem niet vertellen. Boeit hem weinig niet. Hij wil zijn stokpaardje graag behouden.
:')

Ok

Als mijn stokpaardje "afschaffen van alle geloof in de publieke ruimte" is dan is het zo. :Y
pi_169632865
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 18:01 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee man, heb een super leuke vriend. MET BAARD. MASALLAH.
Heb je goed gedaan! Nu ik nog. Had zo gehoopt op Triggershot, maar helaas. Misschien nu eens MarokkaanseHeld overwegen bij gebrek aan beter.
pi_169632869
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 18:01 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dat moet je een simpel en dom mens als hem niet vertellen. Boeit hem weinig niet. Hij wil zijn stokpaardje graag behouden.
Een moslima die een moslimman gaat vertellen wat hij moet doen, omgekeerde wereld hiero, gedraag je eens. :')
pi_169632876
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 18:02 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Heb je goed gedaan! Nu ik nog. Had zo gehoopt op Triggershot, maar helaas. Misschien nu eens MarokkaanseHeld overwegen bij gebrek aan beter.
Wordt wel lastig om hem aleviet te maken. Ben er mee bezig, maar het wil niet zo.
pi_169632879
quote:
8s.gif Op zondag 19 maart 2017 18:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet meer op zoek, hoop opgegeven. Als zelfs moslima's met hijab al zo zijn, laat maarrr.
Maar niet elke hijabiste is hetzelfde! Je had het net nog over diversiteit.

Ik kan goed koken! Couscous, harrira, tajine.. name it!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')