GL nr. 30.quote:Op woensdag 15 maart 2017 18:49 schreef xpompompomx het volgende:
D66: Friek_, Janneke, remlof, Tem, Perrin, Tijger_m, Leandra, Pokkelmans, Monolith, Kaas
VVD: GSbrdr, Verfassungsschutz, eriksd, Ryon, KoosVogels
PvdA: Euribob, Disana, Whiskers
GL: Tchock, Linus, pom
CDA: freako, Houtenbeen
Nieuwe Wegen: Skysherrif, Elfletterig
SP: robin007bond, Drugshond
CU: Ketchup
FvD: Paper_Tiger, Fylax
PvdD: Mystikvm, Japie77
Ik zit nog op mijn mobiel te klooien Wahtjequote:Op woensdag 15 maart 2017 18:48 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Lastig dat kopiëren en plakken.
Beetje van die hitsige Debiteuren Crediteuren-typetjes. Ook in zo'n schraal jaren '60 kantoortje. Juffrouw Jannie ook komen kijken waar alle ophef om te doen is.quote:Op woensdag 15 maart 2017 18:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heeft 'ie het al de hele week over daar.
Join the club, word ook een man.quote:Op woensdag 15 maart 2017 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Dan zijn Linus en ik de enige vrouwen. ..
En dankzij de VVD de PVV.quote:Op woensdag 15 maart 2017 18:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
Dankzij de PvdA hebben we in ieder geval Denk gekregen.
Wellicht kunnen ze fuseren.quote:Op woensdag 15 maart 2017 18:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
Dankzij de PvdA hebben we in ieder geval Denk gekregen.
quote:Op woensdag 15 maart 2017 18:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje van die hitsige Debiteuren Crediteuren-typetjes. Ook in zo'n schraal jaren '60 kantoortje. Juffrouw Jannie ook komen kijken waar alle ophef om te doen is.
Lijkt mij wat vroeg.quote:Op woensdag 15 maart 2017 18:52 schreef Japie77 het volgende:
Is er eigenlijk al wat bekend mbt exit polls?
Mja ik heb net een VK artikel gelezen over wat de buitenlandse pers over ons schrijft en nu heb ik even het gevoel dat ik in een hell hole leef. Dat trekt zo wel weer iets bij. Toch ben ik er niet gerust op.quote:Op woensdag 15 maart 2017 18:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet alsof de PVV 30 zetels zal scoren, maar ik krijg het gevoel dat iedereen bijna gelijk eindigt. Dan hoef je er maar 2 zetels boven te zitten om een enorme overwinning te claimen. Het gaat allemaal om beeldvorming en wat dat betreft is de PVV eerder in de gelegenheid een overwinning te claimen dan Rutte die misschien nét voor de rest eindigt.
Je moet het hout hakken als de bijl vlijmscherp is.quote:Op woensdag 15 maart 2017 18:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Eerst zo'n kloteverhaal over onderwijs en duurzaamheid staan houden, maar dat snappen ze natuurlijk niet. Houthakken is lekker tastbaar.
quote:Op woensdag 15 maart 2017 18:54 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Je moet het hout hakken als de bijl vlijmscherp is.
En het hout goed droog. Daar breekt enige analogie met geslachtsgemeenschap.quote:Op woensdag 15 maart 2017 18:54 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Je moet het hout hakken als de bijl vlijmscherp is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |