abonnement Unibet Coolblue
pi_169540818
Heeft iemand hier die voorgegaarde octopusarmen van AH al eens gegeten?
https://www.ah.nl/product(...)guinaga-octopusarmen

Ik wil een snel voorgerechtje maken en het leek me wel aardig deze voorgegaarde armpjes te gebruiken, maar ik heb deze van AH nog nooit geproefd.

Als je ze kent, denk je dat in plakjes gesneden octopus met een dipsausje van mayo, citroensap, knoflook en dille (met een lekker glas witte wijn er naast) wat is als voorgerecht?
pi_169541420
punt 3
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_169541547
Ja, dat lezen ging wel, maar ik vraag naar ervaringen
pi_169542885
Helaas geen ervaring mee, wel benieuwd naar de ervaring van anderen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 15 maart 2017 @ 19:49:17 #5
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169543207
Ik ken deze niet, maar zou ze kort en heet grillen, dat geeft veel smaak.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169550868
beter proberen op de markt paar te scoren ..ff in de grill pan of beter nog bbq en je heb voor fatsoenlijkere prijs beter voedsel

die van de ah zijn gekookt , mijn ouders hadden ze een keer , prima te eten met je voorgestelde dipje
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  woensdag 15 maart 2017 @ 22:31:14 #7
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169552488
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 22:06 schreef Thezappa het volgende:
beter proberen op de markt paar te scoren ..ff in de grill pan of beter nog bbq en je heb voor fatsoenlijkere prijs beter voedsel

die van de ah zijn gekookt , mijn ouders hadden ze een keer , prima te eten met je voorgestelde dipje
verse octopus ff op de grill pan? Jij hebt duidelijk nooit octopus zo klaargemaakt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169554592
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 22:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

verse octopus ff op de grill pan? Jij hebt duidelijk nooit octopus zo klaargemaakt
Beetje olie , gaat prima
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  vrijdag 17 maart 2017 @ 00:12:37 #9
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169583764
Heb deze al meerdere malen gekocht en klaargemaakt. Grillen met een beetje olie en zout en knoflook en ook al een paar keer geroosterd op de BBQ.

Zijn prima te eten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_169584085
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 18:21 schreef realAIVD het volgende:
denk je dat in plakjes gesneden octopus met een dipsausje van mayo, citroensap, knoflook en dille (met een lekker glas witte wijn er naast) wat is als voorgerecht?
Ik denk dat je flink wat wijn erbij moet serveren en of dat dan lekkere wijn is of niet maakt niet eens uit; die smeerpijperij moet weggespoeld worden.

Waar is de tijd gebleven dat we gewoon aardappelen/vlees/groenten aten in plaats van zogenaamde liflafjes en culinaire hoogstandjes waarvan mensen zeggen van "mmmmm, erg lekker dit" alleen maar omdat de prijs belachelijk is.

Schei toch uit man. Iedereen vind een gehaktbal veel lekkerder dan inktvisarmen of weet ik wat voor debiele zooi ze tegenwoordig weer allemaal verzinnen om te vreten.

Doe normaal.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 17 maart 2017 @ 00:57:00 #11
138448 PeZu
Suspended animation
pi_169584257
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 00:35 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik denk dat je flink wat wijn erbij moet serveren en of dat dan lekkere wijn is of niet maakt niet eens uit; die smeerpijperij moet weggespoeld worden.

Waar is de tijd gebleven dat we gewoon aardappelen/vlees/groenten aten in plaats van zogenaamde liflafjes en culinaire hoogstandjes waarvan mensen zeggen van "mmmmm, erg lekker dit" alleen maar omdat de prijs belachelijk is.

Schei toch uit man. Iedereen vind een gehaktbal veel lekkerder dan inktvisarmen of weet ik wat voor debiele zooi ze tegenwoordig weer allemaal verzinnen om te vreten.

Doe normaal.
wat een berg treurigheid in 1 post :')_!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  Designer vrijdag 17 maart 2017 @ 00:59:13 #12
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169584274
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 00:35 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik denk dat je flink wat wijn erbij moet serveren en of dat dan lekkere wijn is of niet maakt niet eens uit; die smeerpijperij moet weggespoeld worden.

Waar is de tijd gebleven dat we gewoon aardappelen/vlees/groenten aten in plaats van zogenaamde liflafjes en culinaire hoogstandjes waarvan mensen zeggen van "mmmmm, erg lekker dit" alleen maar omdat de prijs belachelijk is.

Schei toch uit man. Iedereen vind een gehaktbal veel lekkerder dan inktvisarmen of weet ik wat voor debiele zooi ze tegenwoordig weer allemaal verzinnen om te vreten.

Doe normaal.
Gesproken als een ware proleet.
🐙
pi_169585174
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 00:35 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik denk dat je flink wat wijn erbij moet serveren en of dat dan lekkere wijn is of niet maakt niet eens uit; die smeerpijperij moet weggespoeld worden.

Waar is de tijd gebleven dat we gewoon aardappelen/vlees/groenten aten in plaats van zogenaamde liflafjes en culinaire hoogstandjes waarvan mensen zeggen van "mmmmm, erg lekker dit" alleen maar omdat de prijs belachelijk is.

Schei toch uit man. Iedereen vind een gehaktbal veel lekkerder dan inktvisarmen of weet ik wat voor debiele zooi ze tegenwoordig weer allemaal verzinnen om te vreten.

Doe normaal.
Wat de boer niet kent... _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_169585182
Er is vast heel veel wat ik lekkerder vind dan octopusarmen, maar om nu elke dag te eten wat ik het allerlekkerst vind is ook zo saai. Alhoewel, ik had een ex die het liefst frikandellen at en dat hoogstwaarschijnlijk ook wel elke dag kon eten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169585816
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 00:35 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik denk dat je flink wat wijn erbij moet serveren en of dat dan lekkere wijn is of niet maakt niet eens uit; die smeerpijperij moet weggespoeld worden.

Waar is de tijd gebleven dat we gewoon aardappelen/vlees/groenten aten in plaats van zogenaamde liflafjes en culinaire hoogstandjes waarvan mensen zeggen van "mmmmm, erg lekker dit" alleen maar omdat de prijs belachelijk is.

Schei toch uit man. Iedereen vind een gehaktbal veel lekkerder dan inktvisarmen of weet ik wat voor debiele zooi ze tegenwoordig weer allemaal verzinnen om te vreten.

Doe normaal.
Bedankt voor de tip, Gerald met een t.
Toch ga ik die inktvisarmen binnenkort ongetwijfeld een keer proberen.
Mij lijkt een gehaktbal met een dipsausje van mayo, citroensap, knoflook en dille nou eenmaal geen topper
pi_169622590
Ga gewoon een keer op vakantie naar Galicie en eet daar Pulpo.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 14:25:17 #17
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_169744904
heb je al gegoogled op: octopus japan?
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
pi_169744940
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 00:35 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik denk dat je flink wat wijn erbij moet serveren en of dat dan lekkere wijn is of niet maakt niet eens uit; die smeerpijperij moet weggespoeld worden.

Waar is de tijd gebleven dat we gewoon aardappelen/vlees/groenten aten in plaats van zogenaamde liflafjes en culinaire hoogstandjes waarvan mensen zeggen van "mmmmm, erg lekker dit" alleen maar omdat de prijs belachelijk is.

Schei toch uit man. Iedereen vind een gehaktbal veel lekkerder dan inktvisarmen of weet ik wat voor debiele zooi ze tegenwoordig weer allemaal verzinnen om te vreten.

Doe normaal.
_O-
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')