abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 16 maart 2017 @ 10:12:11 #51
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169564957
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:02 schreef Achterhoker het volgende:
Ach ja hoe gek kijken we hier van op (3 zetels) als je dit leest?

[..]

http://www.rijnmond.nl/ni(...)mmen-allemaal-anders
DENK vertegenwoordigt nu de kansarme achterbuurten in de Nederlandse grote steden. Zou Kuzu daar echt trots op zijn?
pi_169565442
quote:
15s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De NVJ is ook niet blij met DENK.

[..]

Het is best wel verontrustend dat in Nederland steeds meer partijen journalisten beginnen te weren. NRC was niet welkom bij meerdere partijen gisteren.
Misschien moeten de media ook wat meer aan zelfreflectie doen. Onafhankelijke media, onafhankelijk van wie? Journalist, definieer aub, Powned en GS ook?

Als bijvoorbeeld de Telegraaf GL frontaal aanvalt met het verdraaien van de feiten, moet GL zijn politieke tegenstander die actie tegen hen voert uitnodigen? Moet Paul Jansen als eindverantwoordelijke dan aanschuiven aan een van de vele PO-tafels om daar een serieuze politiek commentator te gaan uithangen?

Ik zie wel een rol voor de NVJ weggelegd, maar dan zullen ze wel even los moeten komen van de Wij van WC-eend reflex.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 16 maart 2017 @ 10:47:43 #53
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_169565560
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Misschien moeten de media ook wat meer aan zelfreflectie doen. Onafhankelijke media, onafhankelijk van wie? Journalist, definieer aub, Powned en GS ook?

Als bijvoorbeeld de Telegraaf GL frontaal aanvalt met het verdraaien van de feiten, moet GL zijn politieke tegenstander die actie tegen hen voert uitnodigen? Moet Paul Jansen als eindverantwoordelijke dan aanschuiven aan een van de vele PO-tafels om daar een serieuze politiek commentator te gaan uithangen?

Ik zie wel een rol voor de NVJ weggelegd, maar dan zullen ze wel even los moeten komen van de Wij van WC-eend reflex.
GS/Powned is wel een twijfelgeval omdat ze een soort amusement zijn. Ik snap bijvoorbeeld best dat Simons geen zin had in hen.

De echte journalisten vind ik een ander verhaal. GL hoeft niet net te doen alsof ze blij zijn met die paar stukken van De Telegraaf en mag er ook best commentaar op geven, maar ik zou het wel degelijk afkeuren wanneer journalisten van die krant niet langer welkom zijn bij de partij. Gisteren was het trouwens de NRC en die werd vooral geweerd omdat ze in de afgelopen tijd kritisch bericht hebben over bepaalde constructies/handelingen van partijen. Dan heb je het gewoon over politici die niet gecontroleerd willen worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Linus_van_Pelt op 16-03-2017 10:53:58 ]
  donderdag 16 maart 2017 @ 10:49:19 #54
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_169565586
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 19:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Er is geen verplichting om met elke clown of zeurwijf met een microfoon te praten.
Klopt, er is ook geen verplichting massamoordenaar Erdogan niet te steunen.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  donderdag 16 maart 2017 @ 11:06:21 #55
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_169565904
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 09:56 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik verwacht dat Azarkan al vrij snel weer weg is bij DENK. Niet volgende week of volgende maand, maar het zou mij hoogst verbazen als hij er over pakweg 1,5-2 jaar nog zit. Gaat binnen de kortste keren mot krijgen met Peppie en Kokkie.

Verder zal DENK nu moeten zorgen dat ze zich met normaal politiek gedrag gaan handhaven in de Kamer. De afgelopen jaartjes kon Kuzu lekker schoppen, beetje voorbereidingen treffen voor deze verkiezingen. Nu moet hij 4 jaar lang een bepaalde boodschap gaan uitdragen. Zal lastig worden voor em, want die boodschap heeft hij niet.
Hij zal waarschijnlijk uiteindelijk wel vertrekken bij die partij, maar voorlopig zal hij wel even blijven. Vanuit de kamer kan hij natuurlijk veel harder strijden tegen de, in zijn ogen onrechtvaardige maatschappij zonder stageplaatsen, gelijke kansen op de arbeidsmarkt voor allochtonen en het racisme dat hier hoogtij viert.

Verschil met Kuzu en die andere Turk is dat hij dat beter kan verwoorden en wat mij betreft een stukje beschaafder overkomt.
pi_169567865
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

GS/Powned is wel een twijfelgeval omdat ze een soort amusement zijn. Ik snap bijvoorbeeld best dat Simons geen zin had in hen.

De echte journalisten vind ik een ander verhaal. GL hoeft niet net te doen alsof ze blij zijn met die paar stukken van De Telegraaf en mag er ook best commentaar op geven, maar ik zou het wel degelijk afkeuren wanneer journalisten van die krant niet langer welkom zijn bij de partij.
Hangt er vanaf of ze in de hoedanigheid van journalist komen, of als schrijvend activist.

quote:
Gisteren was het trouwens de NRC en die werd vooral geweerd omdat ze in de afgelopen tijd kritisch bericht hebben over bepaalde constructies/handelingen van partijen. Dan heb je het gewoon over politici die niet gecontroleerd willen worden.
Het punt is dat als je het weigeren van een journalist gewicht wil geven, je het onderscheid moet maken tussen wat (de gepaste) journalistiek is, en wat niet. De gewone roddelpers mag ook niet overal binnen. Voor zover ik weet heeft de NVJ altijd reflexmatig iedereen verdedigt die zich journalist of media noemt. Dan is er ook nog de kwestie van de eerlijkheid, de NOS houdt bijvoorbeeld wekenlang de deur voor Nieuwe Wegen dicht, maar als ze gefaald hebben in het halen van een zetel dan hebben ze ineens recht op een interview?

De media zijn niet meer onmisbaar, dus misschien moeten ze een toontje lager zingen en het respect verdienen alvorens het op te eisen. En wellicht heeft de NVJ daarin een rol.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 16 maart 2017 @ 12:55:32 #57
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_169568037
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 12:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hangt er vanaf of ze in de hoedanigheid van journalist komen, of als schrijvend activist.

[..]

Het punt is dat als je het weigeren van een journalist gewicht wil geven, je het onderscheid moet maken tussen wat (de gepaste) journalistiek is, en wat niet. De gewone roddelpers mag ook niet overal binnen. Voor zover ik weet heeft de NVJ altijd reflexmatig iedereen verdedigt die zich journalist of media noemt. Dan is er ook nog de kwestie van de eerlijkheid, de NOS houdt bijvoorbeeld wekenlang de deur voor Nieuwe Wegen dicht, maar als ze gefaald hebben in het halen van een zetel dan hebben ze ineens recht op een interview?

De media zijn niet meer onmisbaar, dus misschien moeten ze een toontje lager zingen en het respect verdienen alvorens het op te eisen. En wellicht heeft de NVJ daarin een rol.
Ze zijn niet meer onmisbaar voor de politieke partijen. De pers is echter nog steeds zeer belangrijk voor een gezonde democratie vanwege de controlerende functie. En politieke partijen die expres de (serieuze) pers dwarsbomen, zijn dan ook gevaarlijk bezig.

Dat NOS niet elke splinter in het landschap aandacht geeft, is iets heel anders. Dat heeft veel minder met de controlerende functie van het journaille te maken en is dus ook minder cruciaal voor de rechtstaat.
  donderdag 16 maart 2017 @ 13:09:50 #58
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169568271
als sylvana was blijven plakken zat ze nu in de kamer :o
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_169570991
quote:
3s.gif Op donderdag 16 maart 2017 13:09 schreef Re het volgende:
als sylvana was blijven plakken zat ze nu in de kamer :o
Het enige positieve aan Denk dat dat gelukkig niet doorgegaan is.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_169571973
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 09:56 schreef WheeledWarrior het volgende:

. Nu moet hij 4 jaar lang een bepaalde boodschap gaan uitdragen. Zal lastig worden voor em, want die boodschap heeft hij niet.
En toch heeft hij een achterban die hem in de 2e kamer heeft gezet.

Als je al gestemd hebt op deze achterlijke Arabische partij, heb je sowieso geen wezelijk verstand om daarna objectief te volgen wat ze in de komende 4 jaar voor bijdrage zullen hebben in de 2e kamer.
  donderdag 16 maart 2017 @ 20:45:20 #61
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_169576572
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

DENK vertegenwoordigt nu de kansarme achterbuurten in de Nederlandse grote steden. Zou Kuzu daar echt trots op zijn?
Jazeker, dat is namelijk precies zoals zijn grote held Erdogan, ook een tjappie met een grote bek uit een achterbuurt (Kasimpasa).
pi_169576616
Dit topic word een lange reeks denk ik
pi_169586583
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

DENK vertegenwoordigt nu de kansarme achterbuurten in de Nederlandse grote steden. Zou Kuzu daar echt trots op zijn?
Het is waar hij hoort. Een kansarm figuur in de getto,s van Nederland.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  vrijdag 17 maart 2017 @ 19:06:06 #65
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_169596700
quote:
Bedankt. Het was lang geleden dat ik hardop om min of meer politiek nieuws gelachen heb. Het is absoluut non-nieuws, maar wel leuk.
pi_169838908
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 19:06 schreef freako het volgende:

[..]

Bedankt. Het was lang geleden dat ik hardop om min of meer politiek nieuws gelachen heb. Het is absoluut non-nieuws, maar wel leuk.
Nou? Non-nieuws. Ik vind het wel een verademing dat meneer Kuzu toch nog ontspannen kan zijn, en gevoel heeft voor humor. Erg belangrijk!
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 18:17:34 #67
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_169840084
Het is gewoon een lelijke schijnheilige leugenaar, die zijn arm tot aan zijn elleboog bij oom Erdogan in zijn reed heeft zitten. :( :( :( :( :( :(
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_169856089
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_169908073


Was het een tosti?

Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_169908325
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 17:20 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Nou? Non-nieuws. Ik vind het wel een verademing dat meneer Kuzu toch nog ontspannen kan zijn, en gevoel heeft voor humor. Erg belangrijk!
Fijn dat je dat 2 weken later komt melden. ^O^
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')