abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169536250
Hey allemaal,

Is het raar om je op 22 jarige leeftijd aan te melden bij een voetbalclub? Voetbal is altijd al mijn grootste passie geweest (zowel kijken als spelen) en ik heb dus ook jarenlang gevoetbald. Op mijn 14e ben ik gestopt, vraag me niet waarom. Achteraf gezien de grootste fout die ik tot en met nu toe heb gemaakt. Ik vind het heerlijk om te trainen en wedstrijden te spelen. Het is een geweldige uitlaatklep voor mij.

Ik heb vanaf mijn 14e tot en met nu toe mij niet meer ingeschreven voor een voetbalclub. Ik heb het de laatste jaren wel overwogen, maar het feit dat ik al wat ouder ben houdt mij constant tegen.

Mijn vraag aan jullie is: Is het mogelijk om je als 22 jarige nog ergens in te schrijven? Veel teams zitten al jaren bij elkaar in het team en het lijkt mij moeilijk om daar dan opeens tussen te komen of zo. Hoe doen clubs dat dan? Wordt je gewoon in een van de lagere klasses geplaatst, om dan te zien hoe het gaat? Dat zou mij overigens niets schelen, ik hou van de sport en doe het echt voor mijn plezier.

Alvast bedankt.

~Marmal
  woensdag 15 maart 2017 @ 15:00:01 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169536263
Wat zei de voetbalclub toen je dit aan hen vroeg?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169536265
Tuurlijk is dat mogelijk. Zelf ook gedaan toen ik rond mijn twintigste ging verhuizen.
  woensdag 15 maart 2017 @ 15:08:37 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169536446
Maarre, is niets raars aan hoor. Juist de manier bij uitstek om nieuwe sociale contacten op te doen wanneer je bijvoorbeeld verhuist.

Bel eens naar een voetbalclub en vraag naar de mogelijkheden. De ene club is de andere namelijk niet. Veel is nogal afhankelijk van jouw niveau en het niveau waarop een club actief is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169536655
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:08 schreef Dven het volgende:
Maarre, is niets raars aan hoor. Juist de manier bij uitstek om nieuwe sociale contacten op te doen wanneer je bijvoorbeeld verhuist.

Bel eens naar een voetbalclub en vraag naar de mogelijkheden. De ene club is de andere namelijk niet. Veel is nogal afhankelijk van jouw niveau en het niveau waarop een club actief is.
Inderdaad. Ik heb de laatste jaren gedacht dat het niet mogelijk was, geen idee waarom. Hoefde eigenlijk enkel een belletje te plegen. Vraag mij alleen af hoe ze gaan bepalen op welk niveau ik kom te spelen en vooral waar op het veld. Ik kan wel zeggen dat ik graag op het middenveld wil spelen, maar als dat druk bezet is schiet dat natuurlijk niet op.
  woensdag 15 maart 2017 @ 15:19:29 #6
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169536680
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:18 schreef Marmal het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb de laatste jaren gedacht dat het niet mogelijk was, geen idee waarom. Hoefde eigenlijk enkel een belletje te plegen. Vraag mij alleen af hoe ze gaan bepalen op welk niveau ik kom te spelen en vooral waar op het veld. Ik kan wel zeggen dat ik graag op het middenveld wil spelen, maar als dat druk bezet is schiet dat natuurlijk niet op.
Meedoen aan een training he.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169536785
Zaalvoetbal niks voor je? ;)
pi_169537539
VBL / Op latere leeftijd beginnen met voetballen

Jij hebt immers al eerder gevoetbald, lijkt me geen probleem dus.
With a Song in my heart and a smile on my face...
  woensdag 15 maart 2017 @ 16:03:54 #9
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_169537680
quote:
2s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:59 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
VBL / Op latere leeftijd beginnen met voetballen

Jij hebt immers al eerder gevoetbald, lijkt me geen probleem dus.
Het is niet zoals fietsen of zwemmen. Voetballen kun je wel degelijk verleren. Dan nog eens het feit dat hij de B en A gemist heeft.

Niet om TS te ontmoedigen, integendeel zelfs, maar je zal echt met je neus in de boter moeten vallen. Probeer in ieder geval ergens te komen waar minstens één bekende zit. Anders ben je eerst een tijd de spot van de club.
And so is the past
  Trouwste user 2022 woensdag 15 maart 2017 @ 16:23:55 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_169538145
Luister niet naar de user boven me. Ik heb tot m'n 45ste gevoetbald. Eerst op redelijk nivo, daarna in lagere elftallen. Nieuwe spelers worden juist of werden juist met open armen ontvangen. Ik ken je nivo niet. Mijn club heeft 9 eltallen. Voor ieder wat wils. Je bent met 22 nog hardstikke jong man. Je klinkt enthousiast. Ga er voor en ga er van genieten. Ook van de derde helft. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_169538343
quote:
14s.gif Op woensdag 15 maart 2017 16:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Het is niet zoals fietsen of zwemmen. Voetballen kun je wel degelijk verleren. Dan nog eens het feit dat hij de B en A gemist heeft.

Niet om TS te ontmoedigen, integendeel zelfs, maar je zal echt met je neus in de boter moeten vallen. Probeer in ieder geval ergens te komen waar minstens één bekende zit. Anders ben je eerst een tijd de spot van de club.
Als ik de TS was zou me met die post van jou hierboven inderdaad de moed finaal in de schoenen zakken, terwijl dat helemaal niet hoeft als je maar enthousiast bent en er iig aanleg voor hebt, de rest is trainen, trainen en nog eens trainen.

En dit..

quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 16:23 schreef tong80 het volgende:
Luister niet naar nogeenoudebekende. Ik heb tot m'n 45ste gevoetbald. Eerst op redelijk nivo, daarna in lagere elftallen. Nieuwe spelers worden juist of werden juist met open armen ontvangen. Ik ken je nivo niet. Mijn club heeft 9 eltallen. Voor ieder wat wils. Je bent met 22 nog hardstikke jong man. Je klinkt enthousiast. Ga er voor en ga er van genieten. Ook van de derde helft. :)

:P
Daarbij neem ik aan dat TS zich met 22 jaar ook echt niet als een pispaal neer zal laten zetten, dus komt best allemaal wel helemaal goed!!!
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_169538422
TS heeft vast nog wel gevoetbald tussen zn 14e en 22ste ;) hoe ouder je wordt hoe meer de clubs je nodig hebben. Er is altijd een leegloop van 20 jarigen door werk/studeren etc. Een nieuwe 22 jarige is een feestje waard bij praktisch elke club.

[ Bericht 0% gewijzigd door WodanIsGroot op 15-03-2017 17:07:08 ]
  Trouwste user 2022 woensdag 15 maart 2017 @ 16:39:39 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_169538493
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 16:36 schreef WodanIsGroot het volgende:
TS heeft vast nog wel gevoetballed tussen zn 14e en 22ste ;) hoe ouder je wordt hoe meer de clubs je nodig hebben. Er is altijd een leegloop van 20 jarigen door werk/studeren etc. Een nieuwe 22 jarige is feestje waard bij praktisch elke club.
Mooie post :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_169538949
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 16:36 schreef WodanIsGroot het volgende:
TS heeft vast nog wel gevoetballed tussen zn 14e en 22ste ;) hoe ouder je wordt hoe meer de clubs je nodig hebben. Er is altijd een leegloop van 20 jarigen door werk/studeren etc. Een nieuwe 22 jarige is feestje waard bij praktisch elke club.
Goeie bal inderdaad.. ^O^
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_169650584
quote:
10s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:00 schreef Dven het volgende:
Wat zei de voetbalclub toen je dit aan hen vroeg?
Dat hij het op fok! moest proberen.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 14:32:58 #16
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_169745068
quote:
14s.gif Op woensdag 15 maart 2017 16:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Het is niet zoals fietsen of zwemmen. Voetballen kun je wel degelijk verleren. Dan nog eens het feit dat hij de B en A gemist heeft.

Niet om TS te ontmoedigen, integendeel zelfs, maar je zal echt met je neus in de boter moeten vallen. Probeer in ieder geval ergens te komen waar minstens één bekende zit. Anders ben je eerst een tijd de spot van de club.
gewoon tijdens het douchen je pener op tafel leggen. dan weten ze pas echt wie de baas is.
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')