abonnement Unibet Coolblue
pi_169535186
quote:
AMSTERDAM - Een stembureau in een Diyanet-moskee in stadsdeel Oost in Amsterdam is woensdag over de schreef gegaan. De gemeente Amsterdam heeft besloten in te grijpen omdat er Turkse vlaggen en nationalistische posters aan de muur hangen.

Ook klinkt de Turkse radio op de achtergrond en worden er Diyanet-folders op de tafel verspreid, zo blijkt uit twitterberichten van Amsterdammers die in de moskee hun stem uitbrachten. ,,Campagneuitingen in het stembureau zijn niet toegestaan. We hebben iemand erheen gestuurd om dit te corrigeren’’, laat een woordvoerster van de gemeente weten. ,,We hebben nog geen klachten van kiezers binnengekregen.’’
Meer bij de bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)Turkse_moskee__.html

Terecht dat wordt ingegrepen, nu Denk meedoet moet, net als na de deelname van CU, SGP en CDA bij de kerken, in een moskee geen stembureau worden geplaatst. Met 50+ zijn natuurlijk ook stembureaus in bejaardenhuizen verleden tijd. Zoals die VVD mevrouw zegt:
quote:
“In onze beleving is dat geen neutrale plek meer om te stemmen”, zegt het raadslid.
pi_169535196
Scheelde bijna niets maar nu dubbel.
pi_169536432
Posters ophangen kan natuurlijk niet, maar ik vind stembureaus in kerken en moskeeën juist leuk, dan kom je nog eens ergens :Y
Nieuw is niet altijd beter.
pi_169536540
Post ik in een dubbeltopic, en bedankt :(
Nieuw is niet altijd beter.
pi_169536601
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 14:07 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Meer bij de bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)Turkse_moskee__.html

Terecht dat wordt ingegrepen, nu Denk meedoet moet, net als na de deelname van CU, SGP en CDA bij de kerken, in een moskee geen stembureau worden geplaatst. Met 50+ zijn natuurlijk ook stembureaus in bejaardenhuizen verleden tijd. Zoals die VVD mevrouw zegt:

[..]

Als ze die locaties volhangen met campagne-materialen moet er daar ook worden ingegrepen inderdaad.
pi_169537499
Dit vooral..

quote:
With a Song in my heart and a smile on my face...
  Trouwste user 2022 woensdag 15 maart 2017 @ 16:42:55 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_169538549
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Posters ophangen kan natuurlijk niet, maar ik vind stembureaus in kerken en moskeeën juist leuk, dan kom je nog eens ergens :Y
Mijn broer zit in een kerk in Den Bosch. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')