abonnement Unibet Coolblue
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 15 maart 2017 @ 19:02:05 #26
74056 crew  ToT
pi_169541875
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
Kredietcrisis schuld van Nederland. De Tsunami van 2004 is eveneens de schuld van Nederland.
En wij hebben Mohammed vergiftigd! :Y
pi_169563100
Als Erdogan in dit tempo doorgaat, is vrijdag de Armeense genocide onze schuld en zaterdag de Holocaust.

Ik ben trouwens benieuwd wanneer Graaf Denkula eindelijk afstand gaat nemen van de uitlatingen van dictator Erdogan.
pi_169564157
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 05:44 schreef Elfletterig het volgende:
Als Erdogan in dit tempo doorgaat, is vrijdag de Armeense genocide onze schuld en zaterdag de Holocaust.

Ik ben trouwens benieuwd wanneer Graaf Denkula eindelijk afstand gaat nemen van de uitlatingen van dictator Erdogan.
Ik verwacht niet dat hij zijn baas gaat afvallen. Misschien na het Turkse referendum als Erdogan zelf terugkrabbelt en zegt dat het allemaal niet zo bedoeld was.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_169569654
Fluffy die gister is overleden.

RIP Fluffy
Stom paard
pi_169575669
Adolf Hitler was eigenlijk een Nederlander :P
pi_169575837
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 20:13 schreef King_Merc het volgende:
Adolf Hitler was eigenlijk een Nederlander :P
Dan zouden wij weer stijgen in achting bij de Turken
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 16 maart 2017 @ 20:22:06 #32
186611 Haags
pi_169575889
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:13 schreef Dven het volgende:
Oke.
Zonder wrijving geen glans
pi_169576950
Al die Nederlandse toeristen in Turkije zijn daadwerkelijk saboteurs en spionnen in dienst van de AIVD. Ze zijn in Turkije massaal mind-control technieken aan het toepassen op de Turkse bevolking.

Dat is nou de reden dat die poging tot een staatsgreep gebeurde. Hij is alleen mislukt omdat er niet genoeg mind-control experts van de AIVD aanwezig waren.

Iedereen weet dit toch? In Nederland heeft de AIVD immers op iedere straathoek een mind-control expert staan.
pi_169577502
quote:
2s.gif Op woensdag 15 maart 2017 17:07 schreef ToT het volgende:
Dat gezeik van dat we bij allochtone ouderen in ziekenhuizen sneller de stekker er uit zouden trekken dan bij autochtone, alleen zal hij er actieve euthanasie van maken tegen de wil van de patiënt en de familie in.
Een Nederlandse partij die met zulks een voorstel komt, bijvoorbeeld bij 75 jaar, om de stekker eruit te trekken krijgt per direct mijn stem. Scheelt een hoop geld. Me dunkt. En iedereen weet waar hij aan toe is. Ja ik ben serieus :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_169577505
De echte reden dat de Turkse ministers hier niet welkom waren was omdat zij seksuele voorlichting wilden geven.

Iedereen weet toch dat de Nederlandse regering onopvallend expirimenteert met soa's in de allochtone bevolking? Daarnaast worden er genetische experimenten gedaan op feutussen in de baarmoeders van allochtone vrouwen, aangezien ze geen übermenchen zijn. Als een allochtone vrouw bij de gineacoloog komt, dan worden er ultrasoon genetische experimenten gedaan en ultrasoon mind-control op de feutus toegepast.
pi_169579519
De dinosaurussen hebben we ook uitgeroeid, en omdat we de kerst van de hele wereld wilde verpesten hebben we in 2004 een tsunami veroorzaakt in Azie, daarna zijn we dijken en dammen gaan bouwrn om te verdienen aan andermans leed
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_169645418
quote:
14s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:12 schreef Geralt het volgende:

[..]

Een Nederlandse partij die met zulks een voorstel komt, bijvoorbeeld bij 75 jaar, om de stekker eruit te trekken krijgt per direct mijn stem. Scheelt een hoop geld. Me dunkt. En iedereen weet waar hij aan toe is. Ja ik ben serieus :@
:')
pi_169667093
Misschien begint hij er over dat Nederland vol zit met LGBT-mensen? Die zijn niet zo populair onder de meeste moslims en hij is vooral aan het schreeuwen en stoer doen om stemmen in Turkije te krijgen. Niet dat het verschrikkelijk is natuurlijk, maar in de ogen van de gemiddelde Turk is het om een of andere reden afschuwelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')