abonnement Unibet Coolblue
pi_169532832
DENK, een verschrikkelijk enge partij naar mijn mening. Maar ik schrok me net helemaal dood toen ik het programma van de SGP eens doorlas! De Nederlandse DENK! Waarom accepteren we een partij zoals de SGP met gemak in het bestaande politieke bestel en kijkt niemand op van deze partij. Maar gruwelen we van DENK? Wat maakt dit verschil?

SGP:

quote:
Om die reden moet de ‘Abortuswet’ worden ingetrokken. Zolang dat (nog) niet gebeurd is, moet de overheid alles op alles zetten om het aantal abortussen te verminderen. Elke abortus is er een teveel.
quote:
Het zou natuurlijk het allerbeste zijn als de ‘Euthanasiewet’ zou worden ingetrokken.
quote:
Dit laat echter onverlet, dat de SGP bij ernstige levensdelicten het opleggen van de doodstraf door een wettige overheid een legitieme straf vindt
pi_169532845
En dan geen link of quote naar het programma van de SGP...
pi_169532864
Bedankt Hans.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169532913
Ik-wil-een-punt-maken-maar-ik-ben-te-lui-om-dit-fatsoenlijk-te-onderbouwen-topique. :')
pi_169533204
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 12:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
En dan geen link of quote naar het programma van de SGP...
Ik zie de quotes wel maar hier kun je e.e.a. nalezen:
https://www.sgp.nl/standpunten/e/euthanasie

Wat denk je van deze:
quote:
Echo

Elk mensenleven is een geschenk van God en daarom beschermwaardig, ook het leven dat nog niet geboren is en in een pril stadium verkeert. Dit respect voor het leven moet steeds voorop staan. De twintig wekenecho en ander prenataal onderzoek zoals de NIPT blijken vaak te leiden tot een abortus als er kans is op een gehandicapt leven. Daarom moet er zeer terughoudend mee omgegaan worden. Het leven is niet maakbaar en de onderzoeken leveren geen volledig beeld op. Zolang abortus is toegestaan, mag het onderzoek pas na afloop van de abortustermijn plaatsvinden. Zulke onderzoeken zijn alleen te verantwoorden wanneer er werkelijk behandelmogelijkheden voor het ongeboren kind zijn.

Ook is het belangrijk dat er duidelijk voorlichtingsmateriaal meegegeven wordt waarin objectieve en volledige informatie gegeven wordt over de waarde van gehandicapt leven.
  woensdag 15 maart 2017 @ 13:04:52 #6
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_169533784
SGP is onmogelijk serieus te nemen zolang ze voor de doodstraf zijn. Even het belangrijkste christelijke gebod dat er is negeren omdat het je zo uitkomt. Stelletje nep-christenen.
  woensdag 15 maart 2017 @ 13:52:48 #7
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_169534887
SGP heeft deze standpunten al bijna 100 jaar en heeft altijd maar 2 a 3 koppen in de kamer. Bovendien zijn ze keurig, beleefd en transparant. DENK daarentegen verkoopt aantoonbare leugens, verantwoorden zichzelf niet, geven anderen de schuld van eigen fouten en zijn aanhanger van een halve dictator.
:')
  woensdag 15 maart 2017 @ 15:16:42 #8
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_169536618
DENK is een Nederlands hatende moslim-partij, vind dat dan in vergelijking met de SGP meevallen. Reuze beleefde en vriendelijke mensen.
pi_169536641
DENK is een infiltrantenpartij van een buitenlandse mogendheid. Valt geenszins met elkaar te vergelijken.
  woensdag 15 maart 2017 @ 15:38:37 #10
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169537071
pi_169537099
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:17 schreef LelijKnap het volgende:
DENK is een infiltrantenpartij van een buitenlandse mogendheid. Valt geenszins met elkaar te vergelijken.
Inderdaad. Euthanasie en abortus verbieden is tig maal erger.
  woensdag 15 maart 2017 @ 15:44:14 #12
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_169537169
Omdat ze er al fucking lang zijn en ze op zich wel rare idealen hebben, maar zo'n kleine partij zijn dat niemand echt last van ze heeft. Daarnaast zijn ze gewoon netjes.
pi_169537392
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 12:20 schreef _The_General_ het volgende:
DENK, een verschrikkelijk enge partij naar mijn mening. Maar ik schrok me net helemaal dood toen ik het programma van de SGP eens doorlas! De Nederlandse DENK! Waarom accepteren we een partij zoals de SGP met gemak in het bestaande politieke bestel en kijkt niemand op van deze partij. Maar gruwelen we van DENK? Wat maakt dit verschil?

SGP:

[..]

[..]

[..]

Ook al ben ik het op deze punten niet eens met de SGP, vind ik tegen abortus en euthanasia zijn niet echt extreem. Daarnaast, waarom is het vreemd dat we een democratisch gekozen partij die zich gewoon aan de spelregels houdt niet moeten accepteren? Wat zou jij er precies tegen willen doen? Dat de standpunten van de SGP niet populair zijn is verder wel duidelijk aan de verkiezingsuitslagen sinds 1918.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')