abonnementen ibood.com bol.com
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:51:54 #176
62913 Blik
The one and Only!
pi_169587267
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:35 schreef meester82 het volgende:

[..]

Denk eerder andersom, wel is met Russen in zon all in resort gezeten nooit meer, die zuipen en vreten alles op gaan nooit uiteten etc zitten letterlijk de hele dag in dat hotel . wat een kutvolk.
Gewoon hetzelfde wat de gemiddelde Nederlander doet als die naar Turkije op vakantie gaat naar een all-inclusive resort
pi_169587452
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:50 schreef Blik het volgende:

[..]

Misschien moet je ook gewoon even reëel naar de cijfers kijken, die staan gewoon in de link die gegeven is. Rusland staat niet in de top-3 van toeristische landen, aangezien nummer 3 op 7% zit levert Rusland dus >7% van alle toeristen in Turkije. Dus de massale uitstroom van Russen richting Turkije valt ook wel mee. 1 op de 14 toeristen is een Rus.
Beetje scorebordjournalistiek dit. Niet vergeten dat er een Russiche ban naar Turkije was he, waardoor de cijfers over 2016 niet op die manier geïnterpreteerd mogen worden. Eerste Russische vliegtuig is pas in september geland. Normaliter gaan er miljoenen Russen naar Turkije en ook dit jaar staat Turkije ruim bovenaan qua vakantiebestemmingen voor de Russen. Mits ik op de stedelijke toerismevergaderingen hier in de stad niet verkeerd ingelicht ben, uiteraard. ;)
Дайба
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:12:25 #178
28033 Pek
je moet wat
pi_169587562
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:04 schreef Dven het volgende:

[..]

ook dit jaar staat Turkije ruim bovenaan qua vakantiebestemmingen voor de Russen.
Nog een reden om het land over te slaan, geen beste reclame dit. _O-
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:12:56 #179
62913 Blik
The one and Only!
pi_169587570
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:04 schreef Dven het volgende:

[..]

Beetje scorebordjournalistiek dit. Niet vergeten dat er een Russiche ban naar Turkije was he, waardoor de cijfers over 2016 niet op die manier geïnterpreteerd mogen worden. Eerste Russische vliegtuig is pas in september geland. Normaliter gaan er miljoenen Russen naar Turkije en ook dit jaar staat Turkije ruim bovenaan qua vakantiebestemmingen voor de Russen. Mits ik op de stedelijke toerismevergaderingen hier in de stad niet verkeerd ingelicht ben, uiteraard. ;)
Dat is ook niet zo gek, als er ruim 30 miljoen toeristen naar Turkije gaan per jaar dat er dan misschien wel 2 miljoen uit Rusland komen.

Ik kan niet duiden of de cijfers die genoemd worden enkel en alleen van 2016 zijn, of over langere tijd gemeten zijn. Maar ik heb nog geen enkele goede bron met cijfers vanuit jouw kant gezien, dus als je het niet erg vind ga ik even uit van de cifers die in de link genoemd worden tot het tegendeel bewezen wordt.
pi_169587977
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:12 schreef Blik het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo gek, als er ruim 30 miljoen toeristen naar Turkije gaan per jaar dat er dan misschien wel 2 miljoen uit Rusland komen.

Ik kan niet duiden of de cijfers die genoemd worden enkel en alleen van 2016 zijn, of over langere tijd gemeten zijn. Maar ik heb nog geen enkele goede bron met cijfers vanuit jouw kant gezien, dus als je het niet erg vind ga ik even uit van de cifers die in de link genoemd worden tot het tegendeel bewezen wordt.
Je mag best een keer iets aannemen natuurlijk :+ Rusland behoort steevast bij de top.

cc37c5f564.png

Hier meer data van de Turkse CBS ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Dven op 17-03-2017 11:47:14 ]
Дайба
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:47:05 #181
62913 Blik
The one and Only!
pi_169588098
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Je mag best een keer iets aannemen natuurlijk :+

[ afbeelding ]

Hier meer data van de Turkse CBS ;)
Zo werkt dat niet in NWS, als je iets beweert dan dien je dat ook te staven met bronnen als daarom gevraagd wordt. Maar fijn om te weten dat je gelijk hebt dat Rusland normaliter de één na grootste toeristenstroom van Turkije is.

Verder is het natuurlijk ook een dooddoener om te melden dat het weer aantrekt met de Russische toeristen als ze een periode lang niet eens ernaartoe mochten vliegen.
pi_169588131
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:47 schreef Blik het volgende:

[..]

Zo werkt dat niet in NWS, als je iets beweert dan dien je dat ook te staven met bronnen als daarom gevraagd wordt. Maar fijn om te weten dat je gelijk hebt dat Rusland normaliter de één na grootste toeristenstroom van Turkije is.

Verder is het natuurlijk ook een dooddoener om te melden dat het weer aantrekt met de Russische toeristen als ze een periode lang niet eens ernaartoe mochten vliegen.
Ik FOK! meestal tussen het werken door, heb dan ook niet altijd tijd om maar op zoek te gaan naar bronnen :P

Meer in de zin van dat er een recordaantal verwacht wordt. Prognoses liggen tussen de 3 en 5 miljoen. Beetje afhankelijk van het aantal bomaanslagen, uit de lucht geschoten MIG's en weet ik veel wat nog meer :') :D
Дайба
pi_169589009
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Sedert eind 2016 zijn Rusland en Turkije weer maatjes. Dat de vakanties spotgoedkoop zijn geworden is inderdaad waar. En laat de Russen daar nu net gek op zijn.

Maar goed, allemaal propaganda. Turkije liegt. Rusland liegt. Het superieure westen weet veel beter hoe het met de Turks-Russische relaties en het toerisme zit.

:')
Dus je geeft toe dat het toerisme als geheel op zijn gat ligt en men als laatste strohalm tegen dumpprijzen nog een paar kamers probeert te vullen. Dat er dan toevallig een paar Russen zijn die daar op in gaan is fijn voor de mensen die in het Turkse toerisme werken maar echt geen reden voor een feestje of teken dat het in zijn geheel wel meevalt met de achteruitgang.
pi_169589859
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:48 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik FOK! meestal tussen het werken door, heb dan ook niet altijd tijd om maar op zoek te gaan naar bronnen :P

Meer in de zin van dat er een recordaantal verwacht wordt. Prognoses liggen tussen de 3 en 5 miljoen. Beetje afhankelijk van het aantal bomaanslagen, uit de lucht geschoten MIG's en weet ik veel wat nog meer :') :D
Ik krijg toch sterk de indruk dat jij maar een beetje werkt (aanlummelt) tussen het FOK'en door :')

En jemig, wat een hoop stront komt er uit jouw toetsenbord zeg, man man! :')

"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  vrijdag 17 maart 2017 @ 13:21:15 #185
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169589948
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:45 schreef Dven het volgende:

[..]

De ene Rus is de andere niet..

Bij onze winkels, van meeste uitgaven tot minste

Arabieren
----------------
Amerikanen
Chinezen
Japanners
Maleisiërs
Indonesiërs
--------------------------
Russen
Australiërs
----------------------------
West-Europeanen
-------------------------------
Nederlanders

Nu zeggen onze vier winkels natuurlijk niet zo heel veel over een algeheel gemiddelde maar ik hoor dezelfde verhalen in de stad. "Kijken kijken niet kopen" is niet zonder reden verzonnen :P
Heb er totaal geen kijk op maar is het ook niet zo dat de wat meer vermogende mensen uit de landen die hoger op jouw lijstje staan op vakantie gaan? Of gaan Henk en Ingrid uit Rusland ook naar Turkije?
pi_169590197
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 08:49 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Omdat ze anders in de bak geflikkerd worden met de rest van de "gulen sympathisanten" ( lees: Erdogan tegenstanders )
Verdere instorting van de economie is de beste manier om tot een nieuwe volksopstand te komen. Als het land lekker blijft draaien, kan dictator Erdogan zijn gang gaan.

De oppositie had ook afstand kunnen nemen van de bizarre uitlatingen van Erdogan. Ze hadden - bijvoorbeeld - ook kunnen stellen dat ze de handelswijze van de Nederlandse regering veroordelen, maar daar ze afstand nemen van termen als nazi's. Ik heb ze niet gehoord, die partijen.

We zijn nota bene één van de grootste investeerders in het land; zo niet de grootse! Geldkraan dicht én andere vakantiebestemming zoeken. Dan komt de klap dubbel zo hard aan. Turkije én al die Turken die massaal achter Erdogan staan, mogen niet wegkomen met de zeer ernstige schoffering van Nederland en met hun ziekelijke provocaties.

Boycotten, dat kutland.
- DJ11 @ RADIO 49 / WEBSITE / TOPIC
pi_169590340
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Verdere instorting van de economie is de beste manier om tot een nieuwe volksopstand te komen. Als het land lekker blijft draaien, kan dictator Erdogan zijn gang gaan.

De oppositie had ook afstand kunnen nemen van de bizarre uitlatingen van Erdogan. Ze hadden - bijvoorbeeld - ook kunnen stellen dat ze de handelswijze van de Nederlandse regering veroordelen, maar daar ze afstand nemen van termen als nazi's. Ik heb ze niet gehoord, die partijen.

We zijn nota bene één van de grootste investeerders in het land; zo niet de grootse! Geldkraan dicht én andere vakantiebestemming zoeken. Dan komt de klap dubbel zo hard aan. Turkije én al die Turken die massaal achter Erdogan staan, mogen niet wegkomen met de zeer ernstige schoffering van Nederland en met hun ziekelijke provocaties.

Boycotten, dat kutland.
Jammer eigenlijk dat wij alles maar pikken, Turkije is een enorm nationalistisch en trots land, als wij andersom Turken zo benoemd hadden waren ze allang overgegaan op diepgaande maatregelen.
pi_169590945
quote:

[..]

Boycotten, dat kutland.
Ik boycot alles wat Turks is. Al jaren.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_169590951
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:34 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Jammer eigenlijk dat wij alles maar pikken, Turkije is een enorm nationalistisch en trots land, als wij andersom Turken zo benoemd hadden waren ze allang overgegaan op diepgaande maatregelen.
Je hoeft ze niet eens verrot te schelden. Het opsommen van een aantal ongemakkelijke feiten volstaat. Sterker nog: in eigen land de baas zijn en op de openbare orde handhaven volstaat al.
- DJ11 @ RADIO 49 / WEBSITE / TOPIC
pi_169592885
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:21 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Heb er totaal geen kijk op maar is het ook niet zo dat de wat meer vermogende mensen uit de landen die hoger op jouw lijstje staan op vakantie gaan? Of gaan Henk en Ingrid uit Rusland ook naar Turkije?
Correct, henk en Ingrid uit Rusland kunnen helemaal geen vakanties betalen. En de andere landen, uitgezonderd Amerika, hebben geen midden klasse die op vakantie kan. Het zijn de rijken uit die landen die op vakantie gaan. Dus logisch dat die meer geld uit te geven hebben. Maar dat snapt de aandrager van het lijstje niet goed.

En de midden klasse amerikaan gaat niet naar Europa, die blijft in Amerika. Wat trouwens groot genoeg is om je prima in eigen land te kunnen vermaken.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_169593123
quote:

[..]

Boycotten, dat kutland.
Maak je toch niet zo druk man!

Het is niet alsof ze vliegtuigen met Nederlanders erin uit de lucht knallen ofzo.
pi_169603764
quote:

[..]

Hij kan in principe altijd zn gang blijven gaan tot de dood er op volgt. Hij moet er gewoon voor zorgen dat hij zn politieke sleutelfiguren bedeeld en te vriend houdt. En de "vmbo dropouts" bij de politie krijgen momenteel een topsalaris dus die willen ook nog wel ff doorrammen.

Eventuele volksopstandjes kunnen wel met politievoertuigen en pepergas in het spuitwater worden teruggedrongen.

quote:
In Turkije heerst een "you're either with us or against us" stemming. De opruiing van de Akp en het vooruitzicht dat Erdogan zn gang maar kan gaan en iedereen kan laten opsluiten die zn mond open doet (en met terugwerkende kracht) maakt het dat de deels lamme oppositie niet bepaald in de rij staat om harde kritiek te leveren.

quote:

Boycotten, dat kutland.
Ik heb wel het idee dat Erdogan redelijk panisch kan raken van teruglopend toerisme dus daar heb je m wel een beetje mee. Maar verder kan hij het wel tot 2029 uitzingen.
pi_169603786
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 08:42 schreef Dven het volgende:

[..]

Tegen zoveel domheid kan ik niet op. Proficiat.
Daarom moeten Nederlanders ook zo enorm lachen om ongeëvenaarde domheid van jouw grote leider.

Cartoon van Opperheimer gezien in de laatste Nieuwe Revu? Hilarisch hoe een lachende Mark Rutte Erdogan billenkoek geeft. _O-
pi_169603853
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 12:41 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat het toerisme als geheel op zijn gat ligt en men als laatste strohalm tegen dumpprijzen nog een paar kamers probeert te vullen. Dat er dan toevallig een paar Russen zijn die daar op in gaan is fijn voor de mensen die in het Turkse toerisme werken maar echt geen reden voor een feestje of teken dat het in zijn geheel wel meevalt met de achteruitgang.
Heb ik ergens aangegeven dat het fantastisch gaat met het toerisme in Turkije dan? Kap eens met zo verongelijkt en zielig te doen man.
Дайба
pi_169603857
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:17 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Ik krijg toch sterk de indruk dat jij maar een beetje werkt (aanlummelt) tussen het FOK'en door :')

En jemig, wat een hoop stront komt er uit jouw toetsenbord zeg, man man! :')

Oke.
Дайба
pi_169603866
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:21 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Niet enkel tokkie Nederland gaat naar Rusland. ;) Ik ben er absoluut niet rouwig om dat de Russen weer naar Turkije ipv Bulgarije e.d. gaan :P
Дайба
pi_169603867
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 05:45 schreef Elzies het volgende:

[..]

Daarom moeten Nederlanders ook zo enorm lachen om ongeëvenaarde domheid van jouw grote leider.

Cartoon van Opperheimer gezien in de laatste Nieuwe Revu? Hilarisch hoe een lachende Mark Rutte Erdogan billenkoek geeft. _O-
Oke.
Дайба
pi_169603915
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Sedert eind 2016 zijn Rusland en Turkije weer maatjes. Dat de vakanties spotgoedkoop zijn geworden is inderdaad waar. En laat de Russen daar nu net gek op zijn.

Maar goed, allemaal propaganda. Turkije liegt. Rusland liegt. Het superieure westen weet veel beter hoe het met de Turks-Russische relaties en het toerisme zit.

Wat ben ik blij dat jij met jouw misplaatste arrogantie niet in Nederland woont.Blijf daar zitten en kansloze weersvoorspellingen posten die niemand hier ook maar iets boeit.
^O^
nee echt niet !
pi_169604119
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 07:26 schreef HighVolume het volgende:

[..]

Wat ben ik blij dat jij met jouw misplaatste arrogantie niet in Nederland woont.Blijf daar zitten en kansloze weersvoorspellingen posten die niemand hier ook maar iets boeit.
^O^
Oke.
Дайба
  zaterdag 18 maart 2017 @ 09:50:47 #200
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169604632
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 16:57 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Oppositiepartijen scharen zich massaal achter Erdogan.
Zij die het niet doen worden opgepakt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')