abonnement Unibet Coolblue
pi_169571284
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 15:53 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Egypte is sowieso stukken mooier als Turkije (mensen zijn net zo opdringerig in beide landen), duiken in de Rode zee en de piramides alleen al (laat de rest van de oudheidkundige stukken even buiten beschouwing). Daar kan Turkije never nooit niet tegen op.
Hm, ben 1 keer in Egypte geweest, maar het is daar wel erg eentonig hoor. In het zuiden is er naast de nijl echt alleen maar woestijn te vinden. In Turkije heb je ook antieke oudheid en daarnaast veel meer andere dingen en veel meer gevarieerde natuur Maar goed ze hebben geen piramides
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_169571290
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 12:21 schreef stopnaald het volgende:

Behalve dat er een heleboel turken daardoor een baan hebben, die daarvan hun belastingen betalen.
Die worden niet direct ontslagen louter omdat er tijdelijk wat minder Nederlanders komen.
Wij zijn sowieso maar een kleine speler in vergelijking met de toeristen uit vele andere Europese landen en Rusland.

quote:
Andersom blijven de nederlanders rustig en kalm, maar stemmen ondertussen keihard met hun portemonnee.....
Voornamelijk met de portemonnee van Corendon en Tui wanneer de vliegtuigen half leeg blijven, uiteindelijk is de eigen economie de dupe (bv indien ze besluiten op een camping te gaan zitten).
pi_169571680
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 16:12 schreef Za het volgende:

[..]

Die worden niet direct ontslagen louter omdat er tijdelijk wat minder Nederlanders komen.
Wij zijn sowieso maar een kleine speler in vergelijking met de toeristen uit vele andere Europese landen en Rusland.

[..]

Voornamelijk met de portemonnee van Corendon en Tui wanneer de vliegtuigen half leeg blijven, uiteindelijk is de eigen economie de dupe (bv indien ze besluiten op een camping te gaan zitten).
Daarom moet er ook een gezamenlijk Europees negatief reisadvies komen voor Turkije. Dan zien we Erdogan heel snel met knikkende knieën komen aankloppen om excuses te maken,. Helaas zijn Europese politici slappelingen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 16 maart 2017 @ 16:40:52 #104
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169571714
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 15:56 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Nee hoor prima optie voor de kleine portemonnee.
Je bent letterlijk aan het liegen en misleiden. Bizar. Turkije is véél goedkoper dan Griekenland. Hoe je erbij komt dat Griekenland voor arme mensen een betere optie is, is mij dan ook compleet een raadsel. Ik ben maandelijks wel in beide landen en Turkije is ten minste de helft goedkoper. Is ook niet bepaald een publiek geheim. Mensen met een kleine portemonnee gaan best naar Bulgarije, Turkije, Egypte. Maar zéér zeker niet naar Griekenland. Niet zonder reden dat de arme Bulgaren op vakantie in eigen land of Turkije gaan en de rijke Bulgaren naar Griekenland gaan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 16 maart 2017 @ 16:41:34 #105
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169571723
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 16:38 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Daarom moet er ook een gezamenlijk Europees negatief reisadvies komen voor Turkije. Dan zien we Erdogan heel snel met knikkende knieën komen aankloppen om excuses te maken,. Helaas zijn Europese politici slappelingen
Houd je eigen diplomatieke rel voor jezelf en betrek daar AUB geen anderen bij :{
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 16 maart 2017 @ 16:42:27 #106
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169571738
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 16:12 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Hm, ben 1 keer in Egypte geweest, maar het is daar wel erg eentonig hoor. In het zuiden is er naast de nijl echt alleen maar woestijn te vinden. In Turkije heb je ook antieke oudheid en daarnaast veel meer andere dingen en veel meer gevarieerde natuur Maar goed ze hebben geen piramides
Egypte is prachtig inderdaad maar kan totaal niet op tegen de diversiteit van Turkije. Ook op cultureel gebied niet.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169571786
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 16:41 schreef Dven het volgende:

[..]

Houd je eigen diplomatieke rel voor jezelf en betrek daar AUB geen anderen bij :{
eigen diplomatieke rel? waar heb je het over?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_169571791
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 16:40 schreef Dven het volgende:

Je bent letterlijk aan het liegen en misleiden. Bizar. Turkije is véél goedkoper dan Griekenland. Hoe je erbij komt dat Griekenland voor arme mensen een betere optie is, is mij dan ook compleet een raadsel. Ik ben maandelijks wel in beide landen en Turkije is ten minste de helft goedkoper. Is ook niet bepaald een publiek geheim. Mensen met een kleine portemonnee gaan best naar Bulgarije, Turkije, Egypte. Maar zéér zeker niet naar Griekenland. Niet zonder reden dat de arme Bulgaren op vakantie in eigen land of Turkije gaan en de rijke Bulgaren naar Griekenland gaan.
Je moet nu in deze tijd niet naar Turkije willen. NL heeft terecht het reisadvies aangepast.
  donderdag 16 maart 2017 @ 16:48:26 #109
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169571819
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 16:45 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

eigen diplomatieke rel? waar heb je het over?
Jij zeurt om een Europees negatief reisadvies. Ik hoef helemaal niet in de Nederlandse rel met Turkije betrokken te worden. Rot op :{
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 16 maart 2017 @ 16:49:27 #110
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169571834
quote:
14s.gif Op donderdag 16 maart 2017 16:45 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Je moet nu in deze tijd niet naar Turkije willen. NL heeft terecht het reisadvies aangepast.
Classificering is totaal niet aangepast. Allemaal niet zo boeiend dus. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169571843
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 16:48 schreef Dven het volgende:

[..]

Jij zeurt om een Europees negatief reisadvies. Ik hoef helemaal niet in de Nederlandse rel met Turkije betrokken te worden. Rot op :{
Je bent er al bij betrokken want die Turken weten niet van ophouden.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_169571849
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 16:49 schreef Dven het volgende:

[..]

Classificering is totaal niet aangepast. Allemaal niet zo boeiend dus. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. :)
Als Nederlanders heb je niks te zoeken in Turkije met een instabiele dictator
pi_169571862
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 16:49 schreef Dven het volgende:

[..]

Classificering is totaal niet aangepast.
Dat zegt hij ook helemaal niet.
  donderdag 16 maart 2017 @ 16:53:04 #114
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169571890
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 16:51 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat zegt hij ook helemaal niet.
Zoek maar even een cache op
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 16 maart 2017 @ 16:53:21 #115
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169571894
quote:
7s.gif Op donderdag 16 maart 2017 16:50 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Als Nederlanders heb je niks te zoeken in Turkije met een instabiele dictator
Jij hebt er blijkbaar verstand van :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169571910
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 16:53 schreef Dven het volgende:

[..]

Jij hebt er blijkbaar verstand van :)
Juist. Goed om te zien dat Turkije momenteel wordt overgeslagen. Jij bent erdo aanhanger?
pi_169571939
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 14:39 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Mensen vergeten dat niet iedereen achter die mafketel staat.
Oppositiepartijen scharen zich massaal achter Erdogan.
  donderdag 16 maart 2017 @ 17:00:10 #118
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169571972
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 16:54 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Juist. Goed om te zien dat Turkije momenteel wordt overgeslagen. Jij bent erdo aanhanger?
Alles behalve een aanhanger van Erdogan. Ben wel iedere maand in Turkije voor zaken en soms ontspanning. Momenteel zijn we een nieuwe winkel met Turkse goederen aan het openen. Ik schrijf mezelf wat betreft dit onderwerp dan ook een stuk hoger aan dan een user die enkel grossiert in negatief ouwehoeren over buitenlanders, in het bijzonder wanneer het ook nog eens moslims betreft.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169572025
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 17:00 schreef Dven het volgende:
uote:

Op donderdag 16 maart 2017 16:54 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Juist. Goed om te zien dat Turkije momenteel wordt overgeslagen. Jij bent erdo aanhanger?
Alles behalve een aanhanger van Erdogan. Ben wel iedere maand in Turkije voor zaken en soms ontspanning. Momenteel zijn we een nieuwe winkel met Turkse goederen aan het openen. Ik schrijf mezelf wat betreft dit onderwerp dan ook een stuk hoger aan dan een user die enkel grossiert in negatief ouwehoeren over buitenlanders, in het bijzonder wanneer het ook nog eens moslims betreft.
De zich misdragende en parasiterende allochtonen onder de NLse bevolking irriteren mij als allochtoon ja.

Ik ben tegen elke vorm van geloof. Het islamitsch geloof presteert het toch elke keer weer om negatief in het nieuws te komen. Daar reageer ik op. Geloof wat mij betreft in eenhoorns, maar doe dat lekker thuis. Heb ik er geen last van. :)
  donderdag 16 maart 2017 @ 17:09:30 #120
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169572096
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 17:04 schreef Craptacular het volgende:

[..]

De zich misdragende en parasiterende allochtonen onder de NLse bevolking irriteren mij als allochtoon ja.

Ik ben tegen elke vorm van geloof. Het islamitsch geloof presteert het toch elke keer weer om negatief in het nieuws te komen. Daar reageer ik op. Geloof wat mij betreft in eenhoorns, maar doe dat lekker thuis. Heb ik er geen last van. :)
En om precies die reden beoordeel ik jouw mening op dit onderwerp als nietszeggend. Je PoHi zegt genoeg.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 16 maart 2017 @ 17:23:45 #121
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_169572297
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 16:57 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Oppositiepartijen scharen zich massaal achter Erdogan.
Dat zijn partijen en niet mensen...

Desalniettemin; kwalijke zaak. :N
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_169572361
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 15:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Precies. Als in Rotterdam 800 man kwaad wordt dan spreken ze dus niet automatisch namens 400.000 Turken.
Op de FB pagina's van DENK en Dutchturks kan je wel duizenden opgefokte anti-Nederland en pro-Erdogan mensen vinden, waarschijnlijk allemaal 2e of 3e generatie, geboren en getogen in Nederland. De haat en agressie spat er van af. Ja, er zijn seculiere Turken die niets met Erdogan te maken willen hebben, maar door de bank genomen is er een serieus integratie probleem met Turken hier.
  donderdag 16 maart 2017 @ 17:29:12 #123
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169572381
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 17:27 schreef Homey het volgende:

[..]

Op de FB pagina's van DENK en Dutchturks kan je wel duizenden opgefokte anti-Nederland en pro-Erdogan mensen vinden, waarschijnlijk allemaal 2e of 3e generatie, geboren en getogen in Nederland. De haat en agressie spat er van af. Ja, er zijn seculiere Turken die niets met Erdogan te maken willen hebben, maar door de bank genomen is er een serieus integratie probleem met Turken hier.
En maar naar elkaar blijven wijzen _O_ (Beide kanten dus!)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169572504
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 16:42 schreef Dven het volgende:

[..]

Egypte is prachtig inderdaad maar kan totaal niet op tegen de diversiteit van Turkije. Ook op cultureel gebied niet.
Ben één x in Sharm el Sheik geweest, vlak na bomaanslag in, ik geloof, januari 2005.
Woestijn is leuk maar ben je gauw op uitgekeken.
Jeep Safari was top en de Colored Canyon (of zoiets) is mooi.
Maar zodra je ergens komt waar mensen, de mens, de overhand hebben, heeft, is het één dikke vieze smerige gore ranzige corrupte bende.
pi_169572607
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 17:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Alles behalve een aanhanger van Erdogan. Ben wel iedere maand in Turkije voor zaken en soms ontspanning. Momenteel zijn we een nieuwe winkel met Turkse goederen aan het openen. Ik schrijf mezelf wat betreft dit onderwerp dan ook een stuk hoger aan dan een user die enkel grossiert in negatief ouwehoeren over buitenlanders, in het bijzonder wanneer het ook nog eens moslims betreft.
Koe kopen? _O-
  donderdag 16 maart 2017 @ 18:01:52 #126
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_169572906
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 12:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Ook wel knettergek als je daar nu naartoe gaat. Tenzij je er familie hebt oid.
Want na de aanslagen was het wel normaal ofzo?
  donderdag 16 maart 2017 @ 18:02:26 #127
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169572924
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 17:44 schreef Elzies het volgende:

[..]

Koe kopen? _O-
Dit soort grapjes doen het vast goed bij je laagopgeleide vriendjes :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169573190
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 18:02 schreef Dven het volgende:

[..]

Dit soort grapjes doen het vast goed bij je laagopgeleide vriendjes :)
Nee hoor doet het goed bij iedereen. Mijn Turkse collega lachte zich dood om de terug gestuurde koeien. Hij had gewild dat ze naar hem gestuurd waren, maar helaas. geen gratis vlees voor hem
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_169573531
Beetje suf dat Nederlanders dus wel welkom zijn maar de koeien weer niet.
Het lijkt wel een verhaal uit de Donald Duck.
  donderdag 16 maart 2017 @ 18:57:01 #130
451005 Grems
Clown World
pi_169573923
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 12:54 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Goed zo. Niet meer op vakantie naar dat shithole. Er zijn genoeg andere, niet-Islamitische landen waar je voor weinig geld op vakantie kan gaan.
Voorlopig.
pi_169574559
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 01:23 schreef Za het volgende:

[..]

Alleen hebben ze Erdogan er niet mee.

Het gros van de enorme all inclusive resorts zijn Spaans en Duits, en Corendon is een Nederlandse vliegmaatschappij.

Van dergelijke boekingen druppelt er zo goed als niets in de Turkse economie.
Erg kortzichtig. De winst van zo'n resort komt misschien niet bij de Turken terecht omdat het bedrijf eigendom is van een firma uit een ander land, maar het grootste deel van de omzet wel.

Een groot deel van het personeel in de resorts komt uit de directe omgeving. Veel toeleveranciers komen uit het land van vestiging, bouw- en onderhoudsbedrijven worden ook echt niet ingevlogen.
pi_169575264
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 16:12 schreef Za het volgende:

[..]

Die worden niet direct ontslagen louter omdat er tijdelijk wat minder Nederlanders komen.
Wij zijn sowieso maar een kleine speler in vergelijking met de toeristen uit vele andere Europese landen en Rusland.
Het toerisme ligt natuurlijk al langere tijd op zijn gat en de uitspraken van Erdogan zullen ook in de meeste andere Europese landen weinig sympathie opwekken voor Turkije. We zullen moeten afwachten, maar een feit is dat de economie in Turkije achteruit gaat en het toerisme een belangrijke bron van inkomsten is voor het land.

quote:
[..]

Voornamelijk met de portemonnee van Corendon en Tui wanneer de vliegtuigen half leeg blijven, uiteindelijk is de eigen economie de dupe (bv indien ze besluiten op een camping te gaan zitten).
Die reisorganisaties voegen gewoon een paar vluchten samen. In plaats van meerdere vluchten per dag vanaf verschillende locaties laten ze gewoon een bus rijden van Schiphol naar Eindhoven om de mensen daar in te laten stappen samen met de mensen die al hadden gekozen voor de vlucht vanaf Eindhoven. Of de ochtend- en avondvlucht vanaf dezelfde locatie worden samengevoegd tot 1 vlucht.
En de mensen die nog niet geboekt hebben, die gaan echt niet thuis zitten hoor. Die boeken gewoon een reis naar bijvoorbeeld Griekenland, Portugal of Mallorca.
pi_169584922
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 18:02 schreef Dven het volgende:

[..]

Dit soort grapjes doen het vast goed bij je laagopgeleide vriendjes :)
Ik denk dat de praktijkuitspraken van jouw laagopgeleide leider voldoende voor zich spreken. Nooit gehoord van nazi's die hun eigen stad Rotterdam bombarderen. :')
  vrijdag 17 maart 2017 @ 08:42:37 #134
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169585653
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 05:32 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik denk dat de praktijkuitspraken van jouw laagopgeleide leider voldoende voor zich spreken. Nooit gehoord van nazi's die hun eigen stad Rotterdam bombarderen. :')
Tegen zoveel domheid kan ik niet op. Proficiat.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 17 maart 2017 @ 08:46:55 #135
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169585688
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 11:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Is dit niet een beetje vreemd? Mij zijn die heftige spanningen vóór afgelopen weekend ontgaan. En om nu op woensdag al te roepen dat er nauwelijks meer vakanties geboekt worden naar Turkije....

:|W :|W :|W
Het is een feit. En niet alleen nederlanders, ook russen meiden Turkije steeds meer, welke eerste het meeste uitgaven in Turkije
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 17 maart 2017 @ 08:48:20 #136
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169585700
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 08:46 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het is een feit. En niet alleen nederlanders, ook russen meiden Turkije steeds meer, welke eerste het meeste uitgaven in Turkije
Bij de Russen trekt het dit jaar juist weer aan. Wat jij zegt is dus niet correct.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 17 maart 2017 @ 08:49:01 #137
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169585705
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 16:57 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Oppositiepartijen scharen zich massaal achter Erdogan.
Omdat ze anders in de bak geflikkerd worden met de rest van de "gulen sympathisanten" ( lees: Erdogan tegenstanders )
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 17 maart 2017 @ 08:56:41 #138
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169585775
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 08:48 schreef Dven het volgende:

[..]

Bij de Russen trekt het dit jaar juist weer aan. Wat jij zegt is dus niet correct.
Bron? Het daalt al jaren.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 17 maart 2017 @ 08:58:30 #139
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169585787
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 17:29 schreef Dven het volgende:

[..]

En maar naar elkaar blijven wijzen _O_ (Beide kanten dus!)
En jouw oplossing is? Lol
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:00:30 #140
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169585800
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 08:56 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Bron? Het daalt al jaren.
Russische media, Turkse media en logica.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:01:16 #141
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169585807
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 08:58 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

En jouw oplossing is? Lol
Ah ja. Omdat ik een broertje dood heb aan al dat geschreeuw en gewijs naar elkaar, moet ik maar direct de oplossing voor handen hebben :') Verder alles goed met je?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:13:40 #142
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169585946
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Russische media, Turkse media en logica.
Ok ja laten we de harde feiten en bronnen maar negeren. post dan gewoon niks droplul.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:15:48 #143
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169585972
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:01 schreef Dven het volgende:

[..]

Ah ja. Omdat ik een broertje dood heb aan al dat geschreeuw en gewijs naar elkaar, moet ik maar direct de oplossing voor handen hebben :') Verder alles goed met je?
Het enige wat jij namelijk doet is hetzelfde waar je schijnbaar een hekel aan hebt. Schreeuwen en wijzen naar mensen die de wijsheid niet in pacht hebben, altijd maar lief voor elkaar moeten zijn.

En ondertussen sta jij langs de zijlijn te schreeuwen dat het normaal moet. Maar ik zie jou niet met een oplossing komen, alleen maar Turkije verdedigen ( en indirect de dictator Erdogan ).
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:17:14 #144
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169585985
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:13 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ok ja laten we de harde feiten en bronnen maar negeren. post dan gewoon niks droplul.
Harde feiten en bronnen negeren :') Je bent vast niet zó achterlijk dat je niet kunt googelen. Succes ermee.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:17:55 #145
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169585996
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:15 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het enige wat jij namelijk doet is hetzelfde waar je schijnbaar een hekel aan hebt. Schreeuwen en wijzen naar mensen die de wijsheid niet in pacht hebben, altijd maar lief voor elkaar moeten zijn.

En ondertussen sta jij langs de zijlijn te schreeuwen dat het normaal moet. Maar ik zie jou niet met een oplossing komen, alleen maar Turkije verdedigen ( en indirect de dictator Erdogan ).
Maar natuurlijk.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:22:10 #146
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169586065
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:17 schreef Dven het volgende:

[..]

Harde feiten en bronnen negeren :') Je bent vast niet zó achterlijk dat je niet kunt googelen. Succes ermee.
Waarom ik gaan googlen? Heb er toevallig enkele dagen geleden nog statistieken van gezien. Ga jij maar eens googlen met je russische en turkse proaganda :')

Je bent een enorm slechte troll. Leuk geprobeerd hoor Erdo-stan
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_169586174
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Russische media, Turkse media en logica.
Russische en Turkse media serieus nemen. Ja dan valt er natuurlijk geen inhoudelijke discussie te voeren. Natuurlijk dicteren Erdogan en Poetin dat het allemaal voortvarend gaat en niemand zich zorgen hoeft te maken. De praktijk is dat vakanties naar Turkije steeds goedkoper worden. Dat komt echt niet omdat de accommodaties al zo lekker vol geboekt zijn.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:33:05 #148
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169586230
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:22 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Waarom ik gaan googlen? Heb er toevallig enkele dagen geleden nog statistieken van gezien.

Je bent een enorm slechte troll. Leuk geprobeerd hoor Erdo-stan
Laat die prachtige statistiek eens zien :)

Russische en Turkse media melden namelijk al maanden dat er mogelijk een record-aantal Russische toeristen naar Turkije gaan. Hier in Bulgarije, waar we zeker vorig jaar een groot gedeelte van de Russische toeristen die Turkije gemeden hebben mochten verwelkomen, zien we juist weer een redelijk grote terugval in het aantal Russische boekingen.

Maar vooral blijven jammeren over dat ik een troll en erdoganfan ben. Dat eerste is min of meer waar maar in dit topic niet van toepassing. Dat tweede is sowieso één van de meest domme dingen die ik ooit heb gehoord. Die vent gaat me mogelijk enkel een hoop geld kosten dus waarom ik fan van hem zou moeten zijn is mij een compleet raadsel. Maar het toont wel op prachtige wijze aan hoe vertroebeld je blik is. Of je bent zelf de troll onder ons. Dat kan ook.

Het is mij alleszins duidelijk dat je de aandacht absoluut niet waard bent. Ga een ander maar voor de gek houden met de door jou toevallig bekeken statistiekjes.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:33:40 #149
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_169586236
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 08:56 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Bron? Het daalt al jaren.
https://www.dailysabah.co(...)talya-up-by-35-times
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:35:12 #150
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169586257
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:29 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Russische en Turkse media serieus nemen. Ja dan valt er natuurlijk geen inhoudelijke discussie te voeren. Natuurlijk dicteren Erdogan en Poetin dat het allemaal voortvarend gaat en niemand zich zorgen hoeft te maken. De praktijk is dat vakanties naar Turkije steeds goedkoper worden. Dat komt echt niet omdat de accommodaties al zo lekker vol geboekt zijn.
Sedert eind 2016 zijn Rusland en Turkije weer maatjes. Dat de vakanties spotgoedkoop zijn geworden is inderdaad waar. En laat de Russen daar nu net gek op zijn.

Maar goed, allemaal propaganda. Turkije liegt. Rusland liegt. Het superieure westen weet veel beter hoe het met de Turks-Russische relaties en het toerisme zit.

:')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:36:20 #151
62913 Blik
The one and Only!
pi_169586268
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 16:12 schreef Za het volgende:

[..]
Voornamelijk met de portemonnee van Corendon en Tui wanneer de vliegtuigen half leeg blijven, uiteindelijk is de eigen economie de dupe (bv indien ze besluiten op een camping te gaan zitten).
Die pakken gewoon een andere bestemming en vliegen naar Griekenland, Gambia, Tunesië, Egypte, Kaapverdische eilanden, Spanje, whatever. TUI gaat daar geen last van krijgen

En tja, Corendon. Balen voor de Turkse eigenaar dat de acties van zijn eigen land leiden tot financieel verlies.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:36:31 #152
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169586272
quote:
Te verwachten reactie : Propaganda!!!! :( :( :(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:41:37 #153
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169586340
http://www.tradingeconomics.com/turkey/tourist-arrivals

quote:
It is the 18th consecutive annual decline although the smallest fall in ten months, boosted by security fears following several terrorists attacks.
Nee hoor daalt helemaal niet :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:42:54 #154
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169586356
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Sedert eind 2016 zijn Rusland en Turkije weer maatjes. Dat de vakanties spotgoedkoop zijn geworden is inderdaad waar. En laat de Russen daar nu net gek op zijn.

Maar goed, allemaal propaganda. Turkije liegt. Rusland liegt. Het superieure westen weet veel beter hoe het met de Turks-Russische relaties en het toerisme zit.

:')
Ga toch een eind fietsen man :'). Wat een belachelijk onzin kwak je hier steeds neer.

" het superieure westen" goddamn hoe kom je er in hemelsnaam bij. Superiority complex much??
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:44:06 #155
62913 Blik
The one and Only!
pi_169586375
quote:
Dit zegt alleen niks over het aantal Russische toeristen. Maar goed Russen (en Nederlanders) horen niet tot de top-3 vakantiebezoekers van Turkije. Dus het is peanuts waar we over hebben

En Dven, cool down een beetje man :') Waar is de rustige Dven uit de weer-topics?
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:44:37 #156
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_169586385
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:41 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.tradingeconomics.com/turkey/tourist-arrivals

[..]

Nee hoor daalt helemaal niet :')
Het ging over Russen. Aapje.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:46:24 #157
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169586423
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Het ging over Russen. Aapje.
Titel van dit topic is vakantieganger laat turkije aan zich voorbij gaan.

Ik had het over het turkse tourisme in zijn algemeen. Wat kan mij het nou schelen of er nu meer russen naartoe gaan dan vorig jaar.

Het feit is dat het turkse toerisme al langere tijd in een dip zit. Maar volgens de turkse media is dit allemaal onzin!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:52:23 #158
62913 Blik
The one and Only!
pi_169586503
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:46 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Titel van dit topic is vakantieganger laat turkije aan zich voorbij gaan.

Ik had het over het turkse tourisme in zijn algemeen. Wat kan mij het nou schelen of er nu meer russen naartoe gaan dan vorig jaar.

Het feit is dat het turkse toerisme al langere tijd in een dip zit. Maar volgens de turkse media is dit allemaal onzin!
De cijfers die je post ondersteunen dat eigenlijk ook niet echt. Tot de zomer van 2015 zie ik toch echt een stijgende lijn in de toeristen-aantallen. Pas vanaf 2016 is het fors minder
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:54:04 #159
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169586528
Nouja dat is dus al 2 jaar een dip
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:55:41 #160
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169586548
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 08:46 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het is een feit. En niet alleen nederlanders, ook russen meiden Turkije steeds meer, welke eerste het meeste uitgaven in Turkije
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 08:48 schreef Dven het volgende:

[..]

Bij de Russen trekt het dit jaar juist weer aan. Wat jij zegt is dus niet correct.
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 08:56 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Bron? Het daalt al jaren.
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:46 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Titel van dit topic is vakantieganger laat turkije aan zich voorbij gaan.

Ik had het over het turkse tourisme in zijn algemeen. Wat kan mij het nou schelen of er nu meer russen naartoe gaan dan vorig jaar.

Het feit is dat het turkse toerisme al langere tijd in een dip zit. Maar volgens de turkse media is dit allemaal onzin!
Het ging in dezen DUIDELIJK over Russische toeristen. Jammer dat je deze matige uitweg probeert te zoeken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:56:33 #161
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169586557
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Het ging over Russen. Aapje.
Genant inderdaad. Noemt zelf de val in aantal Russische toeristen. Gaat vervolgens continu over Russische toeristen naar Turkije. En opeens bedoelt hij toeristen in het algemeen. Wat een poppenkast :D _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:56:58 #162
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169586563
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:44 schreef Blik het volgende:

[..]

Dit zegt alleen niks over het aantal Russische toeristen. Maar goed Russen (en Nederlanders) horen niet tot de top-3 vakantiebezoekers van Turkije. Dus het is peanuts waar we over hebben

En Dven, cool down een beetje man :') Waar is de rustige Dven uit de weer-topics?
WKN-Dven is NWS-Dven niet ;(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:59:36 #163
62913 Blik
The one and Only!
pi_169586595
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:54 schreef MMaRsu het volgende:
Nouja dat is dus al 2 jaar een dip
Want 2017 is al 2.5 maanden oud? 2016 was een duidelijke dip, wat er in 2017 gebeurt moet maar blijken. De zomer moet nog komen
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:14:12 #164
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169586799
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:59 schreef Blik het volgende:

[..]

Want 2017 is al 2.5 maanden oud? 2016 was een duidelijke dip, wat er in 2017 gebeurt moet maar blijken. De zomer moet nog komen
Als het aan de Russen ligt wordt het alleszins een recordjaar. Die zijn gek op Turkije en lage prijzen. En laten zich ook niet zo afschrikken door een bommetje hier en daar.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:22:10 #165
62913 Blik
The one and Only!
pi_169586917
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:14 schreef Dven het volgende:

[..]

Als het aan de Russen ligt wordt het alleszins een recordjaar. Die zijn gek op Turkije en lage prijzen. En laten zich ook niet zo afschrikken door een bommetje hier en daar.
De Russen boeit ook niet veel, die leveren maar eenrelatief beperkt aantal van de hoeveelheid toeristen die komen (in ieder geval minder dan 7% als ik de website van tradingeconomics moet geloven). Dus als daar opeens een paar procent bij komt gaat dat niet opeens de Turkse economie redden
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:31:23 #166
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169587022
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:22 schreef Blik het volgende:

[..]

De Russen boeit ook niet veel, die leveren maar eenrelatief beperkt aantal van de hoeveelheid toeristen die komen (in ieder geval minder dan 7% als ik de website van tradingeconomics moet geloven). Dus als daar opeens een paar procent bij komt gaat dat niet opeens de Turkse economie redden
Ik ken de exacte cijfers niet maar volgens mij zijn de Russen traditiegetrouw één van de grootste bezoekers van Turkije. Uitgavepatroon ken ik niet echt maar ik weet dat de Russen hier bovengemiddeld geld uitgeven. Waar de Nederlanders (die al ergens onderaan het lijstje bungelen vwb opkomst) ook nog eens benedengemiddeld geld uitgeven. Die naam hebben we overigens wereldwijd.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169587061
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik ken de exacte cijfers niet maar volgens mij zijn de Russen traditiegetrouw één van de grootste bezoekers van Turkije. Uitgavepatroon ken ik niet echt maar ik weet dat de Russen hier bovengemiddeld geld uitgeven. Waar de Nederlanders (die al ergens onderaan het lijstje bungelen vwb opkomst) ook nog eens benedengemiddeld geld uitgevne.
Denk eerder andersom, wel is met Russen in zon all in resort gezeten nooit meer, die zuipen en vreten alles op gaan nooit uiteten etc zitten letterlijk de hele dag in dat hotel . wat een kutvolk.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:39:09 #168
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169587113
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Die naam hebben we overigens wereldwijd.
Hoezo 'we'? Jij bent nu toch Hongaar?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:40:10 #169
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169587122
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:56 schreef Dven het volgende:

[..]

Genant inderdaad. Noemt zelf de val in aantal Russische toeristen. Gaat vervolgens continu over Russische toeristen naar Turkije. En opeens bedoelt hij toeristen in het algemeen. Wat een poppenkast :D _O-
Sorry dat de russen niet op die lijst staan, maar die aantallen zijn ook gedaald.

Verder triest discussieren met jou.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:41:27 #170
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169587140
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik ken de exacte cijfers niet maar volgens mij zijn de Russen traditiegetrouw één van de grootste bezoekers van Turkije. Uitgavepatroon ken ik niet echt maar ik weet dat de Russen hier bovengemiddeld geld uitgeven. Waar de Nederlanders (die al ergens onderaan het lijstje bungelen vwb opkomst) ook nog eens benedengemiddeld geld uitgeven. Die naam hebben we overigens wereldwijd.
Och och och

Anders ga je lekker in rusland wonen als je zo bezorgd bent over het image van de doorsnede nederlander :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:45:03 #171
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169587195
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:35 schreef meester82 het volgende:

[..]

Denk eerder andersom, wel is met Russen in zon all in resort gezeten nooit meer, die zuipen en vreten alles op gaan nooit uiteten etc zitten letterlijk de hele dag in dat hotel . wat een kutvolk.
De ene Rus is de andere niet..

Bij onze winkels, van meeste uitgaven tot minste

Arabieren
----------------
Amerikanen
Chinezen
Japanners
Maleisiërs
Indonesiërs
--------------------------
Russen
Australiërs
----------------------------
West-Europeanen
-------------------------------
Nederlanders

Nu zeggen onze vier winkels natuurlijk niet zo heel veel over een algeheel gemiddelde maar ik hoor dezelfde verhalen in de stad. "Kijken kijken niet kopen" is niet zonder reden verzonnen :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:45:14 #172
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_169587198
Ik ga op vakantie naar Turkije als Pasen en Pinksteren op 1dag vallen.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:45:33 #173
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169587202
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:40 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Sorry dat de russen niet op die lijst staan, maar die aantallen zijn ook gedaald.

Verder triest discussieren met jou.
Ik vraag je niet om op mij te reageren. Je mag het dus gewoon laten.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:45:56 #174
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169587204
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:41 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Och och och

Anders ga je lekker in rusland wonen als je zo bezorgd bent over het image van de doorsnede nederlander :')
Ben ik nu opeens een Putinlover ipv een Erdogast? :'(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:50:38 #175
62913 Blik
The one and Only!
pi_169587253
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik ken de exacte cijfers niet maar volgens mij zijn de Russen traditiegetrouw één van de grootste bezoekers van Turkije. Uitgavepatroon ken ik niet echt maar ik weet dat de Russen hier bovengemiddeld geld uitgeven. Waar de Nederlanders (die al ergens onderaan het lijstje bungelen vwb opkomst) ook nog eens benedengemiddeld geld uitgeven. Die naam hebben we overigens wereldwijd.
Misschien moet je ook gewoon even reëel naar de cijfers kijken, die staan gewoon in de link die gegeven is. Rusland staat niet in de top-3 van toeristische landen, aangezien nummer 3 op 7% zit levert Rusland dus >7% van alle toeristen in Turkije. Dus de massale uitstroom van Russen richting Turkije valt ook wel mee. 1 op de 14 toeristen is een Rus.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:51:54 #176
62913 Blik
The one and Only!
pi_169587267
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:35 schreef meester82 het volgende:

[..]

Denk eerder andersom, wel is met Russen in zon all in resort gezeten nooit meer, die zuipen en vreten alles op gaan nooit uiteten etc zitten letterlijk de hele dag in dat hotel . wat een kutvolk.
Gewoon hetzelfde wat de gemiddelde Nederlander doet als die naar Turkije op vakantie gaat naar een all-inclusive resort
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:04:26 #177
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169587452
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:50 schreef Blik het volgende:

[..]

Misschien moet je ook gewoon even reëel naar de cijfers kijken, die staan gewoon in de link die gegeven is. Rusland staat niet in de top-3 van toeristische landen, aangezien nummer 3 op 7% zit levert Rusland dus >7% van alle toeristen in Turkije. Dus de massale uitstroom van Russen richting Turkije valt ook wel mee. 1 op de 14 toeristen is een Rus.
Beetje scorebordjournalistiek dit. Niet vergeten dat er een Russiche ban naar Turkije was he, waardoor de cijfers over 2016 niet op die manier geïnterpreteerd mogen worden. Eerste Russische vliegtuig is pas in september geland. Normaliter gaan er miljoenen Russen naar Turkije en ook dit jaar staat Turkije ruim bovenaan qua vakantiebestemmingen voor de Russen. Mits ik op de stedelijke toerismevergaderingen hier in de stad niet verkeerd ingelicht ben, uiteraard. ;)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:12:25 #178
28033 Pek
je moet wat
pi_169587562
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:04 schreef Dven het volgende:

[..]

ook dit jaar staat Turkije ruim bovenaan qua vakantiebestemmingen voor de Russen.
Nog een reden om het land over te slaan, geen beste reclame dit. _O-
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:12:56 #179
62913 Blik
The one and Only!
pi_169587570
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:04 schreef Dven het volgende:

[..]

Beetje scorebordjournalistiek dit. Niet vergeten dat er een Russiche ban naar Turkije was he, waardoor de cijfers over 2016 niet op die manier geïnterpreteerd mogen worden. Eerste Russische vliegtuig is pas in september geland. Normaliter gaan er miljoenen Russen naar Turkije en ook dit jaar staat Turkije ruim bovenaan qua vakantiebestemmingen voor de Russen. Mits ik op de stedelijke toerismevergaderingen hier in de stad niet verkeerd ingelicht ben, uiteraard. ;)
Dat is ook niet zo gek, als er ruim 30 miljoen toeristen naar Turkije gaan per jaar dat er dan misschien wel 2 miljoen uit Rusland komen.

Ik kan niet duiden of de cijfers die genoemd worden enkel en alleen van 2016 zijn, of over langere tijd gemeten zijn. Maar ik heb nog geen enkele goede bron met cijfers vanuit jouw kant gezien, dus als je het niet erg vind ga ik even uit van de cifers die in de link genoemd worden tot het tegendeel bewezen wordt.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:39:35 #180
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169587977
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:12 schreef Blik het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo gek, als er ruim 30 miljoen toeristen naar Turkije gaan per jaar dat er dan misschien wel 2 miljoen uit Rusland komen.

Ik kan niet duiden of de cijfers die genoemd worden enkel en alleen van 2016 zijn, of over langere tijd gemeten zijn. Maar ik heb nog geen enkele goede bron met cijfers vanuit jouw kant gezien, dus als je het niet erg vind ga ik even uit van de cifers die in de link genoemd worden tot het tegendeel bewezen wordt.
Je mag best een keer iets aannemen natuurlijk :+ Rusland behoort steevast bij de top.



Hier meer data van de Turkse CBS ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Dven op 17-03-2017 11:47:14 ]
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:47:05 #181
62913 Blik
The one and Only!
pi_169588098
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Je mag best een keer iets aannemen natuurlijk :+

[ afbeelding ]

Hier meer data van de Turkse CBS ;)
Zo werkt dat niet in NWS, als je iets beweert dan dien je dat ook te staven met bronnen als daarom gevraagd wordt. Maar fijn om te weten dat je gelijk hebt dat Rusland normaliter de één na grootste toeristenstroom van Turkije is.

Verder is het natuurlijk ook een dooddoener om te melden dat het weer aantrekt met de Russische toeristen als ze een periode lang niet eens ernaartoe mochten vliegen.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:48:13 #182
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169588131
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:47 schreef Blik het volgende:

[..]

Zo werkt dat niet in NWS, als je iets beweert dan dien je dat ook te staven met bronnen als daarom gevraagd wordt. Maar fijn om te weten dat je gelijk hebt dat Rusland normaliter de één na grootste toeristenstroom van Turkije is.

Verder is het natuurlijk ook een dooddoener om te melden dat het weer aantrekt met de Russische toeristen als ze een periode lang niet eens ernaartoe mochten vliegen.
Ik FOK! meestal tussen het werken door, heb dan ook niet altijd tijd om maar op zoek te gaan naar bronnen :P

Meer in de zin van dat er een recordaantal verwacht wordt. Prognoses liggen tussen de 3 en 5 miljoen. Beetje afhankelijk van het aantal bomaanslagen, uit de lucht geschoten MIG's en weet ik veel wat nog meer :') :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169589009
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Sedert eind 2016 zijn Rusland en Turkije weer maatjes. Dat de vakanties spotgoedkoop zijn geworden is inderdaad waar. En laat de Russen daar nu net gek op zijn.

Maar goed, allemaal propaganda. Turkije liegt. Rusland liegt. Het superieure westen weet veel beter hoe het met de Turks-Russische relaties en het toerisme zit.

:')
Dus je geeft toe dat het toerisme als geheel op zijn gat ligt en men als laatste strohalm tegen dumpprijzen nog een paar kamers probeert te vullen. Dat er dan toevallig een paar Russen zijn die daar op in gaan is fijn voor de mensen die in het Turkse toerisme werken maar echt geen reden voor een feestje of teken dat het in zijn geheel wel meevalt met de achteruitgang.
pi_169589859
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:48 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik FOK! meestal tussen het werken door, heb dan ook niet altijd tijd om maar op zoek te gaan naar bronnen :P

Meer in de zin van dat er een recordaantal verwacht wordt. Prognoses liggen tussen de 3 en 5 miljoen. Beetje afhankelijk van het aantal bomaanslagen, uit de lucht geschoten MIG's en weet ik veel wat nog meer :') :D
Ik krijg toch sterk de indruk dat jij maar een beetje werkt (aanlummelt) tussen het FOK'en door :')

En jemig, wat een hoop stront komt er uit jouw toetsenbord zeg, man man! :')

:')
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  vrijdag 17 maart 2017 @ 13:21:15 #185
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169589948
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:45 schreef Dven het volgende:

[..]

De ene Rus is de andere niet..

Bij onze winkels, van meeste uitgaven tot minste

Arabieren
----------------
Amerikanen
Chinezen
Japanners
Maleisiërs
Indonesiërs
--------------------------
Russen
Australiërs
----------------------------
West-Europeanen
-------------------------------
Nederlanders

Nu zeggen onze vier winkels natuurlijk niet zo heel veel over een algeheel gemiddelde maar ik hoor dezelfde verhalen in de stad. "Kijken kijken niet kopen" is niet zonder reden verzonnen :P
Heb er totaal geen kijk op maar is het ook niet zo dat de wat meer vermogende mensen uit de landen die hoger op jouw lijstje staan op vakantie gaan? Of gaan Henk en Ingrid uit Rusland ook naar Turkije?
pi_169590197
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 08:49 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Omdat ze anders in de bak geflikkerd worden met de rest van de "gulen sympathisanten" ( lees: Erdogan tegenstanders )
Verdere instorting van de economie is de beste manier om tot een nieuwe volksopstand te komen. Als het land lekker blijft draaien, kan dictator Erdogan zijn gang gaan.

De oppositie had ook afstand kunnen nemen van de bizarre uitlatingen van Erdogan. Ze hadden - bijvoorbeeld - ook kunnen stellen dat ze de handelswijze van de Nederlandse regering veroordelen, maar daar ze afstand nemen van termen als nazi's. Ik heb ze niet gehoord, die partijen.

We zijn nota bene één van de grootste investeerders in het land; zo niet de grootse! Geldkraan dicht én andere vakantiebestemming zoeken. Dan komt de klap dubbel zo hard aan. Turkije én al die Turken die massaal achter Erdogan staan, mogen niet wegkomen met de zeer ernstige schoffering van Nederland en met hun ziekelijke provocaties.

Boycotten, dat kutland.
pi_169590340
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Verdere instorting van de economie is de beste manier om tot een nieuwe volksopstand te komen. Als het land lekker blijft draaien, kan dictator Erdogan zijn gang gaan.

De oppositie had ook afstand kunnen nemen van de bizarre uitlatingen van Erdogan. Ze hadden - bijvoorbeeld - ook kunnen stellen dat ze de handelswijze van de Nederlandse regering veroordelen, maar daar ze afstand nemen van termen als nazi's. Ik heb ze niet gehoord, die partijen.

We zijn nota bene één van de grootste investeerders in het land; zo niet de grootse! Geldkraan dicht én andere vakantiebestemming zoeken. Dan komt de klap dubbel zo hard aan. Turkije én al die Turken die massaal achter Erdogan staan, mogen niet wegkomen met de zeer ernstige schoffering van Nederland en met hun ziekelijke provocaties.

Boycotten, dat kutland.
Jammer eigenlijk dat wij alles maar pikken, Turkije is een enorm nationalistisch en trots land, als wij andersom Turken zo benoemd hadden waren ze allang overgegaan op diepgaande maatregelen.
pi_169590945
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Verdere instorting van de economie is de beste manier om tot een nieuwe volksopstand te komen. Als het land lekker blijft draaien, kan dictator Erdogan zijn gang gaan.

De oppositie had ook afstand kunnen nemen van de bizarre uitlatingen van Erdogan. Ze hadden - bijvoorbeeld - ook kunnen stellen dat ze de handelswijze van de Nederlandse regering veroordelen, maar daar ze afstand nemen van termen als nazi's. Ik heb ze niet gehoord, die partijen.

We zijn nota bene één van de grootste investeerders in het land; zo niet de grootse! Geldkraan dicht én andere vakantiebestemming zoeken. Dan komt de klap dubbel zo hard aan. Turkije én al die Turken die massaal achter Erdogan staan, mogen niet wegkomen met de zeer ernstige schoffering van Nederland en met hun ziekelijke provocaties.

Boycotten, dat kutland.
Ik boycot alles wat Turks is. Al jaren.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_169590951
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:34 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Jammer eigenlijk dat wij alles maar pikken, Turkije is een enorm nationalistisch en trots land, als wij andersom Turken zo benoemd hadden waren ze allang overgegaan op diepgaande maatregelen.
Je hoeft ze niet eens verrot te schelden. Het opsommen van een aantal ongemakkelijke feiten volstaat. Sterker nog: in eigen land de baas zijn en op de openbare orde handhaven volstaat al.
pi_169592885
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:21 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Heb er totaal geen kijk op maar is het ook niet zo dat de wat meer vermogende mensen uit de landen die hoger op jouw lijstje staan op vakantie gaan? Of gaan Henk en Ingrid uit Rusland ook naar Turkije?
Correct, henk en Ingrid uit Rusland kunnen helemaal geen vakanties betalen. En de andere landen, uitgezonderd Amerika, hebben geen midden klasse die op vakantie kan. Het zijn de rijken uit die landen die op vakantie gaan. Dus logisch dat die meer geld uit te geven hebben. Maar dat snapt de aandrager van het lijstje niet goed.

En de midden klasse amerikaan gaat niet naar Europa, die blijft in Amerika. Wat trouwens groot genoeg is om je prima in eigen land te kunnen vermaken.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_169593123
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Verdere instorting van de economie is de beste manier om tot een nieuwe volksopstand te komen. Als het land lekker blijft draaien, kan dictator Erdogan zijn gang gaan.

De oppositie had ook afstand kunnen nemen van de bizarre uitlatingen van Erdogan. Ze hadden - bijvoorbeeld - ook kunnen stellen dat ze de handelswijze van de Nederlandse regering veroordelen, maar daar ze afstand nemen van termen als nazi's. Ik heb ze niet gehoord, die partijen.

We zijn nota bene één van de grootste investeerders in het land; zo niet de grootse! Geldkraan dicht én andere vakantiebestemming zoeken. Dan komt de klap dubbel zo hard aan. Turkije én al die Turken die massaal achter Erdogan staan, mogen niet wegkomen met de zeer ernstige schoffering van Nederland en met hun ziekelijke provocaties.

Boycotten, dat kutland.
Maak je toch niet zo druk man!

Het is niet alsof ze vliegtuigen met Nederlanders erin uit de lucht knallen ofzo.
pi_169603764
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Verdere instorting van de economie is de beste manier om tot een nieuwe volksopstand te komen. Als het land lekker blijft draaien, kan dictator Erdogan zijn gang gaan.
Hij kan in principe altijd zn gang blijven gaan tot de dood er op volgt. Hij moet er gewoon voor zorgen dat hij zn politieke sleutelfiguren bedeeld en te vriend houdt. En de "vmbo dropouts" bij de politie krijgen momenteel een topsalaris dus die willen ook nog wel ff doorrammen.

Eventuele volksopstandjes kunnen wel met politievoertuigen en pepergas in het spuitwater worden teruggedrongen.

quote:
De oppositie had ook afstand kunnen nemen van de bizarre uitlatingen van Erdogan. Ze hadden - bijvoorbeeld - ook kunnen stellen dat ze de handelswijze van de Nederlandse regering veroordelen, maar daar ze afstand nemen van termen als nazi's. Ik heb ze niet gehoord, die partijen.
In Turkije heerst een "you're either with us or against us" stemming. De opruiing van de Akp en het vooruitzicht dat Erdogan zn gang maar kan gaan en iedereen kan laten opsluiten die zn mond open doet (en met terugwerkende kracht) maakt het dat de deels lamme oppositie niet bepaald in de rij staat om harde kritiek te leveren.

quote:
We zijn nota bene één van de grootste investeerders in het land; zo niet de grootse! Geldkraan dicht én andere vakantiebestemming zoeken. Dan komt de klap dubbel zo hard aan. Turkije én al die Turken die massaal achter Erdogan staan, mogen niet wegkomen met de zeer ernstige schoffering van Nederland en met hun ziekelijke provocaties.

Boycotten, dat kutland.
Ik heb wel het idee dat Erdogan redelijk panisch kan raken van teruglopend toerisme dus daar heb je m wel een beetje mee. Maar verder kan hij het wel tot 2029 uitzingen.
pi_169603786
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 08:42 schreef Dven het volgende:

[..]

Tegen zoveel domheid kan ik niet op. Proficiat.
Daarom moeten Nederlanders ook zo enorm lachen om ongeëvenaarde domheid van jouw grote leider.

Cartoon van Opperheimer gezien in de laatste Nieuwe Revu? Hilarisch hoe een lachende Mark Rutte Erdogan billenkoek geeft. _O-
  zaterdag 18 maart 2017 @ 06:51:20 #194
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169603853
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 12:41 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat het toerisme als geheel op zijn gat ligt en men als laatste strohalm tegen dumpprijzen nog een paar kamers probeert te vullen. Dat er dan toevallig een paar Russen zijn die daar op in gaan is fijn voor de mensen die in het Turkse toerisme werken maar echt geen reden voor een feestje of teken dat het in zijn geheel wel meevalt met de achteruitgang.
Heb ik ergens aangegeven dat het fantastisch gaat met het toerisme in Turkije dan? Kap eens met zo verongelijkt en zielig te doen man.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 18 maart 2017 @ 06:52:03 #195
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169603857
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:17 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Ik krijg toch sterk de indruk dat jij maar een beetje werkt (aanlummelt) tussen het FOK'en door :')

En jemig, wat een hoop stront komt er uit jouw toetsenbord zeg, man man! :')

:')
Oke.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 18 maart 2017 @ 06:58:12 #196
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169603866
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:21 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Heb er totaal geen kijk op maar is het ook niet zo dat de wat meer vermogende mensen uit de landen die hoger op jouw lijstje staan op vakantie gaan? Of gaan Henk en Ingrid uit Rusland ook naar Turkije?
Niet enkel tokkie Nederland gaat naar Rusland. ;) Ik ben er absoluut niet rouwig om dat de Russen weer naar Turkije ipv Bulgarije e.d. gaan :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 18 maart 2017 @ 06:58:40 #197
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169603867
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 05:45 schreef Elzies het volgende:

[..]

Daarom moeten Nederlanders ook zo enorm lachen om ongeëvenaarde domheid van jouw grote leider.

Cartoon van Opperheimer gezien in de laatste Nieuwe Revu? Hilarisch hoe een lachende Mark Rutte Erdogan billenkoek geeft. _O-
Oke.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169603915
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Sedert eind 2016 zijn Rusland en Turkije weer maatjes. Dat de vakanties spotgoedkoop zijn geworden is inderdaad waar. En laat de Russen daar nu net gek op zijn.

Maar goed, allemaal propaganda. Turkije liegt. Rusland liegt. Het superieure westen weet veel beter hoe het met de Turks-Russische relaties en het toerisme zit.

:')
Wat ben ik blij dat jij met jouw misplaatste arrogantie niet in Nederland woont.Blijf daar zitten en kansloze weersvoorspellingen posten die niemand hier ook maar iets boeit.
^O^
nee echt niet !
  zaterdag 18 maart 2017 @ 08:32:19 #199
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169604119
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 07:26 schreef HighVolume het volgende:

[..]

Wat ben ik blij dat jij met jouw misplaatste arrogantie niet in Nederland woont.Blijf daar zitten en kansloze weersvoorspellingen posten die niemand hier ook maar iets boeit.
^O^
Oke.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 18 maart 2017 @ 09:50:47 #200
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169604632
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 16:57 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Oppositiepartijen scharen zich massaal achter Erdogan.
Zij die het niet doen worden opgepakt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')