abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 maart 2017 @ 09:53:00 #151
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169529849
Ik woon in een PvdA bolwerk.
  woensdag 15 maart 2017 @ 09:53:29 #152
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169529854
quote:
9s.gif Op woensdag 15 maart 2017 09:53 schreef Maarten het volgende:
Ik woon in een PvdA bolwerk.
Klein dorp dan inmiddels.
  Moderator woensdag 15 maart 2017 @ 09:53:54 #153
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169529861
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 09:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Net als autorijden ;-)
Als je in het blikveld van Arnhem CS woont en een kantoorbaan hebt kan dat. Maar wat als je in Olst woont en om 5u op het industrieterrein van Zwolle moet zijn? Of als door lichamelijke ongemakken het OV niet werkt. Ik zie m'n moeder niet in 5 minuten in Zwolle van spoor 15 naar spoor 10 gaan (totaal andere kant van station)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169529865
quote:
9s.gif Op woensdag 15 maart 2017 09:53 schreef Maarten het volgende:
Ik woon in een PvdA bolwerk.
Dan word je in elk geval op zondag niet loeikwaad aangekeken als je falafel en baklava gaat halen. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_169529910
Hee, Flootje is ook van D66 naar GroenLinks gedreven!

Let me see you stripped down to the bone
pi_169529931
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 09:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als je in het blikveld van Arnhem CS woont en een kantoorbaan hebt kan dat. Maar wat als je in Olst woont en om 5u op het industrieterrein van Zwolle moet zijn? Of als door lichamelijke ongemakken het OV niet werkt. Ik zie m'n moeder niet in 5 minuten in Zwolle van spoor 15 naar spoor 10 gaan (totaal andere kant van station)
Maar legt zij zoveel km af, waar Fiets het gisteren over had?
We have far more in common than that which devides us..
pi_169529966
Duimen jullie voor de duutser? Die begint NU aan een sollicitatiegesprek (of eigenlijk, 3 gesprekken) die de komende 2 uur duren.
pi_169529968
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 09:57 schreef Kaatje1 het volgende:

Maar legt zij zoveel km af, waar Fiets het gisteren over had?
500 km per dag op alle werkdagen hè.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169529990
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Duimen jullie voor de duutser? Die begint NU aan een sollicitatiegesprek (of eigenlijk, 3 gesprekken) die de komende 2 uur duren.
Spannend! Veel andere kandidaten of weten jullie dat niet?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169529995
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Duimen jullie voor de duutser? Die begint NU aan een sollicitatiegesprek (of eigenlijk, 3 gesprekken) die de komende 2 uur duren.
^O^ Duimduimduim!
En poeh, wat een hoop gesprekken..
Let me see you stripped down to the bone
pi_169530010
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Spannend! Veel andere kandidaten of weten jullie dat niet?
geen idee. In totaal waren er 6 posities, maar geen idee hoeveel mensen ze uitnodigen.
  Moderator woensdag 15 maart 2017 @ 10:01:39 #162
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169530023
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 09:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar legt zij zoveel km af, waar Fiets het gisteren over had?
Zo'n 15k per jaar, vast veel meer dan dat er van die Grünen mag
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169530073
Details omtrent Fietsies rijgedrag daargelaten, het zou bij mij überhaupt werkelijk niet opkomen om mijn stemgedrag af te laten hangen van wat voor mij persoonlijk de implicaties zijn.
Maar goed, dat er genoeg mensen zijn die dat wel doen is heus wel begrijpelijk. Alleen ben ik zo'n mens niet. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_169530091
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:04 schreef minilot het volgende:
Details omtrent Fietsies rijgedrag daargelaten, het zou bij mij überhaupt werkelijk niet opkomen om mijn stemgedrag af te laten hangen van wat voor mij persoonlijk de implicaties zijn.
Maar goed, dat er genoeg mensen zijn die dat wel doen is heus wel begrijpelijk. Alleen ben ik zo'n mens niet. :7
Ik denk dat de meeste mensen wel met hun eigen portemonnee stemmen hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169530093
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:04 schreef minilot het volgende:
Details omtrent Fietsies rijgedrag daargelaten, het zou bij mij überhaupt werkelijk niet opkomen om mijn stemgedrag af te laten hangen van wat voor mij persoonlijk de implicaties zijn.
Maar goed, dat er genoeg mensen zijn die dat wel doen is heus wel begrijpelijk. Alleen ben ik zo'n mens niet. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 15 maart 2017 @ 10:06:35 #166
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169530111
Ik rij 30k per jaar, dus ik zou wel de pineut zijn.
pi_169530114
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen wel met hun eigen portemonnee stemmen hoor.
Ongetwijfeld. Een op zich begrijpelijke keuze, alleen niet eentje die ik wenselijk vind. :+
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator woensdag 15 maart 2017 @ 10:07:01 #168
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169530123
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:04 schreef minilot het volgende:
Details omtrent Fietsies rijgedrag daargelaten, het zou bij mij überhaupt werkelijk niet opkomen om mijn stemgedrag af te laten hangen van wat voor mij persoonlijk de implicaties zijn.
Maar goed, dat er genoeg mensen zijn die dat wel doen is heus wel begrijpelijk. Alleen ben ik zo'n mens niet. :7
Ik hoef zelf ook niet om 5u op een Zwols industrieterrein te staan dus doe het niet voor mezelf. Autorijden is een vorm van vrijheid, mag jevwel iets voor betalen maar niet je halve inkomen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169530184
Ik vind veel mensen ook zo onflexibel (is dat een woord?). Als je een baan op 100 km verderop vindt, dan zou je ook kunnen overwegen om te verhuizen. Ja, natuurlijk. Makkelijk gezegd. Maar, dat is net zo makkelijk als gewoon de auto pakken om alles te doen. Ja, ook boodschappen met de auto, naar het zwembad met de auto en och, even sigaretten halen bij het tankstation, met de auto.
  woensdag 15 maart 2017 @ 10:11:54 #170
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169530221
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:10 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind veel mensen ook zo onflexibel (is dat een woord?). Als je een baan op 100 km verderop vindt, dan zou je ook kunnen overwegen om te verhuizen. Ja, natuurlijk. Makkelijk gezegd. Maar, dat is net zo makkelijk als gewoon de auto pakken om alles te doen. Ja, ook boodschappen met de auto, naar het zwembad met de auto en och, even sigaretten halen bij het tankstation, met de auto.
Ik verhuis straks 50 km verder van mijn werk dan nu. Maar ik pak de trein, want ik heb geen zin om achter aan te sluiten in de file terwijl ik er met de trein binnen een uur kan zijn én kan werken :7.
  woensdag 15 maart 2017 @ 10:12:04 #171
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169530224
Zo. Ik ben eruit. Ik ben een wandelende kiezer. Vanavond stemmen op de PvdD.
pi_169530231
quote:
7s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:12 schreef Maarten het volgende:
Zo. Ik ben eruit. Ik ben een wandelende hardlopende kiezer.
Go go go! *O*
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator woensdag 15 maart 2017 @ 10:13:53 #173
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169530252
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:10 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind veel mensen ook zo onflexibel (is dat een woord?). Als je een baan op 100 km verderop vindt, dan zou je ook kunnen overwegen om te verhuizen. Ja, natuurlijk. Makkelijk gezegd. Maar, dat is net zo makkelijk als gewoon de auto pakken om alles te doen. Ja, ook boodschappen met de auto, naar het zwembad met de auto en och, even sigaretten halen bij het tankstation, met de auto.
Ja joh, verhuizen doe je zo even :') en boodschappen, joah je kunt prima 6km fietsen tegen de wind in meerdere keren per week.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169530255
quote:
7s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:12 schreef Maarten het volgende:
Zo. Ik ben eruit. Ik ben een wandelende kiezer. Vanavond stemmen op de PvdD.
Daar kan ik me ook heel goed in vinden :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 15 maart 2017 @ 10:14:33 #175
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169530266
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar kan ik me ook heel goed in vinden :Y
In een sekte?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169530281
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]

In een sekte?
Dat zeg jij? :D

Nou, gelachen weer vandaag.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 15 maart 2017 @ 10:16:07 #177
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169530285
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar kan ik me ook heel goed in vinden :Y
Na eeuwenlang VVD gestemd te hebben (en 1x piratenpartij :'( ) vond ik het tijd voor dingen die ik óók belangrijk vind. Ik hoop oprecht dat ze niet de grootste worden (die kans lijkt me ook niet reëel), maar ik hoop wel dat ze 2 of 3 zetels krijgen.
pi_169530292
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:13 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ja joh, verhuizen doe je zo even :') en boodschappen, joah je kunt prima 6km fietsen tegen de wind in meerdere keren per week.
Nee, verhuizen doe je niet zo even. Maar elke dag 100 km naar je werk rijden ook niet.

En boodschappen kun je best 6 km. voor fietsen. En als je het goed plant hoef je maar 1 of 2x per week. En waarschijnlijk ben je toch vaker in het dorp/de stad te vinden.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen, en ik snap dat op het platteland een auto belangrijk is. Mijn argument is beter van toepassing op mensen die in de stad of in een dorp wonen. Zoveel autogebruik is werkelijk niet nodig.
pi_169530306
quote:
9s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:16 schreef Maarten het volgende:

Na eeuwenlang VVD gestemd te hebben (en 1x piratenpartij :'( ) vond ik het tijd voor dingen die ik óók belangrijk vind. Ik hoop oprecht dat ze niet de grootste worden, maar ik hoop wel dat ze 2 of 3 zetels krijgen.
Nah, de grootste gaan ze heus niet worden, maar ik vind dat ze voor een kleine partij best veel goede dingen doen in de tweede kamer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169530307
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 09:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan moet je op ze stemmen als je dat graag wil :P En het was heus geen weggegooide stem. Het is ook niet zo dat een andere partij er door jouw ene stem een extra zetel bij kreeg. Ik heb tenminste vorig jaar niet gehoord "en het CDA kreeg met 1 stem over de drempel er een zetel bij!"

Hier GL dit jaar. Ben benieuwd. Ik vrees dat we morgenvroeg met een kater zitten te kijken hoe een groot deel van de Nederlanders op de PVV hebben gestemd en ze de grootste zijn geworden. Uit hun zweefmodus getrokken door rellende Turken.
Peilingen zeggen niet alles natuurlijk, maar in de peilingen is er door de demonstratie een lichte verschuiving geweest van PVV naar VVD. Niet dat de VVD zo geweldig is, maar toch.

Het lijkt dat Wilders zijn piek wel bereikt heeft. En gelukkig is het hier niet zoals in de VS, dat de grootste van links tegen de grootste van rechts moet. Want dan was het idd Rutte of Wilders VS Roemer of klaver. En daar wil ik er maar één van. :P
  woensdag 15 maart 2017 @ 10:17:53 #181
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169530317
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:16 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, verhuizen doe je niet zo even. Maar elke dag 100 km naar je werk rijden ook niet.

En boodschappen kun je best 6 km. voor fietsen. En als je het goed plant hoef je maar 1 of 2x per week. En waarschijnlijk ben je toch vaker in het dorp/de stad te vinden.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen, en ik snap dat op het platteland een auto belangrijk is. Mijn argument is beter van toepassing op mensen die in de stad of in een dorp wonen. Zoveel autogebruik is werkelijk niet nodig.
Ik ben het wel met je eens, ondanks dat ik mijzelf dan ook best hypocriet kan noemen :P.

Wat LHO gisteren schreef over zijn visie op de toekomst met autogebruik klinkt heel leuk vanuit de Randstad, maar in de buiten gebieden lijkt het mij toch al knap lastiger worden. Het OV daar is nu al veel slechter dan in de grote steden.
pi_169530326
Mijn lief fietst wegens lekker weer vandaag de ruim twintig kilometer heen + ruim twintig kilometer terug van en naar zijn werk. Daar zou ik toch ook echt geen trek in hebben! :D #lui #fietshaat Maar kudos voor hem.
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 15 maart 2017 @ 10:18:52 #183
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169530338
Fietsen is heerlijk.

In lekker weer
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169530342
quote:
3s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Peilingen zeggen niet alles natuurlijk, maar in de peilingen is er door de demonstratie een lichte verschuiving geweest van PVV naar VVD. Niet dat de VVD zo geweldig is, maar toch.

Het lijkt dat Wilders zijn piek wel bereikt heeft. En gelukkig is het hier niet zoals in de VS, dat de grootste van links tegen de grootste van rechts moet. Want dan was het idd Rutte of Wilders VS Roemer of klaver. En daar wil ik er maar één van. :P
En toch hou ik mijn hart vast na Brexit en Trump; de peilingen zeiden ook dat dat niet ging gebeuren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169530353
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:17 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Wat LHO gisteren schreef over zijn visie op de toekomst met autogebruik klinkt heel leuk vanuit de Randstad, maar in de buiten gebieden lijkt het mij toch al knap lastiger worden. Het OV daar is nu al veel slechter dan in de grote steden.
Maar het zou dus als schelen als mensen op het platteland gewoon lekker zouden blijven autorijden terwijl mensen in een wat meer geurbaniseerd gebied wat meer afstand van die auto nemen. En dat zie je nu natuurlijk al best wel gebeuren. ^O^ Ik ken steeds meer mensen die een auto delen of Greenwheels gebruiken en zulks zal vermoedelijk steeds meer groeien.
Let me see you stripped down to the bone
pi_169530365
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 09:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat ik van deze planeet hou O+ En best wat wil betalen voor een goede toekomst.
En onze economie ook niet 'duurzaam' is. Wat dat betreft vind ik de groei van PvdD ook positief te noemen, die serieus naar het basisinkomen kijken.
pi_169530370
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:19 schreef minilot het volgende:

Maar het zou dus als schelen als mensen op het platteland gewoon lekker zouden blijven autorijden terwijl mensen in een wat meer geurbaniseerd gebied wat meer afstand van die auto nemen. En dat zie je nu natuurlijk al best wel gebeuren. ^O^ Ik ken steeds meer mensen die een auto delen of Greenwheels gebruiken en zulks zal vermoedelijk steeds meer groeien.
Dat is idd al een mooi begin :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169530386
Wij hebben ook een auto. Maar, die staat 95% van de tijd op de parkeerplek, waar we zo nu en dan even voorbij lopen om te kijken of hij er nog staat. We gebruiken hem incidenteel voor een ritje naar de ikea, en verder voor vakantie.
pi_169530398
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben ook een auto. Maar, die staat 95% van de tijd op de parkeerplek, waar we zo nu en dan even voorbij lopen om te kijken of hij er nog staat. We gebruiken hem incidenteel voor een ritje naar de ikea, en verder voor vakantie.
Kan je dan niet beter af en toe een auto huren?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169530400
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Maar het zou dus als schelen als mensen op het platteland gewoon lekker zouden blijven autorijden terwijl mensen in een wat meer geurbaniseerd gebied wat meer afstand van die auto nemen. En dat zie je nu natuurlijk al best wel gebeuren. ^O^ Ik ken steeds meer mensen die een auto delen of Greenwheels gebruiken en zulks zal vermoedelijk steeds meer groeien.
Jup. Ik vind het heel lastig dat mensen zo zwart wit denken. Wat ik zostraks al typte: Dit is nu geen perfecte oplossing, dus dan laten we het maar zitten.
pi_169530417
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan je dan niet beter af en toe een auto huren?
Ja, we zijn aan het denken wat het slimste voor ons is. Zo lang deze het nog doet (golf uit 2000) houden we hem, want verkopen schieten we ook niets mee op.
pi_169530447
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 09:39 schreef zeefje het volgende:
Mijn plan voor vandaag
Werken, lekker eten, tv kijken :7
Vergeet stemmen niet.
pi_169530495
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:23 schreef Jagärtrut het volgende:

Ja, we zijn aan het denken wat het slimste voor ons is. Zo lang deze het nog doet (golf uit 2000) houden we hem, want verkopen schieten we ook niets mee op.
Dat begrijp ik wel :Y

Ik denk overigens erg makkelijk over extra geld voor autorijden, want ik heb nog nooit een auto gehad. Met het OV gaat alles prima, ergens een nachtje blijven slapen vind ik geen enkel probleem, ik fiets desnoods met gemak 25 km om ergens te komen (vouwfiets kan mee in de trein) en mocht ik echt een auto nodig hebben dan kunnen we er één huren of van mijn ouders lenen. Het is maar wat je gewend bent.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169530539
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:16 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, verhuizen doe je niet zo even. Maar elke dag 100 km naar je werk rijden ook niet.

En boodschappen kun je best 6 km. voor fietsen. En als je het goed plant hoef je maar 1 of 2x per week. En waarschijnlijk ben je toch vaker in het dorp/de stad te vinden.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen, en ik snap dat op het platteland een auto belangrijk is. Mijn argument is beter van toepassing op mensen die in de stad of in een dorp wonen. Zoveel autogebruik is werkelijk niet nodig.
En dan ook nog eens een paar keer in de week voor je hobby. Want na 17.00 uur rijden er geen bussen meer.

Ik snap dat een auto een luxe/vrijheid is maar soms wordt het ook wel gewoon heel moeilijk gemaakt.
pi_169530564
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk overigens erg makkelijk over extra geld voor autorijden, want ik heb nog nooit een auto gehad. Met het OV gaat alles prima, ergens een nachtje blijven slapen vind ik geen enkel probleem, ik fiets desnoods met gemak 25 km om ergens te komen (vouwfiets kan mee in de trein) en mocht ik echt een auto nodig hebben dan kunnen we er één huren of van mijn ouders lenen. Het is maar wat je gewend bent.
Tuurlijk is gewenning een grote factor. Ik dacht, voordat ik een vaatwasser had, bijvoorbeeld: wat een onzin, ik kan het net zo makkelijk zelf, bladiebla. Totdat ik in mijn huidige huis een vaatwasser in de bestaande keuken had zitten en nu zou ik mijn Recht Op Een Vaatwasser met hand en tand verdedigen! :7
Dat gezegd hebbende realiseer ik me óók dat als ik een keer drie maanden zonder afwasmachine moet ik daar vervolgens ook weer gewoon aan gewend ben.

Een mens went aan zowat alles! En dat zou iedereen zich eens wat beter kunnen realiseren. :+
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator woensdag 15 maart 2017 @ 10:29:47 #196
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169530567
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Maar het zou dus als schelen als mensen op het platteland gewoon lekker zouden blijven autorijden terwijl mensen in een wat meer geurbaniseerd gebied wat meer afstand van die auto nemen. En dat zie je nu natuurlijk al best wel gebeuren. ^O^ Ik ken steeds meer mensen die een auto delen of Greenwheels gebruiken en zulks zal vermoedelijk steeds meer groeien.
Dan zou je de mrb per postcode moeten gaan bepalen? Of wel of niet mee hoeven doen aan km heffing?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169530569
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En dan ook nog eens een paar keer in de week voor je hobby. Want na 17.00 uur rijden er geen bussen meer.

Ik snap dat een auto een luxe/vrijheid is maar soms wordt het ook wel gewoon heel moeilijk gemaakt.
En hier zo wat mij betreft de oplossing zijn investeren in het OV. Zo'n onzin dat er na 17.00 geen bussen meer rijden.
pi_169530571
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:28 schreef Sarabi het volgende:

En dan ook nog eens een paar keer in de week voor je hobby. Want na 17.00 uur rijden er geen bussen meer.

Ik snap dat een auto een luxe/vrijheid is maar soms wordt het ook wel gewoon heel moeilijk gemaakt.
Als ik 's avonds plots naar mijn ouders moet in een dorp 10 km verderop, dan moet ik of snel een auto regelen of op de fiets springen. Want ook hier geen bussen meer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 15 maart 2017 @ 10:30:55 #199
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169530585
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En toch hou ik mijn hart vast na Brexit en Trump; de peilingen zeiden ook dat dat niet ging gebeuren.
Het verschil is natuurlijk dat het daar een binaire keuze was :) Hier is iets meer keuze. Ik denk dat Geert op plek vier komt ofzo.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169530591
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

. Het is maar wat je gewend bent.
Dat is ook weer zo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')