abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  woensdag 15 maart 2017 @ 00:49:10 #126
38496 Perrin
Sapere aude
pi_169526591
quote:
14s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:48 schreef Kaas- het volgende:
Mensen die correct spellen zijn overigens inderdaad superieur. Dat geconstateerd hebbend ga ik nu gauw eens slapen. Tchock wens ik nog veel plezier in de nachtelijke discussie met een stel werkloze teringracisten.
Spannend dagje voor de boeg morgen!
I didn't say it would be easy. I just said it would be the truth.
  woensdag 15 maart 2017 @ 00:49:21 #127
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_169526593
quote:
Mensen die correct spellen zijn overigens inderdaad superieur. Dat geconstateerd hebbend ga ik nu gauw eens slapen. Tchock wens ik nog veel plezier in de nachtelijke discussie met een stel werkloze teringracisten.
En die welke het andersom doen zijn dan weer?
pi_169526601
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat is echt bullshit.
Ik heb nog nooit een Turk ontmoet die minder dan 3 kinderen heeft. Ze fokken als konijnen, dat moet stoppen (helaas wil geen enkele partij stopen met kinderbijslag, zelfs het volgens zichzelf klassiek liberale VNL niet).
Het is simpelweg niet waar. Als je je eigen bewijs bij elkaar wil verzinnen ga ik er verder ook niet over in discussie.
We're not scaremongering. This is really happening.
pi_169526603
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nogmaals, echt niet waar. Turkse vrouwen krijgen minder kinderen dan autochtone Nederlanders. Marokkaanse bijvoorbeeld iets meer, maar lang niet twee keer zo veel. Het gaat nooit gebeuren dat Nederlanders een etnische minderheid in dit land zijn.
Totaal niet waar. Nogmaals, ik heb nog nooit een niet-westers gezin gezien met een bescheiden aantal kinderen. We zijn binnen 30 jaar een etnische minderheid.
pi_169526610
quote:
Trusten Kaas. Hopen dat die peiling van D66 op 2 en GL op 3 van morgen uitkomt.
pi_169526620
quote:
14s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Trusten Kaas. Hopen dat die peiling van D66 op 2 en GL op 3 van morgen uitkomt.
Dan emigreer ik.
pi_169526629
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dan emigreer ik.
Win/win dus. Wel benieuwd welk land jou gaat toelaten :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
“The Grand Canyon is a minor crevice compared to the vast chasm of ignorance of that man,” - Salmond about Donald Trump
pi_169526649
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Win/win dus. Wel benieuwd welk land jou gaat toelaten :D
Binnen de EU is vrije immigratie. Maar ook buiten de EU worden hardwerkende westerlingen met open armen ontvangen.

Maar zonder gekheid: Hoe blind ben je als je na het zien van beelden van Zweeden nog steeds D66 of GL stemt?
pi_169526664
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Totaal niet waar. Nogmaals, ik heb nog nooit een niet-westers gezin gezien met een bescheiden aantal kinderen. We zijn binnen 30 jaar een etnische minderheid.
2110_002g_clo_05_nl.png?itok=9GZ1QqpL

http://www.clo.nl/indicat(...)-kindertal-per-vrouw

Autochtone Nederlanders krijgen meer kinderen dan Turkse Nederlanders. Voor sommige andere groepen is dat nog niet zo, maar het geboorteaantal daalt gigantisch. Dat allochtonen altijd grote gezinnen hebben is simpelweg onwaarwaar; het tegendeel blijkt uit alle cijfers die we er over hebben, en wat jij kent is daarvoor niet relevant. Daarnaast worden er véél meer autochtone kinderen geboren. Ik kan het moeilijk blijven herhalen als jij weigert om de waarheid te zien.
pi_169526674
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Binnen de EU is vrije immigratie. Maar ook buiten de EU worden hardwerkende westerlingen met open armen ontvangen.
Jij bent toch tegen de EU omdat de EU immigranten toelaat? Volgens mij snap je allemaal niet zo goed.

Nee hoor, alleen als je kwalificaties hebt die ze kunnen gebruiken, dat zie ik jou nog niet doen :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
“The Grand Canyon is a minor crevice compared to the vast chasm of ignorance of that man,” - Salmond about Donald Trump
pi_169526675
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nou nee, maar ik vind het wel prettig als mensen die een serieuze discussie proberen te voeren, de moeite doen om hun eigen taal te leren. Ik ben best trots op ons land en onze taal namelijk, in tegenstelling tot sommige andere figuren. Als je iets niet kunt wat iedereen op de middelbare school leert zegt mij dat veel over je karakter en intelligentie.
Mwa...bullshit! Jij begreipt me donders goet daar doet een spelvoutje niets aan af. Je doet wat veel linkse mensen doen als ze de inhoudelijke discussie niet kunnen winnen. Met WWII vergelijkingen komen, iemand voor racist uitmaken of over een spelfoutje gaan ouwehoeren. Maar in principe is het niets meer dan onmacht. (en ook nog behoorlijk kinderachtig)
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_169526682
quote:
Ga er maar weer snel vandoor lafaard.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_169526683
Ook gewoon in de eerste link op Google met cijfers zie je dat Turkse vrouwen minder kinderen krijgen dan de gemiddelde Nederlandse vrouw. Maar dat korte zoekwerk is al te veel voor zo'n Jan. En daarom neem ik al dat PVV-tuig niet serieus; gewoon te dom om te schijten en feiten doen er niet toe.

Het is voor iedereen publiekelijk verifieerbaar dat het niet klopt wat Jan zegt over Turkse vrouwen en toch roept hij dat Tchock liegt. Gewoon a la Trump een feit ontkennen en dooorrrr. Geen knip voor de neus waard dit soort figuren. Zover afgegleden, man man man.
pi_169526684
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Autochtone Nederlanders krijgen meer kinderen dan allochtone Nederlanders. Dat is simpelweg waar; het blijkt uit alle cijfers die we er over hebben, en wat jij kent is daarvoor niet relevant. Daarnaast worden er véél meer autochtone kinderen geboren. Ik kan het moeilijk blijven herhalen als jij weigert om de waarheid te zien.
Het klopt niet. Kijk op straat. Kleine allochtone gezinnen zie je niet.

Bovendien: Je ziet in die grafiek duidelijk dat allochtonen veel meer kinderen krijgen. Het klopt met wat je op straat ziet.
  Redactie Games woensdag 15 maart 2017 @ 00:54:23 #140
436761 crew  Puddington
NoooOOOO BREATHING!
pi_169526696
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het klopt niet. Kijk op straat. Kleine allochtone gezinnen zie je niet.
Ik vertrouw statistiek heel wat meer dan jouw blik op straat, hoe hoog je perception skill ook is op je D&D sheet.
*passief agressieve blokfluitmuziek*
pi_169526706
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:53 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Mwa...bullshit! Jij begreipt me donders goet daar doet een spelvoutje niets aan af. Je doet wat veel linkse mensen doen als ze de inhoudelijke discussie niet kunnen winnen. Met WWII vergelijkingen komen, iemand voor racist uitmaken of over een spelfoutje gaan ouwehoeren. Maar in principe is het niets meer dan onmacht. (en ook nog behoorlijk kinderachtig)
Als bijbaan leer ik schoolkinderen spellen en die zijn er een stuk beter in dan figuren als jij. Verder loop je heel veel te projecteren en dingen in de schoenen van "links" te schuiven die helemaal niet gedaan worden. Een inhoudelijke discussie is er nog helemaal niet van gekomen want je roept, schreeuwt en beledigt alleen maar.

God, wat hoop ik dat je hier niet meer terugkomt.
pi_169526713
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:54 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ik vertrouw statistiek heel wat meer dan jouw blik op straat, hoe hoog je perception skill ook is op je D&D sheet.
Dan nog. In dat grafiekje zie je alleen in de groep 30-35 dat allochtonen minder kinderen krijgen; waarschijnlijk omdat ze er dan al 4 hebben.
  woensdag 15 maart 2017 @ 00:55:18 #143
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_169526724
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee hoor, alleen als je kwalificaties hebt die ze kunnen gebruiken, dat zie ik jou nog niet doen :D
Met welke leeftijd mocht jij er nog eens uit?
Had jij zo een goede kwalificaties dat ze je konden missen als kiespijn!
pi_169526726
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Je ziet in die grafiek duidelijk dat allochtonen veel meer kinderen krijgen.
Zie je in de grafiek ook dat het aantal geboren niet-westerse kinderen in vrije val is?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169526742
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dan nog. In dat grafiekje zie je alleen in de groep 30-35 dat allochtonen minder kinderen krijgen; waarschijnlijk omdat ze er dan al 4 hebben.
Ach gossie, grafiekje lezen is al te hoog gegrepen voor je?
pi_169526745
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:53 schreef Kaas- het volgende:
Ook gewoon in de eerste link op Google met cijfers zie je dat Turkse vrouwen minder kinderen krijgen dan de gemiddelde Nederlandse vrouw. Maar dat korte zoekwerk is al te veel voor zo'n Jan. En daarom neem ik al dat PVV-tuig niet serieus; gewoon te dom om te schijten en feiten doen er niet toe.

Het is voor iedereen publiekelijk verifieerbaar dat het niet klopt wat Jan zegt over Turkse vrouwen en toch roept hij dat Tchock liegt. Gewoon a la Trump een feit ontkennen en dooorrrr. Geen knip voor de neus waard dit soort figuren. Zover afgegleden, man man man.
Deze mensen zouden nog beweren dat bomen niet groen zijn als ze naar buiten kunnen kijken om het te zien. Man, wat frustrerend. En maar verwijten maken en de andere partij de schuld geven van elk denkbaar probleem. Als je te achterlijk bent om na te denken is dat blijkbaar ook altijd de schuld van links.
  woensdag 15 maart 2017 @ 00:56:17 #147
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_169526752
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:55 schreef Zith het volgende:

[..]

Zie je in de grafiek ook dat het aantal geboren niet-westerse kinderen in vrije val is?
Geen aantallen genoemd toch?
pi_169526756
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:55 schreef Zith het volgende:

[..]

Er is een extreme afname bij jonge moeders. Maar dan nog krijgen ze veel te veel kinderen.
pi_169526761
En nu ga ik iets doen wat beter is voor mijn humeur, zoals satéprikkers onder mijn teennagels steken en dan tegen een muur trappen.
pi_169526775
quote:
14s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:56 schreef Tchock het volgende:
En nu ga ik iets doen wat beter is voor mijn humeur, zoals satéprikkers onder mijn teennagels steken en dan tegen een muur trappen.
Bold. ;)
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')