abonnement Unibet Coolblue
pi_169526254
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik ben geen zelf-verklaarde patriot :P
Het was dan ook niet mijn taal in tegenstelling tot jou fout. Maar goed jij mag een spelfout maken en ik niet omdat ik rechts ben. Weer een nieuwe regel.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_169526263
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:35 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Het was dan ook niet mijn taal in tegenstelling tot jou fout. Maar goed jij mag een spelfout maken en ik niet omdat ik rechts ben. Weer een nieuwe regel.
Jouw.
pi_169526279
Waarom kunnen PVV'ers zelden Nederlands? Kom op zeg. Beetje zeiken over allochtonen en hoe ze niet integreren en zelf niet eens je eigen taal beheersen. 8)7
pi_169526314
Lastig kiezen tussen PVV en FVD.

FVD: Goed onderbouwd programma.

PVV: Rutte moet niet de grootste worden. Zelfs al gaat de PVV niet regeren, de PVV als grootste partij is een krachtig signaal naar Europa en kan ook invloed hebben op de Franse verkiezingen.
pi_169526334
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:37 schreef Tchock het volgende:
Waarom kunnen PVV'ers zelden Nederlands? Kom op zeg. Beetje zeiken over allochtonen en hoe ze niet integreren en zelf niet eens je eigen taal beheersen. 8)7
Ben geen PVV fan en mijn taal is niet Nederlands, en heb toch geen andere nationaliteit.

Hollands met een hete aardappel in de mond?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2017 00:40:17 ]
pi_169526344
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Lastig kiezen tussen PVV en FVD.

FVD: Goed onderbouwd programma.

PVV: Rutte moet niet de grootste worden. Zelfs al gaat de PVV niet regeren, de PVV als grootste partij is een krachtig signaal naar Europa en kan ook invloed hebben op de Franse verkiezingen.
Kies dan voor FVD. Alles is beter dan de PVV. Ze gaan tegen alle Nederlandse waarden in, haten de grondwet, zaaien verdeeldheid in de samenleving en hebben een totaal ondemocratische partij.
pi_169526384
maddow twitterde op woensdag 15-03-2017 om 00:36:21 BREAKING: We've got Trump tax returns. Tonight, 9pm ET. MSNBC.(Seriously). reageer retweet
pi_169526401
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:32 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Neuh, maar De Extase is wel echt een bar vol uitschot. Voor goed Vaderlandslievend Vermaeck kun je tegenvoordig volgens mij beter in Cafe Life of De Sportcentrale zijn.
Ik heb ook nooit beweert dat ik geen uitschot ben maar ik kom er al sinds de jaren "80 Sportcentrale en bar Life kwam ik vroeger wel. eigenaar van Life woont bij mij in de straat.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dan voelt deze user zich ongetwijfeld helemaal thuis in De Extase ;)
Waarom ben je zo boos? Omdat ik PVVer ben? Daar verander je met haat sowieso niets aan. Als je alle PVVers en andersdenkenden de hele dag moet haten heb je geen leven meer joh.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_169526413
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:40 schreef Houtenbeen het volgende:
maddow twitterde op woensdag 15-03-2017 om 00:36:21 BREAKING: We've got Trump tax returns. Tonight, 9pm ET. MSNBC.(Seriously). reageer retweet
Je meent het. Dat had ik echt niet verwacht. Dat wordt nieuw hoofdstuk in het Donald Trump Boek der Rellen.
  Redactie Games woensdag 15 maart 2017 @ 00:42:01 #110
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_169526418
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:40 schreef Houtenbeen het volgende:
maddow twitterde op woensdag 15-03-2017 om 00:36:21 BREAKING: We've got Trump tax returns. Tonight, 9pm ET. MSNBC.(Seriously). reageer retweet
Als dat waar is, dat wordt smullen. :P
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_169526419
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:41 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit beweert dat ik geen uitschot ben maar ik kom er al sinds de jaren "80 Sportcentrale en bar Life kwam ik vroeger wel. eigenaar van Life woont bij mij in de straat.

[..]

Waarom ben je zo boos? Omdat ik PVVer ben? Daar verander je met haat sowieso niets aan. Als je alle PVVers en andersdenkenden de hele dag moet haten heb je geen leven meer joh.
Beweerd, PVV'er, PVV'ers.
pi_169526440
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:37 schreef Tchock het volgende:
Waarom kunnen PVV'ers zelden Nederlanee?
Omdat ze kankerdom zijn natuurlijk.
pi_169526453
Beter richt men zijn haat op die welke de PVV groot doen maken, en dat zijn niet de mensen welke erop stemmen in mijn ogen.
pi_169526457
quote:
14s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

Kies dan voor FVD. Alles is beter dan de PVV. Ze gaan tegen alle Nederlandse waarden in, haten de grondwet, zaaien verdeeldheid in de samenleving en hebben een totaal ondemocratische partij.
Alles wat je zegt is al gedaan door middel van massa-immigratie. Het is zo ver gedaan (er zijn alleen al 400.000 Turken op een bevolking van 17 miljoen, en ze krijgen twee keer zo veel kinderen als Nederlanders). FVD denkt nog steeds dat integratie dat op kan lossen. De aantallen zijn echter veel te groot. Op dat punt is FVD hopeloos naïef. Daar staat tegenover dat de PVV nog niet het begin van een plan heeft.

Als de PVV groter wordt dan VVD, dan zou ik liever FVD stemmen: Onderbouwing, een intellectuele variant op de PVV is heel hard nodig. Maar als VVD groter eindigt dan PVV dan hebben we dat laten gebeuren door FVD te stemmen.
  woensdag 15 maart 2017 @ 00:43:51 #115
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169526463
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:42 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Omdat ze kankerdom zijn natuurlijk.
Laten we ze maar inruilen voor wat Turken en Marokkanen. Oh wacht, dat is in volle gang.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169526477
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Alles wat je zegt is al gedaan door middel van massa-immigratie. Het is zo ver gedaan (er zijn alleen al 400.000 Turken op een bevolking van 17 miljoen, en ze krijgen twee keer zo veel kinderen als Nederlanders). FVD denkt nog steeds dat integratie dat op kan lossen. De aantallen zijn echter veel te groot. Op dat punt is FVD hopeloos naïef. Daar staat tegenover dat de PVV nog niet het begin van een plan heeft.

Als de PVV groter wordt dan VVD, dan zou ik liever FVD stemmen: Onderbouwing, een intellectuele variant op de PVV is heel hard nodig. Maar als VVD groter eindigt dan PVV dan hebben we dat laten gebeuren door FVD te stemmen.
Lekker boeiend. PVV kan met vijf zetels verschil de grootste worden en gaat dan ook niet regeren.
pi_169526479
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:42 schreef Tchock het volgende:

[..]

Beweerd, PVV'er, PVV'ers.
Goud gedaan jongen. Hiep hiep houra weer een spelvout gevonden. Jij bent echt superieur.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_169526506
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:44 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Lekker boeiend. PVV kan met vijf zetels verschil de grootste worden en gaat dan ook niet regeren.
Is het voor de VVD niet makkelijk om maar 1 partij te overtuigen?

Wat mij betreft mag de PVV dus klein blijven en dat er een grote verdeeldheid gaat komen met het stemmen liever met heel veel partijen een coalitie als maar met een paar!

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2017 00:47:45 ]
pi_169526515
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Alles wat je zegt is al gedaan door middel van massa-immigratie. Het is zo ver gedaan (er zijn alleen al 400.000 Turken op een bevolking van 17 miljoen, en ze krijgen twee keer zo veel kinderen als Nederlanders).
Nee, dat is echt absoluut niet waar. Turkse vrouwen in Nederland krijgen zelfs minder kinderen dan autochtone vrouwen.
quote:
FVD denkt nog steeds dat integratie dat op kan lossen. De aantallen zijn echter veel te groot. Op dat punt is FVD hopeloos naïef. Daar staat tegenover dat de PVV nog niet het begin van een plan heeft.

Als de PVV groter wordt dan VVD, dan zou ik liever FVD stemmen: Onderbouwing, een intellectuele variant op de PVV is heel hard nodig. Maar als VVD groter eindigt dan PVV dan hebben we dat laten gebeuren door FVD te stemmen.
Als de PVV de grootste wordt zou dat een ramp zijn. Dan beter een grotere FvD.
pi_169526545
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:44 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Lekker boeiend. PVV kan met vijf zetels verschil de grootste worden en gaat dan ook niet regeren.
Makt niet uit hoe groter hoe beter. Laat er dan maar een grote coalitie komen. Kijken hoe lang dat goed gaat en hoe ontevreden de kiezer over 4 jaar is. We hebben de tijd.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_169526561
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:44 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Lekker boeiend. PVV kan met vijf zetels verschil de grootste worden en gaat dan ook niet regeren.
Dat maakt niet uit. Ook al regeert de PVV, dan nog lukt het niet (je kunt niet zoveel alle moslims het land uit zetten, en ze krijgen twee keer zo veel kinderen als Nederlanders; ook als de PVV 80 zetels haalt worden Nederlanders een etnische minderheid in eigenland). Maar het straalt wel af naar andere landen. Een PVV aan de macht in Nederland verandert op Europees niveau weinig. Maar een LePen in Frankrijk aan de macht heeft enorme invloed. Als de PVV de grootste wordt zullen minder Fransen zich belemmerd voelen om voor Europa te kiezen dus voor LePen.
pi_169526567
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:44 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Goud gedaan jongen. Hiep hiep houra weer een spelvout gevonden. Jij bent echt superieur.
Nou nee, maar ik vind het wel prettig als mensen die een serieuze discussie proberen te voeren, de moeite doen om hun eigen taal te leren. Ik ben best trots op ons land en onze taal namelijk, in tegenstelling tot sommige andere figuren. Als je iets niet kunt wat iedereen op de middelbare school leert zegt mij dat veel over je karakter en intelligentie.
pi_169526569
Mensen die correct spellen zijn overigens inderdaad superieur. Dat geconstateerd hebbend ga ik nu gauw eens slapen. Tchock wens ik nog veel plezier in de nachtelijke discussie met een stel werkloze teringracisten.
pi_169526574
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, dat is echt absoluut niet waar. Turkse vrouwen in Nederland krijgen zelfs minder kinderen dan autochtone vrouwen.

[..]

Als de PVV de grootste wordt zou dat een ramp zijn. Dan beter een grotere FvD.
Dat is echt bullshit.
Ik heb nog nooit een Turk ontmoet die minder dan 3 kinderen heeft. Ze fokken als konijnen, dat moet stoppen (helaas wil geen enkele partij stopen met kinderbijslag, zelfs het volgens zichzelf klassiek liberale VNL niet).
pi_169526581
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 00:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit. Ook al regeert de PVV, dan nog lukt het niet (je kunt niet zoveel alle moslims het land uit zetten, en ze krijgen twee keer zo veel kinderen als Nederlanders; ook als de PVV 80 zetels haalt worden Nederlanders een etnische minderheid in eigenland).
Nogmaals, echt niet waar. Turkse vrouwen krijgen minder kinderen dan autochtone Nederlanders. Marokkaanse bijvoorbeeld iets meer, maar lang niet twee keer zo veel. Het gaat nooit gebeuren dat Nederlanders een etnische minderheid in dit land zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')