abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169673189
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:00 schreef Elzies het volgende:

[..]

CBS :')
Cijfers die je niet bevallen zijn dus :') Jammer dan voor jou, het is wel de waarheid. Of kun jij even iets anders becijferen? Daar vraag ik je herhaaldelijk om, maar je lijkt totaal niet geïnteresseerd. Mij overtuig je met data. Als jij mij aan kunt tonen, met cijfers, dat er een ware tsunami van buitenlanders dit land in wordt gehengeld die het CBS niet wist te voorspellen en dat zij tezamen zoveel kinderen maken dat wij binnen drie generaties een minderheid vormen in eigen land dan kan ik je gelijk geven. Tot die tijd ben je totaal niet geloofwaardig.

quote:
Het is de schuld van deze pro-Europees gezinde regering die buitenlanders hierna toe importeert terwijl andere lidstaten er een hek omheen zet.

Het is de schuld van dit open grenzen systeem dat er zoiets als oneerlijke arbeidsconcurrentie bestaat.

Woningtekorten en een half miljoen werklozen terwijl de Bulgaar hier de vrachtwagen inpikt van de werkloze Nederlander zijn voldoende bewijzen dat dit systeem niet functioneert. Dat een immigratiestop en dichte grenzen (zoals ze in Polen en Hongarije vergelijkbaar doen) meer soelaas biedt dan Wir schaffen das. Kijk eens naar Zweden. Wat een drama.
Meer soelaas voor jou. Je woont nog steeds in een land waarin zeker 80% van de mensen niet zo'n oplossing wenst. Ook in dat geval: jammer maar helaas. De meeste mensen willen een complexere oplossing dan een hek om de grens. En ik sluit me daar volledig bij aan. Net zoals je niet elke ziekte kunt verhelpen door de ontstoken lichaamsdelen maar te verwijderen, zo is ook niet elk probleem aangaande niet-Nederlanders op te lossen door een hek om het land te zetten.
pi_169673440
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:13 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Cijfers die je niet bevallen zijn dus :') Jammer dan voor jou, het is wel de waarheid.

Zoals onze eerdere discussies waar jij bij hoog en laag beweerde dat Trump nooit de verkiezingen kon winnen? :')
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 maart 2017 @ 11:36:26 #53
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169673599
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:27 schreef Elzies het volgende:

[..]

Zoals onze eerdere discussies waar jij bij hoog en laag beweerde dat Trump nooit de verkiezingen kon winnen? :')
Dat heeft Mystikvm nooit beweerd. Geen FAKE citaten plaatsen. SAD!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169673647
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat heeft Mystikvm nooit beweerd. Geen FAKE citaten plaatsen. SAD!
Over FAKE gesproken. Lees maar terug.
pi_169673890
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat heeft Mystikvm nooit beweerd. Geen FAKE citaten plaatsen. SAD!
Dat heb ik wel beweerd, daar heeft hij gelijk in :)
pi_169674070
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:27 schreef Elzies het volgende:

[..]

Zoals onze eerdere discussies waar jij bij hoog en laag beweerde dat Trump nooit de verkiezingen kon winnen? :')
Ik vind dat wel wat anders. Bovendien ben ik daar gelogenstraft door de uitkomst. Maar op basis van cijfers en data kon je niet anders dan concluderen dat hij niet zoveel kans maakte. Ook als je naar de marges kijkt waarmee hij gewonnen heeft is dat geen grote afwijking van de voorspelde cijfers, het dubbeltje valt alleen de andere kant op.

Dat is wel wat anders dan het CBS die in '99 vrij accuraat het aantal niet-westerse allochtonen in 2016 weet te voorspellen. Op basis van die track record heb ik geen reden om aan te nemen dat ze in het toekomst er faliekant naast zullen zitten.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 maart 2017 @ 12:06:31 #57
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169674109
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Over FAKE gesproken. Lees maar terug.
Niet nodig. Het is FAKE.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169674145
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:06 schreef Ulx het volgende:

[..]

Niet nodig. Het is FAKE.
Lekker makkelijk. Roeptoeteren, maar vervolgens beschaamd terug trekken.

De waarheid is niet fake maar de waarheid.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 maart 2017 @ 12:11:28 #59
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169674191
Ga toch lekker in je safezone zitten, snowflake.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169674665
Ik vind het ook altijd opmerkelijk. Ik kan best begrijpen dat je dermate beperkt bent dat je het in grote lijnen met die man eens kan zijn maar dat je je dermate zou verlagen dat je op zo iemand daadwerkelijk zou stemmen gaat mijn pet te boven.
Conscience do cost.
pi_169676244
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 07:41 schreef Ulx het volgende:

[..]

Welnee. Ik doe mijn plicht en zorg voor nageslacht. Misschien neuk jij gewoon te weinig en denk je dat het land daarom in de problemen komt?
Nederland is al overbevolkt. Zomaar grote aantallen kinderen produceren maakt het probleem erger. Daarnaast zullen we het op dat punt nooit winnen van niet-westerlingen.

Oplossing: grenzen sluiten en grootschalige remigratie.
pi_169676272
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:37 schreef DrDentz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Daarom: grootschalige geboortebeperking in ontwikkelingslanden, waar mogelijk.
En: grenzen en grootschalige remigratie van niet-westerlingen uit Europa en de VS.
pi_169676779
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nederland is al overbevolkt. Zomaar grote aantallen kinderen produceren maakt het probleem erger. Daarnaast zullen we het op dat punt nooit winnen van niet-westerlingen.

Oplossing: grenzen sluiten en grootschalige remigratie.
En hoe denk je dat te bereiken zonder grootschalige deportaties?
pi_169677221
Van mij mogen de buitengrenzen van Europa inderdaad wel een stuk strenger bewaakt worden. Maar daarbinnen geen gedoetjes die de handel en economie en persoonlijke vrijheden om zeep helpen, we zijn immers allemaal Europeanen.
pi_169677895
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:18 schreef Kaas- het volgende:
Van mij mogen de buitengrenzen van Europa inderdaad wel een stuk strenger bewaakt worden. Maar daarbinnen geen gedoetjes die de handel en economie en persoonlijke vrijheden om zeep helpen, we zijn immers allemaal Europeanen.
In je dromen.

Ik heb een beter koosnaampje voor mezelf gekozen, genaamd de kaasschaaf.

Telkens als ik weer een stukje onzin van je lees schaaf ik er weer een stukje kaas vanaf. :)
pi_169678274
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nederland is al overbevolkt. Zomaar grote aantallen kinderen produceren maakt het probleem erger. Daarnaast zullen we het op dat punt nooit winnen van niet-westerlingen.

Oplossing: grenzen sluiten en grootschalige remigratie.
Er mist 1 dingetje aan je post: een regeringscoalitie die er hetzelfde over denkt dan jij de komende 4 jaar.
pi_169678301
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:10 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Er mist 1 dingetje aan je post: een regeringscoalitie die er hetzelfde over denkt dan jij de komende 4 jaar.
De huidige actualiteiten in combinatie met sommige EU landen die dit al in de praktijk uitvoeren zullen komende coalities geen keuze laten. Het gaat gebeuren.
pi_169688613
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:49 schreef archito het volgende:

[..]

En hoe denk je dat te bereiken zonder grootschalige deportaties?
Niet. Deze zullen nodig zijn. Dat is niet leuk, dat begrijp. Het is kiezen voor een Europees Nederland of de huidige situatie. Tot nu toe is er geen meerderheid voor grootschalige uitzettingen. Dus modderen we door met een samenleving die geen samenleving meer is, totdat die meerderheid vanzelf een keer ontstaat omdat multiculturele samenlevingen altijd zullen ontaarden in bloedige oorlogen. Dat leert de geschiedenis ons.

400.000 Turken op 17.000.000 miljoen inwoners, met een leider die oproept tot het maken van veel kinderen, is het recept voor heel veel ellende. Die komt vanzelf als we nog langer afwachten (en dat gebeurt want er wordt niet ingegrepen, gezien de verkiezingsuitslag).
pi_169688822
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:10 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Er mist 1 dingetje aan je post: een regeringscoalitie die er hetzelfde over denkt dan jij de komende 4 jaar.
Dat klopt. En de 4 jaar daarna zal hetzelfde gelden, en daarna, en daarna.. Bijna 50 jaar cultuur-marxisme zal er voor zorgen dat mensen nooit voor harde maatregelen zullen stemmen, zelfs niet als ze zelf bloedend op de grond liggen. Dus zal de wal vanzelf het schip keren. Niet alleen in Nederland, in heel West-Europa. En dat zal nog veel vervelender zijn dan de meest vervelende maatregelen die je nu kunt nemen.

Lezenswaardig: http://joostniemoller.nl/(...)het-eerst-getroffen/
pi_169688960
Mijn topic wordt gesloten en een kwaliteitstopic als dezen blijft bestaan. ;(
pi_169689067
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:11 schreef Elzies het volgende:

[..]

De huidige actualiteiten in combinatie met sommige EU landen die dit al in de praktijk uitvoeren zullen komende coalities geen keuze laten. Het gaat gebeuren.
Zeker. Maar niet in Nederland.
In Oost-Europa zal het gebeuren. Er zullen landen uit de EU gezet worden of zelf de EU verlaten. Het IJzeren gordijn komt terug, maar dan om ellende uit West-Europa tegen te houden in plaats van mensen uit Oost-Europa het reizen onmogelijk te maken.
Nederland zal geen krimp geven; het is al vijf over twaalf, en de kans op een vreedzame oplossing voor West-Europa is minimaal.

Nog eentje voor mensen die na het NOS journaal te hebben gezien denken dat het wel meevalt:
pi_169690885
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:37 schreef DrDentz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Leuk plaatje van het verleden, nu één voor de toekomst. En kom niet aanzetten met dezelfde exponentiële groei, want dat is gelul.
pi_169692712
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 22:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Zeker. Maar niet in Nederland.
In Oost-Europa zal het gebeuren. Er zullen landen uit de EU gezet worden of zelf de EU verlaten. Het IJzeren gordijn komt terug, maar dan om ellende uit West-Europa tegen te houden in plaats van mensen uit Oost-Europa het reizen onmogelijk te maken.
Nederland zal geen krimp geven; het is al vijf over twaalf, en de kans op een vreedzame oplossing voor West-Europa is minimaal.

Er bestaat geen vreedzame oplossing meer. De ideologische verschillen tussen nationalisten en pro-Europeanen zijn onverenigbaar. Dit in combinatie met het decennialange falen van de multiculturele integratie. Het zal onze samenlevingen volledig uit elkaar trekken. Wat nu in Oekraïne gebeurd gaat straks ook in West-Europa gebeuren. Maar omdat generaties West-Europeanen zonder oorlog zijn opgevoed kunnen ze zich daar geen voorstelling meer van maken. Dat zal de grootste valkuil worden.

Het enige bindmiddel is een relatief hoge welvaart ten aanzien van de rest van de wereld. Maar die staat op het spel nu er een ongecontroleerde immigratiestroom vanuit Afrika onze kant op komt. Dit in combinatie met de opkoopprogramma's van het ECB als het maar bijdrukken van de euro. Als de euro straks valt en Europa in een zware economische depressie brengt is het hek van de dam.
pi_169692851
Hoe krijg je jezelf dit soort dormdenkerij en onzin toch aangepraat?
pi_169694406
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 07:17 schreef 99.999 het volgende:
Hoe krijg je jezelf dit soort dormdenkerij en onzin toch aangepraat?
Mijn gok is door de wereld te observeren. Dat kan ik jou ook aanraden, je ziet een stuk meer wanneer je eerlijk naar de wereld kijkt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')