abonnement Unibet Coolblue
pi_169514111


Vaak wordt er een beetje gekscherend over gediscussieerd in de coffeeshop: van wiet zou je intelligenter worden. Dat is helaas niet bewezen, maar toonaangevende onderzoeken geven wel aan dat cannabis geen negatieve invloed heeft op de intelligentie bij gemiddeld gebruik. Wat wel klopt is dat je vanaf jongs af aan waarschijnlijk snuggerder bent dan je klasgenoten, vooral als je een vrouw bent.

Er is namelijk een onderzoek gedaan naar de gezondheid van 8000 vrouwen in de leeftijd van 5 tot 30 jaar. Hun IQ werd tijdens deze periode twee keer getest in de kinderjaren en op 16- en 30-jarige leeftijd. Daarnaast werd er ook een vragenlijst afgenomen waarin deelnemers konden aangeven of ze in het laatste jaar cannabis hebben gebruikt.

Hieruit bleek dat de groep vrouwen met een hoog IQ (in hun vijfde levensjaar) later 50% meer kans heeft om cannabis te gebruiken dan de groep met een lager IQ. De onderzoekers zijn er nog niet over uit welke factoren hieraan bijdragen, maar ze refereren naar eerdere studies die laten zien dat intelligente mensen ruimdenkender zijn en behoefte hebben aan verassende ervaringen en impulsen.

Een andere oorzaak die hier wellicht ook aan bijdraagt is dat mensen met een hoog IQ sneller gepest worden of verveeld raken op school, wat ertoe kan leiden dat ze gevoeliger zijn om later drugs te proberen als een soort vermijdingsgedrag.

Ondanks dat de verbanden in dit onderzoek kloppen, blijft het IQ als maatstaf voor intelligentie bedenkelijk. Alsof het concept intelligentie überhaupt wel te meten is. Maar toch verraadt een hoog IQ op jonge leeftijd dat diegene eerder geneigd is om te gaan blowen. We kunnen dus concluderen is dat het meisje met de tienen later eerder een jointje opsteekt dan haar klasgenoten met een zesjesmentaliteit.

http://wesmoke.nl/2016/03(...)r-dan-niet-blowende/
pi_169514194
vrouwen die hoog scoren op iq test blowen vaker
pi_169514235
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:00 schreef Adames het volgende:
vrouwen die hoog scoren op iq test blowen vaker
^O^
Whatever...
pi_169514471
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:00 schreef Adames het volgende:
vrouwen die hoog scoren op iq test blowen vaker
I see what you did there _O-
pi_169514639
_O_ _O_
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169515413
Ja zelf blow ik zelden, ben meer een drinker, maar wil soms wel eens wat positiefs melden over blowers! :)
pi_169520647
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:00 schreef Adames het volgende:
vrouwen die hoog scoren op iq test blowen vaker
Iets met score omhoog krikken?
pi_169523918
en bij mannen dan?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 14 maart 2017 @ 23:23:43 #9
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_169523960
Enige minpunt van mijn vrouw, ze blowt niet.
And so is the past
pi_169524403
quote:
8s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Enige minpunt van mijn vrouw, ze blowt niet.
lekker juist!

als je zoals ik op en neer naar de hel bent geweest, dan : "quiet and easy without adventures is your friend!"
pi_169530691
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:00 schreef Adames het volgende:
vrouwen die hoog scoren op iq test blowen vaker
je moet niet steeds oorzaak en gevolg omdraaien jij, dat doe jij steeds en das iritant! :(
pi_169530779
Maar dan ruikt je 30 centimeter naar de wiet :o
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_169531163
Maar vraag ze niet wat je hun tien minuten geleden verteld hebt, want dat weten ze dan niet meer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')