abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 maart 2017 @ 20:36:51 #51
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_169544820
quote:
Ik moest lachen. _O- Die vliegtuig oogt best schattig met de hijab.
pi_169545045
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:33 schreef Hamzoef het volgende:
De laffe opportunisten wachtten eerst even af, hoe de coup uitpakte, alvorens te reageren. Alsof dat niet opviel.
Dat is politiek. Erdoğan is ook weer bijgedraaid inzake Assad bijv nu na 6 jaar blijkt dat Assad niet weggaat en zegt nu niet meer dat Assad moet vertrekken maar dat enkel de PKK/YPG zijn voornaamste probleem is. Allemaal politiek. Zoals Erdoğan nu ook Israël wel kan gebruiken en inmiddels weer op spraken terms ermee is. Of Poetin, die bij bosjes Syrische burgers naar het hiernamaals bombardeert en ziekenhuizen.

Erdoğan de held is net zo een raspoliticus als dat Westen wat afwachte hoe de coup zou uitlopen voordat ze met duidelijk statement kwamen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  woensdag 15 maart 2017 @ 20:42:30 #53
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169545115
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:41 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Dat is politiek. Erdoğan is ook weer bijgedraaid inzake Assad bijv nu na 6 jaar blijkt dat Assad niet weggaat en zegt nu niet meer dat Assad moet vertrekken maar dat enkel de PKK/YPG zijn voornaamste probleem is. Allemaal politiek. Zoals Erdoğan nu ook Israël wel kan gebruiken en inmiddels weer op spraken terms ermee is. Of Poetin, die bij bosjes Syrische burgers naar het hiernamaals bombardeert en ziekenhuizen.

Erdoğan de held is net zo een raspoliticus als dat Westen wat afwachte hoe de coup zou uitlopen voordat ze met duidelijk statement kwamen.
Bovendien was het erg onduidelijk wat er aan de hand was. Nog steeds behoorlijk onduidelijk wat er nu precies gebeurde, voor zover ik hier weet.

Erdo heeft het gebruikt om alle andersdenkenden te vervolgen iig.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 15 maart 2017 @ 20:42:53 #54
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_169545129
Ik vraag mij af of Rutte nog boos is, hij zei deze week nog dat hij sinds zaterdag boos is
pi_169545186
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:42 schreef Perrin het volgende:

Erdo heeft het gebruikt om alle andersdenkenden te vervolgen iig.
Leugens.
  woensdag 15 maart 2017 @ 20:46:26 #56
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169545311
quote:
11s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Leugens.
'Veel andersdenkenden'?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169545432
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:46 schreef Perrin het volgende:

[..]

'Veel andersdenkenden'?
Eigenlijk niet eens, het is vooral gebruikt om de Gulenisten de genadeslag te geven. De HDP heeft haar eigen aanklachten ---> PKK, de journalisten de bestaande wetgeving over terreurpropaganda, voor en na de coup weinig over veranderd. De vervolging in Turkije kan je wel over een hoop gooien als een achteruitgang van de mensenrechten, maar met de coup is Erdogan vrij 'bescheiden' gebleven. Het zijn vooral en met name Gulenisten.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2017 20:50:45 ]
  woensdag 15 maart 2017 @ 20:51:43 #58
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_169545571
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:35 schreef Perrin het volgende:

[..]

Waarom zouden wij daar in hemelsnaam überhaupt afstand van moeten nemen??

Laat ze er daar lekker net zo'n grote puinzooi van maken als ze willen.
Omdat men continu met de vingers wijst naar de moslimwereld en de dreiging van de verdwijning van democratie als reden aanvoert om moslimlanden binnen te vallen

Wordt er een keer een leider democratisch verkozen en heeft het Westen hun kans om zichzelf te bewijzen als bewakers van democratie, dan kiezen ze ervoor om te zwijgen
Reden? Een leider die de belangen van de moslims behartigd (tenminste, hij doet zijn best)
pi_169545699
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:22 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Tot nu toe waar gemaakt wat hij beloofd heeft. Heeft de hijabban teruggedraaid, meer moskeeën gebouwd, meer koranscholen, de economie verbeterd!!! (het staat nu op de 18de plaats in de wereld O+ ) om een paar te noemen

Daarom wordt hij zo hard gehaat door het Westen
Ik weet niet in welke Turkse werkelijkheid jij leeft, maar Turkije is economisch gezien inmiddels weer terug bij af (2004) en het einde is nog lang niet in zicht.

Er zijn meer moskeeën gebouwd, maar er zijn minder moslims die er bidden.

Er zijn meer koranscholen, maar de maatschappij stond nog nooit zo ver van het geloof.

Op welke plaats stond het kleine Nederland ook alweer in de wereld? O-)
pi_169545753
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:31 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

De demonisering van zijn persoon is niet iets dat pas na zijn recente uitspraken is ontstaan.

Hoelang duurde het ook al weer voordat westerse politici afstand namen van de coupplegers in Turkije? Precies. Dan weet je al hoe diep die haat is.
Waarom zouden ze afstand nemen van iets dat hij zelf heeft georganiseerd?
  woensdag 15 maart 2017 @ 20:55:45 #61
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169545823
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:51 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Omdat men continu met de vingers wijst naar de moslimwereld en de dreiging van de verdwijning van democratie als reden aanvoert om moslimlanden binnen te vallen

Wordt er een keer een leider democratisch verkozen en heeft het Westen hun kans om zichzelf te bewijzen als bewakers van democratie, dan kiezen ze ervoor om te zwijgen
Reden? Een leider die de belangen van de moslims behartigd (tenminste, hij doet zijn best)
Hij doet maar lekker. Turkije wordt wel steeds minder democratisch, maar dat willen ze blijkbaar. Moeten ze lekker zelf weten.

Ik had er liever een beschaafd persoon aan het roer gezien, maar mensen houden daar van zo'n scheldende brulaap helaas.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169545887
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:51 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Omdat men continu met de vingers wijst naar de moslimwereld en de dreiging van de verdwijning van democratie als reden aanvoert om moslimlanden binnen te vallen

Wordt er een keer een leider democratisch verkozen en heeft het Westen hun kans om zichzelf te bewijzen als bewakers van democratie, dan kiezen ze ervoor om te zwijgen
Reden? Een leider die de belangen van de moslims behartigd (tenminste, hij doet zijn best)
De enige belangen die hij behartigt zijn zijn eigen belangen.

Wat heeft hij feitelijk gedaan voor de moslims in de wereld, behalve de IS steunen?
pi_169545903
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:55 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hij doet maar lekker. Turkije wordt wel steeds minder democratisch, maar dat willen ze blijkbaar. Moeten ze lekker zelf weten.
Deze bewering kom ik bijna overal tegen, maar niemand weet het echt concreet te onderbouwen, waarom wordt Turkije dan steeds minder democratisch, welke rechten zijn afgenomen / ingetrokken?
  woensdag 15 maart 2017 @ 20:57:51 #64
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_169545944
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik weet niet in welke Turkse werkelijkheid jij leeft, maar Turkije is economisch gezien inmiddels weer terug bij af (2004) en het einde is nog lang niet in zicht.

Er zijn meer moskeeën gebouwd, maar er zijn minder moslims die er bidden.

Er zijn meer koranscholen, maar de maatschappij stond nog nooit zo ver van het geloof.

Op welke plaats stond het kleine Nederland ook alweer in de wereld? O-)
Dat is jouw voorstelling van de realiteit. Turkije is nu een betere plek voor moslims dan pre-Erdogan.

Je kunt het gewoon niet verkroppen dat moslims massaal hun geloof beginnen te praktiseren. Na de val van de Ottomaanse rijk dacht men dat het game over was met Islam lol
  woensdag 15 maart 2017 @ 20:58:13 #65
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169545967
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Deze bewering kom ik bijna overal tegen, maar niemand weet het echt concreet te onderbouwen, waarom wordt Turkije dan steeds minder democratisch, welke rechten zijn afgenomen / ingetrokken?
Alles is AKP en Erdo. Er zijn geen serieuze politieke tegenstanders.

Erdo blijft oneindig aan de macht?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 15 maart 2017 @ 20:59:23 #66
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169546046
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:57 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Dat is jouw voorstelling van de realiteit. Turkije is nu een betere plek voor moslims dan pre-Erdogan.

Je kunt het gewoon niet verkroppen dat moslims massaal hun geloof beginnen te praktiseren. Na de val van de Ottomaanse rijk dacht men dat het game over was met Islam lol
Vrijheid van religie is belangrijk idd. Hitler bouwde ook prachtige snelwegen, trouwens.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169546133
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:57 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Dat is jouw voorstelling van de realiteit. Turkije is nu een betere plek voor moslims dan pre-Erdogan.

Je kunt het gewoon niet verkroppen dat moslims massaal hun geloof beginnen te praktiseren. Na de val van de Ottomaanse rijk dacht men dat het game over was met Islam lol
Er zijn nog nooit zoveel moslims geweest die niet vasten in dat land. Moskeeën zijn leeg, op oudere mensen na. Waar 15 jaar geleden winkels hun deuren sloten tijdens het vrijdagmiddaggebed, is het nu een dag als alle anderen.

Laat me raden, vakantie-Turk of schotel-Turk?
pi_169546142
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:58 schreef Perrin het volgende:

[..]

Alles is AKP en Erdo. Er zijn geen serieuze politieke tegenstanders.

Erdo blijft oneindig aan de macht?
Die waren er wel, maar zijn door toedoen van Erdogan verdwenen of, wat bedoel je precies?

De komende periode moet Erdogan 3 verkiezingen winnen om aan de macht te blijven ---> Referendum, presidentsverkiezingen en de parlementsverkiezingen (laatste 2 als het referendum wordt ingevoerd).
  woensdag 15 maart 2017 @ 21:02:07 #69
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_169546336
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

De enige belangen die hij behartigt zijn zijn eigen belangen.

Wat heeft hij feitelijk gedaan voor de moslims in de wereld, behalve de IS steunen?
Miljoenen vluchtelingen gehuisvest (inclusief vervolgde moslims uit de regio: Oeigoeren chinezen, Birma), dat noem ik niet niks.
pi_169546399
Iemand die aan het beweren is dat de Turken minder religieus zijn geworden in het publieke domein dan 15 jaar geleden. _O-
  woensdag 15 maart 2017 @ 21:03:32 #71
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169546494
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 21:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Die waren er wel, maar zijn door toedoen van Erdogan verdwenen of, wat bedoel je precies?

De komende periode moet Erdogan 3 verkiezingen winnen om aan de macht te blijven ---> Referendum, presidentsverkiezingen en de parlementsverkiezingen (laatste 2 als het referendum wordt ingevoerd).
En heeft hij serieuze concurrentie?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169546555
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 21:02 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Miljoenen vluchtelingen gehuisvest (inclusief vervolgde moslims uit de regio: Oeigoeren chinezen, Birma), dat noem ik niet niks.
Hij krijgt daar miljarden voor van de EU, ze leven daar onder erbarmelijke omstandigheden en worden uitgebuit door werkgevers en het levert hem vrij eenvoudig veel stemmen op. Dus nogmaals, hij doet niets als hij er zelf niet beter van wordt.
pi_169546633
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 21:03 schreef Perrin het volgende:

[..]

En heeft hij serieuze concurrentie?
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.

Wat is serieuze concurrentie, oppositie die verkiezing na verkiezing verliezen en weigeren om op te stappen?
  woensdag 15 maart 2017 @ 21:06:00 #74
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169546691
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 21:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op mijn vraag.

Wat is serieuze concurrentie, oppositie die verkiezing na verkiezing verliezen en weigeren om op te stappen?
Vind jij Turkije een gezonde, functionerende democratie tegenwoordig?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 15 maart 2017 @ 21:07:50 #75
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169546823
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 21:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op mijn vraag.

Wat is serieuze concurrentie, oppositie die verkiezing na verkiezing verliezen en weigeren om op te stappen?
Ik heb me niet echt verdiept in de details van de Turkse politiek eerlijkgezegd. Ik zie alleen een scheldende Erdo die liegt en propaganda waar de honden geen brood van lusten gebruikt. En een land dat hard achteruit kachelt wat betreft democratie en vrijheden.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')