Wel voor doekoe.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:34 schreef Ingolstadt het volgende:
Want multinationals zorgen niet voor werkgelegenheid
Ja best wel.quote:
Loopholes in belastingsystemen zal je altijd houdenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:36 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Hoeven ze nog niet gekort te worden op belastingen..
Goed bezig.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor Freek? Ik keek gister gewoon lekker gratis thuis op de bank
Godverquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
Bejaarden bezitten decennialange wijsheid. Een iets minder denigrerende toon zou wel op z'n plaats zijn.
De samenleving wordt wel weer linkser over een dertigtal jaar.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:39 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens klopt de observatie gewoon: de samenleving is veel rechtser geworden. D66 is één van de partijen die is meegeschoven.
Links gaat morgen een historisch laag zetelaantal scoren.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
Bejaarden bezitten decennialange wijsheid. Een iets minder denigrerende toon zou wel op z'n plaats zijn.
Kwantiteit maakt nog geen kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
Die ene partij van Monasch werd wel net ff genoemd.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
Kom op Terlouw, pak door... trap de media keihard onderuit nu. Hard nodig.
Niet actief op een medicijnbal zitten...quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Inderdaad.
En beiden zijn altijd (op hun manier) actief en betrokken gebleven.
Die zitten niet onderuitgezakt slap te lullen op een fok forum... zoals ik.
Respect dus.
Mag ik dan kijken?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Als ik 100 word post ik hier nog steeds de meest gore onzin.
Deze van de PSP (opgegaan in Groen Links) is beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |