abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 maart 2017 @ 19:03:47 #1
241662 Jian
Well, well, well
pi_169512695
  dinsdag 14 maart 2017 @ 19:10:02 #2
138448 PeZu
Suspended animation
pi_169512842
@jian

Maar als je wil regeren moet je wel een doorgerekend plan kunnen presenteren dat kan wilders niet, ook niet met zijn puike plan voor de ouderen, hij heeft geen idee hoe het moet en of het kan, ja zo kan ik ook wel mooi praten voor meer dan een ton per jaar

En ik stap nergens over heen, ik erken nb dat er problemen zijn
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  dinsdag 14 maart 2017 @ 19:35:23 #3
241662 Jian
Well, well, well
pi_169513492
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:10 schreef PeZu het volgende:
@jian

Maar als je wil regeren moet je wel een doorgerekend plan kunnen presenteren dat kan wilders niet, ook niet met zijn puike plan voor de ouderen, hij heeft geen idee hoe het moet en of het kan, ja zo kan ik ook wel mooi praten voor meer dan een ton per jaar

En ik stap nergens over heen, ik erken nb dat er problemen zijn
Wat wil je doorrekenen? Je weet toch wel wat hij ongeveer zal doen als hij het voor het zeggen zou hebben en waar hij het geld dan (weg)haalt. Dat nietszeggend A4tje is geen onkunde hoor, dat is een regelrechte provocatie. Je kunt veel van de man zeggen, maar niet dat hij dom is!

Kijk ik hoop niet dat Wilders het ooit solo voor het zeggen zal krijgen, maar ik onderschat hem niet en waardeer hem zeker omdat hij ervoor zorgt dat sommige andere idioten op deze manier een beetje in het gelid blijven.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 19:56:00 #4
138448 PeZu
Suspended animation
pi_169514050
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:35 schreef Jian het volgende:

[..]

Wat wil je doorrekenen? Je weet toch wel wat hij ongeveer zal doen als hij het voor het zeggen zou hebben en waar hij het geld dan (weg)haalt. Dat nietszeggend A4tje is geen onkunde hoor, dat is een regelrechte provocatie. Je kunt veel van de man zeggen, maar niet dat hij dom is!

Kijk ik hoop niet dat Wilders het ooit solo voor het zeggen zal krijgen, maar ik onderschat hem niet en waardeer hem zeker omdat hij ervoor zorgt dat sommige andere idioten op deze manier een beetje in het gelid blijven.
wat wil je doorrekenen? Alles bijvoorbeeld want alles kost geld en waar hij het geld vandaan wil halen kan ook niet zomaar zonder gevolgen, zolang de heer wilders zelf al niet kan uitleggen hoe zijn plannen uberhaupt uit te voeren zijn blijft het dus een nietszeggend a4tje

Je kan niet zomaar zeggen partij b krijgt niks, het gaat naar partij a, dat is geen plan als je niets uitwerkt hoe het prcies zou moeten, want er zijn regels, wetten en afspraken waar je niet zo maar om heen kan

En het laatste zijn we het over eens
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  dinsdag 14 maart 2017 @ 21:07:04 #5
241662 Jian
Well, well, well
pi_169517160
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:56 schreef PeZu het volgende:

[..]

wat wil je doorrekenen? Alles bijvoorbeeld want alles kost geld en waar hij het geld vandaan wil halen kan ook niet zomaar zonder gevolgen, zolang de heer wilders zelf al niet kan uitleggen hoe zijn plannen uberhaupt uit te voeren zijn blijft het dus een nietszeggend a4tje

Je kan niet zomaar zeggen partij b krijgt niks, het gaat naar partij a, dat is geen plan als je niets uitwerkt hoe het prcies zou moeten, want er zijn regels, wetten en afspraken waar je niet zo maar om heen kan

En het laatste zijn we het over eens
Ik denk niet dat Geert Wilders erg onder de indruk zal zijn van je betoog (het betoog van de gevestigde orde) over regels en afspraken waar je niet zomaar omheen kan ...... :)
  dinsdag 14 maart 2017 @ 21:22:28 #6
138448 PeZu
Suspended animation
pi_169518051
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:07 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Geert Wilders erg onder de indruk zal zijn van je betoog (het betoog van de gevestigde orde) over regels en afspraken waar je niet zomaar omheen kan ...... :)
ik ken het betoog van de gevestigde orde niet, dit is wat je zelf kan bedenken als je zijn standpunten bekijkt en probeert te verdiepen in hoe hij dat denkt uit te werken

Hij is de afgelopen weken ook meermaals gevraagd hoe hij zijn plannen wil uitvoeren maar dan komt hij niet opdagen of geeft gewoon een totaal ander antwoord
:D


Dan kun jij nu wel gevat roepen hij vast niet onder de indruk maar daar ging het niet om toch? Leuk rookgordijn om te verhullen dat hij eigelijk toch geen plannen heeft maar ik ben geboren in de rook :7
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  dinsdag 14 maart 2017 @ 21:40:30 #7
241662 Jian
Well, well, well
pi_169519198
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:22 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik ken het betoog van de gevestigde orde niet, dit is wat je zelf kan bedenken als je zijn standpunten bekijkt en probeert te verdiepen in hoe hij dat denkt uit te werken

Hij is de afgelopen weken ook meermaals gevraagd hoe hij zijn plannen wil uitvoeren maar dan komt hij niet opdagen of geeft gewoon een totaal ander antwoord
:D

Dan kun jij nu wel gevat roepen hij vast niet onder de indruk maar daar ging het niet om toch? Leuk rookgordijn om te verhullen dat hij eigelijk toch geen plannen heeft maar ik ben geboren in de rook :7
Als jij niet kunt beredeneren waar Wilders, indien hij het voor het zeggen zou hebben, simpelweg het geld vandaan zal halen om zijn ideeën over zorg en ouderen te financieren dan sta je niet alleen in de rook , maar dan heb je daarbij ook nog een donkere zonnebril op. Je moet bij Wilders veel meer "out of the box" van de gevestigde orde denken.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 21:47:29 #8
241662 Jian
Well, well, well
pi_169519639
Ha ha ha Buma - Pechtold in het laatste debat is wel van dik hout ......
pi_169520044
BBBrrrr die Acher van de PVDA naar mannetje hij wind zich steeds op nee die mogen ze afserveren, ik wacht op Jinek en Pauw, daar zal het een stuk gezelliger worden ~O>
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  dinsdag 14 maart 2017 @ 21:54:00 #10
241662 Jian
Well, well, well
pi_169520078
Asscher tegen Roemer "U bent een soort Johan Derksen" :+
pi_169520148
Van de week waren ze van de pvda hier op de markt aan het flyeren, nou de koffie in de stand was niet te zuipen en ze waren me toch opdringerig _O-
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  dinsdag 14 maart 2017 @ 21:55:30 #12
241662 Jian
Well, well, well
pi_169520154
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:53 schreef Toverheks het volgende:
BBBrrrr die Acher van de PVDA naar mannetje hij wind zich steeds op nee die mogen ze afserveren, ik wacht op Jinek en Pauw, daar zal het een stuk gezelliger worden ~O>
Heej Heksie, tis mijn vriend ook niet, maar hij heeft wel enkele goede punten ten opzichte van Roemer ;)
  dinsdag 14 maart 2017 @ 21:57:04 #13
241662 Jian
Well, well, well
pi_169520253
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:55 schreef Toverheks het volgende:
Van de week waren ze van de pvda hier op de markt aan het flyeren, nou de koffie in de stand was niet te zuipen en ze waren me toch opdringerig _O-
Die klote PvdA heeft in onze mooie stad voor genoeg narigheid gezorgd, oprotten met hun koffie erbij. ;)
pi_169520331
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:55 schreef Jian het volgende:

[..]

Heej Heksie, tis mijn vriend ook niet, maar hij heeft wel enkele goede punten ten opzichte van Roemer ;)
Ik hoop van harte dat ze niet winnen die pvda, al heb ik een zwak voor Burgemeester vd Laan en die burgemeester van Rotterdam, echt heb steeds alles gevolgd maar ik ben nog steeds zwevende, altijd SP maar dacht ook Jesse Klaver maar daar knap ik ook op af.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  dinsdag 14 maart 2017 @ 21:58:53 #15
138448 PeZu
Suspended animation
pi_169520367
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:40 schreef Jian het volgende:

[..]

Als jij niet kunt beredeneren waar Wilders, indien hij het voor het zeggen zou hebben, simpelweg het geld vandaan zal halen om zijn ideeën over zorg en ouderen te financieren dan sta je niet alleen in de rook , maar dan heb je daarbij ook nog een donkere zonnebril op. Je moet bij Wilders veel meer "out of the box" van de gevestigde orde denken.
ik moet dat niet beredeneren, dat moet hij doen en dat doet en kan hij niet, dat is juist het hele punt, zijn holle retoriek.

En dan kom je aan met het nog legere je moet out of the box denken, nee ik wil graag zien hoe hij ook maar 1 idee wil uitvoeren, doorgerekend graag, dat mag je wel verwachten van een politieke partij, helemaal als die claimt problemen te willen oplossen

Hij die claimt, moet bewijzen en het enige wat wilders bewijst, en jij nu ook, dat het holle woorden blijven en dan kun proberen het zo te draaien dat ik het biet snap, maar een plan wat geen plan is valt niet te snappen en daar kun je alleen de bedenker op aanspreken.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_169520431
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:57 schreef Jian het volgende:

[..]

Die klote PvdA heeft in onze mooie stad voor genoeg narigheid gezorgd, oprotten met hun koffie erbij. ;)
Juist kijk naar bijna alle wethouders etc. die uit oost met hoofddoek eigen zakken gevuld, in de bijlmer daar een paar pvdaer ook hun zakken gevuld.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_169520531
Ik ben niet voor de PVV, maar hij wordt groot denk dat we morgen nog op ons neus kijken
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  dinsdag 14 maart 2017 @ 22:02:43 #18
138448 PeZu
Suspended animation
pi_169520605
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:01 schreef Toverheks het volgende:
Ik ben niet voor de PVV, maar hij wordt groot denk dat we morgen nog op ons neus kijken
ik kijk elke dag op mijn neus, hij zitvtussen mijn ogen :P
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  dinsdag 14 maart 2017 @ 22:03:08 #19
241662 Jian
Well, well, well
pi_169520629
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:58 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ik hoop van harte dat ze niet winnen die pvda, al heb ik een zwak voor Burgemeester vd Laan en die burgemeester van Rotterdam, echt heb steeds alles gevolgd maar ik ben nog steeds zwevende, altijd SP maar dacht ook Jesse Klaver maar daar knap ik ook op af.
Niet Groen Links hoor heks, dan moet ik straks met het openbaar vervoer naar mijn werk ....... -O-
pi_169520695
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:02 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik kijk elke dag op mijn neus, hij zitvtussen mijn ogen :P
:P Brilletje
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  dinsdag 14 maart 2017 @ 22:05:51 #21
241662 Jian
Well, well, well
pi_169520789
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:58 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik moet dat niet beredeneren, dat moet hij doen en dat doet en kan hij niet, dat is juist het hele punt, zijn holle retoriek.

En dan kom je aan met het nog legere je moet out of the box denken, nee ik wil graag zien hoe hij ook maar 1 idee wil uitvoeren, doorgerekend graag, dat mag je wel verwachten van een politieke partij, helemaal als die claimt problemen te willen oplossen

Hij die claimt, moet bewijzen en het enige wat wilders bewijst, en jij nu ook, dat het holle woorden blijven en dan kun proberen het zo te draaien dat ik het biet snap, maar een plan wat geen plan is valt niet te snappen en daar kun je alleen de bedenker op aanspreken.
Ik hoor het Wilders zeggen; "Ik wil, ik wil, ik wil, ..... U kunt zoveel willen, dat is niet mijn probleem, dan stemt u toch op Jesse Klaver"
pi_169520815
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:03 schreef Jian het volgende:

[..]

Niet Groen Links hoor heks, dan moet ik straks met het openbaar vervoer naar mijn werk ....... -O-
Je kan ook de fiets pakken, en zo gezond voor de spiertjes :*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  dinsdag 14 maart 2017 @ 22:07:50 #23
241662 Jian
Well, well, well
pi_169520913
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:01 schreef Toverheks het volgende:
Ik ben niet voor de PVV, maar hij wordt groot denk dat we morgen nog op ons neus kijken
Dat zou best eens kunnen Heks, ik vertrouw de peilingen voor geen cent, zie Brexit en de Amerikaanse verkiezingen.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 22:08:22 #24
241662 Jian
Well, well, well
pi_169520944
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:06 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Je kan ook de fiets pakken, en zo gezond voor de spiertjes :*
En als het regent? -O-
pi_169521216
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:07 schreef Jian het volgende:

[..]

Dat zou best eens kunnen Heks, ik vertrouw de peilingen voor geen cent, zie Brexit en de Amerikaanse verkiezingen.
Dat denk ik echt hoor, wie ik ook spreek allemaal PVV, en dan zeggen ze er achter aan, sorry Heks, dan denk ik waarom sorry, je stemt omdat het kan en je het recht daar toe hebt, ik laat iedereen in zijn waarde op wie hij wilt stemmen, maar vind dat moslimgedoe zo overtrokken steeds, ik woon letterlijk tussen de turken en marokanen, betere buren kan ik me niet wensen en wat je ook geloofd, je geloofd maar een end weg een hoofddoek moet ook kunnen al ga je gewikkeld in lakens als iemand zich daar prettig bij voelt , leef gewoon met elkaar, het leven is al zo ingewikkeld.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')