abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169534652
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:37 schreef ems. het volgende:

[..]

Gaat dit nou over Wilders of Rutte?
Het gaat maar om één Pinoccio en die heet Mark Rutte.

Kabinet Rutte 3 refereert naar zijn 'ambitie' voor een derde termijn

Je kent toch wel de uitspraak, een ezel stoot zich geen drie maal aan dezelfde steen?

Blijkbaar lopen er veel ezels rond die niet kunnen tellen. Wel vier jaar lang klagen, maar nu weer in dezelfde valkuil willen trappen. :')
pi_169534661
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:41 schreef Elzies het volgende:

[..]

Oh. Je opmerking had net zo goed over Wilders kunnen gaan. Vandaar.
Quod licet Iovi, non licet bovi
  woensdag 15 maart 2017 @ 13:42:28 #153
308438 Ser_Ciappelletto
Stuur me pics van je tieten
pi_169534662
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:36 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het aanmeten van een ondemocratisch cordon sanitair om daarmee de grootste concurrent uit te schakelen noem ik Kartelpraktijken.
Ja, als dat ondemocratisch zou zijn, wel. Maar het is niet ondemocratisch.
quote:
Het veronachtzamen van een referendum uitslag en als premier daarop een half jaar lang de bevolking daarover keihard voorliegen noem ik Kartelpraktijken.
Dat referendum was dan ook een farce.

Overigens hebben je voorbeelden niets te maken met de beschrijving van het politieke kartel door FvD.
pi_169534699
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:42 schreef ems. het volgende:

[..]

Oh. Je opmerking had net zo goed over Wilders kunnen gaan. Vandaar.
Kabinet Wilders 1 ben ik nog niet tegengekomen. Gedoogpartner (zoals D66-CU-SGP bij dit kabinet hebben gedaan) is toch iets anders dan coalitiepartner zijn.

Misschien toch nog maar eventjes terug naar de politieke schoolbankjes?
pi_169534742
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:44 schreef Elzies het volgende:

[..]

Kabinet Wilders 1 ben ik nog niet tegengekomen. Gedoogpartner (zoals D66-CU-SGP bij dit kabinet hebben gedaan) is toch iets anders dan coalitiepartner zijn.
...ok?
quote:
Misschien toch nog maar eventjes terug naar de politieke schoolbankjes?
Hoezo? Wat jij zei en wat ik quotte was gewoon net zo goed toepasbaar op Wilders hoor. Lees maar terug.
pi_169534824
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, als dat ondemocratisch zou zijn, wel. Maar het is niet ondemocratisch.

[..]

Dat referendum was dan ook een farce.

Overigens hebben je voorbeelden niets te maken met de beschrijving van het politieke kartel door FvD.
Het is ondemocratisch want je probeert hiermee een concurrent uit te schakelen en de stem van de kiezer te beïnvloeden. Het is een dikke middelvinger naar de democratie toe, want je zegt als Kartelpartij dat het geen zin meer heeft om op de concurrent te gaan stemmen. Dat is een schoffering naar die kiezer toe die op de PVV wil stemmen.

De uitkomst van dat referendum was geen farce maar een legitieme uitslag van boven de 60% die NEE! stemde tegen dit associatieverdrag met Oekraïne. Dat aanhangsel is pas een farce te noemen en de zoveelste schoffering van Rutte naar de kiezer toe.
pi_169534831
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:45 schreef ems. het volgende:

[..]

...ok?

[..]

Hoezo? Wat jij zei en wat ik quotte was gewoon net zo goed toepasbaar op Wilders hoor. Lees maar terug.
Ik haal er weinig tot niets uit.
pi_169534847
Dat viel te verwachten, natuurlijk.
pi_169534979
quote:
14s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:51 schreef ems. het volgende:
Dat viel te verwachten, natuurlijk.
Wat verwacht je dan als je quote's geeft zonder toegevoegde inhoud?

Dat is gewoon proberen om een inhoudelijke discussie van een ander te smoren.

Zo'n achterhaald forumtrucje. Net als die Hitlerlangspeelplaat vergelijking. Dat fossiel blijf je ook nog telkens tegenkomen. :')
pi_169535099
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:50 schreef Elzies het volgende:

... en de zoveelste schoffering van Rutte naar de kiezer toe.
kennelijk vindt de kiezer het wel best om geschoffeerd te worden, aangezien Rutte weer premier gaat worden :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
pi_169535157
quote:

[..]

Je kent toch wel de uitspraak, een ezel stoot zich geen drie maal aan dezelfde steen?

Blijkbaar lopen er veel ezels rond die niet kunnen tellen. Wel vier jaar lang klagen, maar nu weer in dezelfde valkuil willen trappen. :')
Vergeet niet dat er ook een hoop mensen zijn die helemaal niet klagen over Rutte.
pi_169535231
quote:
10s.gif Op woensdag 15 maart 2017 14:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

kennelijk vindt de kiezer het wel best om geschoffeerd te worden, aangezien Rutte weer premier gaat worden :P
We moeten het eerst nog zien. Peilingen hebben de afgelopen keren er steeds naast gezeten. Het kan ook Wilders of Buma worden die uiteindelijk de meeste zetels gaan binnenhalen. Alle opties staan nog open.

Ik ga daar overigens niet al teveel over jammerklagen. Als kiezers zo dom zijn hier opnieuw in te trappen, mijn zegen hebben ze.

Maar dan achteraf niet gaan klagen dat je je genaaid voelt als Rutte en consorten alle verkiezingsbeloften weer gaan verbreken en doorgaan met het spekken van de rijken en het verder uitkleden van de middenstand.
  woensdag 15 maart 2017 @ 14:15:29 #163
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_169535330
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:44 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dit is precies de reden waarom. Kan in het straatje van "het kontje van Wouter Bos"
Vrouwenkiesrecht was echt het slechtste idee van de hele twintigste eeuw
pi_169535375
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 14:09 schreef Elzies het volgende:

We moeten het eerst nog zien.

potje leggen? :P

met de turkije rel zo vers in het geheugen, waar rutte volgens heel nederland "puik heeft gehandeld" en rutte die wilders ff te kakken zet met zijn "regeren is iets anders dan twitteren" waren de laatste dagen mogelijk beslissend voor de mensen die nog zaten te zweven tussen de twee.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
pi_169536176
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:56 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan als je quote's geeft zonder toegevoegde inhoud?

Dat is gewoon proberen om een inhoudelijke discussie van een ander te smoren.
Als dat voortkomt uit het quoten van dingen die jij zegt moet je misschien toch die zelfreflectie een keer aanslingeren. Verder is er weinig inhoudelijks aan wat je zegt. Gewoond de standaard populistische retoriek over dat Rutte een leugenaar is (en waarschijnlijk dat Wilders het allemaal op gaat lossen :D )
quote:
Zo'n achterhaald forumtrucje. Net als die Hitlerlangspeelplaat vergelijking. Dat fossiel blijf je ook nog telkens tegenkomen. :')
Slachtofferrol ook al goed onder controle zo te zien.
  woensdag 15 maart 2017 @ 14:59:01 #166
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169536247
quote:
10s.gif Op woensdag 15 maart 2017 14:15 schreef Nobu het volgende:

[..]

Vrouwenkiesrecht was echt het slechtste idee van de hele twintigste eeuw
Gezien wat er allemaal voor slechts is gebeurd in die periode, vind ik dit wel een hele boude stelling.
Wedstrijdje Vrouwenkiesrecht - Endlösung of Vrouwenkiesrecht - laat ik eens de Oostenrijkse kroonprins neerknallen.

Is wat strak door de bocht.
'Je gaat het pas zien als je het begrijpt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_169536324
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:36 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het aanmeten van een ondemocratisch cordon sanitair om daarmee de grootste concurrent uit te schakelen noem ik Kartelpraktijken.

Het veronachtzamen van een referendum uitslag en als premier daarop een half jaar lang de bevolking daarover keihard voorliegen noem ik Kartelpraktijken.

Ongelooflijk dat veel Nederlanders als een hersenloze ezel zich opnieuw door diezelfde Pinoccio laten inpakken en zich opnieuw aan dezelfde steen willen laten stoten. En over een paar maanden zich weer bedrogen voelen over de afstand tussen Den Haag en de burger. Bizarre psychologie.
Wat kan je er over zeggen? De massa is dom en wil gemanipuleerd worden, al jaaaaaren!

Maar er is een hoge opkomst...meestal betekent dat toch een proteststem! Fingers crossed.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  woensdag 15 maart 2017 @ 15:16:31 #168
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_169536615
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:35 schreef Molurus het volgende:

[..]

Er is ongelofelijk veel aanbod. Zeur niet zo.
Zeur niet zo... Heb je gezien wat die bagger kost?
Daar kun je heel maar dan ook heel veel goede programma's voor maken. Vernieuwend zijn ze ook niet meer.

Hoe achterlijk is het om de PvdA-sterren zoveel budget te geven als je ziet hoe slecht ze het doen in de peilingen?
Paul de Leeuw, wat haalt die nog binnen aan kijkcijfers?
Pauw, met zijn gezeur?
En als klapper op de vuurpijl van Nieuwkerk...

Dat was 4 jaar geleden nog redelijk te haggelen, nu met zeurtrut van Reijn en zeurpiet Simons is het echt bar en boos.
pi_169537371
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 14:09 schreef Elzies het volgende:

[..]

We moeten het eerst nog zien. Peilingen hebben de afgelopen keren er steeds naast gezeten. Het kan ook Wilders of Buma worden die uiteindelijk de meeste zetels gaan binnenhalen. Alle opties staan nog open.

Ik ga daar overigens niet al teveel over jammerklagen. Als kiezers zo dom zijn hier opnieuw in te trappen, mijn zegen hebben ze.

Maar dan achteraf niet gaan klagen dat je je genaaid voelt als Rutte en consorten alle verkiezingsbeloften weer gaan verbreken en doorgaan met het spekken van de rijken en het verder uitkleden van de middenstand.
Vanavond het begin van je lang gedroomde en hier aangekondigde patriottische lente, iedereen in het verzet. Ik wens je alvast een fijn feest toe ^O^
pi_169537423
quote:

[..]

Wat ben jij zuur geworden zeg.
Make my day!
pi_169537441
Check deze exit poll van 15u!!!

image.png

PVV 34
FvD 13

!!!

https://www.emonderzoek.nl/exitpoll-tk2017/
  woensdag 15 maart 2017 @ 15:57:40 #172
67174 Dos37
Come on Twente
pi_169537506
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:55 schreef myShizzle het volgende:

[ afbeelding ]

PVV 34
FvD 13

!!!

CDA 4 _O_
Premier League toto winnaar 2007-2008 en 2008-2009
Held Blaise NKUFO All time topscoorder in Enschede
WE WON IT ELEVEN TIMES!
pi_169537520
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:55 schreef myShizzle het volgende:

[ afbeelding ]

PVV 34
FvD 13

!!!

Hierbij tekenen we nogmaals aan dat deze cijfers niet representatief zijn. De steekproef is te klein, namelijk 220 personen, en de exitpoll wordt enkel en alleen via social media aangeboden. Het mag bekend zijn dat deze platforms geen representatieve afspiegeling vormen van de Nederlandse bevolking.
pi_169537528
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:57 schreef Dos37 het volgende:

[..]

CDA 4 _O_
Hierbij tekenen we nogmaals aan dat deze cijfers niet representatief zijn. De steekproef is te klein, namelijk 220 personen, en de exitpoll wordt enkel en alleen via social media aangeboden. Het mag bekend zijn dat deze platforms geen representatieve afspiegeling vormen van de Nederlandse bevolking.
pi_169537644
quote:
10s.gif Op woensdag 15 maart 2017 14:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

potje leggen? :P

met de turkije rel zo vers in het geheugen, waar rutte volgens heel nederland "puik heeft gehandeld" en rutte die wilders ff te kakken zet met zijn "regeren is iets anders dan twitteren" waren de laatste dagen mogelijk beslissend voor de mensen die nog zaten te zweven tussen de twee.
Wilders stapte in 2004 al uit de VVD vanwege wat nu gebeurd. Toen stonden VVD-D66-CDA te juichen voor de toetredingsgesprekken met de Turken voor EU-lidmaatschap. De PVV werd als reactie hierop later opgericht.

Rutte kroop een paar maanden geleden nog bij Erdogan op schoot voor zijn vluchtelingendeal omdat de EU landen allemaal een eigen onverdeelde koers volgde. Hongarije sloot zijn grenzen en Merkel zei Wir Schaffen Das. Tel daarbij op een geldzak van 6 miljard euro aan de Turkse regering, plus de toezegging voor het visumvrij reizen voor alle Turken door Europa. En niet te vergeten de heronderhandelingen van de Turken voor het EU-lidmaatschap.

Dan nu ineens de fiere premier proberen te spelen? Laat me niet lachen. Wel jarenlang wegkijken voor de integratieproblemen met de Nederlandse -Turken in onze samenleving. De onderlinge bedreigingen, de buitenlandse politieke en religieuze invloeden binnen verenigingen en moskeeën. Wilders benoemt die problemen al sinds 2004. Fortuyn voor hem. Het enige wat Rutte zei toen hij in het nauw werd gedreven met de harde feiten was een ongeloofwaardig pleur op. Een slechte Wilders-imitatie.

Rutte had gewoon geen keuze. Zonder Wilders hete adem in de nek zou het toespreken van de Turkse gemeenschap in Nederland gelijk staan aan het weggeven van zijn premierschap aan Wilders. Dus hier wel de eerlijke feiten benoemen. :)
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')