abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 maart 2017 @ 19:05:09 #26
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_169512721
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:01 schreef fukforce het volgende:

[..]

Rutte en de EU hebben Erdogan altijd gesteund en nu zijn ze ineens verontwaardig en nog steeds blijft Rutte liegen over de geheime vluchtelingendeal met Turkije ;(
Ja wisten zij veel dat Erdogan niet gewoon gestoord, maar werkelijk klinisch gestoord is. Daarbij, soms moet je vervelende beslissingen maken in de politiek, maar veranderd de situatie iets wat (zoals nu).

Wat dacht je, dat je altijd consequent en zwart/wit kan acteren in internationale politiek? Ik zou willen dat het waar was, echt waar...maar helaas de realiteit laat niet met zich sollen.

Daarbij, steunen? Getolereerd meer, wachten op hopelijk beter, maar dat zit er niet in bij een land dat collectief lijkt te lijden aan cognitieve dissonantie.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_169512736
Ik ben het wel eens met Voorhoeve: niet op hem reageren.
I´m back.
pi_169512737
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:02 schreef Semisane het volgende:

[..]

Oh sowwie... ;(
Ik moest lachen.

Die Erdogan heeft ons al een halfjaar bij de ballen en 1 dag voor de verkiezingen laat Rutte eens van zich horen. _O-
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169512743
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:05 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ja wisten zij veel dat Erdogan niet gewoon gestoord, maar werkelijk klinisch gestoord is. Daarbij, soms moet je vervelende beslissingen maken in de politiek, maar veranderd de situatie iets wat (zoals nu).

Wat dacht je, dat je altijd consequent en zwart/wit kan acteren in internationale politiek? Ik zou willen dat het waar was, echt waar...maar helaas de realiteit laat niet met zich sollen.

Daarbij, steunen? Getolereerd meer, wachten op hopelijk beter, maar dat zit er niet in bij een land dat collectief lijkt te lijden aan cognitieve dissonantie.
Dat hij gestoord was wisten ze toen ook al na die nep coupe bleef Rutte hem ook steunen ;(
  dinsdag 14 maart 2017 @ 19:07:36 #30
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_169512773
Wilders noemde Erdogan een tijdje geleden een 'total freak'. Rutte was destijds hoogst verontwaardigd-nu is Erdogan hysterisch.
Kortom, Wilders had weer een voorspellend inzicht en Rutte hobbelt hobbelt weer achter de feiten aan.
http://joostniemoller.nl/(...)sche-gelijk-wilders/
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_169512777
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:06 schreef fukforce het volgende:

[..]

Dat hij gestoord was wisten ze toen ook al na die nep coupe bleef Rutte hem ook steunen ;(
Geheime afspraken maken, moet die man - Rutte dus - niet gewoon voor een tribunaal komen wegens landverraad?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169512807
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:07 schreef MrRatio het volgende:
Wilders noemde Erdogan een tijdje geleden een 'total freak'. Rutte was destijds hoogst verontwaardigd-nu is Erdogan hysterisch.
Kortom, Wilders had weer een voorspellend inzicht en Rutte hobbelt hobbelt weer achter de feiten aan.
http://joostniemoller.nl/(...)sche-gelijk-wilders/
Joost Niemoller. :') _O-
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 19:09:05 #33
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_169512811
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:06 schreef fukforce het volgende:

[..]

Dat hij gestoord was wisten ze toen ook al na die nep coupe bleef Rutte hem ook steunen ;(
Ja ja, Rutte is niet bepaalde de meest briljante premier ooit en dat heb ik ook nooit geclaimd en ook nu claim ik dat zeker niet. Maar in dit geval als Erdogan gewoon weg niet uit zijn psychose schijnt te komen mag je zelfs als Rutte wel een keer reageren...toch? :)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_169534583
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:05 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik moest lachen.

Die Erdogan heeft ons al een halfjaar bij de ballen en 1 dag voor de verkiezingen laat Rutte eens van zich horen. _O-
De EU heeft geen verkiezingen, staat 100% achter ons en roepen tegen Erdolf: "man flikker nou toch eens op".
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_169535128
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:05 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik moest lachen.

Die Erdogan heeft ons al een halfjaar bij de ballen en 1 dag voor de verkiezingen laat Rutte eens van zich horen. _O-
Wedden dat Rutte een paar dagen na de verkiezingen weer braaf bij Erdogan op schoot gaat kruipen?

Dan roepen alle VVD kiezers weer, ik voel me genaaid.

Mark en Erdogan lachen. :W :W
pi_169535194
Erdolf's achterban is ook volkomen hysterisch zoals we zaterdag hebben kunnen aanschouwen.
pi_169535228
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 14:03 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wedden dat Rutte een paar dagen na de verkiezingen weer braaf bij Erdogan op schoot gaat kruipen?

Dan roepen alle VVD kiezers weer, ik voel me genaaid.

Mark en Erdogan lachen. :W :W
Geen VVD of PVV voor mij, ik ga voor 1 keertje SP stemmen.

Maar dit is niet eens zo'n heel raar scenario.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169535242
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:38 schreef HSG het volgende:

[..]

De EU heeft geen verkiezingen, staat 100% achter ons en roepen tegen Erdolf: "man flikker nou toch eens op".
Deden ze dat maar.

Ach, wij zijn toch alleen fascisten en nazi's, volgens de grootste nazi. _O-
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169535270
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 14:09 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Geen VVD of PVV voor mij, ik ga voor 1 keertje SP stemmen.

Maar dit is niet eens zo'n heel raar scenario.
Vond Roemer deze campagne heel sterk.

Helaas sta ik niet achter al zijn SP plannen.

Wel een sympathieke vent, dus ik begrijp je stem.

Alles beter dan diezelfde middenpartijen.
pi_169535313
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 14:11 schreef Elzies het volgende:

[..]

Vond Roemer deze campagne heel sterk.

Helaas sta ik niet achter al zijn SP plannen.

Wel een sympathieke vent, dus ik begrijp je stem.

Alles beter dan diezelfde middenpartijen.
Aah, bedankt, er zullen ongetwijfeld PVV'ers zijn die goede redenen hebben om op Wilders te stemmen.

Ja, weet je, ik vind hem een eerlijke vent en ik zou het verder ook niet weten. het was eerst D66 maar die zijn me veel te pro-EU dat mag allemaal best wat minder.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169536606
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 14:03 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wedden dat Rutte een paar dagen na de verkiezingen weer braaf bij Erdogan op schoot gaat kruipen?

Dan roepen alle VVD kiezers weer, ik voel me genaaid.

Mark en Erdogan lachen. :W :W
Na de verkiezingen weet Rutte niet hoe snel hij de keutel weer in moet trekken :P
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_169537718
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:16 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Na de verkiezingen weet Rutte niet hoe snel hij de keutel weer in moet trekken :P
Sorry.......(maar natuurlijk niet heus domme kiezer) :W
  donderdag 16 maart 2017 @ 19:08:19 #43
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_169574120
It giet oan. De Turkse regering heeft het oordeel niet meegekregen van een serie lijsttrekkers dat Islam geen probleem is.
http://www.geenstijl.nl/m(...)m_dan_.html#comments
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  donderdag 16 maart 2017 @ 19:11:13 #44
451005 Grems
Clown World
pi_169574190
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:05 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ja wisten zij veel dat Erdogan niet gewoon gestoord, maar werkelijk klinisch gestoord is. Daarbij, soms moet je vervelende beslissingen maken in de politiek, maar veranderd de situatie iets wat (zoals nu).

Wat dacht je, dat je altijd consequent en zwart/wit kan acteren in internationale politiek? Ik zou willen dat het waar was, echt waar...maar helaas de realiteit laat niet met zich sollen.

Daarbij, steunen? Getolereerd meer, wachten op hopelijk beter, maar dat zit er niet in bij een land dat collectief lijkt te lijden aan cognitieve dissonantie.
Je zou toch denken dat de wereld inmiddels voldoende ervaring heeft met moslimparels.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 23:09:21 #45
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_169618315
Over een paar weken even terugblikken, kruipt Rutte weer in de volgende rol na de standvastige actie zo vlak voor de verkiezingen?

http://www.dagelijksestan(...)oor-ruttaerd-de-vos/
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  zaterdag 18 maart 2017 @ 23:12:06 #46
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_169618391
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  zaterdag 18 maart 2017 @ 23:18:09 #47
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169618555
Toen Argentinie de interne problemen niet meer aankon begonnen ze de Falklandoorlog, waar gaat Erdogan heen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 23:24:26 #48
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_169618724
Erdo probeerde het al in Syrië, met steun van het westen. De oogst valt hem nu tegen.
Vervolgkandidaten zijn Nagorna Karabach en misschien 1 Grieks eilandje. De Europeanen zullen zeggen: ach, 1 klein eilandje-niet de moeite waard om daar mensenlevens voor op te offeren, dus de Turken mogen dat eilandje houden.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_169618852
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:09 schreef MrRatio het volgende:
Over een paar weken even terugblikken, kruipt Rutte weer in de volgende rol na de standvastige actie zo vlak voor de verkiezingen?

http://www.dagelijksestan(...)oor-ruttaerd-de-vos/
Wat een boze website voor de zaterdagavond.
pi_169619385
Je zou maar Turk zijn, trots op wat Turkije bereikt heeft in de afgelopen decennia, de vrijheid van godsdienst, meningsuiting etc....en dat dan nu te grabbel gegooid zien worden door een machtswellusteling zoals je die alleen zag in een Khadaffi of Sadam. Erdogan is volledig de weg kwijt. Het zou de Turken sieren om Erdogan niet zijn zin te geven. Daarmee zouden ze dan aangeven meer internationaal dan nationalistisch te denken en eigenlijk te zeggen; Erdogan..doegie.

Europa, en de wereld wil een lief Turkije, waar men seculier is, waar we als Nederlanders zonder problemen op vakantie kunnen gaan omdat men elkaars verschillende opvattingen respecteert.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')