abonnement Unibet Coolblue
pi_169515298
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoezo heeft die dat niet 1.5 maand geleden aangegeven toen de loting bekend was?
Voortschrijdend inzicht?

Daarnaast zal allicht ook meespelen dat hij bevroed dat het grotendeels over Erdoğan zal gaan, en niet over DENK.
pi_169515405
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:36 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Voortschrijdend inzicht?

Daarnaast zal allicht ook meespelen dat hij bevroed dat het grotendeels over Erdoğan zal gaan, en niet over DENK.
Ja was misschien het moment geweest om mensen te kunnen overtuigen voor DENK te stemmen.
pi_169515469
Tsja. Inkoppertje natuurlijk voor Roos om van Kuzu te vragen een bepaald standpunt in te nemen rondom de Turkije-kwestie. Gezien de Nederlandse Turken onderling nogal verdeeld zijn wat betreft Erdogan kan hij daar simpelweg geen antwoord op geven zonder een of meer van die partijen tegen zich in het harnas te jagen.

Dus beter zwijgen en hopen dat Turken op hem blijven stemmen omdat hij zelf Turks is. Politiek-technisch misschien de juiste stap maar ook erg laf. Zeker met dat xenofoben-smoesje.
Conscience do cost.
pi_169515592
Laffe honden, net als hun baasje in Ankara.
pi_169515702
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja was misschien het moment geweest om mensen te kunnen overtuigen voor DENK te stemmen.
Je kan toch voorspellen hoe zoiets gaat? Kuzu wordt aangevallen op het handelen van Erdoğan, hetgeen an sich al belachelijk is. Hij krijgt dan de kans zich te verdedigen, maar niet de kans zijn partijprogramma (wat inhoudelijk echt goede punten bevat) toe te lichten.

Hoe dan ook een verliessituatie dus. Dus goede inschatting van Kuzu.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2017 20:44:37 ]
pi_169515756
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:44 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Je kan toch voorspellen hoe zo iets gaat? Kuzu wordt aangevallen op het handelen van Erdoğan, hetgeen an sich al belachelijk is. Hij krijgt dan de kans zich te verdedigen, maar niet de kans zijn partijprogramma (wat inhoudelijk echt goede punten bevat) toe te lichten.

Hoe dan ook een verliessituatie dus. Dus goede inschatting van Kuzu.
Nou dan weten we hoe Kuzu er overdenkt nu. Als die een andere mening had was dit de uitgelezen kans om tegenstanders te doen verbazen :P
pi_169515787
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou dan weten we hoe Kuzu er overdenkt nu. Als die een andere mening had was dit de uitgelezen kans om tegenstanders te doen verbazen :P
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt.
pi_169515946
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:45 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt.
Hmm weet ik niet. Uiteraard zal die gevraagd worden naar wat er nu met Turkije aan de hand is.
Als die het eens is met het Turkse beleid of hun verontwaardiging begrijpt kan hij dat duidelijk maken. Als hij het er niet mee eens is dan is het een mooi moment om de tegenstanders dat duidelijk te maken.
pi_169516111
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:48 schreef Yasmin23 het volgende:

Hmm weet ik niet. Uiteraard zal die gevraagd worden naar wat er nu met Turkije aan de hand is.
Als die het eens is met het Turkse beleid of hun verontwaardiging begrijpt kan hij dat duidelijk maken. Als hij het er niet mee eens is dan is het een mooi moment om de tegenstanders dat duidelijk te maken.
Ja, en dus zal het de hele tijd om de Turkse politiek gaan. Mocht het je ontgaan zijn: DENK is een Nederlandse partij. 99% van het partijprogramma gaat dan ook over Nederland, niet over Turkije. Maar daar gaat de media het weer niet over hebben, want zo zijn ze.
pi_169516139
Ahja, jezelf als anti-polariserend wegzetten, al doe je niks anders dan polariseren, en, als je dan eindelijk de kans krijgt om iemand de mond te snoeren, zeg je af :')

Typisch
pi_169516194
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:51 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ja, en dus zal het de hele tijd om de Turkse politiek gaan. Mocht het je ontgaan zijn: DENK is een Nederlandse partij. 99% van het partijprogramma gaat dan ook over Nederland, niet over Turkije. Maar daar gaat de media het weer niet over hebben, want zo zijn ze.
Ja dat is dan de pech van de afgelopen dagen voor DENK. Alsnog vind ik het raar dat je op het allerlaatste belangrijke moment afzegt.
pi_169516258
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat is dan de pech van de afgelopen dagen voor DENK. Alsnog vind ik het raar dat je op het allerlaatste belangrijke moment afzegt.
Verplaats je eens in hem. Puur uit electoraal oogpunt, zou jij niet dezelfde afweging gemaakt hebben?
pi_169516348
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:53 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Verplaats je eens in hem. Puur uit electoraal oogpunt, zou jij niet dezelfde afweging gemaakt hebben?
Denk het niet. Zou het echt onbeschoft vinden naar mijn kiezers. Die zogenaamd nergens worden vertegenwoordigt.
pi_169516366
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:23 schreef Hamzoef het volgende:
Ik geef Kuzu gelijk. De discussie aangaan met een figuur als Roos, is niet constructief.
Want dat is de werkelijke reden inderdaad :')

Nederland heeft 8000 Bosniėrs afgeslacht!!11!1!
pi_169516498
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:55 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Want dat is de werkelijke reden inderdaad :')

Nederland heeft 8000 Bosniėrs afgeslacht!!11!1!
:?
pi_169516776
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:51 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ja, en dus zal het de hele tijd om de Turkse politiek gaan. Mocht het je ontgaan zijn: DENK is een Nederlandse partij. 99% van het partijprogramma gaat dan ook over Nederland, niet over Turkije. Maar daar gaat de media het weer niet over hebben, want zo zijn ze.
DENK is verre van een Nederlandse partij. Het is een partij in Nederland. De standpunten zijn gebaseerd op segregatie en de onderbuik van de laagopgeleide Turk en Marokkaan. Net zoals Erdogan hebben ze weinig met de Islam, behalve dat het een uitstekend middel is om aanhang te vergaren. Een one issue partij zoals de PVV, maar dan tegen het Westen en tegen Nederland.
pi_169517020
Uiteraard zit die in een lastig pakket nu maar in het verleden heeft hij er ook weinig aan gedaan om een ander beeld te schetsen.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 21:10:47 #44
1234 HiZ
Istanbullu
pi_169517374
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

DENK is verre van een Nederlandse partij. Het is een partij in Nederland. De standpunten zijn gebaseerd op segregatie en de onderbuik van de laagopgeleide Turk en Marokkaan. Net zoals Erdogan hebben ze weinig met de Islam, behalve dat het een uitstekend middel is om aanhang te vergaren. Een one issue partij zoals de PVV, maar dan tegen het Westen en tegen Nederland.
DENK = PVV met zwart haar.
pi_169519926
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
De standpunten zijn gebaseerd op segregatie en de onderbuik van de laagopgeleide Turk en Marokkaan.
Wellicht moet je het partijprogramma iets beter doorlezen. :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2017 21:52:52 ]
  dinsdag 14 maart 2017 @ 21:57:19 #46
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169520268
Afgezegd omdat het over Turkije zal gaan en hij kan de grote aap leider niet afvallen natuurlijk
pi_169520309
Kuzu vindt de campagne gewoon niet meer zo belangrijk, het lijkt erop dat zijn uitkering voor vier jaar is veilig gesteld en daarna krijgt hij nog wachtgeld.
pi_169520590
Jan Roos staat voor de Nederlandse waarden, voor de rechten van homo's etc.
Kuzu staat zo voor homorechten dat hij Jan Roos homohater vindt en daarmee niet eens in debat wil.

Wie van deze 2 heren is nu de echte Social Justice Warrior? De homorechten lijkt ze beide een groot issue te zijn.
standaarddrinker
pi_169521740
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:52 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wellicht moet je het partijprogramma iets beter doorlezen. :{w
Laat me raden. Nederlanders discrimineren je, je voelt je hier niet thuis en je komt niet aan de bak?
pi_169521994
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Laat me raden. Nederlanders discrimineren je, je voelt je hier niet thuis en je komt niet aan de bak?
Kom eens met argumenten waaruit blijkt dat DEN tegen het Westen en NL is dan? Staven die bewering.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')