abonnementen ibood.com bol.com
pi_169542304
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 18:45 schreef LittleLady het volgende:
Ohw hier was ik heel snel klaar mee, ik heb destijds de wijkagent gebeld, die kwam ook direct langs mijn bezorgdheid geuit, hem verteld dat de desbetreffende man, aan kinderen zat, door het wc raampje naar de kinderen zat te gluren.
De wijkagent is bij hem geweest hebben gepraat en de wijkagent kon hem verder niet en ging het uitzoeken, maar geduld is niet mijn sterkste kant, dus heb een gepeperde mail naar de Gemeente gestuurd en al mijn bezorgdheid geuit.
Had ze een half uur na opening gemeentehuis al aan de telefoon, ze gingen er direct werk van maken en heb de betreffende man ook nooit weer gezien.
Misschien toch bij de gemeente informeren, je bezorgdheid uiten, waarschijnlijk doen ze er wel heel gauw wat aan, geen Gemeente zit op een schandaal te wachten als er wel iets gebeurd en hun wisten dat er al iets niet klopte.
Even rustig lezen ;)
Hij heeft nog nergens aan gezeten, alleen vreemde opmerkingen geplaatst.
Voor zover wij weten dan.
En het is al op een rustige wijze opgelost.
pi_169542457
Netjes
  woensdag 15 maart 2017 @ 20:26:46 #53
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169544421
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 17:51 schreef Luuntje het volgende:
Vanmiddag het gesprek gehad (zonder de desbetreffende man, hij durfde namelijk niet).
De man wordt overgeplaatst naar een andere groep met meerderjarigen en hij krijgt hulp.
Het blijkt dat hij geestelijk labiel is.
Dit is pas naar voren gekomen bij een gesprek die hij en de co÷rdinator van de vrijwilligers had.

De man komt niet meer bij onze kinderen.
Wij hebben ook duidelijk gezegd dat wij dit niet naar buiten zullen brengen puur omdat je niet zomaar iemand een label mee wilt geven die hij nooit meer kwijt komt en omdat het label ook nog eens onterecht kan zijn.

Ik heb de co÷rdinator ook nog even gezegd dat haar manier van communiceren niet echt handig was want tijdens het telefoontje kwam het over alsof ik niet serieus genomen werd en alles van tafel geveegd werd.
Daar kreeg ik een excuses voor en dat het niet zo bedoeld was.
En ik hrb nog even als tip gegeven om dit in een dossier te zetten.
Zou hij weggaan bij die organisatie en er zou zich wat bij een andere voordoen dan is er tenminste wel iets op papier waarmee aangegeven wordt waar op gelet dient te worden.
Goed aangepakt Luuntje. Top. Alleen dat 'geestelijk labiel' zijn.... ja, dat ben ik ook. Maar dan ga ik nog geen rare opmerkingen maken. Maar goed, fijn dat de man elders bij jullie gaat werken en ook heel tof dat je komt zeggen hoe het gelopen is!
pi_169552584
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:26 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Goed aangepakt Luuntje. Top. Alleen dat 'geestelijk labiel' zijn.... ja, dat ben ik ook. Maar dan ga ik nog geen rare opmerkingen maken. Maar goed, fijn dat de man elders bij jullie gaat werken en ook heel tof dat je komt zeggen hoe het gelopen is!
Er is mentaal iets aan de hand met hem, maar wat, wij zijn geen psychiaters en mogen geen diagnose stellen.
Dus is het veiliger om te zeggen "geestelijk labiel".
pi_169557607
Sjiek gedaan ^O^
pi_169563765
Als hij niet die "ik wil niet op de foto, want ik heb een verleden" opmerking had gemaakt, had ik gezegd : overdreven.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')