abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169519690
Ik neem aan dat alle pittige vrouwen in dit topic wel even het volgende in acht nemen:

3. Stem strategisch op een vrouw, om de scheve man-vrouw verhouding in de Kamer recht te trekken. Door juist op een vrouw te stemmen die zonder voorkeurstemmen niet in de Kamer komt, zorgen we voor meer vrouwen in ons parlement. Stem daarom op vrouwen die lager op de kieslijsten staan. Met die voorkeurstem maak je het verschil. Dat betekent concreet:

GroenLinks (verwacht: 15-17 zetels): Plaats 19: Isabelle Diks
PvdD (verwacht: 4 – 6 zetels): Plaats 5: Femke Merel Arissen, plaats 6: Eva van Esch of plaats 7: Christine Teunissen
D66 (verwacht: 17 – 19 zetels): Plaats 18: Antje Diertens of plaats 20: Monica den Boer
CU (verwacht: 5-7 zetels): Plaats 6: Stieneke van der Graaf of plaats 10: Joëlle Gooijer-Medema
  dinsdag 14 maart 2017 @ 21:48:54 #152
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169519711
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:44 schreef liedetector het volgende:

[..]

Nee maar je wil iets...dus opleiding 300km verderop...keuze die je maakt toch... so be it en is geen 5 jaar....
Er is maar 1 plek waar die opleiding gegeven wordt. Ik had een binaire keuze: die opleiding of geen opleiding.
En als je die keuze maakt vind ik dat ik mag vertrouwen op een betrouwbare overheid die niet ineens mij met extra belastingen opzadelt, dus moet ik keuzesmaken die GroenLinks zo veel mogelijk hinderen een krans te krijgen die maatregelen door te voeren.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169519746
Overigens gaat het als ik zeggen mijn belangen natuurlijk heus niet (alleen) om mij persoonlijk, maar vooral om hoe ik vind dat we als samenleving met elkaar om moeten gaan.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 21:50:16 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169519792
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:45 schreef fietsie het volgende:


Want? Omdat golfer fappend met zijn grondwetstekstjes op schoot artikeltjes zit te benoemen?

Omdat jij de Nederlandse grondwet niet kent en allerlei niet grondwettelijke zaken wil doorvoeren en ik jou wijs op die zaken zit ik te fappen? Je zou je ook eens een keer kunnen verdiepen in zaken alvorens zomaar iets te roepen en te beweren?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_169519798
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Want? Omdat golfer fappend met zijn grondwetstekstjes op schoot artikeltjes zit te benoemen?
Of Lie precies weet waarom ik hier het meest efficient woon, maar onze auto ondertussen wel 3x in de week naar uithoeken in het land moet op dit moment omdat er mensen zijn die wel zorg nodig hebben, maar dit van de rest van de familie niet krijgen?
Ik zei dat het niet efficient was...maar detail....
Weet ik niet ik weet wat ik lees en dat dit geen blijvende situatie is en je stemt voor 4 jaar en het dus niet echt een argument is...
pi_169519846
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:49 schreef Clubsoda het volgende:
Overigens gaat het als ik zeggen mijn belangen natuurlijk heus niet (alleen) om mij persoonlijk, maar vooral om hoe ik vind dat we als samenleving met elkaar om moeten gaan.
Mee eens, zo probeer ik ook te stemmen :Y De partij waar ik op stem heeft wat maatregelen die duidelijk in mijn situatie slecht voor mijn portemonnee zijn en toch vind ik dat ze in het algemeen het beste zijn voor de toekomst.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169519861
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Er is maar 1 plek waar die opleiding gegeven wordt. Ik had een binaire keuze: die opleiding of geen opleiding.
En als je die keuze maakt vind ik dat ik mag vertrouwen op een betrouwbare overheid die niet ineens mij met extra belastingen opzadelt, dus moet ik keuzesmaken die GroenLinks zo veel mogelijk hinderen een krans te krijgen die maatregelen door te voeren.
En hoe lang duurt die opleiding ook alweer?
pi_169520073
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mee eens, zo probeer ik ook te stemmen :Y De partij waar ik op stem heeft wat maatregelen die duidelijk in mijn situatie slecht voor mijn portemonnee zijn en toch vind ik dat ze in het algemeen het beste zijn voor de toekomst.
En ik hoop veel mensen.... maar ik ben er ook 1 van... soort samen sterk ipv kijk mij het eens goed doen en screw the rest
  dinsdag 14 maart 2017 @ 21:55:39 #159
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169520159
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:51 schreef liedetector het volgende:

[..]

En hoe lang duurt die opleiding ook alweer?
Is niet relevant hoe lang die duurt: de mantelzorg wordt in de komende jaren alleen maar meer dus voor mij is het van groot belang dat autorijden op een voor mij aanvaardbaar en bij voorkeur lager prijspeil komt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 14 maart 2017 @ 21:55:40 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169520161
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:53 schreef liedetector het volgende:


En ik hoop veel mensen.... maar ik ben er ook 1 van... soort samen sterk ipv kijk mij het eens goed doen en screw the rest
Hear, hear. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_169520444
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:55 schreef fietsie het volgende:

Is niet relevant hoe lang die duurt: de mantelzorg wordt in de komende jaren alleen maar meer dus voor mij is het van groot belang dat autorijden op een voor mij aanvaardbaar en bij voorkeur lager prijspeil komt.
Hoe minder auto's hoe beter, weg met die vervuilers. Ben vooral voor geld stoppen in het zoeken naar alternatieven voor de auto in haar huidige vorm. Dus milieuvriendelijke auto's graag goedkoper en fossiele brandstof auto's vooral veel duurder. Alleen bestaan er helaas nog geen echt milieuvriendelijke auto's, maar dat we daar zsm naar toe moeten lijkt mij niet meer dan logisch.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169520450
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:55 schreef fietsie het volgende:

[..]

Is niet relevant hoe lang die duurt: de mantelzorg wordt in de komende jaren alleen maar meer dus voor mij is het van groot belang dat autorijden op een voor mij aanvaardbaar en bij voorkeur lager prijspeil komt.
Tuurlijk is dat relevant.... zo kom je toch aan de 10k+ km per maand... *kuch... anders je ouders meer richting noorden laten verhuizen...mantelzorg wordt het helemaaaaal als het aan de vvd en consorten ligt...want sociaalstelel kost dewerkende "man" maar geld...
pi_169520467
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Naar mijn weten promoten ze geen geweld :+
Ze zijn voor de doodstraf.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 22:01:46 #164
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169520530
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe minder auto's hoe beter, weg met die vervuilers. Ben vooral voor geld stoppen in het zoeken naar alternatieven voor de auto in haar huidige vorm. Dus milieuvriendelijke auto's graag goedkoper en fossiele brandstof auto's vooral veel duurder. Alleen bestaan er helaas nog geen echt milieuvriendelijke auto's, maar dat we daar zsm naar toe moeten lijkt mij niet meer dan logisch.
Die zijn alleen bereikbaar voor de driemaal modaal inkomens en verder; een normaal werkend gezin krijgt echt geen 35.000 euro plus accuhuur boven water voor een krapbemeten electrisch aangedreven auto met een actieradius van 250km.

En de ontwikkelingen op dat vlak zijn echt met 4 jaar niet heel veel verder; daar heeft de autoindustrie geen belang bij.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169520532
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:26 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Er is een club mensen die mij graag mijn rechten zou ontnemen. En een ander steunt dat groepje en zegt "ja joh, doe maar, is slechts collateral damage zolang MIJN beroepsgroep het maar goed heeft". Daar kan ik niet anders dan op z'n minst even heel verbaasd over zijn.
Ik ben vast wat laat, maar :*
Wat jij zo buitengewoon subtiel zegt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 14 maart 2017 @ 22:02:09 #166
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169520561
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:00 schreef liedetector het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat relevant.... zo kom je toch aan de 10k+ km per maand... *kuch... anders je ouders meer richting noorden laten verhuizen...mantelzorg wordt het helemaaaaal als het aan de vvd en consorten ligt...want sociaalstelel kost dewerkende "man" maar geld...
Waren het maar alleen mijn ouders, dan was het nog makkelijk.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169520577
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Ze zijn voor de doodstraf.
Hmm. Wat is er gebeurd met dat god alleen mag oordelen. En iets over gij zult niet doden. Hmm.
Oh ja, wacht, je mag wel doden van de Bijbel. Met stenen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169520602
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Waar staat dat jij geen politiek zou mogen bedrijven? Volgens mij heeft zelfs de SGP vrouwelijke leden.
Omdat het wettelijk verplicht is, en de enkele die dat aandurft wordt op alle vlakken tegengewerkt. Mocht je er op willen stemmen, dan is dit wel verplicht kijkvoer eigenlijk http://www.npo.nl/ncrv-dokument/23-12-2013/NCRV_1652808
pi_169520642
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:31 schreef Maarten het volgende:

[..]

Ik ben over zoveel dingen verbaasd. Zolang iemand erover heeft nagedacht en een bewuste keuze maakt lijkt me daar niks mis mee. Ander idee, andere mening.

Ik ben veel banger voor grote groepen mensen die uit angst stemmen of omdat het vanuit het thuisland wordt opgedrongen op een partij stemmen.
Nu ben ik pas echt verbaasd. Mensen hun rechten ontnemen is OK als je er maar een bewuste keuze in maakt? 8)7
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 14 maart 2017 @ 22:03:58 #170
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169520678
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:01 schreef fietsie het volgende:


Die zijn alleen bereikbaar voor de driemaal modaal inkomens en verder; een normaal werkend gezin krijgt echt geen 35.000 euro plus accuhuur boven water voor een krapbemeten electrisch aangedreven auto met een actieradius van 250km.
Niet? En weer even fact-checken: waar staan die cijfers over 3x modaal?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 14 maart 2017 @ 22:04:16 #171
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169520697
Heb geloof ik weer een heerlijke fittie gemist tussen gerontfer en frustifiets
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 22:04:57 #172
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169520739
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Niet? En weer even fact-checken: waar staan die cijfers over 3x modaal?
Heb je nog geen tabelletje paraat dat het 4,1x modaal moet zijn? Valt me tegen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169520758
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb geloof ik weer een heerlijke fittie gemist tussen gerontfer en frustifiets
ik lig dubbel Piet :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2017 22:05:31 ]
  Official ESF Kreviewer dinsdag 14 maart 2017 @ 22:05:32 #174
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_169520774
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nu ben ik pas echt verbaasd. Mensen hun rechten ontnemen is OK als je er maar een bewuste keuze in maakt? 8)7
Goeie verdraaiing van mijn woorden. :'). Dat is dus niet wat ik zei.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_169520786
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nu ben ik pas echt verbaasd. Mensen hun rechten ontnemen is OK als je er maar een bewuste keuze in maakt? 8)7
Ja elke radicaal roept precies dat.. in de kern allemaal even rot! Maar als je zegt leven en laten leven ben je een linkse bal en hunnie.... gek gedoe
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')