abonnement Unibet Coolblue
pi_169511617
Hallo,

Ik ben 20 jaar en heb een tijd geleden een leuke vrouw leren kennen. We zijn veel gaan praten en beiden vonden we elkaar leuk. Er was een hele goede klik. Uiteindelijk na een maandje is ze haar interesse verloren en wilde zij niet meer. Ik heb het gevoel dat als ik een meisje echt leuk begin te vinden dat ik dan heel aanhankelijk kan worden en mezelf niet meer ben. DIt zorgt ervoor dat ze afhaakt. Zijn er meerderen met dit probleem en hoe kan ik dit het best aanpakken?
  dinsdag 14 maart 2017 @ 17:54:44 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169511640
Hebben jullie elkaar ook ontmoet?
The love you take is equal to the love you make.
pi_169511669
Nee, mijn probleem is meer om überhaupt een klik te krijgen.
pi_169511670
Ja we hebben vaker afgesproken en zij zag het ook helemaal zitten.
pi_169511687
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:56 schreef Libertarisch het volgende:
Nee, mijn probleem is meer om überhaupt een klik te krijgen.
Ik heb ook niet snel een klik met een vrouw. Maar deze keer voelde het zo goed en zij vond me ook heel leuk gaf ze aan. En dan toch gaat het mis.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 17:57:21 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169511688
Volgende keer beter.
The love you take is equal to the love you make.
pi_169511704
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:57 schreef mark99 het volgende:

[..]

Ik heb ook niet snel een klik met een vrouw. Maar deze keer voelde het zo goed en zij vond me ook heel leuk gaf ze aan. En dan toch gaat het mis.
Tja, dan zul je toch moeten proberen je gedrag aan te passen. Is lastig, weet ik.
pi_169511736
Wat denk je zelf wat je verkeerd deed? Heeft ze ook gezegd wat haar afschrikte? Specifiek dat je te aanhankelijk was of andere dingen?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_169511768
Denk dat ze vond dat jij te lang wachte met sex...
pi_169511804
Waarom wordt je aanhankelijk?
pi_169511811
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:00 schreef LLgetikt het volgende:
Wat denk je zelf wat je verkeerd deed? Heeft ze ook gezegd wat haar afschrikte? Specifiek dat je te aanhankelijk was of andere dingen?
Te aanhankelijk zijn denk ik. Ik wilde misschien ook iets te snel.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 18:07:10 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169511819
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:06 schreef mark99 het volgende:

[..]

Te aanhankelijk zijn denk ik. Ik wilde misschien ook iets te snel.
En hoe gaat die aanhankelijkheid in de praktijk?
The love you take is equal to the love you make.
pi_169511821
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:05 schreef Allures het volgende:
Waarom wordt je aanhankelijk?
Dat vraag ik me ook af. Ik kreeg echt gevoelens voor haar en dan zit ze zo in mijn hoofd. En dat is niet erg als je een relatie hebt, maar dat hadden we nog niet.
pi_169511823
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:06 schreef mark99 het volgende:

[..]

Te aanhankelijk zijn denk ik. Ik wilde misschien ook iets te snel.
Ok ja lastig.. zeker in de beginfase.. maar als je elkaar leuk genoeg vind (allebei) ben ik van mening dat het vanzelf goed komt gaat en dat evolueert naar meer..

maar deed je jaloers of iets of begon je dingen te eisen? Op negatieve manier?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_169511843
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En hoe gaat die aanhankelijkheid in de praktijk?
Veel berichten sturen en soms geef ik ook mijn grenzen niet goed aan als ik iemand echt leuk vind.
pi_169511845
Of jij liep te hard van stapel en ze wou gewoon nog niet meer?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_169511850
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:08 schreef LLgetikt het volgende:
Of jij liep te hard van stapel en ze wou gewoon nog niet meer?
Ja ik liep te hard van stapel.
pi_169511861
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:09 schreef mark99 het volgende:

[..]

Ja ik liep te hard van stapel.
Aw nouja weetje dat gebeurt.. maar dat wist ze dus niet echt?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_169511894
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:09 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Aw nouja weetje dat gebeurt.. maar dat wist ze dus niet echt?
Geen idee, haar gevoel was verdwenen zij ze. Ze vond me eerst wel leuk.
pi_169511943
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:07 schreef mark99 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af. Ik kreeg echt gevoelens voor haar en dan zit ze zo in mijn hoofd. En dat is niet erg als je een relatie hebt, maar dat hadden we nog niet.
wat is het verschil daar in?

Als een meisje verkering heeft wil ze wel continue berichtjes?
  dinsdag 14 maart 2017 @ 18:16:15 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169511946
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:08 schreef mark99 het volgende:

[..]

Veel berichten sturen en soms geef ik ook mijn grenzen niet goed aan als ik iemand echt leuk vind.
Welke grenzen gaf je niet goed aan?

Veel berichten sturen kan irritant zijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_169512046
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:12 schreef mark99 het volgende:

[..]

Geen idee, haar gevoel was verdwenen zij ze. Ze vond me eerst wel leuk.
Dan kan je er toch weinig aan doen? Als je geen rare dingen heb gedaan dan moet je daar niet over inzitten.

Gewoon geen match is het dan. Komt van 2 kanten. Is klote voor je snap ik wel.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_169512154
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:22 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Dan kan je er toch weinig aan doen? Als je geen rare dingen heb gedaan dan moet je daar niet over inzitten.

Gewoon geen match is het dan. Komt van 2 kanten. Is klote voor je snap ik wel.
Ik denk wel dat ik fouten heb gemaakt. Er was een goede klik, beide zelfde interesses en het voelde gewoon goed. En nog is er soms contact tussen ons.
pi_169512219
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:31 schreef mark99 het volgende:

[..]

Ik denk wel dat ik fouten heb gemaakt. Er was een goede klik, beide zelfde interesses en het voelde gewoon goed. En nog is er soms contact tussen ons.
Maar wat dan? Je bent zo weinig concreet. Je zegt alleen 'ik heb wat veel contact gezocht en heb mijn grenzen niet zo goed aangegeven'
Dat is het zelfde als ik 'ik hou van gezelligheid en lekker eten'
Wat is het concreet? Elke 10 minuten appen? appjes van Hallo ben je boos??? als ze niet snel genoeg reageert?
Jezelf en je karakter compleet uitgevlakt?

Wat het was maakt nogal uit als je wil dat mensen echt iets zeggen waar je wat aan kunt hebben
pi_169512255
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:34 schreef Allures het volgende:

[..]

Maar wat dan? Je bent zo weinig concreet. Je zegt alleen 'ik heb wat veel contact gezocht en heb mijn grenzen niet zo goed aangegeven'
Dat is het zelfde als ik 'ik hou van gezelligheid en lekker eten'
Wat is het concreet? Elke 10 minuten appen? appjes van Hallo ben je boos??? als ze niet snel genoeg reageert?
Jezelf en je karakter compleet uitgevlakt?

Wat het was maakt nogal uit als je wil dat mensen echt iets zeggen waar je wat aan kunt hebben
Na een tijd appjes sturen als ze niet snel reageerden of er iets was ofzo. Ik zei ook vaak dat ik haar zo leuk vond enzo. Heel onaantrekkelijk gedrag.
pi_169512328
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:37 schreef mark99 het volgende:

[..]

Na een tijd appjes sturen als ze niet snel reageerden of er iets was ofzo. Ik zei ook vaak dat ik haar zo leuk vond enzo. Heel onaantrekkelijk gedrag.
Ik denk dat je voor jezelf moet nagaan waarom je dat doet. Wat wilde je er mee bereiken? Waar was je bang voor? Wat dacht je dat er ging gebeuren als je er niet zo achter aan zat?

Want dit is allemaal maar gedrag, dat komt ergens vandaan. Dat moet je aanpakken
pi_169512364
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:41 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik denk dat je voor jezelf moet nagaan waarom je dat doet. Wat wilde je er mee bereiken? Waar was je bang voor? Wat dacht je dat er ging gebeuren als je er niet zo achter aan zat?

Want dit is allemaal maar gedrag, dat komt ergens vandaan. Dat moet je aanpakken
Ik weet dat als ik gewoon rustig aan deed het zeker goed gekomen was. Maar ik liep te hard van stapel, misschien ook omdat het sinds lange tijd weer was dat ik een meisje leuk vond.
pi_169512415
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:44 schreef mark99 het volgende:

[..]

Ik weet dat als ik gewoon rustig aan deed het zeker goed gekomen was. Maar ik liep te hard van stapel, misschien ook omdat het sinds lange tijd weer was dat ik een meisje leuk vond.
Maar dat heb je niet
Als je vooruit wil moet je uitzoeken waarom niet. Niet herhalen dat het anders wel goed was gegaan
pi_169512429
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:47 schreef Allures het volgende:

[..]

Maar dat heb je niet
Als je vooruit wil moet je uitzoeken waarom niet. Niet herhalen dat het anders wel goed was gegaan
Misschien enig idee hoe ik hier achter kan komen? Vind het best moeilijk.
pi_169512482
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:48 schreef mark99 het volgende:

[..]

Misschien enig idee hoe ik hier achter kan komen? Vind het best moeilijk.
Dat schreef ik toch al :')
Je zou nog kunnen kijken naar RET-ten. Daarbij kijk je naar wat je dacht en voelde bij wat je deed en welke gedachten je stuurde toen gedrag vertoonde dat je liever niet vertoont

Maar ik geef het weer op voor vandaag. Weinig introspectie
pi_169512493
Je hebt waarschijnlijk teveel van jezelf te snel gegeven. Omdat je iets van haar wilt wat je eigenlijk jezelf hoort te geven, zij heeft dit waarschijnlijk onbewust opgepikt en is daarom afgeknapt.

Zou je het liefst met een leuke vrouw met wie het goed klikt willen 'samensmelten' in de toekomst?

Ben je onzeker?
pi_169512551
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:52 schreef SFProphecy het volgende:
Je hebt waarschijnlijk teveel van jezelf te snel gegeven. Omdat je iets van haar wilt wat je eigenlijk jezelf hoort te geven, zij heeft dit waarschijnlijk onbewust opgepikt en is daarom afgeknapt.

Zou je het liefst met een leuke vrouw met wie het goed klikt 'samensmelten' in de toekomst?

Ben je onzeker?
Hoe bedoel je samensmelten?
Ik was totaal niet onzeker toen ik haar leerde kennen. Maar toen kreeg ik echt gevoelens en merkte ik dat het niet de goede kant op ging. En dat doet mezelf toch wel veel en hierdoor heb ik wel een flinke deuk gekregen in mijn zelfvertrouwen.
pi_169512690
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:55 schreef mark99 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je samensmelten?
Ik was totaal niet onzeker toen ik haar leerde kennen. Maar toen kreeg ik echt gevoelens en merkte ik dat het niet de goede kant op ging. En dat doet mezelf toch wel veel en hierdoor heb ik wel een flinke deuk gekregen in mijn zelfvertrouwen.
Met samensmelten bedoel ik een wens om emotioneel heel intiem te zijn met een persoon waar je gek op bent, emotioneel één worden, dus niet twee aparte mensen met een eigen voldaan leven buiten de relatie zijn, maar echt een intiem soulmate idee.

Wat is je kijk op het gegeven dat van alles waaruit ons zelfvertrouwen bestaat, je relatie met één enkel persoon zo zwaar weegt dat het je zelfvertrouwen flink in kan deuken, denk je dat je zelfvertrouwen een goede 'fundering' heeft?
pi_169512939
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:03 schreef SFProphecy het volgende:

[..]

Met samensmelten bedoel ik een wens om emotioneel heel intiem te zijn met een persoon waar je gek op bent, emotioneel één worden, dus niet twee aparte mensen met een eigen voldaan leven buiten de relatie zijn, maar echt een intiem soulmate idee.

Wat is je kijk op het gegeven dat van alles waaruit ons zelfvertrouwen bestaat, je relatie met één enkel persoon zo zwaar weegt dat het je zelfvertrouwen flink in kan deuken, denk je dat je zelfvertrouwen een goede 'fundering' heeft?
Ik had dat samensmelt gevoel deze keer wel, maar ik heb daar over nagedacht en ik merk dat het dan geen gezonde relatie is. Ik wil gewoon gelukkig zijn met iemand en ook mijn eigen leventje lijden.

Ik denk ook inderdaad dat de fundering van mijn zelfvertrouwen niet goed genoeg was. Ik heb al mijn gevoel in één iemand gelegd en als dat wegvalt voel ik me heel slecht.
pi_169513363
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:07 schreef mark99 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af. Ik kreeg echt gevoelens voor haar en dan zit ze zo in mijn hoofd. En dat is niet erg als je een relatie hebt, maar dat hadden we nog niet.
Ook in een relatie is aanhankelijk gedrag een afknapper, dan zou je het niet lang volhouden. Wees blij dat je deze les op een relatief vroege fase in jullie contact hebt gehad, scheelt je straks een hoop pijn. Maar gebruik het dan ook als leermiddel voor de toekomst.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:14 schreef mark99 het volgende:
Ik denk ook inderdaad dat de fundering van mijn zelfvertrouwen niet goed genoeg was. Ik heb al mijn gevoel in één iemand gelegd en als dat wegvalt voel ik me heel slecht.
Voor mij is dit herkenbaar vanuit het verleden. Dat is ook één van de belangrijkste redenen waarom je je eigen leven eerst goed op orde moet hebben, anders reflecteert het in de relatie en loopt het gegarandeerd op de klippen. Vervolgens zit je met alleen maar meer pijn.

Zorg voor afleiding, blijf niet te lang stilstaan bij het feit dat je het bij haar "verpest" zou hebben, want daar heb je niks aan. Zie het als een leermiddel. Probeer te begrijpen waar het fout is gegaan en zet de zaken die je zelf in de hand hebt op een rijtje. Maak hier realistische, concrete doelstellingen van en ga hieraan werken. Op een dag kom je weer iemand tegen die jij ziet zitten en dan ben je een stuk verder dan nu. Natuurlijk zal je ook in een toekomstige relatie niet perfect zijn, maar zaken als aanhankelijkheid en een gebrek aan zelfvertrouwen zijn nu al aan te pakken en zullen je op termijn zowel in relaties als voor jezelf alleen maar verder helpen.
pi_169513543
Je hebt het zelf wellicht niet doorgehad maar waarschijnlijk 'wankelde' je een beetje en probeerde je jezelf aan haar vast te grijpen omdat zij wel de stabiele fundering had. Zij pikte dit op een bepaald niveau op en 'knapte af' omdat we niet klaar zijn voor een gebalanceerde relatie als we geen goede fundering hebben. Dit is iets wat je wel voor jezelf kunt gaan neerleggen.

quote:
Ik heb al mijn gevoel in één iemand gelegd en als dat wegvalt voel ik me heel slecht.
Goed inzicht, je teveel focussen op één persoon leidt ook tot verlatingsangst, iets wat je ongetwijfeld zou gaan ervaren als de relatie verder zou vorderen, je angstige gedachten (waar ik even van uitga dat je ze hebt gehad) zouden alleen maar gaan toenemen.

Probeer je fundering beter op orde te krijgen voordat je je bezig gaat houden met relaties.

Haal meer uit je leven, trek een lijn voor jezelf en volg die zodat je trots wordt op jezelf. Diep je relaties meer uit en bouw eventueel nieuwe vriendschappen op. Probeer een leven op te bouwen waarbij je gelukkig bent en je je compleet voelt zonder partner, dat is namelijk de perfecte fundering voor een stabiele relatie met een persoon die goed bij je past. Zodra je op dat punt komt zal alles op zijn plekje vallen voor je.
pi_169513647
Dankjewel, hier kan ik wel wat mee. Bedankt voor deze goede reacties.
pi_169517420
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:29 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Ook in een relatie is aanhankelijk gedrag een afknapper, dan zou je het niet lang volhouden. Wees blij dat je deze les op een relatief vroege fase in jullie contact hebt gehad, scheelt je straks een hoop pijn. Maar gebruik het dan ook als leermiddel voor de toekomst.

[..]

Voor mij is dit herkenbaar vanuit het verleden. Dat is ook één van de belangrijkste redenen waarom je je eigen leven eerst goed op orde moet hebben, anders reflecteert het in de relatie en loopt het gegarandeerd op de klippen. Vervolgens zit je met alleen maar meer pijn.

Zorg voor afleiding, blijf niet te lang stilstaan bij het feit dat je het bij haar "verpest" zou hebben, want daar heb je niks aan. Zie het als een leermiddel. Probeer te begrijpen waar het fout is gegaan en zet de zaken die je zelf in de hand hebt op een rijtje. Maak hier realistische, concrete doelstellingen van en ga hieraan werken. Op een dag kom je weer iemand tegen die jij ziet zitten en dan ben je een stuk verder dan nu. Natuurlijk zal je ook in een toekomstige relatie niet perfect zijn, maar zaken als aanhankelijkheid en een gebrek aan zelfvertrouwen zijn nu al aan te pakken en zullen je op termijn zowel in relaties als voor jezelf alleen maar verder helpen.
Heb je momenteel dan ook een gezonde relatie?
pi_169518518
Ik herken je verhaal enorm, een zeer vergelijkwaardige situatie ook gehad! Een enorm klote gevoel, ach het heeft zo moeten gaan denk ik dan maar!
pi_169518881
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:29 schreef Sonaa88 het volgende:
Ik herken je verhaal enorm, een zeer vergelijkwaardige situatie ook gehad! Een enorm klote gevoel, ach het heeft zo moeten gaan denk ik dan maar!
Ja soms voelt het nog vervelender dan een verbroken relatie.
pi_169521349
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:56 schreef Libertarisch het volgende:
Nee, mijn probleem is meer om überhaupt een klik te krijgen.
Dit. Soms voel ik de klik en is het voor haar maar gewoontjes :')
pi_169522491
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:34 schreef mark99 het volgende:

[..]

Ja soms voelt het nog vervelender dan een verbroken relatie.
Daar ben ik het volledig mee eens omdat je het gevoel krijgt dat het nog niet "af" was en of dat je er niet alles uit heb gehaald wat er eventueel inzat.
Dit kan bij een relatie ook zeker het geval zijn hoor.
pi_169523009
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:41 schreef Sonaa88 het volgende:

[..]

Daar ben ik het volledig mee eens omdat je het gevoel krijgt dat het nog niet "af" was en of dat je er niet alles uit heb gehaald wat er eventueel inzat.
Dit kan bij een relatie ook zeker het geval zijn hoor.
Het blijft ook lang in mijn hoofd rondspoken
pi_169523816
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:58 schreef mark99 het volgende:

[..]

Het blijft ook lang in mijn hoofd rondspoken
gaat vanzelf over! Klinkt heel makkelijk maar soms lijkt het wat ingewikkelder dan dat het is!
pi_169529034
Nog meer mensen met ongeveer dezelfde ervaring?
pi_169542493
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:15 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Dit. Soms voel ik de klik en is het voor haar maar gewoontjes :')
Nee het is in mijn geval andersom, ik voel maar niks en dat gaat frustreren.
pi_169566929
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:37 schreef SFProphecy het volgende:
Probeer je fundering beter op orde te krijgen voordat je je bezig gaat houden met relaties.
De basis voor een goeie relatie begint bij jezelf. Inzicht in jezelf.
pi_169569519
Niet aanhankelijk worden.
Conscience do cost.
pi_169587997
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 09:09 schreef mark99 het volgende:
Nog meer mensen met ongeveer dezelfde ervaring?
Ja dit heb ik vroeger ook gehad, erg mee gezeten en daarna veel verschillende mindere mooie dames gescoord. Door deze ervaring kan ik mijzelf wel goed profileren en gaat het versieren erg goed. Nu rustig aan het daten met een top dame.

Tip: doe ervaring op met minder mooie dames of die wanhopig zijn.
pi_169594272
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:40 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Ja dit heb ik vroeger ook gehad, erg mee gezeten en daarna veel verschillende mindere mooie dames gescoord. Door deze ervaring kan ik mijzelf wel goed profileren en gaat het versieren erg goed. Nu rustig aan het daten met een top dame.

Tip: doe ervaring op met minder mooie dames of die wanhopig zijn.
De beginfase gaat wel goed, maar dan komen er bij mij misschien als snel wat gevoelens. En dan word ik wanhopig ofzo, heel vervelend.
pi_169594326
Ik moet wel zeggen dat ik nu best veel dingen heb geleerd over mezelf en vrouwen. Dingen die ik hiervoor nog niet wist.
pi_169594472
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:51 schreef Allures het volgende:

[..]

Dat schreef ik toch al :')
Je zou nog kunnen kijken naar RET-ten. Daarbij kijk je naar wat je dacht en voelde bij wat je deed en welke gedachten je stuurde toen gedrag vertoonde dat je liever niet vertoont

Maar ik geef het weer op voor vandaag. Weinig introspectie
Jij moet geen therapeut of helpdesk medewerker worden. Wat een geduld en empathie weer :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 17:15:03 #53
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169610701
Maar als je het zo goed weet wat er mis gaat waarom beheers je je dan niet gewoon?
pi_169645831
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:15 schreef Hexagon het volgende:
Maar als je het zo goed weet wat er mis gaat waarom beheers je je dan niet gewoon?
Omdat ik dit pas achteraf te weten kwam. Toen het al te laat was.
  maandag 20 maart 2017 @ 10:00:36 #55
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169646271
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:42 schreef mark99 het volgende:

[..]

Omdat ik dit pas achteraf te weten kwam. Toen het al te laat was.
Oke, maar dan is dit een les voor de volgende keer geweest?
pi_169655904
Hou dan eens op met berichtjes sturen. Hou het bij één korte reactie en laat het daarbij.
Als ze jou ook leuk genoeg vindt reageert ze vanzelf. Om vervolgens weer iets af te spreken en wordt het vanzelf interessanter om elkaar weer in het echt te spreken/zien.

Denk een paar seconden na voor je iets zegt. Als je al snel tegen iemand zegt dat je haar leuk vindt, schrik je haar sowieso af en kom je inderdaad wanhopig over naar mijn gevoel. Zij merkt vanzelf wel dat je haar ziet zitten.

Je goeie gedrag is goed bedoeld, maar wacht er gewoon even mee tot ze jou aan haar ouders voorstelt ;)
pi_169664214
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:03 schreef Aalscholver het volgende:
Hou dan eens op met berichtjes sturen. Hou het bij één korte reactie en laat het daarbij.
Als ze jou ook leuk genoeg vindt reageert ze vanzelf. Om vervolgens weer iets af te spreken en wordt het vanzelf interessanter om elkaar weer in het echt te spreken/zien.

Denk een paar seconden na voor je iets zegt. Als je al snel tegen iemand zegt dat je haar leuk vindt, schrik je haar sowieso af en kom je inderdaad wanhopig over naar mijn gevoel. Zij merkt vanzelf wel dat je haar ziet zitten.


Je goeie gedrag is goed bedoeld, maar wacht er gewoon even mee tot ze jou aan haar ouders voorstelt ;)
Daar is het nu al te laat voor. Volgende keer moet ik hier beter op letten

[ Bericht 4% gewijzigd door mark99 op 20-03-2017 21:33:29 ]
pi_169838281
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 09:09 schreef mark99 het volgende:
Nog meer mensen met ongeveer dezelfde ervaring?
Yep zit nu in dezelfde ervaring.
In een emotioneel moment er van alles uitgeklapt.
Vervelende is dat ik in 15 jaar maar iets van 4x verliefd ben geweest (waarvan dit er één van us) waaruit 2x een relatie kwam. Dus een match is zeldzaam en het voelt zonde als zich dat dan niet ontwikkeld.
Anderzijds zou het sowieso niets worden. Dus maar hopen dat, dat gevoel snel overgaat.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_169864371
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Yep zit nu in dezelfde ervaring.
In een emotioneel moment er van alles uitgeklapt.
Vervelende is dat ik in 15 jaar maar iets van 4x verliefd ben geweest (waarvan dit er één van us) waaruit 2x een relatie kwam. Dus een match is zeldzaam en het voelt zonde als zich dat dan niet ontwikkeld.
Anderzijds zou het sowieso niets worden. Dus maar hopen dat, dat gevoel snel overgaat.
Ah heel vervelen gevoel is dat he, ja bij mij is het gevoel wel weg. Maar het blijft toch altijd heel jammer.
pi_169904184
Hetzelfde maak ik ook nu mee.. Alleen stuurde ik in het begin zelf niet veel berichtjes omdat ik mezelf daarin wel goed kan kaderen. Ik antwoord eigenlijk alleen maar op haar Appjes. Sterker nog, af en toe laat ik het gesprek stilvallen. Dan reageer ik paar uur even niet, dan krijg ik al heel snel een berichtje van haar ''Of ik nog leef'' en eist ze mijn aandacht op omdat ze je aandacht mist. En het mooiste was, ik vond haar echt leuk. En het was ook wederzijds. Maar op een gegeven moment lijkt het ook of ze afknapt, of het niet meer ziet zitten.

Ik weet hoe jij je voelt. Het is een kut gevoel. Het blijft in je hoofd spoken en het gaat maar niet weg.
pi_169907986
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:15 schreef Soprano91 het volgende:
Hetzelfde maak ik ook nu mee.. Alleen stuurde ik in het begin zelf niet veel berichtjes omdat ik mezelf daarin wel goed kan kaderen. Ik antwoord eigenlijk alleen maar op haar Appjes. Sterker nog, af en toe laat ik het gesprek stilvallen. Dan reageer ik paar uur even niet, dan krijg ik al heel snel een berichtje van haar ''Of ik nog leef'' en eist ze mijn aandacht op omdat ze je aandacht mist. En het mooiste was, ik vond haar echt leuk. En het was ook wederzijds. Maar op een gegeven moment lijkt het ook of ze afknapt, of het niet meer ziet zitten.

Ik weet hoe jij je voelt. Het is een kut gevoel. Het blijft in je hoofd spoken en het gaat maar niet weg.
Als ik dit zo lees denk ik dat je te lang hebt gewacht met actie ondernemen.
pi_169920085
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:57 schreef mark99 het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees denk ik dat je te lang hebt gewacht met actie ondernemen.
Nee, dat is niet het geval. Want ik liet duidelijk merken en kon vertellen dat ik haar wel zag zitten. En dat ik de serieuze stap met haar wou zetten, Dit wou zij ook. Maar het lijkt net of ze een switch-knop heeft. Heel bizar.
pi_169924154
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 05:59 schreef Soprano91 het volgende:

[..]

Nee, dat is niet het geval. Want ik liet duidelijk merken en kon vertellen dat ik haar wel zag zitten. En dat ik de serieuze stap met haar wou zetten, Dit wou zij ook. Maar het lijkt net of ze een switch-knop heeft. Heel bizar.
Misschien schrok het haar een beetje af, je moet vrouwen niet vertellen dat je een relatie wilt maar je moet het ze laten merken.
pi_170129982
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:15 schreef Soprano91 het volgende:
Hetzelfde maak ik ook nu mee.. Alleen stuurde ik in het begin zelf niet veel berichtjes omdat ik mezelf daarin wel goed kan kaderen. Ik antwoord eigenlijk alleen maar op haar Appjes. Sterker nog, af en toe laat ik het gesprek stilvallen. Dan reageer ik paar uur even niet, dan krijg ik al heel snel een berichtje van haar ''Of ik nog leef'' en eist ze mijn aandacht op omdat ze je aandacht mist. En het mooiste was, ik vond haar echt leuk. En het was ook wederzijds. Maar op een gegeven moment lijkt het ook of ze afknapt, of het niet meer ziet zitten.

Ik weet hoe jij je voelt. Het is een kut gevoel. Het blijft in je hoofd spoken en het gaat maar niet weg.
En hoe is het met je? Voel je je al een stuk beter?
pi_170143024
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:53 schreef mark99 het volgende:
Ik heb het gevoel dat als ik een meisje echt leuk begin te vinden dat ik dan heel aanhankelijk kan worden en mezelf niet meer ben. DIt zorgt ervoor dat ze afhaakt.
Hoe zeker ben je dat dat de enige mogelijke reden is dat zij haar interse verloor?
Weet je zeker dat als jij ander gedrag getoond had dat ze dan nog geintersseerd gebleven was en hoe had je je dan moeten gedragen...
Wil je werkelijk een relatie met iemand waarvoor je je anders moet gedragen dan dat je werkelijk bent?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_170143514
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 10:16 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Hoe zeker ben je dat dat de enige mogelijke reden is dat zij haar interse verloor?
Weet je zeker dat als jij ander gedrag getoond had dat ze dan nog geintersseerd gebleven was en hoe had je je dan moeten gedragen...
Wil je werkelijk een relatie met iemand waarvoor je je anders moet gedragen dan dat je werkelijk bent?
Omdat als ik er achteraf erop terugkijk dan schrik ik zelf ook van dat gedrag. Dit was nooit een gezonde basis voor een goede relatie.
  vrijdag 14 april 2017 @ 19:32:04 #67
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170220886
Kijk dit filmpje 100 keer en kom dan terug.


Succes en sterkte! :*
pi_170221112
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 17:03 schreef mark99 het volgende:
ingen heb geleerd over mezelf en vrouwen. Dingen die ik hi
Mooi! Je moet gewoon wat dominanter worden joh! En aan de alcohol natuurlijk! Hard aan de alcohol...
pi_170222436
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:57 schreef Lienekien het volgende:
Volgende keer beter.
Dit is echt een fuckes up mentaliteit :r

Mensen steken echt geen moeite meer in relaties tegenwoordig. Zowel vriendschappelijk als relationeel.

En dan ben je 25 en heb je 8 ex'en gehad ofzo. Verwerpelijk.
pi_170236680
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:40 schreef Oosthzn het volgende:

[..]

Mooi! Je moet gewoon wat dominanter worden joh! En aan de alcohol natuurlijk! Hard aan de alcohol...
hahaha dat zeker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')