abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169510947
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:10 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik denk dat jij dom bent en je nooit uit een discussie met mij komt.
Jij bent de meest domste persoon die ik ooit heb gezien. Hoe kan ik als Armeen ooit voor Erdogan zijn? Ik praat over de Armeense genocide!
Elke pen is machtiger dan een zwaard of een blaffer.
pi_169510949
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:12 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja ik heb een entertje erbij gedaan maar als je ook gewoon de volgende zin oplas kon je wel zien wat daarmee bedoelt werd :Y VVD en PVDA zijn genocide ontkenners.
Dat is gewoon niet waar.
pi_169510959
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is gewoon niet waar.
Oh dus de VVD en PVDA hebben voor het erkennen van de Armeense genocide gestemd?
pi_169510972
quote:

[..]

Jij bent de meest domste persoon die ik ooit heb gezien. Hoe kan ik als Armeen ooit voor Erdogan zijn? Ik praat over de Armeense genocide!
Je bent net zo fel als Erdogan in het zomaar iets zeggen over partijen. Men ontkent het niet.
pi_169510983
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:14 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je bent net zo fel als Erdogan in het zomaar iets zeggen over partijen. Men ontkent het niet.
Waarom hebben ze dan niet dit voorstel van de PVV gesteund? Rot op joh vieze genocide ontkenner. Als je het erkent dan moest je ook voor stemmen, de VVD en PVDA hebben tegen de erkenning van de genocide gestemd! Dat zijn gewoon feiten. Die gaan niet weg omdat jij maar dom ''DAT IS GEWOON NIET WAAR'' zit te roepen.
pi_169510999
quote:

[..]

Ja ik heb een entertje erbij gedaan maar als je ook gewoon de volgende zin oplas kon je wel zien wat daarmee bedoelt werd :Y VVD en PVDA zijn genocide ontkenners.
Het wordt wel wat duidelijker zo. Wellicht kunnen ze de Armeense kwestie opnieuw onder de loep nemen.
pi_169511009
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:15 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waarom hebben ze dan niet dit voorstel van de PVV gesteund? Rot op joh vieze genocide ontkenner. Als je het erkent dan moest je ook voor stemmen, de VVD en PVDA hebben tegen de erkenning van de genocide gestemd! Dat zijn gewoon feiten. Die gaan niet weg omdat jij maar dom ''DAT IS GEWOON NIET WAAR'' zit te roepen.
Men ontkent het niet. Men steunt het niet. Dan kunnen we het ook over Israel hebben. Dat is politiek.
pi_169511024
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:42 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Volgens mij waren Trump en Wilders beiden eerder met gebeurtenissen verdraaien, dus in dat opzicht volgt erdogan. Op andere vlakken leidt hij.
Hoe diep kun je als persoon nog zakken. Wilders met Erdogan vergelijken. :N

Rutte had het gisteren in het debat over de-escaleren. Wilders zei als antwoord dat dit een utopie was en dat de Turkse bemoeienis en provocatie gewoon doorgaat vanuit dit regime. Met al die krankzinnige en beledigende uitspraken die Erdogan vandaag deed bewijst Wilders opnieuw zijn gelijk.

Pechtold had het gisteren bij Pauw en Jinek over een sterk kopje koffie drinken met de Turkse minister en sprak ook over de-escaleren. Opnieuw zo'n ruggengraatloze politicus die net als Rutte in een alternatieve realiteit leeft.
pi_169511047
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:17 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Men ontkent het niet. Men steunt het niet. Dan kunnen we het ook over Israel hebben. Dat is politiek.
Jawel, als je tegen de erkenning bent ben je dus een ontkenner. Zo makkelijk is het. Je bent voor erkenning of ontkenning. VVD en PVDA hebben het ontkent terwijl partijen als de PVV, CDA, D66, GroenLinks de genocide erkennen. Waarom ontkennen ze dit? Omdat ze bang waren voor de reactie van de Turkse gemeenschap hier en in Turkije.
pi_169511088
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:19 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Jawel, als je tegen de erkenning bent ben je dus een ontkenner. Zo makkelijk is het. Je bent voor erkenning of ontkenning. VVD en PVDA hebben het ontkent terwijl partijen als de PVV, CDA, D66, GroenLinks de genocide erkennen. Waarom ontkennen ze dit? Omdat ze bang waren voor de reactie van de Turkse gemeenschap hier en in Turkije.
Nee. Dat is een middenweg. Waar ik ook niet voor ben trouwens.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 17:22:51 #261
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_169511108
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:09 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wtf ben je fucking dom? Jezus Christus weet jij wel eens waar het over gaat?
Het is wel duidelijk uit welk gebied je komt... Doe es ff niet zo agressief.
pi_169511152
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:21 schreef Jaroon het volgende:
Nee. Dat is een middenweg. Waar ik ook niet voor b
Maar geef eens voorbeelden dan? Jij presenteert geen feiten. Je kan heel makkelijk vinden dat de PVDA en VVD tegen het voorstel van de PVV heeft gestemd om de Armeense genocide te erkennen. Partijen als CDA, D66, GroenLinks en PVV erkennen de genocide daarom hebben ze ook voor het voorstel gestemd! Duitsland heeft vorig jaar de genocide erkent, waarom kan Nederland dat niet?
pi_169511168
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:25 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Maar geef eens voorbeelden dan? Jij presenteert geen feiten. Je kan heel makkelijk vinden dat de PVDA en VVD tegen het voorstel van de PVV heeft gestemd om de Armeense genocide te erkennen. Partijen als CDA, D66, GroenLinks en PVV erkennen de genocide daarom hebben ze ook voor het voorstel gestemd! Duitsland heeft vorig jaar de genocide erkent, waarom kan Nederland dat niet?
Dat is een fout politiek spel. Maar men ontkent het niet.
pi_169511169
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk uit welk gebied je komt... Doe es ff niet zo agressief.
Ik kom uit Irak ;) Heeft er trouwens niets mee te maken en het is niet agressief maar wanneer mensen zulke dingen ontkenner dan spuug je op alle 1,5 miljoen mensen die gedood zijn door het Ottomaanse Rijk. Je hebt geen idee hoe dat is.
pi_169511184
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:27 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik kom uit Irak ;) Heeft er trouwens niets mee te maken en het is niet agressief maar wanneer mensen zulke dingen ontkenner dan spuug je op alle 1,5 miljoen mensen die gedood zijn door het Ottomaanse Rijk. Je hebt geen idee hoe dat is.
Even voor de duidelijkheid. IK ontken het niet.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 17:27:59 #266
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169511185
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Het heet inlichtingen te verzamelen, zodat je de wereld beter kan begrijpen.

Lastig concept uiteraard.
Je zou die honderden mannen en honderden miljoenen die die missie kost ook kunnen besteden aan de AIVD dat maar een budgetje heeft van iets meer dan 200 miljoen euro en een tekort aan personeel heeft. Veiliger voor die militairen en je maakt Nederland veiliger. Zijn de verhoudingen niet een beetje scheef?
pi_169511193
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 13:23 schreef Barney-Stinson het volgende:
Erdogan is god :'(
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_169511223
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:27 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is een fout politiek spel. Maar men ontkent het niet.
Leuk excuus, maar zeg dat maar eens tegen de families van de slachtoffers, ja sorry wij vinden Turkije gewoon te belangrijk daarom gaan wij een historisch feit niet erkennen, maar je weet dat we diep van binnen wel gewoon de genocide erkennen he?

Moet ik het zo zien? Je kan wel zeggen het wordt niet ontkent maar daden spreken luider dan woorden. Wanneer je tegen zo'n voorstel stemt dan ben je tegen de erkenning.
pi_169511238
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:30 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Leuk excuus, maar zeg dat maar eens tegen de families van de slachtoffers, ja sorry wij vinden Turkije gewoon te belangrijk daarom gaan wij een historisch feit niet erkennen, maar je weet dat we diep van binnen wel gewoon de genocide erkennen he?

Moet ik het zo zien? Je kan wel zeggen het wordt niet ontkent maar daden spreken luider dan woorden. Wanneer je tegen zo'n voorstel stemt dan ben je tegen de erkenning.
Dat zijn we dan eens Ook over Israel en het grond pakken.
pi_169511258
quote:

[..]

Het is iets anders dan zeggen dat men ontkent.
pi_169511324
quote:

[..]

De fout ligt bij mij. Daarvoor mijn excuses.
pi_169511333
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:31 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat zijn we dan eens Ook over Israel en het grond pakken.
Ik heb geen idee wat Isral allemaal doet. Maar als ze grond pakken die internationaal bij de Palestijnen hoort dan hoor je ze ook aan te pakken ja :Y
pi_169511358
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:35 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De fout ligt bij mij. Daarvoor mijn excuses.
Ok mooi dat dit achter ons ligt. Ook mijn excuses voor het fel reageren.
pi_169511384
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:36 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat Isral allemaal doet. Maar als ze grond pakken die internationaal bij de Palestijnen hoort dan hoor je ze ook aan te pakken ja :Y
Dat doet men dus. We zijn het vast deels eens. Het laatste wat ik ga ontkennen is een genocide. Ik wist ook niet dat jij en jouw familie daar echt mee te maken hebben gehad.
pi_169511409
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:37 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ok mooi dat dit achter ons ligt. Ook mijn excuses voor het fel reageren.
Over. Mooi.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')