abonnement Unibet Coolblue
pi_169510320
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:35 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wilders vraagt deze macht niet.
Wilders mag al blij zijn als hij premier wordt. Daarna kan hij eens gaan kijken hoe ver hij de rechtsstaat uit kan kleden, om zijn zinnetje door te voeren. Erdogan is al wat stappen verder, Trump ook (allebei in zwakkere rechtstaten dan de onze), maar dat neemt niet weg dat ze op elkaar lijken.
pi_169510334
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:38 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Wilders mag al blij zijn als hij premier wordt. Daarna kan hij eens gaan kijken hoe ver hij de rechtsstaat uit kan kleden, om zijn zinnetje door te voeren. Erdogan is al wat stappen verder, Trump ook, maar dat neemt niet weg dat ze op elkaar lijken.
Je doelt op populisme. Het gaan vergelijken is dan heel moeilijk.
pi_169510342
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Want?
Daar ik niet van Trump of Wilders ben is het stellen dat Erdogan begint te lijken op deze 2 natuurlijk volslagen ridicuul, je zou eerder nog kunnen stellen dat die 2 richting erdogan opgaan, maar zolang je nog met honderdduizenden kan protesteren voor homo, vrouwenrechten en tegen trump in Amerika en ik het ook niet zie gebeuren dat wilders 10 duizenden rechters, advocaten, journalisten en ambtenaren laat oppakken of moslims hetzelfde aandoet als erdogan nu met dorpen van koerden in het oosten, lijkt me die vergelijking volslagen krom.
pi_169510377
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Daar ik niet van Trump of Wilders ben is het stellen dat Erdogan begint te lijken op deze 2 natuurlijk volslagen ridicuul, je zou eerder nog kunnen stellen dat die 2 richting erdogan opgaan, maar zolang je nog met honderdduizenden kan protesteren voor homo, vrouwenrechten en tegen trump in Amerika en ik het ook niet zie gebeuren dat wilders 10 duizenden rechts, advocaten, journalisten en ambtenaren laat oppakken of moslims hetzelfde aandoet als erdogan nu met dorpen van koerden in het oosten, lijkt me die vergelijking volslagen krom.
Ik zeg het ook niet.
pi_169510386
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik zeg het ook niet.
Daarom had ik het ook in eerste instantie tegen die anan.
pi_169510387
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Daar ik niet van Trump of Wilders ben is het stellen dat Erdogan begint te lijken op deze 2 natuurlijk volslagen ridicuul, je zou eerder nog kunnen stellen dat die 2 richting erdogan opgaan, maar zolang je nog met honderdduizenden kan protesteren voor homo, vrouwenrechten en tegen trump in Amerika en ik het ook niet zie gebeuren dat wilders 10 duizenden rechts, advocaten, journalisten en ambtenaren laat oppakken of moslims hetzelfde aandoet als erdogan nu met dorpen van koerden in het oosten, lijkt me die vergelijking volslagen krom.
Volgens mij waren Trump en Wilders beiden eerder met gebeurtenissen verdraaien, dus in dat opzicht volgt erdogan. Op andere vlakken leidt hij.
pi_169510416
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:42 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Volgens mij waren Trump en Wilders beiden eerder met gebeurtenissen verdraaien, dus in dat opzicht volgt erdogan. Op andere vlakken leidt hij.
Erdogan gaat echt verder.
pi_169510670
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Erdogan gaat echt verder.
Erdogan heeft ook al wat jaartjes langer de macht dan Trump. Dus het is appels met peren met bananen vergelijken. Dat er aan alle heren een steekje los zit moge duidelijk zijn.
pi_169510702
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:57 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Erdogan heeft ook al wat jaartjes langer de macht dan Trump. Dus het is appels met peren met bananen vergelijken. Dat er aan alle heren een steekje los zit moge duidelijk zijn.
Daarom maak ik geen vergelijking.
pi_169510730
Een land dat genocide heeft gepleegd op de Armenen, Assyriërs/Chaldeeuwers, en Grieken/Pontic Grieken heeft nog het lef om zijn vinger op te steken? Erken de Armeense genocide nu!

Dit deed het o zo liberale VVD en o zo sociale PVDA vorig jaar.

quote:
Vorig jaar werd een motie van de PVV om de genocide officieel te erkennen door coalitiepartijen PvdA en VVD weggestemd.
VVD en PVDA zijn genocide ontkenners. Landen als Duitsland, Frankrijk, Canada, Italië, Zwitserland, Zweden etc etc hebben de genocide erkent! Dit zijn landen waar mensen nog normaal kunnen denken over het verleden.

Dit zijn landen die de genocide erkennen ( Nederland is groen gekleurd als in dat ze de genocide erkennen maar dit is fout, Nederland erkent nog steeds niet de genocide! )



Donkergroen = Landen die de gebeurtenis op staatsniveau als genocide hebben erkend.
Lichtgroen = Landen waar bepaalde politieke partijen, provincies en/of gemeentes de gebeurtenis als genocide hebben erkend.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2017 17:06:40 ]
pi_169510795
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:00 schreef vigen98 het volgende:
Een land dat genocide heeft gepleegd op de Armenen, Assyriërs/Chaldeeuwers, en Grieken/Pontic Grieken heeft nog het lef om zijn vinger op te steken? Erken de Armeense genocide nu! Dit deed het o zo liberale VDD en o zo sociale PVDA vorig jaar.

[..]

VVD en PVDA zijn genocide ontkenners. Landen als Duitsland, Frankrijk, Canada, Italië, Zwitserland, Zweden etc etc hebben de genocide erkent! Dit zijn landen waar mensen nog normaal kunnen denken over het verleden.

Dit zijn landen die de genocide erkennen ( Nederland is groen gekleurd als in dat ze de genocide erkennen maar dit is fout, Nederland erkent nog steeds niet de genocide! )

[ afbeelding ]

Donkergroen = Landen die de gebeurtenis op staatsniveau als genocide hebben erkend.
Lichtgroen = Landen waar bepaalde politieke partijen, provincies en/of gemeentes de gebeurtenis als genocide hebben erkend.
Een niet erg zorgvuldig in elkaar geflanste kaart dus.
pi_169510797
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:00 schreef vigen98 het volgende:
Een land dat genocide heeft gepleegd op de Armenen, Assyriërs/Chaldeeuwers, en Grieken/Pontic Grieken heeft nog het lef om zijn vinger op te steken? Erken de Armeense genocide nu! Dit deed het o zo liberale VDD en o zo sociale PVDA vorig jaar.

[..]

VVD en PVDA zijn genocide ontkenners. Landen als Duitsland, Frankrijk, Canada, Italië, Zwitserland, Zweden etc etc hebben de genocide erkent! Dit zijn landen waar mensen nog normaal kunnen denken over het verleden.

Dit zijn landen die de genocide erkennen ( Nederland is groen gekleurd als in dat ze de genocide erkennen maar dit is fout, Nederland erkent nog steeds niet de genocide! )

[ afbeelding ]

Donkergroen = Landen die de gebeurtenis op staatsniveau als genocide hebben erkend.
Lichtgroen = Landen waar bepaalde politieke partijen, provincies en/of gemeentes de gebeurtenis als genocide hebben erkend.
Je praat jezelf al tegen van zin 1. Als je het niet begrijpt moet je soms je bek houden.
pi_169510826
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je praat jezelf al tegen van zin 1. Als je het niet begrijpt moet je soms je bek houden.
Waar heb ik me tegengesproken dan?
pi_169510833
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je praat jezelf al tegen van zin 1. Als je het niet begrijpt moet je soms je bek houden.
Het is erg warrig inderdaad. Erken de genocide, dit deden de VDD en de PvdA. Ik vraag me af wie de VDD is.

Later wordt de PvdA en de VVD genocide ontkenners genoemd. Tja.

En dan een niet-kloppende kaart.
pi_169510855
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:06 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het is erg warrig inderdaad. Erken de genocide, dit deden de VDD en de PvdA. Ik vraag me af wie de VDD is.
Gecorrigeerd en je bent wel erg dom als je niet 1 zinnetje verder kan lezen :') Daar staat toch duidelijk op de de VVD en PVDA het niet willen erkennen?
pi_169510860
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:05 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waar heb ik me tegengesproken dan?
Bij het zeggen dat de PVDA en VVD genocide ontkennen.
pi_169510865
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Bij het zeggen dat de PVDA en VVD genocide ontkennen.
Doen ze ook :Y Ze hebben vorig jaar of 2 jaar geleden een wet van de PVV die moest zorgen dat de genocide erkent moesten worden niet gesteund.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2017 17:08:37 ]
pi_169510869
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:07 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Gecorrigeerd en je bent wel erg dom als je niet 1 zinnetje verder kan lezen :') Daar staat toch duidelijk op de de VVD en PVDA het niet willen erkennen?
Daarvoor dat ze het wel erkenden. Daarna een kaart met donkergroen, maar dat is niet correct. Want dat is fout. Het is best een hele komische post van je.
pi_169510881
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:08 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Doen ze ook :Y
Dat is gewoon niet waar. Je bent pro Erdogan?
pi_169510886
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:08 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Daarvoor dat ze het wel erkenden. Daarna een kaart met donkergroen, maar dat is niet correct. Want dat is fout. Het is best een hele komische post van je.
Wat :') Ze hebben het NIET ERKENT. ik heb nergens gezegd dat ze dit erkennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2017 17:10:26 ]
pi_169510891
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is gewoon niet waar. Je bent pro Erdogan?
Wtf ben je fucking dom? Jezus Christus weet jij wel eens waar het over gaat?
  dinsdag 14 maart 2017 @ 17:10:44 #247
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_169510917
V
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 13:23 schreef Jano9 het volgende:
Wij de Turken nog wel van de Armeense Genocide.

[ afbeelding ]
Vergeet de Koerden niet

pi_169510921
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:09 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wtf ben je fucking dom? Jezus Christus weet jij wel eens waar het over gaat?
Ik denk dat jij dom bent en je nooit uit een discussie met mij komt.
pi_169510926
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:09 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wat :') Ze hebben het niet ERKENT ik heb nergens gezegd dat ze dit erkennen.
Je hebt een entertje gegeven, in de post van Jaroon die jouw post volledig quote staat er geen enter. Dan krijg je dit: Erken de Armeense genocide nu! Dit deed het o zo liberale VDD en o zo sociale PVDA vorig jaar.
pi_169510933
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:11 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Je hebt een entertje gegeven, in de post van Jaroon die jouw post volledig quote staat er geen enter. Dan krijg je dit: Erken de Armeense genocide nu! Dit deed het o zo liberale VDD en o zo sociale PVDA vorig jaar.
Ja ik heb een entertje erbij gedaan maar als je ook gewoon de volgende zin oplas kon je wel zien wat daarmee bedoelt werd :Y VVD en PVDA zijn genocide ontkenners.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')