abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169903330
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 08:46 schreef K44S het volgende:

[..]

Oh zo werkt het ;( :@ .

Net mn 'taaatoooo' weg laten halen voor dat mooie ding ;(
Kopen is ook een optie :)
Je kan tevens in dit topic vragen om een coupon ;)
  vrijdag 31 maart 2017 @ 16:53:48 #152
242879 Onnoman
himmelhoch jauchzend
pi_169907927
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:22 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Volgende keer gewoon weer mee doen ;)!
ga ik zeker doen! :D
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
pi_169970544
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:53 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ga ik zeker doen! :D
^O^
  vrijdag 14 april 2017 @ 08:50:24 #154
74056 ToT
The Gothfather
pi_170208615
De lamp is inmiddels binnengekomen! ^O^
Ff kijken waar ik de software kan downloaden; de handleiding is in het chinees. :P

2 apps gevonden, maar ze moeten echt rechten hebben op alles van je phone (identiteit, camera enz.) en je moet een account aanmaken op een server om de lamp te bedienen.
Ik weet niet of ik wel zin heb om zoveel van mijn privacy op te geven voor een lamp. :@
Even kijken of er 3rd party apps zijn waarbij dit allemaal niet hoeft.

Okee 1 app heeft bluetooth nodig (wat deze lamp niet heeft) en een andere heeft ook een account nodig.

Ik zoek later wel verder naar software die er voor gebruikt kan worden en waarbij je privacy wat meer gewaarborgd is. :)
Anyway, de lamp zelf is wel flink sterk en lijkt van goede kwaliteit te zijn maar Xiaomi Yi is sowieso een goed merk. :) (Ik heb de sport camera ook.)

[ Bericht 34% gewijzigd door ToT op 14-04-2017 09:12:50 ]
pi_170212005
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 april 2017 08:50 schreef ToT het volgende:
De lamp is inmiddels binnengekomen! ^O^
Ff kijken waar ik de software kan downloaden; de handleiding is in het chinees. :P

2 apps gevonden, maar ze moeten echt rechten hebben op alles van je phone (identiteit, camera enz.) en je moet een account aanmaken op een server om de lamp te bedienen.
Ik weet niet of ik wel zin heb om zoveel van mijn privacy op te geven voor een lamp. :@
Even kijken of er 3rd party apps zijn waarbij dit allemaal niet hoeft.

Okee 1 app heeft bluetooth nodig (wat deze lamp niet heeft) en een andere heeft ook een account nodig.

Ik zoek later wel verder naar software die er voor gebruikt kan worden en waarbij je privacy wat meer gewaarborgd is. :)
Anyway, de lamp zelf is wel flink sterk en lijkt van goede kwaliteit te zijn maar Xiaomi Yi is sowieso een goed merk. :) (Ik heb de sport camera ook.)
Fijn dat het pakket binnen is gekomen :)!

Jammer dat er zoveel rechten nodig zijn inderdaad voor een app om de lamp te bedienen..
Het zou leuk zijn als je eerdaags nog eens wat foto's post :)!
  vrijdag 14 april 2017 @ 13:09:22 #156
74056 ToT
The Gothfather
pi_170213069
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 12:22 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Fijn dat het pakket binnen is gekomen :)!

Jammer dat er zoveel rechten nodig zijn inderdaad voor een app om de lamp te bedienen..
Het zou leuk zijn als je eerdaags nog eens wat foto's post :)!
^O^

Ja ik kan wel laten zien dat-ie het doet, maar ik ben nog geen app tegengekomen warmee deze lamp werkt en waar je geen account op een server voor hoeft aan te maken. Of hebben jullie hier een idee voor? :)
  vrijdag 14 april 2017 @ 14:40:46 #157
74056 ToT
The Gothfather
pi_170214876
Foto's:

dEPWkEY.jpg
ZsL8Fdt.jpg
OIyuSID.jpg
y32aIUZ.jpg
pZMhYZR.jpg
hbakErT.jpg
Nviv85H.jpg

(Ik heb nog geen app op m'n phone, maar er zat toevallig een dimmer aan deze kabel en deze lamp moet je via de app dimmen; als je het met een gewone dimmer doet, gaat hij knipperen en van kleur veranderen. Niet de bedoeling om het langdurig te doen natuurlijk, maar voor ff een paar foto's kwam dit wel even handig uit! :D )
pi_170258797
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 april 2017 14:40 schreef ToT het volgende:
Foto's:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

(Ik heb nog geen app op m'n phone, maar er zat toevallig een dimmer aan deze kabel en deze lamp moet je via de app dimmen; als je het met een gewone dimmer doet, gaat hij knipperen en van kleur veranderen. Niet de bedoeling om het langdurig te doen natuurlijk, maar voor ff een paar foto's kwam dit wel even handig uit! :D )
Leuk dat je even wat foto's post :)!

Hopelijk vind je nog een alternatieve app. Of wellicht heb je nog een oude smartphone/tablet in de kast liggen waarop je de app speciaal kan zetten?

Anders kun je altijd nog een budget smartphone bij ons in de shop halen he ;)... haha
  zondag 16 april 2017 @ 15:25:46 #159
74056 ToT
The Gothfather
pi_170259554
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 14:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Leuk dat je even wat foto's post :)!

Hopelijk vind je nog een alternatieve app. Of wellicht heb je nog een oude smartphone/tablet in de kast liggen waarop je de app speciaal kan zetten?

Anders kun je altijd nog een budget smartphone bij ons in de shop halen he ;)... haha
Haha, da's ook een manier om phones te verkopen! :D
Nee, mijn oude phones zijn naar de Filipijnen gegaan; daar zijn ze allang blij met spul van 8 jaar oud of zo. :)
Mocht ik er hier eentje winnen, dan gaat die of mijn huidige naar mijn vriendin toe en gebruik ik die van haar voor de lamp en als afstandsbediening voor mijn camera. (Mijn Vernee Thor kan niet met de app van mijn Nikon D300 overweg :'( , maar de oude Motorola van mijn vriendin heeft er geen problemen mee.)

Ik wil de lamp hier in doen:

IKEA_PS_2014_LED_Hanglamp.jpg
(Deze foto is niet van mezelf, maar ik heb 'm wel hier hangen. :) )
  woensdag 19 april 2017 @ 20:12:57 #160
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_170337961
https://www.instagram.com/p/BTE5UmUFuvg/

Mijn Beelink GT1 TV Box is ook (al een week of 2 ofzo) binnen! Nu eindelijk tijd gehad om 'm in elk geval uit de doos te halen. Binnenkort ergens een muis, batterijtjes en een sd-kaartje fixen en t ding aansluiten.
Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_170349113
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:12 schreef MutedFaith het volgende:
https://www.instagram.com/p/BTE5UmUFuvg/

Mijn Beelink GT1 TV Box is ook (al een week of 2 ofzo) binnen! Nu eindelijk tijd gehad om 'm in elk geval uit de doos te halen. Binnenkort ergens een muis, batterijtjes en een sd-kaartje fixen en t ding aansluiten.
Leuk :)

We zijn benieuwd naar je ervaringen :)!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')