abonnement Unibet Coolblue
pi_169539277
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 17:12 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Dat zijn interne problemen die moslims onderling moeten oplossen. Externe problemen veroorzaken meer littekens.

Jij als buitenstaander komt hypocriet over wanneer je mij daarop aanspreekt omdat er namens jouw regering (extern dus) waar je geen afstand van neemt, veel ellende in moslim landen wordt veroorzaakt.
het is ook jouw regering.
Make my day!
  woensdag 15 maart 2017 @ 17:16:42 #202
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_169539319
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 17:11 schreef agter het volgende:

[..]

En daar ben jij net zo goed onderdeel van. Toch?
Nee, want ik neem openlijk afstand van het geweld dat Europese, Amerikaanse en Russische regeringen plegen in de moslimwereld.
  woensdag 15 maart 2017 @ 17:17:14 #203
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_169539332
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:30 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Noem jij net alle moslims terrorist? Moslims pikken echt veel te veel. Onze landen worden door het Westen platgebombardeerd, verwoesting van infrastructuur, diefstal van grondstoffen, vele burgerslachtoffers en ondertussen zijn wij deze label.

Als moslims (de werkende gedeelte) hun zakaat/sadaqa doeltreffender gaan gebruiken, dan kan daar nog verandering in komen
Nu vind ik de hele discussie leuk om te volgen omdat jullie allemaal voor een groot deel gelijk hebben. Maar die zin over platbombarderen is, eerlijk is eerlijk, hilarisch.
Kijk eens naar Israel. Wat je ook van hen vind, het is een dagelijks feit dat daar dagelijks ietwat onvriendelijke handelingen door de Moslimbroederschap (zeg maar 100% van het Midden-Oosten zonder ook maar een enkel uitzondering) gebeuren. En Israel doet het economisch toch heel best, zonder enkel het handje op te houden en er geen fuck terug voor te doen.
  woensdag 15 maart 2017 @ 17:20:56 #204
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_169539425
quote:
14s.gif Op woensdag 15 maart 2017 17:17 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Nu vind ik de hele discussie leuk om te volgen omdat jullie allemaal voor een groot deel gelijk hebben. Maar die zin over platbombarderen is, eerlijk is eerlijk, hilarisch.
Kijk eens naar Israel. Wat je ook van hen vind, het is een dagelijks feit dat daar dagelijks ietwat onvriendelijke handelingen door de Moslimbroederschap (zeg maar 100% van het Midden-Oosten zonder ook maar een enkel uitzondering) gebeuren. En Israel doet het economisch toch heel best, zonder enkel het handje op te houden en er geen fuck terug voor te doen.
Ik noem het zoals het is. Je hoeft maar steeds een kijkje te nemen naar landen waar de westerse landen en Rusland militair actief was/is. Men laat niks heel, hele dorpen worden weggevaagd.

Dit is het probleem, figuren zoals jij, denken vanuit hun comfortabele positie dat het allemaal wel meevalt in de moslimwereld. Hier lopen ze al te janken als ze 1 kogelschot op straat horen.
  woensdag 15 maart 2017 @ 17:22:35 #205
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_169539464
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 17:20 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ik noem het zoals het is. Je hoeft maar steeds een kijkje te nemen naar landen waar de westerse landen en Rusland militair actief was/is. Men laat niks heel, hele dorpen worden weggevaagd.

Dit is het probleem, figuren zoals jij, denken vanuit hun comfortabele positie dat het allemaal wel meevalt in de moslimwereld. Hier lopen ze al te janken als ze 1 kogelschot op straat horen.
Ik zie dat je een ctrl+C/ctrl+V gemacht hebt. Probeer even inhoudelijk te reageren op mijn post zonder meteen fatwa uit te spreken tegen het groot blank welvarend ras.
  woensdag 15 maart 2017 @ 17:31:52 #206
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_169539667
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 17:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Erg optimistisch maar gezien het wereldwijd vrijwel altijd kut gaat in landen waar Islam de scepter zwaait lijkt dat me vooralsnog verre toekomstmuziek :D

Trouwens, in de oudheid stelde islam ook weinig voor. Het enige dat nodig was om die vermeende 'gouden' tijd te laten stoppen waren een paar Khans.
Jij verafschuwd Islam, dus jouw mening over Islam in de oudheid doet er niet.
  woensdag 15 maart 2017 @ 17:34:41 #207
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_169539738
quote:
14s.gif Op woensdag 15 maart 2017 17:22 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ik zie dat je een ctrl+C/ctrl+V gemacht hebt. Probeer even inhoudelijk te reageren op mijn post zonder meteen fatwa uit te spreken tegen het groot blank welvarend ras.
Hoe paranoia moet je zijn om een fatwa in mijn bericht te lezen. Ik ben inhoudelijk ingegaan, nu jij nog.

En het 'groot' blank welvarend ras is welvarend geworden door kolonisatie --> de welvaart van andere landen te jatten. Als we toch generaliseren.....
  woensdag 15 maart 2017 @ 17:41:10 #208
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_169539899
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 17:34 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Hoe paranoia moet je zijn om een fatwa in mijn bericht te lezen. Ik ben inhoudelijk ingegaan, nu jij nog.

En het 'groot' blank welvarend ras is welvarend geworden door kolonisatie --> de welvaart van andere landen te jatten. Als we toch generaliseren.....
_O- Het koloniale verleden heeft voor bijna elk land enkel nadelen gehad. Frankrijk heeft in Afrika nog wat goud en diamanten kunnen claimen. Maar daar betalen ze meerdere miljarden per jaar voor. Het VK is enkel schreeuwend rijk geworden met Hong Kong, de rest van de landen heeft alleen maar schikbarend veel geld gekost. Nederland? De 5 jaar dat wij slavernij hebben gedaan (ja, dat was 100% fout) heeft ons al een paar honderd miljard gekost, en ongeveer een ei opgeleverd. Een ei dat over de datum was, dat dan weer wel. Wij waren heel wat welvarender geweest als de slavernij nooit zijn toetrede had gedaan bij ons. Weet jij hoe de slavernij zijn intrede gedaan heeft in het oude Europa? Juist, jouw moslimbroedertjes. Die deden dat al een kleine 1200 jaar. En die doen het tot op de dag van vandaag nog steeds.

Je bent slechts 2x inhoudelijk geweest. Met je verhaal dat ze vroeger wél welvarend waren (geheel correct, omdat de Ottomanen een straffe scheiding hadden tussen Staat en Kerk) en dat alles de schuld is van de bommen die dagelijks vallen.

Kleine eye-opener: die bommen vallen omdat ze vanaf daar terroristen steunen. Die worden niet neergegooid omdat ze vermoeden dat daar ooit terroristen komen te zitten.
Zorgt dat voor meer terroristen? Ja, de een zijn vrijheidsstrijder is de ander zijn terrorist. Maar zolang wij bommen sneller kunnen maken en laten vallen dan dat jullie je daar kunnen voortplanten winnen wij vanzelf.
pi_169540021
quote:
2s.gif Op woensdag 15 maart 2017 17:31 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Jij verafschuwd Islam, dus jouw mening over Islam in de oudheid doet er niet.
Het is geen mening. Islam en moslims in het algemeen waren compleet ondergeschikt aan de Khans. En het grappige is nog dat het allemaal prima te vermijden was maar dat het door de arrogantie van de moslimleiders toch allemaal verkeerd ging :D
Conscience do cost.
  woensdag 15 maart 2017 @ 17:54:39 #210
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_169540249
quote:
14s.gif Op woensdag 15 maart 2017 17:41 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

_O- Het koloniale verleden heeft voor bijna elk land enkel nadelen gehad. Frankrijk heeft in Afrika nog wat goud en diamanten kunnen claimen. Maar daar betalen ze meerdere miljarden per jaar voor. Het VK is enkel schreeuwend rijk geworden met Hong Kong, de rest van de landen heeft alleen maar schikbarend veel geld gekost. Nederland? De 5 jaar dat wij slavernij hebben gedaan (ja, dat was 100% fout) heeft ons al een paar honderd miljard gekost, en ongeveer een ei opgeleverd. Een ei dat over de datum was, dat dan weer wel. Wij waren heel wat welvarender geweest als de slavernij nooit zijn toetrede had gedaan bij ons. Weet jij hoe de slavernij zijn intrede gedaan heeft in het oude Europa? Juist, jouw moslimbroedertjes. Die deden dat al een kleine 1200 jaar. En die doen het tot op de dag van vandaag nog steeds.

Je bent slechts 2x inhoudelijk geweest. Met je verhaal dat ze vroeger wél welvarend waren (geheel correct, omdat de Ottomanen een straffe scheiding hadden tussen Staat en Kerk) en dat alles de schuld is van de bommen die dagelijks vallen.

Kleine eye-opener: die bommen vallen omdat ze vanaf daar terroristen steunen. Die worden niet neergegooid omdat ze vermoeden dat daar ooit terroristen komen te zitten.
Zorgt dat voor meer terroristen? Ja, de een zijn vrijheidsstrijder is de ander zijn terrorist. Maar zolang wij bommen sneller kunnen maken en laten vallen dan dat jullie je daar kunnen voortplanten winnen wij vanzelf.
Als je met een groot bedrag start, dan zal je altijd meer en sneller geld maken dan iemand die nog moet vechten om rond te komen. Jij kaart hetzelfde concept in je laatste alinea ("zolang wij bommen sneller kunnen maken en laten vallen dan dat jullie je daar kunnen voortplanten winnen wij vanzelf") ook aan.

Bovendien hebben moslims geen ownership over de welvaart in hun landen, dat verdwijnt in de zakken van corrupte leiders en een deel gaat naar de Westerse wereld (VS oa) en uiteindelijk weer een deel naar Israel (via lobbygroepen als AIPAC). Dat is niet vergelijkbaar met de situatie in Israël, waar de bevolking wel ownership hebben over de welvaart en waar men dus wel kan investeren in goed onderwijs, wetenschap etc.

Die bommen vallen niet alleen op soldaten, maar ook op burgers. Je kan het proberen goed te praten met 'ze steunen terroristen' en dan los van de discussie of dit waar is ofniet, het blijven gezinnen, kinderen, ouderen en in het algeheel ongewapende burgers die vermoord worden.

Je laatste zin is goed nieuws. Het is tekenend van jullie moreel verval en het bevestigd alles wat er in de koran staat.
  woensdag 15 maart 2017 @ 17:56:06 #211
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_169540276
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 17:46 schreef ems. het volgende:

[..]

Het is geen mening. Islam en moslims in het algemeen waren compleet ondergeschikt aan de Khans. En het grappige is nog dat het allemaal prima te vermijden was maar dat het door de arrogantie van de moslimleiders toch allemaal verkeerd ging :D
Daarom werk aan de winkel voor de moslimgemeenschap.
pi_169540419
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 17:20 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik noem het zoals het is. Je hoeft maar steeds een kijkje te nemen naar landen waar de westerse landen en Rusland militair actief was/is. Men laat niks heel, hele dorpen worden weggevaagd.

Dit is het probleem, figuren zoals jij, denken vanuit hun comfortabele positie dat het allemaal wel meevalt in de moslimwereld. Hier lopen ze al te janken als ze 1 kogelschot op straat horen.
Twee punten;
- in 9 vd 10 gevallen worden bombardementen op verzoek uitgevoerd. Kijk naar Irak, kijk naar Raqqa.
- De meeste moslims worden vermoord door moslims.

Dit ontzettend misleidende geouwehoer waarin vele moslims geloven om maar die slachtoffer positie in te nemen en niet naar zichzelf te kijken. En is dus ook de reden waarom ze er nooit uit zullen komen. Bron in het midden-oosten van de ellende is een 1500 jaar oud conflict,kom op zeg.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169540447
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 16:35 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Dat nam ik terug en wat doe jij vervolgens? Moslims 'gore terroristen' noemen en onderstreept dit ook en zet eronder 'dit neem ik terug'.

Na-apen is iets wat kleuters doen, dat niveau ben jij blijkbaar nog niet ontstegen.
Vraag me af of hij het lef heeft dit in het echt tegen een moslim te zeggen. Nee, dan durft hij niet.
pi_169540492
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 16:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

ok, nou, dan zal ik er wel naast zitten :')
In ieder geval is die complottheorie te belachelijk om iemand die dat serieus denkt nog serieus te nemen.

Zelfreflectie. Ik blijf het herhalen.
De Arabische landen hebben inderdaad geen kaas gegeten van politiek. Laat staan samenwerken met hun soortgenoten. Die verdeeldheid is vreselijk veroorzaakt de problemen heden ten dage.
pi_169540614
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 17:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Erg optimistisch maar gezien het wereldwijd vrijwel altijd kut gaat in landen waar Islam de scepter zwaait lijkt dat me vooralsnog verre toekomstmuziek :D

Trouwens, in de oudheid stelde islam ook weinig voor. Het enige dat nodig was om die vermeende 'gouden' tijd te laten stoppen waren een paar Khans.
Laatste Uur zal niet plaatsvinden voordat niemand die de aarde dan zal verlaten zegt dat er geen god dan Allah is. Oftewel: islam zal wel degelijk uiteindelijk de grootste en enige religie worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2017 18:10:38 ]
  woensdag 15 maart 2017 @ 18:11:31 #216
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169540639
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 18:10 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Laatste Uur zal niet plaatsvinden voordat niemand die de aarde dan zal verlaten zegt dat er geen god dan Allah is. Oftewel: islam zal wel degelijk uiteindelijk de grootste en enige religie worden.
2017 en dan hebben we het over welk sprookjesverhaal groter gaat worden dan de andere sprookjesverhalen...

:N
pi_169540661
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 18:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Laatste Uur zal niet plaatsvinden voordat niemand die de aarde dan zal verlaten zegt dat er geen god dan Allah is. Oftewel: islam zal wel degelijk uiteindelijk de grootste en enige religie worden.
Dit soort uitspraken doen en ondertussen janken dat er verzet tegen is :') Je geeft precies de weerstand tegen de hoofddoek aan, te grappig.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169540679
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 18:12 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dit soort uitspraken doen en ondertussen janken dat er verzet tegen is :')
Je gelooft er toch niet in? En verder, wat maakt het uit? Staat niks geks.
  woensdag 15 maart 2017 @ 18:14:06 #219
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_169540686
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 18:01 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Twee punten;
- in 9 vd 10 gevallen worden bombardementen op verzoek uitgevoerd. Kijk naar Irak, kijk naar Raqqa.
- De meeste moslims worden vermoord door moslims.

Dit ontzettend misleidende geouwehoer waarin vele moslims geloven om maar die slachtoffer positie in te nemen en niet naar zichzelf te kijken. En is dus ook de reden waarom ze er nooit uit zullen komen. Bron in het midden-oosten van de ellende is een 1500 jaar oud conflict,kom op zeg.
Hou je bek. TheThirkMark heeft het goed gezegd, zolang men maar blijft doorgaan met bombardementen dan zullen er vanzelf geen moslims meer bestaan. Ben het hier overigens niet mee eens, maar het bevestigd wel weer hoe westerse overheden in de moslimwereld politiek bedrijven.
pi_169540695
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 18:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
Je gelooft er toch niet in? En verder, wat maakt het uit? Staat niks geks.
Ik zie een wat mooiere wereld voor me dan een islamitische wereld. Een wereld waarin vrijheid gewaarborgd is.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169540703
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 18:14 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Hou je bek.
:') _O- :W
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169540706
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 18:14 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik zie een wat mooiere wereld voor me dan een islamitische wereld. Een wereld waarin vrijheid gewaarborgd is.
Oh ja, welke vrijheid? De westerse vrijheid die jullie komen brengen naar landen?
pi_169540720
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 18:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh ja, welke vrijheid? De westerse vrijheid die jullie komen brengen naar landen?
Kom nou toch uit die illusie dat je vrijwillig een religie aanhangt. Je benadeelt jezelf er zo mee.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169540731
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 18:16 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Kom nou toch uit die illusie dat je vrijwillig een religie aanhangt. Je benadeelt jezelf er zo mee.
Pff ja, ik geloof met het mes op mijn keel in de islam.
pi_169540772
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 18:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Pff ja, ik geloof met het mes op mijn keel in de islam.
Maar hoe kom je eraan? Laat me raden, je ouders zijn moslim, je grootouders, je neven, nichten etc etc etc. En jij denkt echt dat het een vrije keuze van je is? Kom op.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')