abonnementen ibood.com bol.com
pi_169511761
Prima toch, lekker batsen met iedereen. Man, vrouw, oud, jong, kruising met dieren, who cares? Het gaat toch die kant op, niets aan te doen, de normalen zullen de freaks worden:
Zet God op de pot, stop de profeet maar in je reet, en dans voor het vrije woord.
pi_169511792
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:01 schreef vaduz het volgende:

[..]

Niet? Het kan best moeilijk zijn. Het is dan ook van belang om een steun en luisterend oor te bieden aan naasten, die met perverse seksuele gevoelens worstelen. Tevens is het van belang om als samenleving het belang van gezonde seksuele relaties te onderstrepen, relaties tussen de man en zijn vrouw.
Heel moeilijk. Het is niet onmogelijk, maar deze meneer kijkt al video's van jonge kinderen en staat dus duidelijk toch echt op knappen. En begrijpelijk want hij heeft ook behoeftes. Ik denk dat je met praten alleen niet veel kan betekenen voor die man.

Verder ben ik het met je eens dat het belangrijk is gezonde relaties te onderstrepen. Dat doe je niet door films of series te laten zien aan jonge kinderen waar relatie tussen man en vrouw normaal is. Ik vind wel dat kinderen ( op een latere leeftijd, dus vanaf 6/7/8 jaar) geÔnformeerd moeten worden over dingen als homoseksualiteit en pedofilie.
“Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.”
pi_169511860
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
Heel moeilijk. Het is niet onmogelijk, maar deze meneer kijkt al video's van jonge kinderen en staat dus duidelijk toch echt op knappen.
Jij hebt er ervaring mee? Jij kent de beste man en zijn gevoelens?
quote:
Verder ben ik het met je eens dat het belangrijk is gezonde relaties te onderstrepen. Dat doe je niet door films of series te laten zien aan jonge kinderen waar relatie tussen man en vrouw normaal is.
Hoe dan wel?
quote:
Ik vind wel dat kinderen ( op een latere leeftijd, dus vanaf 6/7/8 jaar) geÔnformeerd moeten worden over dingen als homoseksualiteit en pedofilie.
Kinderen moeten zeker worden geinformeerd worden c.q. gewaarschuwd worden over seksualiteit en de gevaren van een onjuiste ontplooing.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 18:25:32 #79
61646 Copycat
Health Hazard
pi_169512081
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:02 schreef koekoe het volgende:
Prima toch, lekker batsen met iedereen. Man, vrouw, oud, jong, kruising met dieren, who cares? Het gaat toch die kant op, niets aan te doen, de normalen zullen de freaks worden:
BNW is een deurtje verder.
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169513215
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:51 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

En wat voor genezingen heb je voor ogen en zijn mogelijke opties?

Hmmmm, ja dat is wel minder inderdaad. En je denkt niet dat die gevoelens ooit een keer niet meer te onderdrukken zijn?
Zo min mogelijk de verleiding vermijden, zo min mogelijk omgaan met neefjes en nichtjes. Verhuizen naar andere deel van de stad omdat er bij zijn oude huis een park was met speeltoestel.

Helaas heb ik dezelfde mening als Maghrebijnse.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:56 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Misschien moet je realistisch zijn. Sterke seksuele gevoelens kan je niet je hele leven lang onderdrukken. Is ook niet menselijk. Ooit is er een moment dat...

Hij moet wel heeeeeeeel sterk zijn wil hij zich voor de rest van zijn leven inhouden en dus zonder seks door het leven te gaan.
pi_169513638
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:55 schreef vaduz het volgende:

[..]

Misschien kun jij daar dan een voorbeeld in vormen? Nou heb ik geen statistiek bijgehouden, maar gevoelsmatig zou ik toch zeggen dat jij vaker dan mij hier andermans seksualiteit bespreekt.

[..]

Het gaat dan ook niet om mij persoonlijk. Het gaat om de seksuele gezondheid van het collectief. Daar heb jij blijkbaar andere standpunten over. Net zo goed als jij jouw standpunten hieromtrent ventileert doe ik dat ook.
Met mensen praten over hun seksualiteit is wat anders dan je bemoeien met andermans seksualiteit. Ze zelfs zaken op willen leggen en veroordelen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169514205
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Met mensen praten over hun seksualiteit is wat anders dan je bemoeien met andermans seksualiteit.
Wat is dan het verschil? En waarom bemoei ik en praat jij?
quote:
Ze zelfs zaken op willen leggen en veroordelen.
Ik kan iemand niet iets opleggen en ik veroordeel gedragingen en niet de mensen. Moge dat duidelijk zijn.
pi_169514452
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:01 schreef Kermit. het volgende:
Excuses voor mijn niet mainstream mening en ik begrijp waarom jullie zo agressief reageren maar een andere kant mag ook worden belicht.
Jij mag denken wat je wil inderdaad, je beargumentatie slaat enkel als een tang op een varken :). Het komt meer over alsof jij persoonlijk nogal een probleem hebt met het natuurlijke bestaan van homoseksualiteit.
pi_169514486
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:01 schreef vaduz het volgende:

[..]

Wat is dan het verschil? En waarom bemoei ik en praat jij?

[..]

Ik kan iemand niet iets opleggen en ik veroordeel gedragingen en niet de mensen. Moge dat duidelijk zijn.
Omdat ik niet oordeel erover, jij wel. Ik heb interesse in andermans seksualiteit, vind het (soms) leuk daar wat meer over te horen. Over het waarom, hoe het voelt, wat voor verschillen er zijn.
En als je de kans kreeg zou je wel opleggen, bv het homohuwelijk terugdraaien. Zou me niets verbazen als je op een partij stemt die dat terug zou willen draaien. Dat 1 van de onderwerpen is waarop je kiest.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169514649
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat ik niet oordeel erover
Niet? Jij moedigt bepaalde gedragingen aan. En oordeelt over mensen die een andere mening zijn toegedaan.
quote:
Ik heb interesse in andermans seksualiteit,
Ik ook. We zijn een team.
quote:
Over het waarom, hoe het voelt, wat voor verschillen er zijn.
Belangrijke gesprekstof inderdaad.
quote:
En als je de kans kreeg zou je wel opleggen, bv het homohuwelijk terugdraaien.
Dat criminaliseerd homoseksuele gedragingen? Dacht het niet.
quote:
Zou me niets verbazen als je op een partij stemt die dat terug zou willen draaien.
SGP Kees van der Staaij _O_ _O_ _O_
quote:
Dat 1 van de onderwerpen is waarop je kiest.
Zijn er nog veel meer.
pi_169515322
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:18 schreef vaduz het volgende:

[..]

Niet? Jij moedigt bepaalde gedragingen aan. En oordeelt over mensen die een andere mening zijn toegedaan.

[..]

Ik ook. We zijn een team.

[..]

Belangrijke gesprekstof inderdaad.

[..]

Dat criminaliseerd homoseksuele gedragingen? Dacht het niet.

[..]

SGP Kees van der Staaij _O_ _O_ _O_

[..]

Zijn er nog veel meer.
Ik moedig mensen aan te doen wat bij hun past, dus in jouw geval moedig ik je aan een leuke vrouw te vinden om mee te trouwen en samen gelukkig oud te worden. Dat is heel anders dan dat ik in het leven sta, maar ik gun het je echt van harte en je zal mij niet horen zeggen dat het slecht is. Ik kan het interessant vinden om over je motivatie te horen, waarom je dat zo in wil richten, maar ik heb er geen waardeoordeel over. Het past blijkbaar bij jou en die menselijke diversiteit intrigeert me.
Het zal al helemaal niet bij me opkomen iets te doen of te steunen wat het jou onmogelijk maakt je leven zo in te vullen en daarin zit het grote verschil tussen jou en mij. Jij wil dat wel bij anderen, zoals bv die homo's die wat jou betreft niet mogen trouwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door erodome op 14-03-2017 20:49:07 ]
pi_169515634
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:37 schreef erodome het volgende:
Het zal al helemaal niet bij me opkomen iets te doen of te steunen wat het jou onmogelijk maakt je leven zo in te vullen en daarin zit het grote verschil tussen jou en mij. Ik wil dat wel bij anderen, zoals bv die homo's die wat jou betreft niet mogen trouwen.
Kijk daar zit het verschil: jij denkt dat iets onmogelijk is en legt je daar bij neer. Ik geloof dat mensen kunnen veranderen, ook al roept de hele wereld van niet. En ik gun dat anderen dan ook, ondanks dat het voor hun niet gemakkelijk zal zijn.
pi_169515965
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:43 schreef vaduz het volgende:

[..]

Kijk daar zit het verschil: jij denkt dat iets onmogelijk is en legt je daar bij neer. Ik geloof dat mensen kunnen veranderen, ook al roept de hele wereld van niet. En ik gun dat anderen dan ook, ondanks dat het voor hun niet gemakkelijk zal zijn.
Ik denk niet perse dat dingen onmogelijk zijn, ik wil dingen niet zomaar onmogelijk maken, dat is wat anders.

Of homo zijn wel of niet te 'verhelpen' is boeit me echt vrij weinig. Als iemand zich prima voelt bij het homo zijn, daar gelukkig mee is zie ik geen reden dat persoon verplicht te laten veranderen, ook niet als dat wel zou kunnen dus.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 20:56:52 #89
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169516432
Waaruit blijkt dat die Le Fou homo is?
Hebben ze tegenwoordig seks in Disneyfilms of zo?
pi_169516555
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:56 schreef Lunatiek het volgende:
Waaruit blijkt dat die Le Fou homo is?
Hebben ze tegenwoordig seks in Disneyfilms of zo?
wist jij dat nog niet? onder een steen gelegen? Dit is de 21e eeuw maat.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 21:02:59 #91
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169516872
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:58 schreef vaduz het volgende:

[..]

wist jij dat nog niet? onder een steen gelegen? Dit is de 21e eeuw maat.
Nee, ik kijk geen Disneyfilms.
Maar ik vermoed dus dat er helemaal geen seks in de film zit en dat "stereotype gedragingen" hebben doen besluiten dat Le Fou homo is.
pi_169517017
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:02 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nee, ik kijk geen Disneyfilms.
:@ Ik ook niet.
quote:
Maar ik vermoed dus dat er helemaal geen seks in de film zit.
Ik heb die film dus niet gezien. Maar het zou zo maar eens kunnen zijn dat hij een andere man zoent. Van zoiets kijk ik echt niet op.
pi_169517607
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:09 schreef vaduz het volgende:

[..]

Jij hebt er ervaring mee? Jij kent de beste man en zijn gevoelens?

[..]

Hoe dan wel?

[..]

Kinderen moeten zeker worden geinformeerd worden c.q. gewaarschuwd worden over seksualiteit en de gevaren van een onjuiste ontplooing.
Je moet wel heel naÔef zijn wil je denken dat deze vriend zijn leven lang zijn seksuele behoeftes onder controle kan houden. Is gewoon een beetje logica.
pi_169517685
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:14 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Je moet wel heel naÔef zijn wil je denken dat deze vriend zijn leven lang zijn seksuele behoeftes onder controle kan houden. Is gewoon een beetje logica.
Dus jij wilt hem dus preventief levenslang opsluiten? De overgrote meerderheid van mannen die met pedoseksuele gevoelens te maken heeft, geeft daar geen gehoor aan.
pi_169517704
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:24 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Zo min mogelijk de verleiding vermijden, zo min mogelijk omgaan met neefjes en nichtjes. Verhuizen naar andere deel van de stad omdat er bij zijn oude huis een park was met speeltoestel.

Helaas heb ik dezelfde mening als Maghrebijnse.

[..]

Jeetje, zou hij dan zelfs bepaalde gevoelens/verlangens kunnen krijgen bij het aanraken van zijn neefjes en nichtjes? Ik vind dit toch wel erg riskant. Kinderen heb je overal en kan je dus onmogelijk vermijden. Ik vind het wel heel knap dat hij zijn best doet dit te vermijden en zich dus ook bewust is.
pi_169517818
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:16 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dus jij wilt hem dus preventief levenslang opsluiten? De overgrote meerderheid van mannen die met pedoseksuele gevoelens te maken heeft, geeft daar geen gehoor aan.
Dat zeg ik niet. En ook is er een grote deel die uiteindelijk wel toegeeft. En elk iemand is ťťn teveel. Al is dat maar een 'minderheid' volgens jou.
pi_169517942
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:18 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. En ook is er een grote deel die uiteindelijk wel toegeeft. En elk iemand is ťťn teveel. Al is dat maar een 'minderheid' volgens jou.
Met zo een redenatie kun je iedereen wel opsluiten. Welkom politiestaat. Helpt het ook zo lekker bespreekbaar te maken. De volgende keer praat die vriend helemaal met niemand meer. Nou lekker dan.
pi_169517996
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:20 schreef vaduz het volgende:

[..]

Met zo een redenatie kun je iedereen wel opsluiten. Welkom politiestaat. Helpt het ook zo lekker bespreekbaar te maken. De volgende keer praat die vriend helemaal met niemand meer. Nou lekker dan.
Tot jouw kind slachtoffer wordt van een pedofiel. Dan piep je wel anders.

Wat is dan de oplossing volgens jou? Behalve thee drinken en praten.
pi_169518022
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:16 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Jeetje, zou hij dan zelfs bepaalde gevoelens/verlangens kunnen krijgen bij het aanraken van zijn neefjes en nichtjes? Ik vind dit toch wel erg riskant. Kinderen heb je overal
Mannen en vrouwen met pedoseksuele gedachten ook. Eng he?
quote:
en kan je dus onmogelijk vermijden.
Is vermijden dan wel de oplossing?
pi_169518274
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:21 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Tot jouw kind slachtoffer wordt van een pedofiel. Dan piep je wel anders.
Daar moet je als ouder dan ook preventieve maatregelen tegen nemen. Door je kind op vroege leeftijd al seksuele voorlichting te geven, op de hoogte zijn van de dagbesteding van je kind en de toegang tot je kind te beperken.
quote:
Wat is dan de oplossing volgens jou? Behalve thee drinken en praten.
Preventieve maatregelen door ouders (Helaas echt nodig, je gaat nooit alle mogelijke kindermisbruikers vroegtijdig oppakken). Bespreekbaarheid van het onderwerp. Campagnes gericht op de promotie van traditionele seksuele omgangsnormen.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')