abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169502753
Beste allen,

Ik ben een studente aan de TU in de Delft. Ik zit in de bachelor fase van de studie Industrieel ontwerpen en doe op het moment onderzoek naar ontspanning van werknemers tijdens werkdagen. Ik ga aan de hand van mijn onderzoek een product ontwerpen die ontspanning tijdens de pauze zal bewerkstelligen.
Om een goed product te kunnen maken, wil ik u vragen of u mijn enquete zou willen invullen. Het is een anonieme enquete met 10 vragen.

Bij voorbaat dank!

https://nl.surveymonkey.com/r/X25GS9N
  dinsdag 14 maart 2017 @ 09:32:12 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_169502788
Is dit alleen voor 40+ers?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_169502795
Nee! het onderzoek is wel iets meer daar op gericht maar iedereen mag dit invullen!
pi_169502831
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:32 schreef kanovinnie het volgende:
Is dit alleen voor 40+ers?
Alleen 45+ zelfs.

Wat een rare vraag:
"Hoe zou u spelen voor mensen van uw leeftijd omschrijven?"

Wat voor antwoord verwacht je daar?
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_169502841
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:29 schreef onderzoeken het volgende:
Beste allen,

Ik ga aan de hand van mijn onderzoek een product ontwerpen die ontspanning tijdens de pauze zal bewerkstelligen.

Hi studente,

Ligt het aan mij of gaat dit niet over een nieuw soort vibrator?

groetjes,
Allen Parker jr.
5 Ferrari's op videoband!
pi_169502845
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:32 schreef onderzoeken het volgende:
Nee! het onderzoek is wel iets meer daar op gericht maar iedereen mag dit invullen!
Lees de laatste regel van de begintekst van je onderzoek nog eens...
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_169502860