abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169509799
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Ze kunnen een statement maken nu. Net zoals mensen hier in Nederland het OekraÔne referendum aangrepen om een statement te maken.
Haha, nee, ze maken geen statement. Ze kiezen een flapdrol als dictator. Maar ik denk dat het antwoord is wat Wespensteek zeg. Ze zien er waarschijnlijk een goede sterke leider in.
pi_169509825
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:09 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ze zien er waarschijnlijk een goede sterke leider in.
Ja hallo, dat staat buiten kijf.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_169509836
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:09 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, nee, ze maken geen statement. Ze kiezen een flapdrol als dictator. Maar ik denk dat het antwoord is wat Wespensteek zeg. Ze zien er waarschijnlijk een goede sterke leider in.
Hier een analyse:
http://www.at5.nl/artikel(...)n-met-de-turkse-vlag

Fragment:
Dubbele loyaliteit
'Dat veel Turkse Nederlanders zo sterk bezig zijn met wat in Turkije gebeurt en hun president steunen heeft naar mijn idee te maken heeft met een sterk gevoel van trots op hun land', zegt hij. Voor Marokkaanse Nederlanders geldt dat wat minder. Zij zijn vaker trots op bijvoorbeeld hun Berberse afkomst en niet het land Marokko, terwijl Turken terug kunnen blikken op de tijd dat Turkije een enorm rijk was. 'Dat er in Nederland relatief veel Erdogan-aanhangers zijn, wordt mogelijk verklaard doordat er een specifieke groep gastarbeiders naar Nederland is gemigreerd. Voor deze groep speelt religie ook een belangrijke rol en Erdogan vertolkt hun gedachten.'
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:14:29 #279
38496 Perrin
Sapere aude
pi_169509894
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Het zijn niet de meest intelligente mensen, laten we wel wezen. Buiten dat hebben ze gewoon geen fuck met nederland.
Behalve dat ze er geboren zijn en sindsdien wonen :{
I didn't say it would be easy. I just said it would be the truth.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:20:25 #280
221110 vaarsuvius
Follow the damn train CJ
pi_169509989
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 13:05 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Ik had wel begrepen dat bij de vorige verkiezingen 70% van de Turkse Nederlanders op Erdogan had gestemd.
Nee, 70% van de stemmers.. Omdat maar 43% ging stemmen is het dus maar 70% van 43% de Turkse Nederlanders
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:21:11 #281
38496 Perrin
Sapere aude
pi_169510002
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:20 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Nee, 70% van de stemmers.. Omdat maar 43% ging stemmen is het dus maar 70% van 43% de Turkse Nederlanders
Scheelt nogal..
I didn't say it would be easy. I just said it would be the truth.
pi_169510017
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:32 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

En er zijn nog een aantal bijeenkomsten gepland in Duitsland die nu allemaal niet door kunnen gaan (althans niet met een Turkse minister zoals de bedoeling was).

Wordt nog spannend.
Helaas heeft alleen het Bundesland Saarland bijeenkomsten verboden, in andere "provincies" gaan ze vooralsnog gewoon door. In Baden-WŁrttemberg bijvoorbeeld zijn de komende dagen opruiende Turkse brulapen te bewonderen in Stuttgart, Mannheim en Karlsruhe.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_169510027
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:11 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hier een analyse:
http://www.at5.nl/artikel(...)n-met-de-turkse-vlag

Fragment:
Dubbele loyaliteit
'Dat veel Turkse Nederlanders zo sterk bezig zijn met wat in Turkije gebeurt en hun president steunen heeft naar mijn idee te maken heeft met een sterk gevoel van trots op hun land', zegt hij. Voor Marokkaanse Nederlanders geldt dat wat minder. Zij zijn vaker trots op bijvoorbeeld hun Berberse afkomst en niet het land Marokko, terwijl Turken terug kunnen blikken op de tijd dat Turkije een enorm rijk was. 'Dat er in Nederland relatief veel Erdogan-aanhangers zijn, wordt mogelijk verklaard doordat er een specifieke groep gastarbeiders naar Nederland is gemigreerd. Voor deze groep speelt religie ook een belangrijke rol en Erdogan vertolkt hun gedachten.'
Vergeet ook niet dat nationalisme in Turkije tientallen(zo niet honderden) jaren is gevoed, de integratie bij een grote groep Turken slecht is en dat ze vooral in hun eigen kring hebben verbleven.
Uit 2001:
http://www.volkskrant.nl/(...)-integratie~a609795/
pi_169510224
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:20 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Dat scheelt inderdaad nogal.
Mijn andere account is "Danny"
Op dinsdag 18 oktober 2016 11:31 schreef Antaris het volgende:
Hallojo heeft gelijk.
pi_169510433
ROTTERDAM - De Turkse delegatie heeft zaterdag op weg naar Rotterdam mogelijk opzettelijk een dubbelgangster van minister Kaya heeft ingezet. Dat schrijft burgemeester Ahmed Aboutaleb in een brief aan de gemeenteraad.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_relschoppers__.html
pi_169510454
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_169510491
Aboutaleb stelt vast „dat het hele optreden van de overheid de afgelopen dagen erop gericht was om escalatie te voorkomen en de openbare orde en veiligheid te waarborgen.” Hij spreekt tevens zijn „enorme waardering voor de politie voor het professionele optreden in deze extreem lastige situatie” uit.

De burgemeester hekelt bovendien opnieuw de Turkse consul-generaal Sadin Ayyildiz, die zich voortdurend onbereikbaar hield. „Ik ben onaangenaam verrast dat achteraf is gebleken dat de Turkse consul mij onjuist heeft geÔnformeerd over de ware bedoelingen van deze dag”, schrijft hij.

Ja ja, probeer maar eens kalm te blijven bij al die geniepigheid.
pi_169510513
quote:
Dat zou erg dom zijn.
pi_169510566
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:47 schreef Loekie1 het volgende:
Aboutaleb stelt vast „dat het hele optreden van de overheid de afgelopen dagen erop gericht was om escalatie te voorkomen en de openbare orde en veiligheid te waarborgen.” Hij spreekt tevens zijn „enorme waardering voor de politie voor het professionele optreden in deze extreem lastige situatie” uit.

De burgemeester hekelt bovendien opnieuw de Turkse consul-generaal Sadin Ayyildiz, die zich voortdurend onbereikbaar hield. „Ik ben onaangenaam verrast dat achteraf is gebleken dat de Turkse consul mij onjuist heeft geÔnformeerd over de ware bedoelingen van deze dag”, schrijft hij.

Ja ja, probeer maar eens kalm te blijven bij al die geniepigheid.
Het geeft ook aan dat het niet ging om die toespraak, voor een toespraakje zouden ze niet al die moeite doen. Turkije heeft dit conflict bewust gezocht en het maximaal uitgespeeld. Nederland is met ogen open getrapt in wat de Turken wouden bereiken.
pi_169510578
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:49 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat zou erg dom zijn.
Ja, maar ik snap niet dat zo een financiŽle site dat uit zijn duim zou zuigen.

...en waarom?

Maar zal wel nepnieuws zijn.

Want ik lees het ook nergens anders, nog.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:53:32 #291
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_169510595
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:51 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het geeft ook aan dat het niet ging om die toespraak, voor een toespraakje zouden ze niet al die moeite doen. Turkije heeft dit conflict bewust gezocht en het maximaal uitgespeeld. Nederland is met ogen open getrapt in wat de Turken wouden bereiken.
Nederland is nergens in getrapt. Als we nu nog verder zouden reageren door bijv. de Turkse ambassade te sluiten misschien, maar nu is het effect vooral dat Erdogan zichzelf voor lul zet, volgens mij ziet een groot deel van de Turkse bevolking dat ook wel in.
Op zondag 13 februari 2011 16:21 schreef Vermecelli het volgende:
Hij heeft toch geen pokemon flute kanker mongool
pi_169510598
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:51 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het doel was toch om het consulaat te bereiken waarna Nederland totaal verrast zou zijn en zij een haattoespraak kon houden? Gelukkig is dat allemaal voorkomen.
pi_169510616
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:53 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Het doel was toch om het consulaat te bereiken waarna Nederland totaal verrast zou zijn en zij een haattoespraak kon houden. Gelukkig is dat allemaal voorkomen.
Volgens mij was het doel dit conflict uitlokken zodat men in Turkije de EU en Nederland als vijand kon aanmerken, die opzet is helemaal geslaagd.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:55:04 #294
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169510620
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:52 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

...en waarom?

Zerohedge is een en al nepnieuws.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
What the mind can conceive and believe, it can achieve
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_169510623
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:52 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

...en waarom?

ZeroHedge is meer een complottheorietjeswebsite die zich vermomt met wat financieel nieuws dat ze kopiŽren van andere websites dan een echt serieuze website.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169510651
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:54 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Volgens mij was het doel dit conflict uitlokken zodat men in Turkije de EU en Nederland als vijand kon aanmerken, die opzet is helemaal geslaagd.
Dat sowieso maar het was erger geweest als Nederland vernederd was geweest doordat zij door een slimme zet in het consulaat kon komen en daarna een haattoespraak had kunnen houden.
pi_169510655
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:53 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Nederland is nergens in getrapt. Als we nu nog verder zouden reageren door bijv. de Turkse ambassade te sluiten misschien, maar nu is het effect vooral dat Erdogan zichzelf voor lul zet, volgens mij ziet een groot deel van de Turkse bevolking dat ook wel in.
Volgens mij zien ze dat echt niet in, een groot aantal wel maar het grootste deel van de Erdogan achterban in Turkije smult hiervan. Je moet ook niet vergeten dat die mensen andere informatie krijgen dan wij.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:57:23 #298
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_169510671
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:56 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Volgens mij zien ze dat echt niet in, een groot aantal wel maar het grootste deel van de Erdogan achterban in Turkije smult hiervan. Je moet ook niet vergeten dat die mensen andere informatie krijgen dan wij.
Zeker waar, misschien is wat ik zeg meer ijdele hoop. Ben erg benieuwd wat er uit het referendum gaat komen.
Op zondag 13 februari 2011 16:21 schreef Vermecelli het volgende:
Hij heeft toch geen pokemon flute kanker mongool
pi_169510675
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:56 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dat sowieso maar het was erger geweest als Nederland vernederd was geweest doordat zij door een slimme zet in het consulaat kon komen en daarna een haattoespraak had kunnen houden.
Klopt, Nederland had al eerder een andere tactiek moeten toepassen en net als andere landen gewoon die toespraken laten houden.
pi_169510681
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

ZeroHedge is meer een complottheorietjeswebsite die zich vermomt met wat financieel nieuws dat ze kopiŽren van andere websites dan een echt serieuze website.
Ah, gelukkig. In dit geval, dan.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')